Musaketju; ne noloimmat biisit sun soittolistalla

Nyt kaivellaan niitä omien soittolistojen pohjamutia,
Mitä semmosia biisejä sulta löytyy, mitä et välttämättä esittele kaikille, mutta jotka kuitenki on sun omalla soittolistalla niinku..?

https://youtu.be/2_X8IZiWRpU?si=Bvql9RVhy4h8YmiL
Tää ny itellä nousi tuolta omalta listalta🤔
Vaikkakin siis onhan tää edelleen omaan korvaan hyvin soljuvaa musiikkia kokonaisuutena,

137

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ikuinen hymy aina hävittää paljon muuta pois ja jää aito ilo. 😁

        Mä hoisin selitysosuuden. 😀


      • Aika, tota.. ihana😃❤️


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18034716h

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
      • No en nyt kyl itekkään oo varma siitä noloudesta, aika tyypillinen kasikytluvun biisi ehkä🤔


      • Anonyymi

        En tiedä onko moloa, moloa, moloa, mutta sitten.


      • Anonyymi

        Tuosta laulusta tulee mieleeni vain villi viikonloppu Tampereen naisen kanssa, oli aikas raju sänkykumppanina. Ei sitä olisi viikonloppua pitempään jaksanut joten, "mene ihmeessä äläkä palaa tai kuolen", olisi parempi kappaleen nimi.

        AV


      • Aijai, siirappista rakkauslaulua😃

        Onkohan semmosesta onnellisesta ja terveestä rakkaussuhteesta tehty yhtäkään laulua🤔
        Näitä märinöitä siitä kuinka joku taas ikäväänsä ja rakkaudenkaipuussaan näivettyy kyllä riittää,

        Minähän pidin pikkulikkana Raptorin Sukellus pumpuliin -veisua tosi koskettavana rakkauslauluna😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Aijai, siirappista rakkauslaulua😃

        Onkohan semmosesta onnellisesta ja terveestä rakkaussuhteesta tehty yhtäkään laulua🤔
        Näitä märinöitä siitä kuinka joku taas ikäväänsä ja rakkaudenkaipuussaan näivettyy kyllä riittää,

        Minähän pidin pikkulikkana Raptorin Sukellus pumpuliin -veisua tosi koskettavana rakkauslauluna😃

        Mä luulen, että Kurkelan Jossulta vois löytyä? 🤔

        https://youtu.be/DUMEQHpBFpA?si=vqKUCGRSdurBu_sI

        Tää on niin hyvä ja onhan tuolla Jossulla vaan upee ääni. 😁


    • Ei kai mulla oo sellasia. Täällä S24:ssa ja varsinkin täällä sinkuissa on esitelly mun musamakua aika laajalla skaalalla ja joskus muistaakseni laittanut niitä huumorikappaleitakin. Muuten voi riippua mun kappaleiden ja lempiartistien-ja bändien esittely siitä minkälaista musiikkia vastaanottaja kuuntelee ja kuinka paljon hän tietää bändejä ja artisteja yms.

    • Joskus hempeilen itsekseni ja kuuntelen romanttistä lällyä. Nautin herkästä melodiasta.
      Italialaiset artistit ovat lähellä sydäntä.
      Harvoin tulee näitä linkitettyä palstalle. Heh! Joku voisi vielä luulla, että olen muka romantikko!!! 😊🌺

      ~ Il Volo - Quando l'amore diventa poesia ~
      https://youtu.be/CLDUdGrtAvs?si=3LF78l3f2wBzdFxy

      • Kyllä oli ihanan voimallista
        Voi melkein tuntea kuinka sydänparka räytyy rakkaudentuskissaan..


    • Mää kuuntelen mitä mää haluan jollain tietyllä hetkellä kuunnella (keskimäärin eniten se on rock, mutta välillä jotain muutakin) ja en laske mitään pohjamutiin. Huumorimielellä voin joskus aatella, että tuli sitten kuunneltua tällaistakin, että näinkö alas oon vajonnu tai jotain vastaavaa =D =D

      • Anonyymi

        Pieru.


      • Joo, aika sujuvasti määki kuuntelen mitä sattuu huvittamaan kuunnella, genrestä riippumatta..

        Toki olisin voinu tähän aloitukseen laittaa myös Backstreet boyssia mitä fanitin henkeen ja vereen teininä, mut mun varsinaisella soittolistalla ei oo niiltä yhtään kappaleita, enkä mää ny tiiä onko se "poikabändivaihe" lopulta nii nolo🤔
        Biisien sanoitukset on kyllä näin aikuisen korviin melko paksua ja tahmeaa siirappia, mut toisaalta oon ihan sujuvasti kuunnellu myös aika perversseillä ja väkivaltaisillakin sanoituksilla ryyditettyjä biisejä, et onko se siirappi nyt niin paha..


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, aika sujuvasti määki kuuntelen mitä sattuu huvittamaan kuunnella, genrestä riippumatta..

        Toki olisin voinu tähän aloitukseen laittaa myös Backstreet boyssia mitä fanitin henkeen ja vereen teininä, mut mun varsinaisella soittolistalla ei oo niiltä yhtään kappaleita, enkä mää ny tiiä onko se "poikabändivaihe" lopulta nii nolo🤔
        Biisien sanoitukset on kyllä näin aikuisen korviin melko paksua ja tahmeaa siirappia, mut toisaalta oon ihan sujuvasti kuunnellu myös aika perversseillä ja väkivaltaisillakin sanoituksilla ryyditettyjä biisejä, et onko se siirappi nyt niin paha..

        Mää kuuntelin teininä klassista musiikkia ja vähän tuli kuunneltua myös Spice girlsia.


    • Ei ole mitään soittolistoja mutta viikolla kun pesin lattioita niin hetken mielijohteesta pistin soimaan Aarne Tenkasen kappaleita. Ei ehkä ainakaan ensitreffimusaa.

      • Älä ny. Hemaisevan seksikäs pörröpää on jokanaisen lempimusiikkia, eikö 😄
        Varma menestys 👍



      • m.wurst kirjoitti:

        No just toi edellä mainittu seksikäs pörröpää
        Tai varmaan tääki sais sukkahousut pyörimään naisen jaloissa..🤔😃
        https://youtu.be/WPItPPtEbog?si=F-385oHjXfc2kXWp

        No kyllähän naiset deitti-ilmoituksissaan tosiaan aika usein mainostavat että ovat musiikin suhteen kaikkiruokaisia.


    • Itseasiassa joskus on tullu kuunneltua tuommoistakin musaa kun laaja musiikki maku on ollu muuutta silloin rehellisyyden nimissä on kyllä ollu myös aina...tota noin....vähän eri emmeet kun vaan alkomahooli kyseessä ja kyllä mä joskus oon tanssinu 6h putkeen ruusu hampaiden välissä pupillit satelliittilautasen kokoisina.🤣. Tota omaa biisiä täytyy miettiä mikä sellanen vois sit olla mitä ei kaikille kehtais soittaa mikä on joskus kuulostanu itestä hyvältä.🤔.

      • Johan pompahti =D Mistä sää tollasen biisin löysit =D =D


      • Nyt löytyi historian kaikkien aikojen kovin biisi. Tää on paras. Rakastan tätä =D =D Hakkaa ton mun tänä iltana kuunteleman Mott the hooplenkin =D =D Ja Kolmannen naisen =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Johan pompahti =D Mistä sää tollasen biisin löysit =D =D

        No tuli vaan mieleen kun mietin että mikä vois olla sellanen mistä en ainakaan joskus olis ihan kaikille myöntäny tykänneeni.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Nyt löytyi historian kaikkien aikojen kovin biisi. Tää on paras. Rakastan tätä =D =D Hakkaa ton mun tänä iltana kuunteleman Mott the hooplenkin =D =D Ja Kolmannen naisen =D =D

        No upeeta ja mahtavaa että tykkäät siitä ja onhan se nyt kova biisi ei siitä mihinkään pääse kyllä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No upeeta ja mahtavaa että tykkäät siitä ja onhan se nyt kova biisi ei siitä mihinkään pääse kyllä.😄.

        Klassikkoainesta. Jos noi jäbät ei pääse Rock n roll hall of fameen, niin ihmettelen suuresti =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Klassikkoainesta. Jos noi jäbät ei pääse Rock n roll hall of fameen, niin ihmettelen suuresti =D

        Juu pitäskö ottaa yhteyttä ja ehdottaa niitä sinne?😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu pitäskö ottaa yhteyttä ja ehdottaa niitä sinne?😃.

        Ehdottomasti. Ainakin ehdokkaaksi pääsisivät.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tää vois olla nytkin ajankohtainen. Siinä mielessä aika ajaton biisi ja kaunis lauluääni.😁. https://youtu.be/J6yXB2C7E7A?si=jqj6IJbj-Jsx7PEH

        Pojathan on kantaaottaviakin. Juu, ja laulavatkin niin somasti =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pojathan on kantaaottaviakin. Juu, ja laulavatkin niin somasti =D =D

        Joo biisi on varmaan 30v vanha mutta hyvin on aihe ja sanat kestäny aikaa.😄.


      • Ai hitto😂 mää oon muuten nähny nuo livenä..

