Palstamatch

Anonyymi-ap

Osuuko sinulla jonkin kirjoittelijan kanssa aaltopituudet normaalia paremmin yhteen? Tai näetkö ympärillä ihmisiä, joilla mielestäsi kolahtaa kohdilleen? Itse ”määrittelen” kolahduksen ihmiseksi, jonka kanssa juttu ja aika lentää, jonka kanssa tuntee yhteyttä ja hän tuntuu omalta. Vuorovaikutus on palkitsevaa ja tietyllä tapaa vaivatonta.

Aloitus EI koske romanttista vaan henkistä kolahdusta, muttei poissulje myökään romanttisia värejä, eikä rajoitu eri sukupuolen välisiin kolahduksiin. Siis kyse on vain ihmisistä, joilla näkyy löytyvän yhteinen aaltopituus vaikka vain kavereina.
Nimeä oma match tai itsesi ulkopuolella näkyvä ilmeinen match.

92

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aivan hullaantunut anonyymiin. Veikkaan että mennään naimisiin ensi keväänä.

      • Ai sinäkin 😯😂


      • Anonyymi

        Julmaa!!
        Asia ei ehkä ny ihan noin ole.
        Erään kanssa kyllä, mutta hän ei ole anonyymi.


    • Anonyymi

      tuollainen että niin mieten edes pystyt jaksamaan juttua jotai xliner vaikka hah

    • Itse näen, että Norppiksella ja Mikkiksellä voisi hyvin kolahtaa myös oikeassa elämässä vähintään merkittävän ystävyyden osalta. Sanon ainakin, koska muuta kolahdusta on aika vaikea ennustaa. Jotenkin kummassankin on sama positiivinen vire, vaikka elämä ei ole välttämättä aina ollut helppoa.

      • Olen kyllä viimeaikoina jutellut aika paljon Mikkojuhanin kanssa. Myös toi Rande on ollut sellainen, jonka kanssa olen keskustellut enemmän ati vähemmän, mutta nyt en ole pitkään aikaan enemmän. Myös Maximilian oli sellainen, tosin nyt ei ole aikoihin käynyt täällä. Myös Usko,toivo ja rakkaus, Huitale (ja mitä kaikkia muita nim.merkkejä hänellä ollut) ja Xena. Nämä rekatut esim. Ja sitten joitain nimimerkillisiä ei-rekkautuneita ja joitain täysin anonyymejäkin (täysin anonyymien kanssa olen esim. puhellut musiikista ja on ollut mielenkiintoisiakin keskusteluja).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Olen kyllä viimeaikoina jutellut aika paljon Mikkojuhanin kanssa. Myös toi Rande on ollut sellainen, jonka kanssa olen keskustellut enemmän ati vähemmän, mutta nyt en ole pitkään aikaan enemmän. Myös Maximilian oli sellainen, tosin nyt ei ole aikoihin käynyt täällä. Myös Usko,toivo ja rakkaus, Huitale (ja mitä kaikkia muita nim.merkkejä hänellä ollut) ja Xena. Nämä rekatut esim. Ja sitten joitain nimimerkillisiä ei-rekkautuneita ja joitain täysin anonyymejäkin (täysin anonyymien kanssa olen esim. puhellut musiikista ja on ollut mielenkiintoisiakin keskusteluja).

        En yhtään ihmettele että sulla on useampia ihmisiä ollu kenen kanssa oot enemmän jutellut. Sun kanssas on kyllä niin mukavaa ja helppoa puhua ja aika kuluu ihan huomaamatta. Tuntuu kyllä myös että esimerkiks me ymmärretään hyvin toisiamme ja huumorin tajutkin natsaa hyvin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En yhtään ihmettele että sulla on useampia ihmisiä ollu kenen kanssa oot enemmän jutellut. Sun kanssas on kyllä niin mukavaa ja helppoa puhua ja aika kuluu ihan huomaamatta. Tuntuu kyllä myös että esimerkiks me ymmärretään hyvin toisiamme ja huumorin tajutkin natsaa hyvin.😊.

        Juu, hyvin on keskustelu sujunu meillä. Myös ton Randen kanssa aikoinaan huumori natsasi aika hyvin ja mitä nyt lähiaikoina ollaan joskus jotain kommenttia heitelty, niin ihan hyvin vieläkin. Ja se Maximilian oli aika mukava tyyppi kanssa ja samoin Usko, toivo, rakkaus. Naisoletetuista esim. Xena on mukava, mutta on muitakin.

        Mutta täytyy nyt sanoa, että ne musiikkiaiheiset keskustelut joidenkin täysin anonyymien kanssa sykähdyttää aina, Tosin joskus joidenkin rekkautuneittin kanssa olen puhellut musiikista kuten vaikka sun tai sen Maximilianin.

        Mutta ihan kiva on ollut myös vaan jutella niitä näitä tai heittää huumoria.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, hyvin on keskustelu sujunu meillä. Myös ton Randen kanssa aikoinaan huumori natsasi aika hyvin ja mitä nyt lähiaikoina ollaan joskus jotain kommenttia heitelty, niin ihan hyvin vieläkin. Ja se Maximilian oli aika mukava tyyppi kanssa ja samoin Usko, toivo, rakkaus. Naisoletetuista esim. Xena on mukava, mutta on muitakin.

        Mutta täytyy nyt sanoa, että ne musiikkiaiheiset keskustelut joidenkin täysin anonyymien kanssa sykähdyttää aina, Tosin joskus joidenkin rekkautuneittin kanssa olen puhellut musiikista kuten vaikka sun tai sen Maximilianin.

        Mutta ihan kiva on ollut myös vaan jutella niitä näitä tai heittää huumoria.

        Juu itelläkin on monia ihmisiä kenen kanssa tykkään jutella toisten kanssa vaan tulee juteltua enemmän ja toisten vähemmän ja joiddnkin kanssa vaihtelevasti. On anonyymejäkin kenen kanssa on ollut mukavaa jutella ja on käynyt mukavia pidempiäkin keskusteluja mutta heidän kanssaan ne harvemmin jatkuu sitten myöhemmin yhden tai kahden keskustelun jälkeen tai vaikea oikeastaan sanoa kun tunnistan niin huonosti heitä että ei pysty läheskään aina sanomaan että onko koskaan keskustellut heidän kanssaan aiemmin ja siinä mielessä he aina tuntuvat sitten hieman vieraammilta ja etäisiltä eikä pääse syntymään samanlaista yhteyttä kun ei tiedä onko nyt jutellu aikasemmin jonkun kanssa ja jos on niin mitä on juteltu..🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu itelläkin on monia ihmisiä kenen kanssa tykkään jutella toisten kanssa vaan tulee juteltua enemmän ja toisten vähemmän ja joiddnkin kanssa vaihtelevasti. On anonyymejäkin kenen kanssa on ollut mukavaa jutella ja on käynyt mukavia pidempiäkin keskusteluja mutta heidän kanssaan ne harvemmin jatkuu sitten myöhemmin yhden tai kahden keskustelun jälkeen tai vaikea oikeastaan sanoa kun tunnistan niin huonosti heitä että ei pysty läheskään aina sanomaan että onko koskaan keskustellut heidän kanssaan aiemmin ja siinä mielessä he aina tuntuvat sitten hieman vieraammilta ja etäisiltä eikä pääse syntymään samanlaista yhteyttä kun ei tiedä onko nyt jutellu aikasemmin jonkun kanssa ja jos on niin mitä on juteltu..🙂.

        Jotkut anonyymit sanoo, jos on jutellu mun kanssa aiemmin, ite en sitä hoksais. Sitten vasta, kun sanovat ja mitä ovat mun kanssa keskustelleet saatan muistaa.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu itelläkin on monia ihmisiä kenen kanssa tykkään jutella toisten kanssa vaan tulee juteltua enemmän ja toisten vähemmän ja joiddnkin kanssa vaihtelevasti. On anonyymejäkin kenen kanssa on ollut mukavaa jutella ja on käynyt mukavia pidempiäkin keskusteluja mutta heidän kanssaan ne harvemmin jatkuu sitten myöhemmin yhden tai kahden keskustelun jälkeen tai vaikea oikeastaan sanoa kun tunnistan niin huonosti heitä että ei pysty läheskään aina sanomaan että onko koskaan keskustellut heidän kanssaan aiemmin ja siinä mielessä he aina tuntuvat sitten hieman vieraammilta ja etäisiltä eikä pääse syntymään samanlaista yhteyttä kun ei tiedä onko nyt jutellu aikasemmin jonkun kanssa ja jos on niin mitä on juteltu..🙂.

        Tultuasi nimitetyksi palstajohtajaksi, alatko vaatia teitittelyä?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jotkut anonyymit sanoo, jos on jutellu mun kanssa aiemmin, ite en sitä hoksais. Sitten vasta, kun sanovat ja mitä ovat mun kanssa keskustelleet saatan muistaa.

        Jep. On joku joskus kertonut mullekin mutta jotenkin mulle vaan tulee tunne että he jää etäisiksi sen takia kun ei ikinä tiedä että onko jutellu jonkun kanssa vai ei ja se keskustelu on vaan sellasta pinnallista ja irrallista menemättä sen syvemmälle.🙂.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Jotkut anonyymit sanoo, jos on jutellu mun kanssa aiemmin, ite en sitä hoksais. Sitten vasta, kun sanovat ja mitä ovat mun kanssa keskustelleet saatan muistaa.

        Siksi sun kanssasi varmaan onkin niin mukava jutella. Sä et koskaan kuvittele jonkun olevan joku vain siksi, että susta tuntuu siltä, että se on se joku. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi sun kanssasi varmaan onkin niin mukava jutella. Sä et koskaan kuvittele jonkun olevan joku vain siksi, että susta tuntuu siltä, että se on se joku. 🙂

        No en mää ajattele kauheesti henkilön, jonka kanssa sillä hetkellä keskustelen sukupuolta, ikää tai seksuaalista suuntautumista. Ihan sama. Tosin joidenkin rekkautuneitten sukupuolen tiedän tai oletettavan sukupuolen, kun ovat itse kertoneet tai vaikka profiilikuvasta käy ilmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi sun kanssasi varmaan onkin niin mukava jutella. Sä et koskaan kuvittele jonkun olevan joku vain siksi, että susta tuntuu siltä, että se on se joku. 🙂

        No en mää ees osais kuvitella, että joku vaikka täysin anonyymi olis joku joka on kirjotellu täällä joskus vaikka jollain nimimerkillä tai jotain sellaista, jos tarkotit sitä niin kun oon nähny joidenkin tekevän.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. On joku joskus kertonut mullekin mutta jotenkin mulle vaan tulee tunne että he jää etäisiksi sen takia kun ei ikinä tiedä että onko jutellu jonkun kanssa vai ei ja se keskustelu on vaan sellasta pinnallista ja irrallista menemättä sen syvemmälle.🙂.

        No mää oon kai joillekin täysin anonyymeille tuttu jo niiltä ajoilta, kun olin vakituisena musiikkipalstalla ja he on lukeneet mun juttuja siellä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No mää oon kai joillekin täysin anonyymeille tuttu jo niiltä ajoilta, kun olin vakituisena musiikkipalstalla ja he on lukeneet mun juttuja siellä.

        Jep. Hyvin mahdollista. Ja onhan heidänkin kanssaan kiva jutella en mä sitä tarkoita etteikö olis mutta mä en ite vaan tunnu saavan tosiaan sellaista yhteyttä mikä jatkuis keskustelusta toiseen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Hyvin mahdollista. Ja onhan heidänkin kanssaan kiva jutella en mä sitä tarkoita etteikö olis mutta mä en ite vaan tunnu saavan tosiaan sellaista yhteyttä mikä jatkuis keskustelusta toiseen.🙂.

        Jotkut täysin anonyymit on sanoneet, että ovat lukeneet joskus mun juttuja tai kattoneet mun profiilia ja kommentoivat vaikka esim. mun musiikkimakua tai sitten jotain mun juttua, jos muistavat tai vaikka sitä, että olivat joskus suositelleet mulle sen ja sen artistin tai bändin musiikkia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jotkut täysin anonyymit on sanoneet, että ovat lukeneet joskus mun juttuja tai kattoneet mun profiilia ja kommentoivat vaikka esim. mun musiikkimakua tai sitten jotain mun juttua, jos muistavat tai vaikka sitä, että olivat joskus suositelleet mulle sen ja sen artistin tai bändin musiikkia.

        Jeps. Kyllä joskus tulee anonyymeiltä mullekin kommentteja että on tykänneet jostain mitä oon kirjoittanut tai tsempataan ja kehutaan jostain ja se kyllä tuntuu mukavalta tai sitten vastataan johonkin hyvän päivän tai viikonlopun toivotukseen.🙂. Profiilista on kyllä harvemmin kommentoitu yhtään mitään ja jos nyt joskus on niin se ei oo ollu mitään niin hyvällä tarkoitettua.😄. Monesti myös sitten taas tulee niitä ärsytys, vittuilu ja haukkumis kommenttejakin ikäväkyllä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps. Kyllä joskus tulee anonyymeiltä mullekin kommentteja että on tykänneet jostain mitä oon kirjoittanut tai tsempataan ja kehutaan jostain ja se kyllä tuntuu mukavalta tai sitten vastataan johonkin hyvän päivän tai viikonlopun toivotukseen.🙂. Profiilista on kyllä harvemmin kommentoitu yhtään mitään ja jos nyt joskus on niin se ei oo ollu mitään niin hyvällä tarkoitettua.😄. Monesti myös sitten taas tulee niitä ärsytys, vittuilu ja haukkumis kommenttejakin ikäväkyllä.

        On mullekin joskus tullu jotain ärsytys- tai trollailukommentteja, mutta eniten kai tulee kommentteja niiltä, joiden kanssa olen joskus jutellu musiikista täällä tai musiikkipalstalla tässä vuosien saatossa. Joskus joiltain muiltakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        On mullekin joskus tullu jotain ärsytys- tai trollailukommentteja, mutta eniten kai tulee kommentteja niiltä, joiden kanssa olen joskus jutellu musiikista täällä tai musiikkipalstalla tässä vuosien saatossa. Joskus joiltain muiltakin.

        Mukava ettei sulle niitä ikäviä niin paljoa tule. Sä oot kyllä niin mukava ihminen etten sitä yhtään ihmettele miks niin on.😊. Mulla itellä taitaa olla vähän sellaset mielipiteet ja luonne ja asenne elämään että ne tuntuu sitten joitain yksittäisiä tapauksia suuresti nyppivän niin että sitten heidän on pakko niitä jotenkin protestoida.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mukava ettei sulle niitä ikäviä niin paljoa tule. Sä oot kyllä niin mukava ihminen etten sitä yhtään ihmettele miks niin on.😊. Mulla itellä taitaa olla vähän sellaset mielipiteet ja luonne ja asenne elämään että ne tuntuu sitten joitain yksittäisiä tapauksia suuresti nyppivän niin että sitten heidän on pakko niitä jotenkin protestoida.😀.

        Mutta sää oot yleensä ystävällinen ja kohtelias etkä liikaa provosoidu asioista. Miten sulle voi tulla huonoja kommentteja? No onhan sulle tullu jotain "ivailua" tarralenkkareista ja pulleista kaveripojista, mutta en laske niitä kovin huonoiks jutuiks. Sellaista pientä piruilua vaan tai jotain huumoria tai sitten yksinkertaisesti trollailua.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mukava ettei sulle niitä ikäviä niin paljoa tule. Sä oot kyllä niin mukava ihminen etten sitä yhtään ihmettele miks niin on.😊. Mulla itellä taitaa olla vähän sellaset mielipiteet ja luonne ja asenne elämään että ne tuntuu sitten joitain yksittäisiä tapauksia suuresti nyppivän niin että sitten heidän on pakko niitä jotenkin protestoida.😀.

        Non joskus joku mulle suuttunu oikein kunnolla ja oon ihmetelly, että miks, kun ei mun kommentissa ollu mitään mistä olis pitäny suuttua (ei ollu täällä sinkuissa, vaan yhellä toisella palstalla ja siitä on jo useampi vuosi) ja joskus jotain pientä piruilua ja trollailua.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta sää oot yleensä ystävällinen ja kohtelias etkä liikaa provosoidu asioista. Miten sulle voi tulla huonoja kommentteja? No onhan sulle tullu jotain "ivailua" tarralenkkareista ja pulleista kaveripojista, mutta en laske niitä kovin huonoiks jutuiks. Sellaista pientä piruilua vaan tai jotain huumoria tai sitten yksinkertaisesti trollailua.

        No joo ne tarralenkkari ja kaveripoika jutut nyt on sellasia mutta tulee paljon myös sellasia mitkä ei näy kaikille kun ne ei tuu palstalle läpi. Joitain vaan tuntuu ärsyttävän suunnattomasti mun elämänasenne, mielipiteet ja varsinkin se että tuun naistenkin kanssa hyvin toimeen ilmeisesti.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo ne tarralenkkari ja kaveripoika jutut nyt on sellasia mutta tulee paljon myös sellasia mitkä ei näy kaikille kun ne ei tuu palstalle läpi. Joitain vaan tuntuu ärsyttävän suunnattomasti mun elämänasenne, mielipiteet ja varsinkin se että tuun naistenkin kanssa hyvin toimeen ilmeisesti.😄.

        Keskustelenhan mää miestenkin kanssa. Varmaan suurin osa on miehiä, joiden kanssa mää täällä S24:ssä oon keskustellu, tosin täysin anonyymeistä ei voi tietää, mutta ainakin musiikista varmaan enemmän miehet on keskustellu mun kanssa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo ne tarralenkkari ja kaveripoika jutut nyt on sellasia mutta tulee paljon myös sellasia mitkä ei näy kaikille kun ne ei tuu palstalle läpi. Joitain vaan tuntuu ärsyttävän suunnattomasti mun elämänasenne, mielipiteet ja varsinkin se että tuun naistenkin kanssa hyvin toimeen ilmeisesti.😄.

        Toki naistenkin kanssa oon keskustellu, mutta pisimmät keksustelut mulla on varmaan ollu täällä miesoletettujen kanssa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta sää oot yleensä ystävällinen ja kohtelias etkä liikaa provosoidu asioista. Miten sulle voi tulla huonoja kommentteja? No onhan sulle tullu jotain "ivailua" tarralenkkareista ja pulleista kaveripojista, mutta en laske niitä kovin huonoiks jutuiks. Sellaista pientä piruilua vaan tai jotain huumoria tai sitten yksinkertaisesti trollailua.

        No joo ne tarralenkkari ja kaveripoika jutut nyt on sellasia mutta tulee myös semmosia mitkä ei kaikille näy kun ne ei tuu palstalle läpi. Joitain vaan tuntuu ärsyttävän mun mielipiteet, elämän asenne ja ilmeisesti se että tuun myös naisten kanssa hyvin toimeen.🤤


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta sää oot yleensä ystävällinen ja kohtelias etkä liikaa provosoidu asioista. Miten sulle voi tulla huonoja kommentteja? No onhan sulle tullu jotain "ivailua" tarralenkkareista ja pulleista kaveripojista, mutta en laske niitä kovin huonoiks jutuiks. Sellaista pientä piruilua vaan tai jotain huumoria tai sitten yksinkertaisesti trollailua.

        Ai se aiempi viesti olikin tullu läpi kun se näytti ettei se tullu. Siks kirjotin sen uudelleen.😂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Non joskus joku mulle suuttunu oikein kunnolla ja oon ihmetelly, että miks, kun ei mun kommentissa ollu mitään mistä olis pitäny suuttua (ei ollu täällä sinkuissa, vaan yhellä toisella palstalla ja siitä on jo useampi vuosi) ja joskus jotain pientä piruilua ja trollailua.

        Jotkut kai vaan on sellasia että tahtovatkin suuttua oli syytä tai ei. Ehkä se on jotain paineiden ja oman pahanolon purkamista tai sellasta. Ja sitten tietysti on joo nää ihan trollit mitkä kirjoittelee ihan vaan ärsyttääkseen kaikkee typerää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jotkut kai vaan on sellasia että tahtovatkin suuttua oli syytä tai ei. Ehkä se on jotain paineiden ja oman pahanolon purkamista tai sellasta. Ja sitten tietysti on joo nää ihan trollit mitkä kirjoittelee ihan vaan ärsyttääkseen kaikkee typerää.🙂.

        Näin on.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo ne tarralenkkari ja kaveripoika jutut nyt on sellasia mutta tulee myös semmosia mitkä ei kaikille näy kun ne ei tuu palstalle läpi. Joitain vaan tuntuu ärsyttävän mun mielipiteet, elämän asenne ja ilmeisesti se että tuun myös naisten kanssa hyvin toimeen.🤤

        Joskus oon ihmetelly, että miks sulle puhutaan jostain tarralenkkareista =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joskus oon ihmetelly, että miks sulle puhutaan jostain tarralenkkareista =D =D

        En mäkään oikein tiedä mistä se on alkunsa saanut. En oo varma että oonko mä joskus maininnut että mulla sellaiset oli ja siitä se sitten on lähtenyt kun on haluttu jotenkin yrittää mieltä pahoittaa ja ruvettu vittuilemaan. Ja se on vaan levinnyt. Tosin löysin kyllä myöhemmin vielä ne tarralenkkaritkin kun en ollutkaan heittänyt niitä pois.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En mäkään oikein tiedä mistä se on alkunsa saanut. En oo varma että oonko mä joskus maininnut että mulla sellaiset oli ja siitä se sitten on lähtenyt kun on haluttu jotenkin yrittää mieltä pahoittaa ja ruvettu vittuilemaan. Ja se on vaan levinnyt. Tosin löysin kyllä myöhemmin vielä ne tarralenkkaritkin kun en ollutkaan heittänyt niitä pois.😄.

        Muistelen, että joskus olisit sanonut, että sulla oli joskus tarralenkkarit.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Muistelen, että joskus olisit sanonut, että sulla oli joskus tarralenkkarit.

        Itseasiassa ne on nää kengät mistä kaikki on lähtenyt liikenteeseen jos se niin on mennyt.😄.

        https://aijaa.com/ygIUJD


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Itseasiassa ne on nää kengät mistä kaikki on lähtenyt liikenteeseen jos se niin on mennyt.😄.

        https://aijaa.com/ygIUJD

        Eihän noi ees oo lenkkarit. Tollaset tavalliset kävelykengät.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Eihän noi ees oo lenkkarit. Tollaset tavalliset kävelykengät.

        No eipä oikeestaan eikä ihan halvatkaan kyllä ne makso sillon 99€ tarjouksessa on mokkanahkaa ja Italisssa tehty mutta tarrat nyt on kuitenkin ja ehkä etäisesti lenkkarin malliakin on. Ei vaan vissiin tullu sillon parempaakaan sanaa mieleen kuin tarralenkkarit.🤣.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä oikeestaan eikä ihan halvatkaan kyllä ne makso sillon 99€ tarjouksessa on mokkanahkaa ja Italisssa tehty mutta tarrat nyt on kuitenkin ja ehkä etäisesti lenkkarin malliakin on. Ei vaan vissiin tullu sillon parempaakaan sanaa mieleen kuin tarralenkkarit.🤣.

        Tarrakengät?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä oikeestaan eikä ihan halvatkaan kyllä ne makso sillon 99€ tarjouksessa on mokkanahkaa ja Italisssa tehty mutta tarrat nyt on kuitenkin ja ehkä etäisesti lenkkarin malliakin on. Ei vaan vissiin tullu sillon parempaakaan sanaa mieleen kuin tarralenkkarit.🤣.

        Tai vaan kengät.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Eihän noi ees oo lenkkarit. Tollaset tavalliset kävelykengät.

        Pitäisköhän tehdä aloitus ja esitellä ne koko palstalle niin kaikki pysyis perillä että mistä puhutaan kun puhutaan legendaarisista tarralenkksreista jotka aloitti kaiken.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä oikeestaan eikä ihan halvatkaan kyllä ne makso sillon 99€ tarjouksessa on mokkanahkaa ja Italisssa tehty mutta tarrat nyt on kuitenkin ja ehkä etäisesti lenkkarin malliakin on. Ei vaan vissiin tullu sillon parempaakaan sanaa mieleen kuin tarralenkkarit.🤣.

        Mutta nyt mää poistun täältä tältä illalta. Puhellaan taas, kun seuraavan kerran ilmestyn tänne.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta nyt mää poistun täältä tältä illalta. Puhellaan taas, kun seuraavan kerran ilmestyn tänne.

        Jeps. Hyvät yöt ja leppoisia unia mä painun kanssa pehkuihin. Onneks on huomenna etäpäivä töistä niin saa nukkua pidempään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pitäisköhän tehdä aloitus ja esitellä ne koko palstalle niin kaikki pysyis perillä että mistä puhutaan kun puhutaan legendaarisista tarralenkksreista jotka aloitti kaiken.😁.

        Jep, teepäs aloitus noista sun tarrakengistä =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, teepäs aloitus noista sun tarrakengistä =D

        Ehkäpä mä tosiaan teen niin tässä kun saan kehiteltyä jonkun hauskan tavan tehdä se.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ehkäpä mä tosiaan teen niin tässä kun saan kehiteltyä jonkun hauskan tavan tehdä se.😄.

        Ehin jo tuolla mun musiikkiketjussa esitellä sulle hyvän otsikonkin tohon sun kenkäaloitukseen =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ehin jo tuolla mun musiikkiketjussa esitellä sulle hyvän otsikonkin tohon sun kenkäaloitukseen =D

        Jeps...just huomasinkin sen.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä oikeestaan eikä ihan halvatkaan kyllä ne makso sillon 99€ tarjouksessa on mokkanahkaa ja Italisssa tehty mutta tarrat nyt on kuitenkin ja ehkä etäisesti lenkkarin malliakin on. Ei vaan vissiin tullu sillon parempaakaan sanaa mieleen kuin tarralenkkarit.🤣.

        Oli melkonen moka maksaa kympin tarriksista 99€. Kilttiä höynäytettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli melkonen moka maksaa kympin tarriksista 99€. Kilttiä höynäytettiin.

        Sä oot vaan kateellinen! Mutta ei se mitään kyllä mä hei ymmärrän että sua vituttaa kun ei itellä oo varaa samanlaisiin vaikka kuinka mieli tekis. Enkä siks ota itteeni sun katkeria ilkeily yrityksiä.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pitäisköhän tehdä aloitus ja esitellä ne koko palstalle niin kaikki pysyis perillä että mistä puhutaan kun puhutaan legendaarisista tarralenkksreista jotka aloitti kaiken.😁.

        Muistelmat "Minä ja tarrakenkäni" =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Muistelmat "Minä ja tarrakenkäni" =D

        Kävin tekeen sen aloituksen ja hienosti tarkkaan mietin mitä mä kirjoitan niin onnistuin mokaan sen laittamslla siihen kuvan eilisestä lounassalaatista.😂. No saipa tuota paikattua sitten uudella korjaavalla aloituksella ja siihen salaattikuva ketjuunkin kyllä laitoin oikeen kuvan sitten.🙂. Mutta hieman kismittää kyllä 🤬 mutta toisaalta ehkä se on parempi noin mokineen kaikkineen hauskempi ainakin.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kävin tekeen sen aloituksen ja hienosti tarkkaan mietin mitä mä kirjoitan niin onnistuin mokaan sen laittamslla siihen kuvan eilisestä lounassalaatista.😂. No saipa tuota paikattua sitten uudella korjaavalla aloituksella ja siihen salaattikuva ketjuunkin kyllä laitoin oikeen kuvan sitten.🙂. Mutta hieman kismittää kyllä 🤬 mutta toisaalta ehkä se on parempi noin mokineen kaikkineen hauskempi ainakin.😁.

        Jep. Ja se salaattikuvahan vaan todistaa, että sää vietät terveellistä elämää tai ainakin antaa sellaisen kuvan =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja se salaattikuvahan vaan todistaa, että sää vietät terveellistä elämää tai ainakin antaa sellaisen kuvan =D

        Niin no juu...tosiaan sen kuvan antaa ainakin.😁. Ei kyllähän mä suht terveellisesti syön oikeastikin. Ainakin omasta mielestäni.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin no juu...tosiaan sen kuvan antaa ainakin.😁. Ei kyllähän mä suht terveellisesti syön oikeastikin. Ainakin omasta mielestäni.🙂.

        Hyvä hyvä. Pysyt kunnossa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kävin tekeen sen aloituksen ja hienosti tarkkaan mietin mitä mä kirjoitan niin onnistuin mokaan sen laittamslla siihen kuvan eilisestä lounassalaatista.😂. No saipa tuota paikattua sitten uudella korjaavalla aloituksella ja siihen salaattikuva ketjuunkin kyllä laitoin oikeen kuvan sitten.🙂. Mutta hieman kismittää kyllä 🤬 mutta toisaalta ehkä se on parempi noin mokineen kaikkineen hauskempi ainakin.😁.

        Huumorin kukka on paras kukka.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä hyvä. Pysyt kunnossa.

        Jep...on parempi ja kevyempi olokin kun syö vähän terveellisemmin.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Huumorin kukka on paras kukka.

        Kyllä juu näin on ja se on kaunis kukka myöskin.🙂.


    • Anonyymi

      Ei osu.

    • Anonyymi

      Valtakunta ja Välis

    • Anonyymi

      No todellakin. Miksi tämä hölmö kysymys? :)

    • Joskus vähän tuntuu kolisevan, IRL ja palstallakin, mutta tiiä noista, olen niin irrallinen ja sinällään herkästi etäinenkin, hankala paskiainen siis, jos kohta onnellisesti lähinnä itselleni.

      • Mutta sulla on ollut hyvää huumoria.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta sulla on ollut hyvää huumoria.

        Joskus lipsahtaa, mutta yritän jatkossa säilyttää kontrollin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Joskus lipsahtaa, mutta yritän jatkossa säilyttää kontrollin 😂

        Jep. Mutta ne keskustelut esim. siitä T-transusta & Angelseista ja Hell´s grannieseista oli tosi hauskoja =D =D Vieläkin muistelen niitä. Rande, king of comedy =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Mutta ne keskustelut esim. siitä T-transusta & Angelseista ja Hell´s grannieseista oli tosi hauskoja =D =D Vieläkin muistelen niitä. Rande, king of comedy =D =D

        No ne kyllä oli, se on totta 😁 Välillä irtoaa ja pääkoppa alkaa työntämään tarinaa valmiiksi odottamaan seuraavaa viestiä, nyt on taas ollut vähän hiljaisempaa sen osalta. Työ, mokoma pentele, taitaa olla suurin syyllinen.


      • randombypasser kirjoitti:

        No ne kyllä oli, se on totta 😁 Välillä irtoaa ja pääkoppa alkaa työntämään tarinaa valmiiksi odottamaan seuraavaa viestiä, nyt on taas ollut vähän hiljaisempaa sen osalta. Työ, mokoma pentele, taitaa olla suurin syyllinen.

        No, ei aina tartte jutella kauheesti, jos ei jaksa. Juttelee sitten enemmän, kun on taas sen aika.


    • Anonyymi

      Miten sen nyt ottaa. Tuskinpa täällä viettäisin yhtään aikaa vain itseäni kiusatakseni 🤣

      - Sheena

      • En täällä juuri koskaan keskustele kenenkään kanssa, mutta välillä palstaa vilkuilen ja sulla on aina hyviä kommentteja.


    • Anonyymi

      Edelleenkin ole sitä mieltä että dissen letkeä kärsivällisyys toisi rauhaa trollikan kaoottiseen arkeen mutta ne itse lyö aina lekkeriksi kun yritän ehdottaa :D


      -harmieikirj-

      • Anonyymi

        Ai juma... Mieti mikä meno kun Disse vetäis rairait... Siellä olis karhuryhmä, palokunta ja ambulanssi... 😬

        xLiner


    • Anonyymi

      Mikkis ja Pullea Kaveripoika selkeesti kolahtelee keskenään.

      • Vaikka me ei edes keskustella koskaan keskenään 🤔


    • Anonyymi

      Ei tällaista voi kyllä lyhyiden tekstipohjaisten purskeiden perusteella sanoa.
      Mutta olen huomannut että meetvurstin huumori vaikuttaa osuvan minuun.

      Ihmisten kanssa vuorovaikutus on kaksi kertaa elämässäni ollut vaivatonta ja toisella kerralla kyseessä oli ruumis :)

      -keinovaginamies-

    • Kolisee kivasti aika monenkin kanssa.

      Johtunee siitä, että olen aika kameleontti omasta mielestä.

      Tarkoitus ei ole miellyttää, vaan se vain tapahtuu. Tietty ei koske kaikkia, mutta aikapaljon irl;kin törmään siihen.

      Pojassa on vähän samaa vikaa...🙄

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus!

    • Mielestäni monien palstalaisten kanssa osuu omat ajatukset hyvin yhteen. Keskustelun taso riippuu usein omasta panostuksesta ja aiheen sisällön mielenkiinnosta.

      En pysty nimeämään ketään erityisesti, koska täällä on paljon rekattuja ja myös anonyymejä, joiden kanssa keskustelu sujuu mukavasti.

      • Sää oot kanssa mun mielestä mukava. Oot aina ystävällinen ja kohtelias.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sää oot kanssa mun mielestä mukava. Oot aina ystävällinen ja kohtelias.

        Kiitos samoin. 😊


    • Turinatiimillä on niin pitkä historia jo itsessään että eiköhän keskinäiset jutustelut ole aika varmalla pohjalla. Joku heppu täällä on jolla on palikat aika lailla samoin pinottu kuin meikäläisenkin, en tosin väitä että samansukupuolinen "kolahtaisi" mitenkään 🙂.
      Otaksutuissa naispuolisista löytynee eräs jonka arvot toimivat aika lailla samoilla asetuksilla ja jolta ei ole välttämättä odotettavissa giljotiiniin vientiä yhden virhelausuman vuoksi, jopa looginenkin mikä lienee jo lähestulkoon paradoksi kun puhutaan naispuolisista henkilöistä 😁. Eräälle tuli oltua vähän tyly, pahoittelen. Julkinen anteeksipyyntö.

    • Minulle kolahtaa aina se, jonka kanssa juttelen.

    • Anonyymi
    • On useampikin ihminen kenen kanssa on tosi kiva keskustella ja tuntuu hyvin "kolahtavan" toisten kanssa vaan tulee juteltua enemmän ja toisten vähemmän. Täällä palstalla on monia äärimmäisen mukavia ihmisiä keiden seurasta nautin paljon. Olen kyllä sitten toisaalta myös senkaltainen ihminenkin että tulen helposti ja hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.🙂.

      • Tämä totta. Oot sen kaltainen, että tuut toimeen monien kanssa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tämä totta. Oot sen kaltainen, että tuut toimeen monien kanssa.

        Jep. Tämän oon itestäni oppinut ja tunnistanut kyllä.🙂.


    • Anonyymi

      Tulen kaikkien muiden kanssa toimeen, paitsi sen yhden vinkuran.

    • Anonyymi

      Onhan täällä paljonkin ihmisiä, joiden kanssa on mukavaa jutella. Voisin luetella montakin, joiden kanssa on ollut miellyttäviä keskusteluja. Tunnistettavista kirjottelijoista Norppa, Xena, Tositypy, Mwurst, (en ala tarkistaa kenenkään nikin kirjotusasua) on ainakin sellasia, joista mulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa ja joiden kanssa on aina ollut mukava jutella. 👍👍👍

      Koska itselläni ei ole koskaan tapana antaa vain ruusuja, niin anna myös risuja, mutta ne tulevat yksilöimättä ketään. Jos itsensä tunnistaa, niin sitten tunnistaa, mutta kannattaa ottaa rakentavana kritiikkinä. Mä koen, että rekisteröidyistä monet ovat vähän turha ailahtelevaisia yksilöitä mun makuuni. Tarkotan tällä sitä, että toisinaan sitä saa yhtäkkiä yllättävää täysin äkkiarvaamatonta ryöpytystä ja kirpeitä ja melko törkeitäkin vastauksia. Oletan, että yleensä ne varmaan liittyvät johonkin jonkun toisen anonyymin kanssa käytyyn "vähemmän miellyttävään" keskusteluun, mutta kyllä se silti ärsyttää, kun niitä täysin äkkiarvaamatta itsen päälle oksennetaan. Se on mun mielestä asiatonta. Vielä enemmän ärsyttää, jos siihen selitykseksi sitten tulee, että "ei teitä erota toisistaan". Mulle se on suurinpiirtein huonoin mahdollinen selitys, kun juuri silloin mun mielestäni pitäisi olla aina kohtelias, jos ei kykene keskustelukumppaniaan varmasti identifioimaan. Ihmiset ovat välillä vähän sitä sun tätä, mutta onneksi aina silloin voi poistua keskustelusta. Tietysti se on vähän ikävää, sillä itselleni se aiheuttaa sillon sellasen vähän pidemmän tökkimisen tunteen ko. nimimerkkiä kohtaan, mutta se on vain mun oma ongelmani, joten ei se onneksi muille näy.

      Anonyymeissä on myös paljon mukavia kirjottelijoita, joiden kanssa on tullut käytyä mukavia keskusteluja. Tietysti on myös vähemmän mukavia ja suorastaan törkeitä yksilöitä jne. mutta noissa ikävästi kirjottelevissa Anoissa on hyvä puoli (minulle), että yleensä mä näen jo siitä ensimmäisestä viestistä mitä on luvassa, jos siihen menen vastaamaan. Anonyymeiltä harvemmin (ainakaan mulle) tulee yllättäviä ja yhtäkkisen oloisia verbaalioksennuksia, vaan ne merkit on ihan heti nähtävissä. Itse pidän sitä miellyttävämpänä, kuin kesken asiallisenoloisen keskustelun alkavaa aukomista. Tykkään kyetä ennakoimaan. 🙂

    • Minun mielestäni täällä on kyllä lähes yksinomaan mukavia kirjoittajia, mutta jos joku nyt nimetä täytyy, niin yksinkertainen.blondi. - Minä pidän vähemmän ainoastaan sellaisista, yleensä anonyyminä kommenttinsa lähettävistä kirjoittajista, jotka suhtautuvat minuun avoimen tylysti. - Toisaalta täällä on myös yllättäjiä, kuten eräskin rekisteröimätön kirjoittaja, jonka aloituksia tai ainakaan viestiketjuja en aluksi edes lukenut, koska niissä tunnuttiin aina vaan kovasti väännettävän, mutta sittemmin häneltä onkin tullut muutama ihan eri tyylinen keskustelunavaus, jonka jälkeen olen saanut hänestäkin paremman käsityksen.

      Jos täällä ei olisi niin kivoja kirjoittajia, niin enköhän olisi jo suuntautunut enemmän muihin harrastuksiin.

    • Tunnustan rakkauteni Disselle. En tajua hänen kommenteistaan paskan vertaa, mutta jostain syystä hänen tekstinsä saavat minut välillä ajattelemaan ja sitten taas toisinaan raapimaan päätä.

      Harva kirjoittaja herättää tunteita niin hyvässä kuin pahassa, kuin periviholliseni Harmis. Joku päivä vielä pakkaan hänet pahvilaatikkoon, laitan kissanruokaa evääksi ja lähetän koko hörskän Putinille.

      Ja kuka voisi unohtaa positiivisessa mielessä palstan väriläiskää Huitaletta. Palstan coolein tyyppi.

      Viimeisenä mainitsen Pönttiksen. Joskus elämän varrella on tullut mietittyä millainen leidi tämän palstahahmon takana oikein on. Joka tapauksessa pelkkiä positiivisia ajatuksia hänestä.

      Sitten on paljon uusia kirjoittajia jotka ovat tuoneet palstalle ihanasti eloa. Näistä toki muodostunut omia lemppareita, mutta en halua nostaa ketään jalustalle, ettei nouse pissi päähän :D

      • Hyvin kuvailtu =) Pönttistä en tiiä, mutta muut sun mainitsemat on tuttuja.


      • Siis tuttuja palstalta, ei muuten.


      • Hyvä, minua ärsyttää jalustalle nostaminen. 👍


    • Anonyymi

      Miltä laiturilta lähtee juna palstalaisten Auschwitziin, voisin hypätä kyytiin jos laiturilla pysähtyy.

      AV

    • Anonyymi

      tuollainen vähän hasxsua jos ityse ohjelmoijana niin opettaa tyytötille ytekemään omisa pelejäkin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2467
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1271
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1169
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1010
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      931
    Aihe