lukea uutisia, kirjoja ja mediaa
miltä se tuntuu onnellisuuden kannalta?
tai elää ilman suurempia kirjaimia ja tietoja
aivan sellaisen miltä tulee vastaan loogisesti?
kuinka iso negatiivisuuden taso on tiedossa
ja kuinka paljon onnellisuuden tasoa on tavallisessa elämässä!
onnellisuus vaihtuu johonkin hikiangstiseen koulutuksessa
nyt mäkin todensin ja koin sellaisen ristiriidan
mutta on joku koukku opiskelussa josta voi pahoin senkin jälkeen!
että tahtoo kirjoittaa lisää eikä voi pysähtyä
vaikka olla vapaa auringon alla raittiilla ilmalla kaivamassa pihamaata tuo onnea paljon enemmän ja miksei itsensä oivallusta ja maailman tietämystäkin
mäkin koin älymedian ja vapaalla ristiriidan
Anonyymi-ap
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
kansalaisten älyvaahto mediassa onkin sivistymättömyyden takia
koska tahtovat tietää ja hallita enemmän kuin päätyä ulos kasvimaalle- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703