        Ja joskus pentuna mulla oli Akin ja Turon kasetti, mennee ehkä vähän samaan sarjaan😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Ai hitto😂 mää oon muuten nähny nuo livenä..

        Ja joskus pentuna mulla oli Akin ja Turon kasetti, mennee ehkä vähän samaan sarjaan😃

        Ei hemmetti nyt oon kyllä vähän kateellinen.😀.

        Aki ja turo menee kyllä juu samaan sarjaan helposti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo biisi on varmaan 30v vanha mutta hyvin on aihe ja sanat kestäny aikaa.😄.

        😂 tuli mieleen yksi kaukainen kesä nummirockissa...


    • Tätäkään levyä en kyllä ihan ksikille myöntäis joskus omistaneeni mutta kyllä nää biisit silti vielä joskus on niin "suolasia" ja on pakko tykätä niistä tietyissä fiiliksissä.😀. https://youtu.be/Yh-Lgac9yro?si=nh5vGH65j6RLO8vU

      • No mitäs noloa tossa Ressu Redfordissa on? Tai tossa kyseisessä kappaleessa? Reilusti vaan tänne palstalle linkkejä =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No mitäs noloa tossa Ressu Redfordissa on? Tai tossa kyseisessä kappaleessa? Reilusti vaan tänne palstalle linkkejä =D

        No juu ehkä se nyt ei enää tosiaan nolottais mutta joskus nolotti pakko myöntää.☺️.

        Mites muuten lentävä puliukko tää ei oo niin hyvä kuin toi ehtaa tavaraa mutta menettelee tääkin.😀.

        https://youtu.be/i9-IOROusFE?si=kcryQuQzMc6uWa1E


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu ehkä se nyt ei enää tosiaan nolottais mutta joskus nolotti pakko myöntää.☺️.

        Mites muuten lentävä puliukko tää ei oo niin hyvä kuin toi ehtaa tavaraa mutta menettelee tääkin.😀.

        https://youtu.be/i9-IOROusFE?si=kcryQuQzMc6uWa1E

        Joo, samaa sarjaa kun ton kaksikon edellinen. Ihan killeri biisi =D =D




      • Norppa83 kirjoitti:

        No nyt, Suomen ZZ Top =D =D

        Sama tuli itellekin mieleen heti ekana että sitäpä nuo kitarat muistuttaa.🙂.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sama tuli itellekin mieleen heti ekana että sitäpä nuo kitarat muistuttaa.🙂.

        Jep. Niin kuin ZZ Topin Billy Gibbonsilla ja Dusty Hillillä esim. Sharped dress manin videolla.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Legendaarinen biisi on myös juu tämäkin.😁.

        Jep. Sain tän levyn joskus aikoinaan joululahjaksi. On kyllä legendaarinen. Tän kappaleen säveltäjä päihittää jopa J.S Bachin ja Mozartin =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Legendaarinen biisi on myös juu tämäkin.😁.

        Siis ton Pizza Enricon levyn "Numero 16", jolta toi biisi "Mitä sinä sanoa" löytyy.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Sain tän levyn joskus aikoinaan joululahjaksi. On kyllä legendaarinen. Tän kappaleen säveltäjä päihittää jopa J.S Bachin ja Mozartin =D =D

        Jep. Helposti pistää paremmaks.😀. Mulla on joku huumori levy pyöriny nyt hetken jo ihan kielen päällä mutta en saa päähäni että mikä se on. Ärsyttävää kun tuntuu että joku juttu on liukas kuin saippua ja just kun oot keksimässä sen niin se lipsahtaa taas kauemmas.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Helposti pistää paremmaks.😀. Mulla on joku huumori levy pyöriny nyt hetken jo ihan kielen päällä mutta en saa päähäni että mikä se on. Ärsyttävää kun tuntuu että joku juttu on liukas kuin saippua ja just kun oot keksimässä sen niin se lipsahtaa taas kauemmas.😂.

        Jep, tiedän tunteen. Sellainen on ärsyttävää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Siis ton Pizza Enricon levyn "Numero 16", jolta toi biisi "Mitä sinä sanoa" löytyy.

        Jep. Mulla on yks lapsuudenkaveri ja se on puoliks espanjalainen niin se kävi aina vähän kuumana kun me sanottiin sitä pizza Enricoks kiusallamme.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, tiedän tunteen. Sellainen on ärsyttävää.

        Pitäs olla vaan ajattelematta kokonaan sitä niin se jossain vaiheessa pompsahtaa mieleen itestään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Helposti pistää paremmaks.😀. Mulla on joku huumori levy pyöriny nyt hetken jo ihan kielen päällä mutta en saa päähäni että mikä se on. Ärsyttävää kun tuntuu että joku juttu on liukas kuin saippua ja just kun oot keksimässä sen niin se lipsahtaa taas kauemmas.😂.

