Pakastepizzoista risto rante, oetger

Anonyymi-ap

Näiden pitzojen valmistuskulut joitakin kymmeniä senttejä kpl.

Pizzojen koko ja koostumus on muuttunut huonompaan. 4-6 euron kpl hinta on älytön.

4

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sillä hinnalla ole mitään merkitystä, jos ostos ei toteudu, vaan ainoastaan kauhistellaan.

• Anonyymi

Joo näin on. Pizza olis muuten helppo tehdä ja sähköuunissakin saa paistettua ihan syömäkelpoisen ja vähän enemmillä täytteellä. Se on vaan se taikinan levitys yhtä perkelettä, kun se on niin sinnikäs vetäytymään. Pitäisi kuulemma auttaa, kun laittaa taikinapallon jääkaappiin mut en ole huomannut eroa.

lajijasuris

• "...sähköuunissakin saa paistettua ihan syömäkelpoisen..."

No kyllä sähköuunissa tulee melko kova pizzapohja. Sama juttu kun kokeilin rieskalla (ohra- ja perunariska), sähköuunissa ohrarieska on täysin syömäkelvontonta.

"Se on vaan se taikinan levitys yhtä perkelettä, kun se on niin sinnikäs vetäytymään."

Sitkoa sisältävä taikina on juuri tuollaista purkkaa. Se pitää vaan oppia levittämään oikealla tekniikalla, ei ole mikään iso ongelma. Enemmän ongelma on se, että saat sitkon leviämään niin, ettei taikinaan tule reikiä. Kaulimella tai piirakkapulikalla se on helppoa mutta käsin vaikeampaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4777
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2083
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1782
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1400
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1281
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1096
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      1077
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      300
      977
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    Aihe