Olen ollut seksibileissä

Anonyymi-ap

Jossa juodaan ja pannaan. Muutaman kerran tuttu nainen pyytänyt mukaan ja olen sitten mennyt. Eihän siellä ole pakko panna mutta kyllä silti panin naisia.

33

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin oli,suomessa vai ulkomailla?

      • Anonyymi

        mäkin kuulin että on sellainen paikka, jota ylläpitää maahanmuuttaja


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­­y­m­f­o­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18034339L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jäikö käteen yhtään mitään. Tuskin.

    • Anonyymi

      Sieltä jää käteen hyvä mieli ja kokemus. Kerran olin ulkomailla seksibileissä. Minut sinne pyydettiin ja naiset siellä oli tosi mukavia. Naiset on jotenkin seksuaalisesti avoimempia ulkomailla ja ottavat kontaktia. Eikä kukaan ollut mitenkään kännissä. Muutama drinkki riittää että kaikilla on mukavaa.

    • Vaikka on tullut oleiltua pidempäänkin ulkomailla, niin ei ole vielä tullut kyllä seksibileisiin osallistuttua. Enemmän ehkä kiinnostaa kokeilla käydä nakurannalla, voisin ihan hyvin katsoa millaista meininki siellä on.

      • Piti vielä lisätä, että mielestäni nakuranta voisi siinäkin mielessä olla vapauttava kokemus, että alastomuuteen ei siellä automaattisesti liittyisi seksiä. Vähän samaan tapaan kuin sauna.


      • Anonyymi

        mie kiertelen vain hautausmaita nykyään


    • Anonyymi

      Olen ollut ulkomailla. Paikalla oli enemmän miehiä kuin naisia ja näin naisena täytyy sanoa, että oli hillitön kokemus, kun omaa kehoa hyväilee useamman miehen kädet samalla kun yksi keskittyy itse toimintaan. Tuntui ettei akti koskaan loppunut ja laukesin moneen kertaan. Kaikilla oli alkon käyttö hallussa, kukaan ei käyttänyt muitakaan päihteitä. Kukaan ei haissut tupakalle. Oli kaiken kaikkiaan ihanaa, kun kaikki oli selvin päin (jokainen taisi yhden alkudrinkin kumota) ja silti estottomia ja välittömiä.

      • Anonyymi

        paikalla olivat joensuun ja oulun hiippakunnan apostolit ja kunnan johtajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paikalla olivat joensuun ja oulun hiippakunnan apostolit ja kunnan johtajat

        *pyrskis*!


      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit päiväuniltasi🤣


    • Anonyymi

      syödään Paninia ja sen jälkeen tekee mieli panna

    • Anonyymi

      Samoin olin minäkin, Pyörittiin pytyssä mikä oli puolillaan paskaa ja syötiin
      kananugetteja ja juotiin kuohuviiniä. Tarkennan vielä roseeviiniä.
      Ei ollut suihkua joten paidat ja housut päälle ja baanalle. Oli muuten raikas ja
      ihana raukea tunne,.. Suosittelen kokeilemaan tuota elämystä
      Turha sinne on vaihtokalsareita ottaa mukaan. Ei auta tunnelmaan yhtään.
      >?

    • Anonyymi

      Voiko naisen kanssa tehdä muuta kuin panna ja puhua, kun ei aina jaksaisi puhua.

    • Anonyymi

      No pane sitten vain

    • No sinällään kuulostaa mielenkiintoiselta kokemuksena, en ole niin seksin perään, että olisi kipinää pyrkiä mukaan moisiin kekkereihin. Kiinnostavaa kyllä, mutta...
      Jotenkin se setti mielessäni pyörii sen klassisen "oman kullan" ajattelumaailman ympärillä, siis kun nimenomaan seksiä ajatellaan.

    • Minua ällöttää moinen toiminta, mutta en tuomitse ketään jos sellaisesta tykkää.

    • Anonyymi

      Kuka nyt mistäkin tykkää. Itse en ole koskaan ollut seksibileissä, mutta bileissä, joissa osa osallistujista harrastaa seksiä useinkin. Monesti niinkin, että ihmiset ovat ainakin lähes selvinpäin ja ihan keskellä päivääkin ja tosiaan ne seksiä harrastavat eivät läheskään aina ole pariskunta. Itselleni tuo ei siis ole mikään juttu, että joku bileissä panee. Mua ei moinen kinnosta, mutta kuka nyt tosiaan mistäkin tykkää.

    • Ei kannata juua ja panna yhtäaikaa, menee juomat henkeen,

    • Eipä ole tullut testattua seksibileitä. Ehkä jo siksi, että haen seksistä, siis rakastelusta, jotain muuta kuin tolkutonta rynkytystä jonosta miehiä. Tosin kun en ole kokenut kyseisiä bileitä koskaan, voihan se olla, että niissä koetaan syvää tunneyhteyttä, läheisyyttä, läsnäoloa ja katsotaan syvälle silmiin. 😂 Ehkä olen vain ennakkoluuloinen. 😆

      Tuossa kivenheiton päässä pitäisi yksi bilepaikka olevan, ainakin lehdissä paikasta on kirjoitettu. Tässä yksi la-aamu yksi naisiin menevä entinen mäkihyppääjä ilmestyi paikalliseen k-kauppaan puku päällä. No ehkä muuten vaan käy lauantai-aamuisin lähiöiden k-kaupoissa kaukana kotoa ja pitäähän kaupassa käydä kunnolla pukeutuneena. 😁

    • No en varsinaisesti osallistunut itse (katselijan rooli) Mutta tuossa parikyt vuotta sitten olin kaverini serkun luona yötä. Meillä oli bileet. Sielä sitten näillä muilla vierailla oli jonkinmoiset orgiat meneillään. Olin itse varattu, niin ei tullut osallistuttua🙈

    • Anonyymi

      🤔🤔🤔 Oletko varma.

    • Anonyymi

      Ja hiljaisuudessa kaavitaan näppylöitä mitä mikääää

    • Anonyymi

      En oikein usko että olet ollut. Oikeissa seksibileissä ei juoda humalaan. Varmaan keksit heti montakin syytä kun vähän asiaa tarkemmin mietit.

      xLiner

      • Anonyymi

        Tietäjät tietää :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäjät tietää :D

        -harmiseikirj-

        Eikö MV-lehdessä taaskaan ole ollut juttua?

        xLiner


      • Anonyymi

        Just tossa mietin, että kuulostaa kovin riskaabelilta puuhalta järjetäjän kannalta, jos seksibileissä tarjotaan suuremmassa määrin alkoholia tai siellä edes sallittaisiin juoda tai käyttää muutakaan. Jokainen ajattelukykyinen varmasti tajuaa miksi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tossa mietin, että kuulostaa kovin riskaabelilta puuhalta järjetäjän kannalta, jos seksibileissä tarjotaan suuremmassa määrin alkoholia tai siellä edes sallittaisiin juoda tai käyttää muutakaan. Jokainen ajattelukykyinen varmasti tajuaa miksi noin.

        Ne ihmiset osaa juoda kohtuudella. Rentoutuakseen ja sosialisoitumisen takia. Kyllä on alkoholia mutta kaikki osaa juoda kohtuudella. Jos siellä on joku yksinäinen kuka vetää kännit niin se nakataan pihalle.


    • Anonyymi

      Haluan ne bileet vain yhden ihmisen kanssa...Rakkaani kanssa kahdestaan

    • Anonyymi

      Rukalla olimme naisporukalla ja saatiin miesvieraita saunomaan, bileet pystyyn ja vähän muutakin, aamulla saimme lisää ja kierrätettiin.

      • Anonyymi

        Toi ois tosi mukava tyttöjen reissu kokea


    • Anonyymi

      Mäkin olen ollut seksibileis ja melkein kaikki kyllä juovat alkoholia mutta kohtuudella. itse En juonut yhtään. Ei siellä kukaan ollut kännissä mutta toiset tarvitsee rentoutuakseen pari pulloa juomaa.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe