Näiden pitzojen valmistuskulut joitakin kymmeniä senttejä kpl.
Pizzojen koko ja koostumus on muuttunut huonompaan. 4-6 euron kpl hinta on älytön.
Pakastepizzoista risto rante, oetger
4
335
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sillä hinnalla ole mitään merkitystä, jos ostos ei toteudu, vaan ainoastaan kauhistellaan.
- Anonyymi
Joo näin on. Pizza olis muuten helppo tehdä ja sähköuunissakin saa paistettua ihan syömäkelpoisen ja vähän enemmillä täytteellä. Se on vaan se taikinan levitys yhtä perkelettä, kun se on niin sinnikäs vetäytymään. Pitäisi kuulemma auttaa, kun laittaa taikinapallon jääkaappiin mut en ole huomannut eroa.
lajijasuris"...sähköuunissakin saa paistettua ihan syömäkelpoisen..."
No kyllä sähköuunissa tulee melko kova pizzapohja. Sama juttu kun kokeilin rieskalla (ohra- ja perunariska), sähköuunissa ohrarieska on täysin syömäkelvontonta.
"Se on vaan se taikinan levitys yhtä perkelettä, kun se on niin sinnikäs vetäytymään."
Sitkoa sisältävä taikina on juuri tuollaista purkkaa. Se pitää vaan oppia levittämään oikealla tekniikalla, ei ole mikään iso ongelma. Enemmän ongelma on se, että saat sitkon leviämään niin, ettei taikinaan tule reikiä. Kaulimella tai piirakkapulikalla se on helppoa mutta käsin vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966