Kun itse teen tietokoneen kanssa 3d-grafiikkajuttuja, niin miten kaavat muuttuvat jos pallo onkin kolmikulmio?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kolmio pyörii paljon huonommin kuin ympyrä mutta ajan päästä kolmikosta on tullut pieni ympyrä.
Se on kehityksen tulos pienempi ympyrä. - Anonyymi
Ei se oikein voi olla kun se pitäisi olla keskipisteen suhteen symmetrinen niinkuin puolittain. Ei ihan pyöreä tarvitse olla mutta vastakkaiset pisteet pitää olla samalla etäisyydellä.
- Anonyymi
Eikun 180 asteen kiertosymmetrinenhän se piti olla. Tässä videossa puhetta asiasta: https://www.youtube.com/watch?v=yNd91W5Tx5A
No mutta kolmio ei toteuta tuota symmetriaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun 180 asteen kiertosymmetrinenhän se piti olla. Tässä videossa puhetta asiasta: https://www.youtube.com/watch?v=yNd91W5Tx5A
No mutta kolmio ei toteuta tuota symmetriaa.Lisäys: kohdassa 50:08 videolla kolme ehtoa milloin muoto voi olla ympyrä jossain metriikassa.
- Anonyymi
Helppo juttu. Tasakylkinen kolmio on sama kuin ympyrä. Keskipisteestä kaikki muut pisteet ovat samalla etäisyydellä. Näin kolmio ja ympyrä on samaistettu.
- Anonyymi
Siis kolmion kulmapisteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kolmion kulmapisteet.
"Lallo onkin kolmikulmio". Menivätköhän dimensiot sekaisi?
Vai on "tasakylkinen kolmio sama kuin ympyrä? Eiköhän sentään tasasivuinen?
Eim noin sekavilla ajatuksilla matematiikkaa tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lallo onkin kolmikulmio". Menivätköhän dimensiot sekaisi?
Vai on "tasakylkinen kolmio sama kuin ympyrä? Eiköhän sentään tasasivuinen?
Eim noin sekavilla ajatuksilla matematiikkaa tehdä.Juu siis tasasivuinen kolmio tottakai. Annoin tarkoituksella mikki hiiren hieman päteä
- Anonyymi
Kun sinulla on ne piirrettävät pisteet, niin pyöritä niitä kiertomatriisilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455