        Entäs tää:
        https://www.youtube.com/watch?v=E7nLGa7WSlY



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On hauska joo tääkin.😄.

        Ukko laulaa humalassa =D Tykkään noista Korroosio Comedyn sketseistä.




      • Norppa83 kirjoitti:

        Ukko laulaa humalassa =D Tykkään noista Korroosio Comedyn sketseistä.

        Mä en oo niitä aikasemmin kattellukkaan tarvii niitäkin kattoo muitakin.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä en oo niitä aikasemmin kattellukkaan tarvii niitäkin kattoo muitakin.😀.

        Juu. Korroosiolla on tosi hauskoja juttuja. Laitan tässä sulle vaikka toisenkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=JYUTUraX7es


      • Norppa83 kirjoitti:

        No enpä tiedä =D =D Ihan svengaa =D =D

        No joo....tän mä muistan tän punaisenristin kondomi telkkari kampanjan kun aids tuli mihin ne palkattiin. https://youtu.be/X3ZXqKZXrcE?si=UdIDXD241JKTXh6A

        Olihan niilläkin muistaakseni telkkarissa joku sketsi/musiikki ohjelmakin joskus. Se toi niitten huumori ei oikeen oo muhun ihan niin hyvin oo ikinä iskeny.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu. Korroosiolla on tosi hauskoja juttuja. Laitan tässä sulle vaikka toisenkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=JYUTUraX7es

        No on kyllä hauskoja.😂. Toi isompi tyhppi on kyllä jostain tuppu että kyllä mä sen oon ainakin jossain nähny. Onks näillä telkkarissa ollu mitään juttuja?🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu. Korroosiolla on tosi hauskoja juttuja. Laitan tässä sulle vaikka toisenkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=JYUTUraX7es

        Kyllä nyt tarvii jo varmaan luovuttaa ja lähtee nukkumaan. On ollut taas tosi kivaa ja mukavaa sun seurassa ja hauskaa. Oikein hyvää yötä kuningattareni.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No on kyllä hauskoja.😂. Toi isompi tyhppi on kyllä jostain tuppu että kyllä mä sen oon ainakin jossain nähny. Onks näillä telkkarissa ollu mitään juttuja?🙂.

        Youtubeen omalle kanavalleen pistävät tekemiään sketsejä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä nyt tarvii jo varmaan luovuttaa ja lähtee nukkumaan. On ollut taas tosi kivaa ja mukavaa sun seurassa ja hauskaa. Oikein hyvää yötä kuningattareni.😊.

        Öitä palstapomo =D



      • Aij että! Taas sitä tuskaa kuin sydänparka räytyy ja märkänee,

        Mut upee kuva Ressusta tuossa kannessa😲


      • m.wurst kirjoitti:

        Aij että! Taas sitä tuskaa kuin sydänparka räytyy ja märkänee,

        Mut upee kuva Ressusta tuossa kannessa😲

        😂 Touchee! Vai miten sitä sanotaan. Se on mun suuri heikkouteni mä tiedän.🙄. Vaikka huumoriahan tuo kuningatar juttu on kun Norppa on mun rokkikuningatar(vaikee vitsi ymmärrettäväks jos ei oo lukenu kaikkia meidän juttusteluja).🙂.


      • m.wurst kirjoitti:

        Aij että! Taas sitä tuskaa kuin sydänparka räytyy ja märkänee,

        Mut upee kuva Ressusta tuossa kannessa😲

        Mutta kiva että ainakin Ressun kuva oli hieno.😀.


      • m.wurst kirjoitti:

        Aij että! Taas sitä tuskaa kuin sydänparka räytyy ja märkänee,

        Mut upee kuva Ressusta tuossa kannessa😲

        Juu, huumoriahan se, ainakin enimmäkseen. Mikkojuhan sanoi, että mää oon rockkuningatar, kun kuuntelen paljon rockmusiikkia ja mää sanoin, et MJ on suomirockkuningas, kun hän kuuntelee paljon suomirockia. ja me ollaan hallitsijoita rockvaltakunnassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, huumoriahan se, ainakin enimmäkseen. Mikkojuhan sanoi, että mää oon rockkuningatar, kun kuuntelen paljon rockmusiikkia ja mää sanoin, et MJ on suomirockkuningas, kun hän kuuntelee paljon suomirockia. ja me ollaan hallitsijoita rockvaltakunnassa.

        Jep kyllä kaikessa huumorissakin piilee aina joku jonkinlainen totuuden siemen sisällä niinhän se on.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep kyllä kaikessa huumorissakin piilee aina joku jonkinlainen totuuden siemen sisällä niinhän se on.🙂.

        Totuuden siemen tuossa on se, että mää oon tän palstan rockkuningatar, koska kukaan naisoletetuista ei varmaan kuuntele rockia ja varsinkaan vanhempaa klassista rockia yhtä paljon kuin minä ja sää kuuntelet aika paljon tuota suomirockia (en tiedä onko sulle täällä kilpailijoita), mutta sää voit olla suomirockkuningas kuitenkin, koska oothan sää nykyään tän palstan pomokin =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Totuuden siemen tuossa on se, että mää oon tän palstan rockkuningatar, koska kukaan naisoletetuista ei varmaan kuuntele rockia ja varsinkaan vanhempaa klassista rockia yhtä paljon kuin minä ja sää kuuntelet aika paljon tuota suomirockia (en tiedä onko sulle täällä kilpailijoita), mutta sää voit olla suomirockkuningas kuitenkin, koska oothan sää nykyään tän palstan pomokin =D

        Juu en oo vielä huomannut että meidän valtaistuimille olisi ollut kilpailijoita näköpiirissä.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu en oo vielä huomannut että meidän valtaistuimille olisi ollut kilpailijoita näköpiirissä.😁.

        Jep jep.


      • Tämä on hyvä asenne.


      • Eikä Dingossa olisikaan mitään håvettävää👍😊


      • m.wurst kirjoitti:

        Eikä Dingossa olisikaan mitään håvettävää👍😊

        Aaaaaa, tuo on harhaluulo, johon sortuvat vain ne, jotka eivät olleet teinejä 80-luvulla.


    • Mulla ei niitä pohjamutabiisejä oikein oo, koska ne huumoribiisitkin voi olla hauskoja ja jopa ihan hyviäkin, mutta tää seuraava Jope Ruonansuun kappale on ainakin sarjassa hauska, "Matti ja Teppo":
      https://www.youtube.com/watch?v=JJ5gIX6edJ0

      • Joo, kyl huumoribiiseillekin on paikkansa toisinaan, ei musiikin kuuntelun tarvi olla niin totista😃

        Mää en tienny et Jopella on toinenki biisi Matista ja Teposta, tää on mulle tutumpi (kaiken takana on piilossa)
        https://youtu.be/4L5et6Fy1-w?si=eaeU_Im6d2cv0HEC


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, kyl huumoribiiseillekin on paikkansa toisinaan, ei musiikin kuuntelun tarvi olla niin totista😃

        Mää en tienny et Jopella on toinenki biisi Matista ja Teposta, tää on mulle tutumpi (kaiken takana on piilossa)
        https://youtu.be/4L5et6Fy1-w?si=eaeU_Im6d2cv0HEC

        Jopella on tää "Matti ja Teppo" ja sitten on muistaakseni sellainenkin kuin "Matti, Teppo ja Seppo".


    • Anonyymi

      Ne moloimmat biisit!

    • Anonyymi
      • Ei oo pakko, mut hyvä ku laitoit😊
        Siis oh no! Ihana! Ja hieno yksityiskohta kyllä tuo ruusu tai mikä kukkanen lie onkaan tuolla naislaulajalla, tota, tuolla noin...


    • Anonyymi

      KIITTI EPILEPSIAKOHTAUXESTA...NO EI TULLU MUT MEH!

      • NO SORI, EI OLLU TARKOTUS😘


    • Anonyymi

      En nyt tiedä nolo mut tätä nyt kuunnellut Another Love -Tom Odell

      • Tarkoitukseni ei oo ollu väkisin keksiä joka biisiin jotain positiivista sanottavaa,
        Mut ei ole vielä vastaan tullu semmosta mistä en olis tykänny, vaikkakin taas mentiin sinne "sydän räytyy" -osastolle🤔


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • No nyt se löyty, pahoittelut mut ei jatkoon,
        Ku mietin jo tuosa ku näitä linkkejä oon läpi kuunnellu, et miks mää tykkään kaikista.. nii nyt, sori🤷
        Tosin oli tossa alkupäässä myös jotain mistä mainitsin et aika siirappista..

        Mut ne nolot.. eihän juuri kukaan ole edes kommentoinut tuota minkä minä laitoin, paitsi se joka sai melkein epilepsiakohtauksen tosta musavideosta,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No nyt se löyty, pahoittelut mut ei jatkoon,
        Ku mietin jo tuosa ku näitä linkkejä oon läpi kuunnellu, et miks mää tykkään kaikista.. nii nyt, sori🤷
        Tosin oli tossa alkupäässä myös jotain mistä mainitsin et aika siirappista..

        Mut ne nolot.. eihän juuri kukaan ole edes kommentoinut tuota minkä minä laitoin, paitsi se joka sai melkein epilepsiakohtauksen tosta musavideosta,

        No höh. Ei linkittämäsi ollut nolo, ei kovin huonokaan. Mutta miten jos jatketaan näitä, vai pitikö linkittää jatkoon meneviä? :)

        https://youtu.be/A0ZP9nSEkzM?si=x07s89wo4_67TekQ


      • Anonyymi kirjoitti:

        No höh. Ei linkittämäsi ollut nolo, ei kovin huonokaan. Mutta miten jos jatketaan näitä, vai pitikö linkittää jatkoon meneviä? :)

        https://youtu.be/A0ZP9nSEkzM?si=x07s89wo4_67TekQ

        Juu eiku sori, eksyin ite omasta aiheestani😃
        Eihän tän mikään levyraati ollu tarkotus olla..


      • m.wurst kirjoitti:

        Juu eiku sori, eksyin ite omasta aiheestani😃
        Eihän tän mikään levyraati ollu tarkotus olla..

        Saatan palata näihin biiseihin myöhemmin, näitä vaan on tullu tänne aika paljo🤔😱🥵


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Saatan palata näihin biiseihin myöhemmin, näitä vaan on tullu tänne aika paljo🤔😱🥵

        Se ongelma näissä öiian pitkissä, mutta yksi nolo ja omalla listallani jatkoon menevä. Ansaitsisi kunnon remasteroinnin, Hurriganes - Mister X
        https://youtu.be/ooEGSI0qX6U?si=XZUhM1zPxX251PLb

        Tajusin vasta tänään Elton Johnin dokumentista, "Sinun laulusi" alkuperäisen, mutta myös miksi hänenTiny Dancer ja feat Britney " Hold Me Closer" kuulostaa niin hyvältä.

        https://youtu.be/8hLtlzkoGPk?si=Ylw-UaB3HEC7YP1q


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ongelma näissä öiian pitkissä, mutta yksi nolo ja omalla listallani jatkoon menevä. Ansaitsisi kunnon remasteroinnin, Hurriganes - Mister X
        https://youtu.be/ooEGSI0qX6U?si=XZUhM1zPxX251PLb

        Tajusin vasta tänään Elton Johnin dokumentista, "Sinun laulusi" alkuperäisen, mutta myös miksi hänenTiny Dancer ja feat Britney " Hold Me Closer" kuulostaa niin hyvältä.

        https://youtu.be/8hLtlzkoGPk?si=Ylw-UaB3HEC7YP1q

        Jatketaan!😁

        Mää tykkäsin nuista tosta Hurriganesista enempi,
        Toki jälkimmäinenkin ihan kiva poppi-biisi on,

        Mullaki oli joitain biisejä mielessä tuosa aiemmin viikolla, mutta enpä niitä tietenkään Nyt muista😤😃

        No katotaan🤔


    • Se on varmaankin se Snuffel kaniinin halilaulu, mikä kuvastaa mun tylyn pintakerroksen sisempiä kerroksia, nolona. 😄

      • Onk se samaa sarjaa ku on ne Schnappi-krokotiili ja Crazy-frog..?


      • m.wurst kirjoitti:

        Onk se samaa sarjaa ku on ne Schnappi-krokotiili ja Crazy-frog..?

        Öö, ei ihan. Ootas hetki. Haen.




    • Anonyymi

      Aika hyvin voi poimia täältä nämä lasten kuvia käyttävät profiilit. Ei niin viatonta mitä luulisi

      • Laitappa sitä foliohattua vähä löysemmälle,


    • Anonyymi

      Abbalta parikin kipaletta, en siksi halua siitä kellekään kertoa että ala-asteen kuudennella koko muu luokka kiusasi mua Abbasta, koska kaikki muut kuuntelivat Apulantaa.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Voi kuinka kurjaa!😪
        Minulla on Abbasta erityinen muisto ajalta, kun tuli elokuva Mamma Mia. Tyttäreni oli koululainen ja vein hänet ystävänsä kanssa elokuviin. - Kun ajeltiin elokuvista kotiin, tytöt olivat aivan haltioissaan elokuvan musiikista. Poikettiin sitten Prismassa ostamassa joku ABBA:n CD -kokoomalevy, missä oli näitä tunnetuimpia biisejä ja huudatettiin sitä täysillä autossa loppumatka 😄 Minusta oli aivan täydellisen ihanaa, että taas uusi sukupolvi "löysi" ABBA:n 🤗👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Voi kuinka kurjaa!😪
        Minulla on Abbasta erityinen muisto ajalta, kun tuli elokuva Mamma Mia. Tyttäreni oli koululainen ja vein hänet ystävänsä kanssa elokuviin. - Kun ajeltiin elokuvista kotiin, tytöt olivat aivan haltioissaan elokuvan musiikista. Poikettiin sitten Prismassa ostamassa joku ABBA:n CD -kokoomalevy, missä oli näitä tunnetuimpia biisejä ja huudatettiin sitä täysillä autossa loppumatka 😄 Minusta oli aivan täydellisen ihanaa, että taas uusi sukupolvi "löysi" ABBA:n 🤗👍

        Mä vähän luulen, että juuri sen Mamma Mia -elokuvan ansiosta lapset kokevat nykyisin Abban vähemmän noloksi kuin silloin 1990-2000 lukujen vaihteessa, kun olin itse ala-asteen viimeisillä luokilla. Hyvä niin, sillä kyllähän kaikkien pitäisi saada kuunnella juuri sitä mistä tykkää.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Tuo on kyllä tympiää tuommone. Ja lapset osaa kyllä olla julmia😤

        Sitä paitsi Abbahan on ajatonta, toisin ku Apulanta josta on sitten 2000-luvun alun tullut lähinnä tylsää setämies-rokkia


    • Anonyymi

      Omalla soittolistalla viikon ajalta näytti olevan:
      - muori, ansaittu ykkössija
      - eräs kaveri
      - naistuttava
      - serkkupoika
      - työkaveri
      - autohinaus

      En kyllä nolostele mitään.

      -keinovaginamies-

      • No ei sentään ambulanssi👍


    • Anonyymi
      • Tota, ihan menevä ja pirtsakka mut kieltämättä aika erikoinen jopa ysikytluvun biisiksi🤔 mutta söpö,

        Täs on ehkä mulle kaikki mitä ysärimusiikki on, tai ainaki se "eurodance" taimitäseoli, olihan ysikytluvulla myös paljon hyvää rock-musiikkia jne..
        https://youtu.be/3GVEtnXZpMA?si=wkpMe0gF2gl5gcjq






    • Anonyymi
      • Sillon ku olin yläasteella, meillä oli musiikinopettaja joka inhosi/ei pitänyt Irwinistä, niin pari ikätoveri-tyttöä kulkivat pitkin koulun käytäviä mukanaan kasettimankka missä soittivat Irwiniä😃

        Hienoja aikoja,


      • Eikä mitä. Panhuilu on hieno soitin


      • m.wurst kirjoitti:

        Eikä mitä. Panhuilu on hieno soitin

        On. Käsittämättömän hieno ääni lähtee siitä.

        Arvoin tämän panhuiluilun ja syntetisaattorimusiikin välillä. Olin hulluna syntikkamusaan jossakin vaiheessa elämääni. Sanoisin että -90 luvun alkupuolella.

        Nykyään tuon tuubin avulla tulee kuunneltua vaikka ja mitä. Kaikki maailman musiikki on saatavilla melkein missä tahansa. Toista se oli mun nuoruudessa.. oli vain raadio kun ei ollut varaa ostaa musiikkia.

        Ja meillä oli siskon kanssa yhteinen mankka ja hän hallitsi sen käyttöä yksinvaltiaan elkein.
        Joten musiikki ei tullut minulle merkitykselliseksi.

        Opin musiikin arvon noin kymmenen vuotta sitten, enkä tulisi enää toimeen ilman sitä. Olen ihan hönö musiikin suhteen, en tiedä musiikista juuri yhtään mitään. Mut se ei haittaa minua.

        Fiilis ratkaisee.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        On. Käsittämättömän hieno ääni lähtee siitä.

        Arvoin tämän panhuiluilun ja syntetisaattorimusiikin välillä. Olin hulluna syntikkamusaan jossakin vaiheessa elämääni. Sanoisin että -90 luvun alkupuolella.

        Nykyään tuon tuubin avulla tulee kuunneltua vaikka ja mitä. Kaikki maailman musiikki on saatavilla melkein missä tahansa. Toista se oli mun nuoruudessa.. oli vain raadio kun ei ollut varaa ostaa musiikkia.

        Ja meillä oli siskon kanssa yhteinen mankka ja hän hallitsi sen käyttöä yksinvaltiaan elkein.
        Joten musiikki ei tullut minulle merkitykselliseksi.

        Opin musiikin arvon noin kymmenen vuotta sitten, enkä tulisi enää toimeen ilman sitä. Olen ihan hönö musiikin suhteen, en tiedä musiikista juuri yhtään mitään. Mut se ei haittaa minua.

        Fiilis ratkaisee.

        Joo, ku ei sillon ennen ollu kovin paljon niitä kanavia mistä löytää musiikkia.
        Itsekin tykkään synapopista, mihin on saattanut vaikuttaa et olen varttunut commodore64:n pelimusiikkien parissa.
        Teini-ikään tulin ysikytluvun loppupuoliskolla, jolloin oli tietty jo jotain radiokanavia (niinku kissfm ja radiomafia) mistä kuulla uutta musiikkia. Ja teeveessä top40 lista- ohjelma sekä jyrki.. ja toki kavereiden kautta,
        Nykyään on Niiiiiin helppoa😤

        P.S. ensimmäinen cd-levy minkä olen itse ostanut oli
        Sin With Sebastian - Golden Boy
        https://youtu.be/N4oG4NUuhZk?si=MGIky7Mlj6_3IxKE
        😁


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, ku ei sillon ennen ollu kovin paljon niitä kanavia mistä löytää musiikkia.
        Itsekin tykkään synapopista, mihin on saattanut vaikuttaa et olen varttunut commodore64:n pelimusiikkien parissa.
        Teini-ikään tulin ysikytluvun loppupuoliskolla, jolloin oli tietty jo jotain radiokanavia (niinku kissfm ja radiomafia) mistä kuulla uutta musiikkia. Ja teeveessä top40 lista- ohjelma sekä jyrki.. ja toki kavereiden kautta,
        Nykyään on Niiiiiin helppoa😤

        P.S. ensimmäinen cd-levy minkä olen itse ostanut oli
        Sin With Sebastian - Golden Boy
        https://youtu.be/N4oG4NUuhZk?si=MGIky7Mlj6_3IxKE
        😁

        No.. meillä ikäeroa semmoinen kymmenisen vuotta.. cd-levy on vasta tuloillaan kun ostin ensimmäisen vinyylini..

        https://youtu.be/NJ2EqwqRxiE?si=p2yQobLGnmu6dNvI

        Olen lähtöisin köyhistä oloista ja rahaa ei ollut juurikaan lapsuudessa. Joten vasta kun aloitin työt -91 minulla oli varaa musiikkiin.


    • Anonyymi

      Jeff Beck and Johnny Depp - Isolation

      • Anonyymi

        Mun suosikkimusaa :) mitä noloa muka tässä?


      • Tulee kyllä nuoruusvuodet mieleen, ihan sillai hyvässä ja pahassa😃


    • Pahoittelen, niitä ei löydy. Olen muutenkin sen verran musiikillisesti luonnevikainen etteivät musiikilliset poikkeamat erotu millään tavalla muusta musiikillisesta porsastelusta 🙂

      • O-kei...
        Ekaan en osaa kommentoida mitään,
        Jälkimmäinen on yks isäni ikiaikaisia suosikkeja, jota hän myös selvästi pyrkii opettamaan lapsenlapsilleen😃❤️


      • m.wurst kirjoitti:

        O-kei...
        Ekaan en osaa kommentoida mitään,
        Jälkimmäinen on yks isäni ikiaikaisia suosikkeja, jota hän myös selvästi pyrkii opettamaan lapsenlapsilleen😃❤️

        No eka on sellainen autokappele. Kertoo Transit-merkkisestä autosta ja miehestä, joka tykkää noista autoista. Moelmpia kappaleita oon kuunnellu joskus vähän huumorimielessä (Sepiltä muitakin kappaleita kuin toi "Dippa dai").


      • Norppa83 kirjoitti:

        No eka on sellainen autokappele. Kertoo Transit-merkkisestä autosta ja miehestä, joka tykkää noista autoista. Moelmpia kappaleita oon kuunnellu joskus vähän huumorimielessä (Sepiltä muitakin kappaleita kuin toi "Dippa dai").

        Joo, ymmärsin kyllä ton transitmiehen..
        Toinen mitä Sepiltä oon ite kuunnellu on se "kännissä on kiva olla"😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo, ymmärsin kyllä ton transitmiehen..
        Toinen mitä Sepiltä oon ite kuunnellu on se "kännissä on kiva olla"😃

        Juu, toikin Sepin kappale on tullu kuunneltua ja myäs esim. "Armotonta menoa", "Hirviö tuli vastaan", "Nami nami -laulu", "Ole rohkea vaan" (tää muistaakseni oli joskus K-marketin tai jonkun huoltoaseman mainoksessa), "Kännykkämies", "Kesähitti".

        Tähän hetkeen, kun hallituskin suunnittelee kaikenlaista sopis ainakin nimensä puolesta Sepin kappale "Köyhät kyykkyyn".
        https://www.youtube.com/watch?v=INjjVL4qcvA
        No aika huumoribiisi tämä =D


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1287
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1180
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      980
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      968
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe