Sinkkujen motivaatio yhteiskuntaan?

Anonyymi-ap

Mua ei ainakaan kunnosta pätkääkään. Hirveästi kiljutaan jonkun lestaperheen pummitukien puolesta.

Sinkut jotka ovat mahdollisia vanhempia ilman lestapersumaalais junttien lisäksi unhoitetaan.

Persulestat vihaa sinkkuja sekä vasemmistoa. Maalaisjunttipersut vain haluavat tuhota kansan yhtenäisyyden.

>simiti<

24

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mä oon kaikrlla tavalla ihan vaan pönkkääjä. Harvoin turvaudun mihinkään muitten tekenisiin, oliko ne yhteiskunta tai sitten se sinun jutuissasi kuulu eläkeyhtiö...luultavammin kannatan työpanoksella kumpaakin ja aivsn sama, jos tyytymättömiä kiukuttelijoita sinun lisäksi on muitakin...

      Mä hoidan onat hommani ja kiukutteken sitten, kun otsasuoni räjähtää...mutta kiukutellaan sit Timppa yhessä. 😁

      Nyt mä vaan hoidan tätä mun ruutua...

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minun mielestä juurikin Simitiä tuntuu kiinnostavan.
      On niin paljon tuota yhteiskunnallista kantaaottavuutta näissä teksteissä.

      Taidan äänestää sittenkin Haavistoa.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Ei sinkkukaan elossa pysy ilman muita ihmisiä, ellei kasvata itse ruokaansa ja rakenna itse asumustaan.

      🦄

      • Anonyymi

        Naapurin. Kusipäiset lapset voi syödä ensihätään. Sitten ryöstetään ,tapetaan ja syödään palstalaiset.
        >simiti<


    • Anonyymi

      Onneksi sinä typy tajuat mustaakin huumoria. Toosiiiiikkoja on liikaa.
      >simiti<

    • Sinkkuna olen sitä mieltä, että yhteiskunnan tulisi tukea enemmän lapsiperheitä. Meillä sinkuilla on asiat ihan hyvin, eikä meitä sorreta millään tavalla.

      • Anonyymi

        Valehtelet kokkaripersu. Olrt tyypillinen lestalsmmas taikauskoinen idari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet kokkaripersu. Olrt tyypillinen lestalsmmas taikauskoinen idari

        Yhteiskunta tarvitsee lisää lapsia, jotka ovat sitten tulevaisuuden aikuisia. Väestö ikääntyy ja syntyvyys on liian pientä. Pitää osata katsoa kokonaiskuvaa, eikä vain ajatella omaa persettä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Yhteiskunta tarvitsee lisää lapsia, jotka ovat sitten tulevaisuuden aikuisia. Väestö ikääntyy ja syntyvyys on liian pientä. Pitää osata katsoa kokonaiskuvaa, eikä vain ajatella omaa persettä.

        Harmi vain, kun teillä oikeistolaisilla junteilla ei ole kokonaisnäkemystä. Myöskään valtiontaloudesta ette tajua yhtään enempää, kuin sika astrofysiikasta.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vain, kun teillä oikeistolaisilla junteilla ei ole kokonaisnäkemystä. Myöskään valtiontaloudesta ette tajua yhtään enempää, kuin sika astrofysiikasta.

        >simiti<

        Kerrohan herra Kiljunen miten se valtiontalous sitten korjataan?


      • Tätä mä oon paljon täällä sanonutkin, että sinkut saa liian hyviä tukia. Jokaisen ihmisen pitäs olla saman arvoinen ja saada sama tuki per nuppi. Ihan yhtä lailla lapsetkin tarvii sen ravinnon pöytään ja kasvavalla ihmisellä pitää olla ravitsevaa ruokaa. En ollenkaan ymmärrä näitä sinkkulisiä mitä suomessa maksetaan.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Tätä mä oon paljon täällä sanonutkin, että sinkut saa liian hyviä tukia. Jokaisen ihmisen pitäs olla saman arvoinen ja saada sama tuki per nuppi. Ihan yhtä lailla lapsetkin tarvii sen ravinnon pöytään ja kasvavalla ihmisellä pitää olla ravitsevaa ruokaa. En ollenkaan ymmärrä näitä sinkkulisiä mitä suomessa maksetaan.

        Kyllä meillä maksetaan lapsistakin lisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä maksetaan lapsistakin lisiä.

        Sinkku saa työmarkkinatukea jo viikossa saman mitä lapsi saa lisää kuukaudessa. Lisäksi sinkuille maksetaan asumistukia tähtitieteellisiä summia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Tätä mä oon paljon täällä sanonutkin, että sinkut saa liian hyviä tukia. Jokaisen ihmisen pitäs olla saman arvoinen ja saada sama tuki per nuppi. Ihan yhtä lailla lapsetkin tarvii sen ravinnon pöytään ja kasvavalla ihmisellä pitää olla ravitsevaa ruokaa. En ollenkaan ymmärrä näitä sinkkulisiä mitä suomessa maksetaan.

        Mitä sinkkujen tukia kadehdit?


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sinkku saa työmarkkinatukea jo viikossa saman mitä lapsi saa lisää kuukaudessa. Lisäksi sinkuille maksetaan asumistukia tähtitieteellisiä summia.

        Lapselliset saa vaikka mitä tukia eikä ne koskaan joudu kadulle, sinkku voi joutua vaikka rahoittaa töissä käydessään ihan yhtälailla valtion taloutta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sinkku saa työmarkkinatukea jo viikossa saman mitä lapsi saa lisää kuukaudessa. Lisäksi sinkuille maksetaan asumistukia tähtitieteellisiä summia.

        Lapsi ei voi saada työmarkkinatukea eikä ansiosidonnaistakaan. Vanhempien tehtävä on huolehtia lapsen elatuksesta. Jos he eivät siihen kykene, sitten tulevat yhteiskunnan tuet apuun. Lapsiperheet saavat suhteessa enemmän asumistukea, koska asuvat avarammin kuin sinkut. Ihan turhaan sinkkujen tukia kadehdit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapselliset saa vaikka mitä tukia eikä ne koskaan joudu kadulle, sinkku voi joutua vaikka rahoittaa töissä käydessään ihan yhtälailla valtion taloutta.

        -harmiseikirj-

        Ei kukaan kadulle joudu. Mullakin on kaks sänkyä tyhjänä koko ajan. Se on tosi turhauttavaa, kun koittaa auttaa, mutta se ei kelpaa, kun yhteiskunta maksaa kaikki saunat ja porealtaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinkkujen tukia kadehdit?

        Mähän oon itekin sinkku, mutta en ahne sinkku. Kato tänne mahtuu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sinkku saa työmarkkinatukea jo viikossa saman mitä lapsi saa lisää kuukaudessa. Lisäksi sinkuille maksetaan asumistukia tähtitieteellisiä summia.

        Mä en puhunut lapsilisästä. Jos saat noita molempia mainitsemiasi perheelisenä, niin saat niihin korotuksen. Tai no nyt toki suunnittelevat ton lapsikorotuksen poistoa työmarkkinatuesta, mutta saa nähdä miten se etenee.


    • Anonyymi

      Jaa-a. No ei mua parisuhteessa ollessanikaan yhteiskunnalliset asiat tän suuremmassa määrin kiinnostaneet. Pikemmin kiinnostivat vielä vähemmän. Kyllä yhteiskunnalliset asiat näin sinkkuna oikeastaan enemmän mun elämääni koskettavat, kun sillon parisuhteessa ollessani.

    • Anonyymi

      hyvä peli missä ammutaan toisten sautojsa ja omsaidsuuttsa...jooh.. tyuo on sellasinen joku intrestate.

    • Anonyymi

      JeroP, pidän kyllä paljon kuvistasi mitä, minäkin otan jotain kummitusmaisia juttuja yön pimeydessä jotain...ö mutta tuollainen jos nvenuimenä olisi 777 High Roller Anevue, viittas johokin karkesn uhksppeliin..

    • Anonyymi

      Suomi on tehnyt taas uuden maailmanennätyksen, Suomessa syntyy vähiten lapsia koko maailmassa. 50 % yli 35 vuotiaista miehistä on lapsettomia, tuossa iässä on jo vaarana se että jääkin lapsettomaksi.

      Ihmiselämä ei kestä kuin hetken, ei sitä ole ruttunaamana kiva peiliin katsoa ja harmitella asiaa joka jäi tekemättä.

      AV

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe