Ennakkoaavistukset

Anonyymi-ap

Saatteko vaistonvaraista tai yliluonnollista tietoa tulevista tapahtumista? Minä saan. Nyt tiedän, että kohta tapahtuu jotain hyvää. Fiilistelen asiaa jo etukäteen. Sitten kun mukava asia oikeasti tapahtuu, voin fiilistellä sitä vielä toiseen kertaan. Kätevää!

Ihmiset eivät aina usko jos etukäteen varoitan heitä myöhemmin mahdollisesti tapahtuvista ikävistä asioista. Jälkeen päin he harmittelevat, etteivät uskoneet minua. Minkäs minä sille enää sitten voin? Minä kerron, jos tiedän että jotain menee pieleen. Kerron myös miten siihen kannattaa varautua, jotta seuraamukset ovat mahdollisimman lievät. Loppu on kuulijan vastuulla.

Nyt on kuitenkin hyvä fiilis ja mieli korkealla, vaikka en tiedäkään, mitä mukavaa on tulossa! 🤗

Elämä olisi kyllä saakelin vaikeaa ilman tätä ominaisuutta. Miten sellaista elämää edes eletään? Pelossa ja epätietoisuudessa, vai miten?

41

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä, mutta ei mitään aavistuksia, vaan ihan täysin täsmällisiä ja puolisen vuotta etukäteen.
      Viimeisin pidempi siitä kun kaverini "raahasi" minut kesäteatteriin ja kotiseutumuseoon. Hyvä reissu.

    • Välillä kyllä. Ja ne asiat on toteutuneetkin kuten aavistin.

      • Anonyymi

        Kyllähän tällainen kyky helpottaa elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tällainen kyky helpottaa elämää.

        Jossain määrin. Minä usein aavistan ikävät asiat ennakkoon. Saatan myös kokea toisen ahdistuksen telepaattisesti suomen toiselta puolen. Jostain syystä mun aavistukset liittyy vaaroihin ja muuhun varoituksiin.


      • Huitale kirjoitti:

        Jossain määrin. Minä usein aavistan ikävät asiat ennakkoon. Saatan myös kokea toisen ahdistuksen telepaattisesti suomen toiselta puolen. Jostain syystä mun aavistukset liittyy vaaroihin ja muuhun varoituksiin.

        Mä koenkin monesti olevani vaara viestin tuoja, varoittaja.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Totta toi vika lause. Empä ole miettinyt noin aiemmin.

    • Anonyymi

      Elämä on melko iisiä kun pystyy nukkumaan omatunto puhtaana ja tietää karman hoitavan tälläkin hetkellä kaikenlaisia asioita

      • Anonyymi

        Tämä on hyvin sanottu. Kamalaa olisi, jos itse pitäisi leikkiä karmaa. Onneksi ei tarvitse.


    • Anonyymi

      Jos menee poikien saunaillassa vähän pitkäksi ni kyl sen aavistaa minkälainen vastaanotto kotona odottaa.

      • Anonyymi

        Kahdella tavalla kostea vastaanotto?


    • Anonyymi

      Enneunet on totta... Olen usein nähnyt unia jotka olen jo kokenut aikaisemmin.
      Muut tahot hallitsevat myös elämäämme... Vaikka se pelottaakin... m>n

      • Anonyymi

        Eihän sitä tiedä, mikä tai kuka on omatkin ajatukseni luonut.


    • No en kyllä voi sanoa saavani joskus tietysti tulee tunne/aavistus ikäänkuin etiäisenä että tässä saattaisi nyt näin käydä mutta joskus ne pitävät paikkansa joskus eivät. Deja vu kokemuksia kyllä silloin tällöin tai olon että tämän olen nähnyt joskus unessa aiemmin.🙂.

      • Anonyymi

        Kun tilanteen näkee unessa, sen tapahtumiseen voi useimmiten vielä oikeasti vaikuttaa. Univaiheessa tapahtuman energia on vielä "muovailuvahaa". Sen vuoksi kaikki unet eivät toteudu.

        Kun päästään valvetilan aavistuksen vaiheeseen, tapahtumaan ei voi enää vaikuttaa. Kaikki sen tapahtumiseen vaadittavat komponentit ja niiden suhteet ovat sotilaallisessa rivissä, valmiina kävelemään vastaan kuin itse aika. Vaha on kovettunut. Tässä vaiheessa vain tapahtuman vaikutuksia voi hallita.

        Omasta rakkaastani näin aikoinaan etukäteen vain tummansiniset vaatteet. Luulin että hän olisi poliisi. 😄 Ei ollut poliisi.

        Lapsena näin sielussani pitkätukkaisen ja maihinnoususaappaisiin pukeutuneen miehen, joka soitti kitaraa. Tämä mies ei tullut elämääni, mutta näin hänet jo tosi nuorena.

        Nykyään näen enemmän asioita muista ihmisistä kuin itsestäni. Erityisesti ystävistäni näen etukäteen niin tarkkoja asioita, etten todellakaan kehtaa sanoa niitä heille. Silti ne tapaavat toteutua. 🥺

        Niinpä nyt onkin mukavaa, että pian tapahtuu jotain kivaa juuri minulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun tilanteen näkee unessa, sen tapahtumiseen voi useimmiten vielä oikeasti vaikuttaa. Univaiheessa tapahtuman energia on vielä "muovailuvahaa". Sen vuoksi kaikki unet eivät toteudu.

        Kun päästään valvetilan aavistuksen vaiheeseen, tapahtumaan ei voi enää vaikuttaa. Kaikki sen tapahtumiseen vaadittavat komponentit ja niiden suhteet ovat sotilaallisessa rivissä, valmiina kävelemään vastaan kuin itse aika. Vaha on kovettunut. Tässä vaiheessa vain tapahtuman vaikutuksia voi hallita.

        Omasta rakkaastani näin aikoinaan etukäteen vain tummansiniset vaatteet. Luulin että hän olisi poliisi. 😄 Ei ollut poliisi.

        Lapsena näin sielussani pitkätukkaisen ja maihinnoususaappaisiin pukeutuneen miehen, joka soitti kitaraa. Tämä mies ei tullut elämääni, mutta näin hänet jo tosi nuorena.

        Nykyään näen enemmän asioita muista ihmisistä kuin itsestäni. Erityisesti ystävistäni näen etukäteen niin tarkkoja asioita, etten todellakaan kehtaa sanoa niitä heille. Silti ne tapaavat toteutua. 🥺

        Niinpä nyt onkin mukavaa, että pian tapahtuu jotain kivaa juuri minulle!

        Minulla ei tilanne ole tuollainen, vaan sen minkä olen nähnyt, sitä ei mikään voi enää muuttaa.
        Ja miten voisikaan muuttaa, sillä tulevaisuudessa on vain se yksi tulevaisuus ja tilanne on menneisyyden kanssa symmetrinen (ei ole useita menneisyyksiäkään).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun tilanteen näkee unessa, sen tapahtumiseen voi useimmiten vielä oikeasti vaikuttaa. Univaiheessa tapahtuman energia on vielä "muovailuvahaa". Sen vuoksi kaikki unet eivät toteudu.

        Kun päästään valvetilan aavistuksen vaiheeseen, tapahtumaan ei voi enää vaikuttaa. Kaikki sen tapahtumiseen vaadittavat komponentit ja niiden suhteet ovat sotilaallisessa rivissä, valmiina kävelemään vastaan kuin itse aika. Vaha on kovettunut. Tässä vaiheessa vain tapahtuman vaikutuksia voi hallita.

        Omasta rakkaastani näin aikoinaan etukäteen vain tummansiniset vaatteet. Luulin että hän olisi poliisi. 😄 Ei ollut poliisi.

        Lapsena näin sielussani pitkätukkaisen ja maihinnoususaappaisiin pukeutuneen miehen, joka soitti kitaraa. Tämä mies ei tullut elämääni, mutta näin hänet jo tosi nuorena.

        Nykyään näen enemmän asioita muista ihmisistä kuin itsestäni. Erityisesti ystävistäni näen etukäteen niin tarkkoja asioita, etten todellakaan kehtaa sanoa niitä heille. Silti ne tapaavat toteutua. 🥺

        Niinpä nyt onkin mukavaa, että pian tapahtuu jotain kivaa juuri minulle!

        Jep. Mukavaa että olet iloinen ja kovasti toivon että olet oikeassa.🙂.


      • Anonyymi

        Aavistatko etukäteen tulevat Tokmannin tarralenkkari tarjoukset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aavistatko etukäteen tulevat Tokmannin tarralenkkari tarjoukset?

        Ei kyllä ne on niin merkitysetön asia elämässä mulle että eipä oo aavisteluja tarralenkkareista mutta sulle ne tuntuu enemmän kuin hyvin tärkeitä vois sanoa pakkomielteisen tärkeitä olevan niin aavistatko ite?😄.


    • Ei ole pitkään aikaan minulle siunattu yhtään etiäistä.

      • Anonyymi

        Etiäinen liittyy vain ihmisiin. Se on ennakkoaavistus jostain ihmisestä.

        Ei niitä tosiaan tapahdu tasaiseen tahtiin. Se on totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etiäinen liittyy vain ihmisiin. Se on ennakkoaavistus jostain ihmisestä.

        Ei niitä tosiaan tapahdu tasaiseen tahtiin. Se on totta.

        Ei tietenkään, mutta on niitä minulla ollut, silloin tällöin ja niin tarkkoja ennaltatietämisiä, että se hämmästyttää itseänikin aina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta on niitä minulla ollut, silloin tällöin ja niin tarkkoja ennaltatietämisiä, että se hämmästyttää itseänikin aina.

        Yritä päästä yli siitä hämmenyksestä. Muuten et opi käyttämään taitoasi hyödyksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritä päästä yli siitä hämmenyksestä. Muuten et opi käyttämään taitoasi hyödyksesi.

        Kiitos vinkistä. Minun intuitio on todella vahva.


    • Anonyymi

      Mä varaudun mielummin pettymyksiin niin ei ainakaan masennu eikä lamaannu

      • Anonyymi

        Tuollainen kyllä estää tehokkaasti myös kaikki ihanat tapahtumat. Siihen on tietysti kaikilla oikeus.


    • Anonyymi

      Tuntuu, että olen nähnyt pitkälle ennalta loogisia ikäviä tapahtuma ketjuja, hyvinkin selkeillä seuraamuksilla niin kauan, ja liittyen vähän kaikkeen, muihin, ihmisiin, sekä, yleensä ennen kuin muut, että voisin sanoa ennemmin, että en edes halua tietää, tai nähdä. Ehkä yritän tukahduttaa paljon myös sitä vaistoa, sekä niitäkin asioita, jotka tulevat muullakin, kuin vain herkemmällä kuuntelulla ja havainnoinnilla...
      Tuntuu, että tarvitsen sen tukahduttamisen, että kokisin niin, että olen, tai voin edes uskotella riittävällä tasolla, että olen se, joka on hallinnassa, ja valitsen ja päätän, mitä tapahtuu...En ole oikeastaan koskaan pitänyt siitä, mitä edeltäpäin, on tavallaan näytetty.

    • Anonyymi

      Yleensähän ennakkoaavistukset taitaa olla sitä että sulle on kertynyt tietoa jota alitajunta prosessoi ja se "tieto" on siellä kunnes sitten tapahtuu odotusten mukainen.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Joo, tämäkin totta, mutta koitapa olla se, joka näkee tämän aiemmin, ja yrittää tehdä jotain, mutta, kun muut ei näe, niin metsään mennäänkin porukalla. Siinä sitten vaan stressaat mahdottomien edessä, ja turhaan, vaikka lopulta lopputulos olisi voinut todella olla ihan muuta...Siinä ei paljon lämmitä, että lopulta sanotaan, olit ihan oikeassa, ei vaan nähty, tai voitu uskoa... Mutta nyt kun on liian myöhäistä, niin ollaan tässä yhdessä ja arvostetaan panostasi. Meni jo...Kiva, muttei käytännön väliä...


    • Anonyymi

      tuollaiset hassujakin jos laitan tekemään oikein palloja eli planeettojaskin, mutta niin pitää aina aina jotenkin jota laittanut vaikka monellekin kirjoittelijalle olisi hauska katsoa minkälainen oma planeetta on tehty hänen himimerkistään..

    • Kristallipalloni mukaan pyöräytät oikein mukavan paskapökäleen. Onnea. Aina on ilon aiheita.

      • Anonyymi

        Niitä tulee joka aamu! Ruskeita ja pulleita. 🤭 Onhan se nyt ilon aihe, että suoli toimii. Kauheaa olisi, jos ei toimisi!


    • Saan kaikenlaisia aavistuksia ja etiäisiä aika paljon, ja useimmiten ne ovat osoittautuneet tosiksi. Näitä tuntemuksia tulee hyvin satunnaisesti, yllättäen ja pyytämättä. En koskaan yritä saada mitään tunnetta, se vain tulee. Se saattaa tulla, kun kättelen jotakuta, kun katson jotakuta, ihan yllättäen autossa, kun kuulen jonkun kappaleen.. Tunne on joskus jopa epämiellyttävä, sillä välillä tuntuu kuin urkkisin tahtomattani ihmisten elämää. Olen nähnyt esim kun joku on raskaana, kun jotakuta petetään, kun joku juonittelee toisen selän takana jne. Enkä haluaisi tietää näitä ennen kuin minulle niistä uskoudutaan.

      Oman elämäni suhteen vaistoni ei välttämättä toimikaan sitten yhtä hyvin 😄

      • Anonyymi

        Tämä taito täytyy opetella myös sulkemaan tarpeen vaatiessa. Muuten tulee noita fiiliksiä, että urkkii jotakuta tahtomattaan.


    • Anonyymi

      entä jos parametriksi "kamu -2" ;D minkähänlaqisen planeetan piirtäisi, niin nuo kuva joitain hyviä pitäisi laittaa talteen, koska luultavasti muutan koodia aina, niin jotain hauskoja tuollaisia.

    • En ota niitä viestejä vastaan. - Joskus silti totean jälkikäteen toimineeni, kuin olisin tiennyt.

    • Anonyymi

      joku lähettää jotain viestejä?

      ...mutta jastkaisin juttusa niin kun jos tähtiä katselee, niin syksyn pimeät yöt, näet kyllä Andromedan galaksinkin, mössönä sellaisena, monia muitakin jänniä juttuja.

      tämä varmastikin näkyy tämä Coma-tähtijärjestelmä joka on mysteerillinen juttu :D

      Ihan tavallisilla kiikareillakin näkee jotain.

    • On muutaman kerran käynyt niin että vaistonvaraisesti olen tiennyt menettäväni jotain, joko sillä hetkellä tai tulevaisuudessa kun olen päätökseni tehnyt, pienenkin. Vaisto on sanonut että älä tee näin vaikka mitään näennäistä ei vialla olisikaan ja tekisit kaiken oikein, silti jokin on antanut vaikutelmaa huonoista seuraamuksista. Olen kutsunut näitä tapauksia kulminaatiopisteiksi mitkä ovat mullistaneet elämää eteenpäin pitkältikin toisinaan tai tuonet elämään mukaan huonoja kokemuksia tms. Ei niitä monia ole ollut, reilusti alle kymmenen mutta jokainen on omalla tavallaan merkannut polkua mitä pitkin olen kulkenut. En tiedä voiko näitä tuntemuksia kutsua yliluonnolliseksi, mutta jotain niissä on aina piillyt, huonoa onnea, epäonnistumisia, olisi pitänyt kiertää jokin juttu kaukaa tms. Jotkut viisaat ovat puhuneet säikeistä mutta musta on aina tuntunut jotenkin siltä että jossain on jokin toisen mahdollisuuden ovi kolahtanut kiinni 🤔

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      2020
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1387
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1318
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1131
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1076
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1066
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1047
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      239
      892
    Aihe