Olipa hyvä, että Sanna Marin ero kansanedustaja tehtävästä

En ollu vielä tehnyt syrjinnästä rikosilmoitusta jossa SDP kansanedustaja laittoi minut estoon.
Marin istui tuolloin vielä kansanedustajana joten nyt napsahtaa komiasti ja minä istuin kunnianloukkaus sakko vankina edellisen hallituksen aikana.

4

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä on kunnia jonka Sanna Marini antoi mulle, koska Koivisto oli SDP-puolueen jäsen ja hän Presidenttinä loukannut minua ja olen vielä valtion työllistämistuella siivonnut sitä asuntoa jossa Razmyarit oli, kun tulivat Rovaniemelle!

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­y­­m­­­f­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18011009K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Olen ollut 18vuotias tuolloin, kun olen ollut Rovaniemen kaupungilla kotipalvelussa töissä.
      Ei voi olettaa, että olisin tuolloin ymmärtänyt asioita niin, kuin nyt.
      Itse olen yksin ratkonut asioita ja yksin istuin kunnianloukkaus tuomion.
      Kysyin Nasima Razmyarilta : Söisitkö sinä ruokaa jota lasten raiskaajat on valmistaneet äitinä?
      Ei vastannut, mutta olin jo tuossa vaiheessa tajunnut olleeni heidän ripulin paska asunnossa siivoamassa ja mummo oli kuollut just vähän aiemmin,

      Olin oikeassa eli pakolaiset tulee tietoisesti Suomeen ja he oikeesti haluaa tappaa minut!

    • Marini lähtee hoitamaan IHMISOIKEUS asioita.
      Hyvä, että hoitaa ENGLANNIN kanssa.

      Englantiin kuuluu Austraalia ja yks mun koulukaveri Ruotsin ajoilta asuu siellä.
      Isänsä on Inarin kunnassa syntynyt koltansaamelainen.

      Mitäpä se meitä suomalaisia haittaa, koska me ollaan kuulemma myös ihmisiä.

      Asuu Amerikassa siellä intiaanien alueella saamelainen serkkuki ja ei kai senkään tarvi meidän ihmisoikeuksia polkea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe