Tässä teille elämämkoululaisille

Anonyymi-ap

Keillä on pöllön vuorokausirytmi 🦉. Nukutaan päivät ja valvotaan yöt. https://www.youtube.com/watch?v=1JRr_sDR8X0. Olen minäkin luukuttanut tällaista kamaa viime vuosina. Siirryin sitten toisenlaisiin setteihin. Törmäsin tähän kun se oli tallennettuna koneelleni. Hörhöille suunnattu UG-rap on parasta silloin kun olotilat on sellaiset että vatutus on huipussaan :).

33

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutkin valvovat yöllä kun mainitsemasi henkilöt. Jopa sinä juuri siinä.

    • Anonyymi

      "Teille elämäm koululaisille". Henkilöltä joka aloitti keskustelun kello 01.16! :D

      T. se joka haukkuu, on itse

      • Anonyymi

        Elämänkoululainen kyl on se joka agitoituu naisena esiintyvän miehen jutuista


    • Nukuin jo yöuneni. Tässä valmistautuu kohta uuteen päivään..

      • Anonyymi

        Ja heti palstalle. Joko kyllästyttää?


      • Huomenta ja mukavaa ja iloista päivää. Mä kanssa jo vähän ennen 5 heräilin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti palstalle. Joko kyllästyttää?

        Kas kun heräsin liian aikaisin. Kaksi tuntia ennen kelloa.. lenkilläkö olisi pitänyt käydä?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kas kun heräsin liian aikaisin. Kaksi tuntia ennen kelloa.. lenkilläkö olisi pitänyt käydä?

        Ei kofeiinia kahden jälkeen

        Sopii mulle


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Huomenta ja mukavaa ja iloista päivää. Mä kanssa jo vähän ennen 5 heräilin.🙂.

        Huomenta. Mä jo aamupäiväkahvilla töissä. Kohta tauko loppuu..must to go..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti palstalle. Joko kyllästyttää?

        Joko sinua alkaa kyllästyttää tämä tekointellektuelli päteminen ja trollaavan miehen haastattelu saaks piireissäs pisteitä?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Huomenta. Mä jo aamupäiväkahvilla töissä. Kohta tauko loppuu..must to go..

        Jeps...mä pääsin kans just "kahvipaussille" vaikka en kahvia juokaan kun sain omenapiirakat uuniin. Kohta alkaakin sitten lounassalaatti show.😀. Mukavaa työpäivää!🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...mä pääsin kans just "kahvipaussille" vaikka en kahvia juokaan kun sain omenapiirakat uuniin. Kohta alkaakin sitten lounassalaatti show.😀. Mukavaa työpäivää!🙂.

        Mikä tuossa syömisessä on niin kiinnostavaa?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...mä pääsin kans just "kahvipaussille" vaikka en kahvia juokaan kun sain omenapiirakat uuniin. Kohta alkaakin sitten lounassalaatti show.😀. Mukavaa työpäivää!🙂.

        En nyt eilen kerennytkään illalla sit palstailemaan. Oli vähän sellainen päivä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En nyt eilen kerennytkään illalla sit palstailemaan. Oli vähän sellainen päivä.

        Jep. Joskus on vaan "it's just one of those days" tyypisiä päiviä tai ihan vaan tosi kiireisiä niin eipä sitä millään aina tänne palstalle kerkiä eikä edes tarvitse tai pidäkään aina ehtiä. Miten tää päivä on mennyt? Toivottavasti on ollut kiva ja mukava.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Joskus on vaan "it's just one of those days" tyypisiä päiviä tai ihan vaan tosi kiireisiä niin eipä sitä millään aina tänne palstalle kerkiä eikä edes tarvitse tai pidäkään aina ehtiä. Miten tää päivä on mennyt? Toivottavasti on ollut kiva ja mukava.🙂.

        Eih.. miks sun pitää olla noin mukava. Tekisi mieleni haistattaa pitkät koko päivälle .. niin tälle kuin eilisellekin. Ja koko viikolle. Tai oikeastaan seittemälle viikolle.

        Eilen kun oli lappupäivä. Sain irtisanomisilmoituksen töistä.

        Sinällään se ei haittaa.. vuoden päästä sitten uudet tuulet. Jotakin uutta tähän elämään.
        Saan pitkät palkalliset vapaat ensi vuoden puolella. Niitä odotellessa on kuin jäitä poltellessa..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eih.. miks sun pitää olla noin mukava. Tekisi mieleni haistattaa pitkät koko päivälle .. niin tälle kuin eilisellekin. Ja koko viikolle. Tai oikeastaan seittemälle viikolle.

        Eilen kun oli lappupäivä. Sain irtisanomisilmoituksen töistä.

        Sinällään se ei haittaa.. vuoden päästä sitten uudet tuulet. Jotakin uutta tähän elämään.
        Saan pitkät palkalliset vapaat ensi vuoden puolella. Niitä odotellessa on kuin jäitä poltellessa..

        No anteeksi...mä kovasti yritän kyllä asian kanssa työskennellä.😉😁.

        Höh...niin mä ihan jo unohdin että sulla oli toi tulossa. Ei se mukava juttu siltikään ole vaikka ei sinänsä haittais. Ikävä että on tuollaisia fiiliksiä viime ajoista. Tosin elämäähän se vaan on muutoskin ja saattaa jopa lopulta johtaa johonkin kivaankin juttuun. Toisaalta myös jos sulla on pitkät palkalliset vapaat tulossa silloin niin sitten sillon olisi aikaa keskittyä itseensä ja miettiä mitä se uusi vois olla mitä elämään tahtois. Ääh...kunhan nyt yritän kaivaa muka jotain positiivistakin.🙂.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eih.. miks sun pitää olla noin mukava. Tekisi mieleni haistattaa pitkät koko päivälle .. niin tälle kuin eilisellekin. Ja koko viikolle. Tai oikeastaan seittemälle viikolle.

        Eilen kun oli lappupäivä. Sain irtisanomisilmoituksen töistä.

        Sinällään se ei haittaa.. vuoden päästä sitten uudet tuulet. Jotakin uutta tähän elämään.
        Saan pitkät palkalliset vapaat ensi vuoden puolella. Niitä odotellessa on kuin jäitä poltellessa..

        Jatkoa edelliseen vielä että sillon kun ketuttaa niin ketuttaa eikä sitä välttämättä aina kaipaa just silloin mitään positiivista lässytystä siihen omaan makoisaan ketutukseen vaan käydä vaan sen asian läpi ja päästä siitä eteenpäin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No anteeksi...mä kovasti yritän kyllä asian kanssa työskennellä.😉😁.

        Höh...niin mä ihan jo unohdin että sulla oli toi tulossa. Ei se mukava juttu siltikään ole vaikka ei sinänsä haittais. Ikävä että on tuollaisia fiiliksiä viime ajoista. Tosin elämäähän se vaan on muutoskin ja saattaa jopa lopulta johtaa johonkin kivaankin juttuun. Toisaalta myös jos sulla on pitkät palkalliset vapaat tulossa silloin niin sitten sillon olisi aikaa keskittyä itseensä ja miettiä mitä se uusi vois olla mitä elämään tahtois. Ääh...kunhan nyt yritän kaivaa muka jotain positiivistakin.🙂.

        No. Tämä on minulle positiivinen uutinen. Prosessi ei vaan ole ollut hauska. Ja tänään sain sitten vielä kakkataudin. P...a lentää kuin varpusparvi.

        Mä oikeasti olen vihannut duuniani monra monituista vuotta. Ollut siellä siksi kun luulin ettei mäsä kelpaisi muualle. Olin väärässä. Huomasin sen keväällä kun oli mulla lomautus. Minulla on vielä markkina-arvoa.

        Mut.. ei mua kauheasti haittaisi jäädä vähäksi aikaa kotiinkaan. Olen tehny töitä 32 vuotta ja parikymmentä olisi vielä edessä. Ens vuonna voisi palata koulun penkille. Se olisi taivaallista.

        No en tee suunitelmia. Nyt nautin tästä tilanteesta kun vielä voin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen vielä että sillon kun ketuttaa niin ketuttaa eikä sitä välttämättä aina kaipaa just silloin mitään positiivista lässytystä siihen omaan makoisaan ketutukseen vaan käydä vaan sen asian läpi ja päästä siitä eteenpäin.🙂.

        Eiku sä olet juurikin niin ihana mun mielestä kun sä olet pose. Oma ittesi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No. Tämä on minulle positiivinen uutinen. Prosessi ei vaan ole ollut hauska. Ja tänään sain sitten vielä kakkataudin. P...a lentää kuin varpusparvi.

        Mä oikeasti olen vihannut duuniani monra monituista vuotta. Ollut siellä siksi kun luulin ettei mäsä kelpaisi muualle. Olin väärässä. Huomasin sen keväällä kun oli mulla lomautus. Minulla on vielä markkina-arvoa.

        Mut.. ei mua kauheasti haittaisi jäädä vähäksi aikaa kotiinkaan. Olen tehny töitä 32 vuotta ja parikymmentä olisi vielä edessä. Ens vuonna voisi palata koulun penkille. Se olisi taivaallista.

        No en tee suunitelmia. Nyt nautin tästä tilanteesta kun vielä voin.

        No hyvä.😊. Juuri noin nyt pitää nauttia tästä hetkestä kun oot noin pitkään uurastanut. Kyllä ne tulevat suunnitelmat siinä hautuu hetken ihan omalla painollaankin ilman että niitä heti aktiivisesti täytyis ruveta heti työstämään. Opiskelu ja uuden oppiminen ei oo ikinä pahasta sitä kannattaa kyllä harkita jos se tuntuu hyvältä idealta ja kiinnosta. Enkä epäile yhtään etteikö sulla olis todella paljon annettavaa siinä hommassa mihin sitten ryhdytkin varsinkin hommassa mistä ite todella pidät ja missä viihdyt.🙂.

        Paskatauti on kyllä mälsä juttu ja sen lisäks että olo ei välttämättä oo vatsanväänteineen hyvä niin on ihottavaa ravata pönttöä räjäyttämässä jatkuvasti.😬.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eiku sä olet juurikin niin ihana mun mielestä kun sä olet pose. Oma ittesi.

        No kiitos paljon! Tuntuu mukavalta kuulla tuo.🤗.


    • Anonyymi

      Mikä on mies tämän fiktiivihahmosi tarina- hänellä oli aikuinen poika? Ei sovi pirtaan tämäkään kerronta kaikille

    • Minä valvon sekä yöt että päivät. Minkähän pöllön se minusta tekee?

    • Anonyymi

      Noinkin voi ehkä tehdä että valvoo joka toisen vuorokauden ja sitten nukuu seuraavan vuorokauden kokonaan.

      Tai sitten matkustaa lentokoneella yhdessä vuorokaudessa koko maapallon ympäri jolloin aika ei kulu ollenkaan kuin Jules Vernen matka maailman ympäri 80 päivässä.

    • Anonyymi

      Jos valvoo niin pystyy lopulta kääntämään pään monta kertaa akselinsa ympäri ilman että muu keho liikkuu. Olen kokeillut ja pystynyt tuohon. En mä tosissani ollut aloituksessani vaikka yökukunta kertoo silti omaa tarinaansa. Olisi pitänyt laittaa herätyskello soimaan kun tänään tuli herättyä aika myöhään. Lievä univaje ja lievä keuhkopöhö silti yllä, niin on loogista että näin käy. En kukkunut juurikaan yöllä aloitukseni jälkeen. - Aloittaja.

    • Anonyymi

      Jos aina vain muuttuu pienemmäksi eli pienenee niin lopulta muuttuu massiiviseksi mustaksi-aukoksi kuin linnunradan ja andromedan galaksinkin keskustassa, muuttuu singulariteetiksi.

      Avaruusjutut sinänsä hauskojakin itsellä meneillään eräs projekti miten visualisoin jotain juttuja tietokoneella, hauskoja tuloksia tulee kun kokeilee ja laittaa tietokoneen laskemaan juttuja.

    • Tänään alotin vasta yhdeksältä, niin huomaa että on paljon skarpimpi kuin sillon kun tulee puolinukuksissa seitsemään. Tää oli sen takia, kun joudun jatkaan vähän työpäivää, kun ei oikein voi alkaa piikata ennen kuin konttoro tyhjenee.

    • Anonyymi

      mitä sitten jos onkin joku hardware proghrammer niin jotta hajoaa kasikki inytdenetit jos hslussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe