Kerrotalokyttä

Anonyymi-ap

Oletteko havainneet kerrostalokyttäystä, itse yhteistä hyvää vartioiva tai joutunut sellaisen kohteeksi? Mitä ajattelette asiasta?

30

302

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän taloyhtiössä on yksi yliutelias kyttääjä. Kun on esimerkiksi ilmanottokanavien suodattimien huolto, tämä tyyppi kiertää kaikki asunnot huoltomiehen kanssa läpi.

      Ja jos ikkuna jää talvella auki, hän tulee yleisavaimella sisään sulkemaan sen. Ilmoittamatta.

      Törkeä tyyppi. Ja hallituksen jäsen.

      • Anonyymi

        Tuohan on laitonta. Ei kukaan saa tulla asuntoon edes talon omistajana. Siitä pitäisi ainakin ilmoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on laitonta. Ei kukaan saa tulla asuntoon edes talon omistajana. Siitä pitäisi ainakin ilmoittaa.

        Tiedetään.
        Eiköhän hän ole saanut jo kuulla asiasta. Toivottavasti häneltä on otettu yleisavain jo pois.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18009305j

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täällä ei ole kai tuollaisia kyttääjiä. Aika mukacvia naapureita....

      ... jäin miettimään tuollaista peliä vähän, että miten toteutus, jos olisi pieniä kuvia palstalaista ja sitten ampua toisia saamalla pisteitä, voisi olla hauska.

    • Mä voisin sanoa olevani kerrostalokyttääjä. Vakoilen ovisilmästä mun naapureita. Joskus kuulen mitä seinän takana tai yläkerrassa jutellaan. Monesti harmittaa kun ei vaan tahdo saada mitään selvää😂

      • Anonyymi

        Toiset saavat selvää ja informoivat muille naapureille.


      • Äääh...lievä uteliaisuus on ihan normaalia.😉😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Äääh...lievä uteliaisuus on ihan normaalia.😉😄.

        Mikkis se ei jätä käyttämättä tilaisuutta naisen mielistelyyn 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toiset saavat selvää ja informoivat muille naapureille.

        En mä usko. Ei täällä naapurit kommunikoi keskenään. Korkeintaan tervehditään. Suomalaisia kun ollaan.

        Tuossa vieressä asui sellainen arabimies, joka puhui todella kovaan ääneen rappukäytävässä puhelimeen tai kaverinsa kanssa. Suuttuessaan kuulosti kyllä melko tuliselta, kuulin kun riiteli jonkun toisen miehen kanssa eteisessään. Nyt siinä asuu joku muslimipariskunta, aika suurella volyymilla asioita puretaan niin rapussa kun asunnossakin. Kuulen siis todellakin, mutta en ymmärrä niiden kieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikkis se ei jätä käyttämättä tilaisuutta naisen mielistelyyn 😅

        Sitä mä en kyllä tajua että jos on ystävällinen, mukava, kohtelias ja aidosti vaan oma itsensä niin miten se olisi muka jotain mielistelyä mutta kyllähän maailmaan tietysti noita outojakin mielipiteitä mahtuu.😄.


      • Anonyymi

        Itse kyttääjänä olen huomannut, että pattereiden kautta kuulee naapureiden puheet parhaiten. 😇

        Tokihan aina pihalla vielä kyselen naapureiden, heidän lapsensa, mummonsa ja kaimansakin asiat perusteellisesti.

        Jos kuulen jonkun mehevän juorun niin täysillä menen juoruamaan muille kielikelloille ja aloitan täten:

        ‐Tiiäkkö mitä se naapurin Ritva kertoi...

        No joo, oikeasti mua ei kiinnosta pätkääkään naapureiden asiat. Tervehdin ja saatan muutaman sanan vaihtaa ihan kohteliaisuudesta.

        Mutta tuo patterihomma on kyllä totta, halusi tai ei. Kerran nukkumaan mennessä luulin kuulevani ääniä pään sisällä, mutta ne tulikin patterin kautta.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyttääjänä olen huomannut, että pattereiden kautta kuulee naapureiden puheet parhaiten. 😇

        Tokihan aina pihalla vielä kyselen naapureiden, heidän lapsensa, mummonsa ja kaimansakin asiat perusteellisesti.

        Jos kuulen jonkun mehevän juorun niin täysillä menen juoruamaan muille kielikelloille ja aloitan täten:

        ‐Tiiäkkö mitä se naapurin Ritva kertoi...

        No joo, oikeasti mua ei kiinnosta pätkääkään naapureiden asiat. Tervehdin ja saatan muutaman sanan vaihtaa ihan kohteliaisuudesta.

        Mutta tuo patterihomma on kyllä totta, halusi tai ei. Kerran nukkumaan mennessä luulin kuulevani ääniä pään sisällä, mutta ne tulikin patterin kautta.

        >simiti<

        Mä kuulen liesituulettimesta. Joskus saa ihan selvääkin. Ihan hauska kuunnella aikansa kuluksi. Myös kylppärissä kuulee puhetta.


    • Anonyymi

      kerrostalokyttääjä joka tarkkailee keskusrikospoliisin toimintaa

    • Naapuritalossa tehdään näköjään jotain rakennustöitä, mutta en ole vielä saanut selvää mitä.
      Urakka näyttää etenevän surkeasti ja enimmäkseen seisoskelevat pihalla.
      Ei tässä oikein muutakaan puuhaa ole, mutta ehkä huomenna jo pääsen liikkeelle.

      • Anonyymi

        Kyttäys ei tarkoita tarkkailua :) Aito kerrostalokyttä ilmoittaa vähintäänkin isännöitsijälle ja samanmielisille naapureille, jotka sylkevät maata ja paheksuvat holtittomuutta yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyttäys ei tarkoita tarkkailua :) Aito kerrostalokyttä ilmoittaa vähintäänkin isännöitsijälle ja samanmielisille naapureille, jotka sylkevät maata ja paheksuvat holtittomuutta yhdessä.

        Siis vain tarkkailu. Tilanteesta pitää luoda vuosisadan spektaakkeli ja yhteiskunnan vihollinen numero yksi, vaikka se olisi uusi asukas joka ei tiennyt mihin parkkeerata autonsa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyttäys ei tarkoita tarkkailua :) Aito kerrostalokyttä ilmoittaa vähintäänkin isännöitsijälle ja samanmielisille naapureille, jotka sylkevät maata ja paheksuvat holtittomuutta yhdessä.

        Pitäisikö käydä laittamassa niiden pakettiauton ikkunaan heippalapun, että niiden pitää seisoskella ahkeramman näköisinä?
        ;)


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Pitäisikö käydä laittamassa niiden pakettiauton ikkunaan heippalapun, että niiden pitää seisoskella ahkeramman näköisinä?
        ;)

        Pitäisi. Tai ehkä jakaa vibraattorit, että voisivat kiihtyä ja tyydyttyä tehokkaammin. En aina ymmärrä tarpeita vahtia ympäristöä vihamielisesti, enkä etenkään ymmärtämättömyyttä


    • Anonyymi

      täällä oli jotain romano-eet un toimintaa kai, jollain tisellaqkin savuhälytin jhuusi ihmetyyelin että mitähän, niiin Eetuhan on tyypillinen romano-nimi ja autot dsbusbvsyt sins.

    • Anonyymi

      anteeksai väärä kirjoitus, oli oikeasti tarkoitusd sanoa muuta mutta niin tuo Petollliset-sarja, pitää tuohonkin tutustua.

      Jotasin ohjelmointiin, low-level -juttuja niin ei ymmärrä mutta hauskalle kuulostaa.

    • Anonyymi

      Olen valitettavasti huomannut. Yölläkin joku on hiippaillut käytävässä ja paljon muutakin on tapahtunut!

    • Anonyymi

      Pakkohan niitä muita on vahtia!

    • Anonyymi

      Jotenkin se oli hirveen vaikeaa aluks, mut sitten otin verhot kokonaan pois etteivät valita, että taas verhot heiluu! Kyllähän ne heiluu jos tarkkaan haluaa nähdä!

    • Anonyymi

      Kiinnostais hirveästi mitä siellä vinttikomerossa on? Mitenhän sinne pääsis?

    • Ai niin, kun kävin lähikaupassa, niin näin että rakennusporukan henkilönostimesta on valunut hydrauliöljyä.
      Nyt vosinkin laittaa heippa-lapun, jos raivokkain kynänvedoin ilmoitan, että JÄTEÖLJYN KAATAMINEN PIHA_ALUUEELLE ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ JA ETTÄ SOITAN TÄSTÄ TERVEYSTARKASTAJALLE.

      Tuosta saisi runsaasti hämmennystä ja pahaa mieltä aikaan.

      Kokouksessa voisi sitten vielä kysellä, että kuka oikein tilasi noin saastuttavat rakennusmiehet ja osaako tilaaja edes hävetä.

      :)

    • Anonyymi

      Harrasteena kiikareilla tuijotella toisten ikkunoista sisälle kuin jossain Hitchcockin Takaikkuna -elokuvassa, sitten kun katsoo jotain ikkunaa: oho toinenkin tuijottaa minua kohti suoraan, kaukoputkellaan.

    • Anonyymi

      Kerrostalokyttä = kerrostalossa asuva poliisimies, kyttä.

      Pontifex Maximus.

    • Kun muutin tähän asuntoon pari vuotta sitten, jouduin pahasti silmätikuksi. Oli kaikenlaista kyttäämistä ja kiusantekoa. Tämä kun on vanhojen ihmisten talo, niin ajattelivat sitten nuorempaansa kurmottaa. Ilmoitin sitten tekeväni rikosilmoituksen jos moinen meno jatkuu ja sen jälkeen olen saanut olla rauhassa. Lisäksi tämän jälkeen tänne on muuttanut muitakin nuorempia, joten ovat sitten kiusaajat kerenneet ottaa jo uudet kohteet ja olen saanut olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Se on jokenusteni mukaan juuri näin, että uudet asukkaat saavat kyttääjät päälleen. Valitettavasti olen vielä huomannut, että uusi hallitus on saanut ulkomaalaisia kohtaan suunnatut äänenpainot kovenemaan. Etsitään yhteistuumin tehdä kaikenlaisia valituksia. Vaikuttaa siltä, kun haettaisiin yhteenkuuluvuutta jostain ikävän tuottamisesta jollekin, jonka ei haluta kuuluvan joukkoon. Keksimällä keksittyä ilkeilyä paheksunnun ilosta ja yhdessä kytäten miten valituksen kohde toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe