Minkälaiset ovat eroottisimmat kassit?

Anonyymi-ap

Kokeilin vierasta maaperää ja petin vakituisia luottokumppaneitani. En siis asioinut tutussa tai turvallisessa osoitteessa, vaan poikkesin kaidalta polulta ja otin riskin. Ja kyllä kannatti!

Huomasin tämän melkein uuden tuttavuuden kassalla, että nyt tuoksuu tutulta erotiikalta.

Aloin ajatella, että onko harrastevälineiden tuoksu tarttunut jo päällysvaatteisiini?

Sitten tajusin että se on Tokmannin muovikassi joka tuoksuu näin ihanasti silikonivaginalle.
Tokmanni taisi saada uuden kanta-asiakkaan :)

Onko teillä eroottisia kauppareissuja kuinka usein?
Tai mielipiteitä näistä kassiasioista?

-keinovaginamies-

68

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lidlin kasseissa on hyvä käsituntuma 👌

      • Anonyymi

        Mikä niissä hivelee nahkaasi?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niissä hivelee nahkaasi?

        -keinovaginamies-

        Kasseista saa hyvän ja varmalta tuntuvan otteen.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­­­y­­­m­f­o­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Olen aivan sanaton 🙊
      Lähdenkin tästä kaupoille, niin katsotaan tuleeko myöhemmin raportoitavaa 🙂

      • Anonyymi

        Kun on eroottisesti latautunut laajalla skaalalla, niin mielenkiintoisiin asioihin törmää useammin :)

        Toivottavasti joku piristää päivääsi. Nuuhkaise maitohappobakteeripurnukoiden lähellä :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun on eroottisesti latautunut laajalla skaalalla, niin mielenkiintoisiin asioihin törmää useammin :)

        Toivottavasti joku piristää päivääsi. Nuuhkaise maitohappobakteeripurnukoiden lähellä :))

        -keinovaginamies-

        Tukka hyvin, kaikki hyvin 👍
        Viimeksi kun kävin laivalla Tallinnassa, ostin itselleni sellaisen vaatimattoman pienen pesäpallon kokoisen stressipallon, jossa on kyllä hyvä tuntuma, kun tekee mieli hiplata kasseja 🤭


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tukka hyvin, kaikki hyvin 👍
        Viimeksi kun kävin laivalla Tallinnassa, ostin itselleni sellaisen vaatimattoman pienen pesäpallon kokoisen stressipallon, jossa on kyllä hyvä tuntuma, kun tekee mieli hiplata kasseja 🤭

        Voiko kampaamossa olla erotiikkaa jos on naiskampaaja? Hyvältä näyttää joka tapauksessa :)

        No totta kai voi. Muistan eräänkin tapauksen kun miespuolisen parturin sukukalleudet tuntuivat reittäni vasten. Kyseessä ei ollut aivan normi parturituoli.

        Pesäpallovertaus on sopivan kova, mutta tennispallossa ehkä viehättäisi sen nukkainen pinta?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko kampaamossa olla erotiikkaa jos on naiskampaaja? Hyvältä näyttää joka tapauksessa :)

        No totta kai voi. Muistan eräänkin tapauksen kun miespuolisen parturin sukukalleudet tuntuivat reittäni vasten. Kyseessä ei ollut aivan normi parturituoli.

        Pesäpallovertaus on sopivan kova, mutta tennispallossa ehkä viehättäisi sen nukkainen pinta?

        -keinovaginamies-

        Käyttämässäni kampaamossa on useita parturituoleja, joten voihan sitä peilien kautta pitää hieman silmäpeliä vaikka jonkun toisen asiakkaan kanssa. - Heitä ehti eilenkin käydä siellä useita sinä aikana, kun istuin kolme tuntia raidoituksessa/värjäyksessä. 😄
        - Kiitos, itsekin olin ihan tyytyväinen tähän hieman tummempaan lopputulokseen 👍

        Tuon stressipallon idea onkin olla päältä nahkean pehmeä ja sen sisällä on hieman kovempi, mutta sekin kevyesti puristaen muotoutuva osa. - Melko aidon tuntuinen siis. 😉


    • Anonyymi

      Käyttämättömät kassit ovat aina parhaita, myös eroottisesti.

      • Anonyymi

        Kaupan kasseista kyse 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan kasseista kyse 😉

        No sitähän minäkin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän minäkin.

        -keinovaginamies-

        Oli spontaani heitto, tajusin vasta lähetettyäni, että pakko tarkentaa, ketju oli muutenkin vähän kaksimielinen. Spontaaniudessa on omat haittansa, sen tämäkin todistaa.


    • Anonyymi

      Haiatelitko polkupyöränsatuloita matkalla? muistaakseni joskus joku palstalla sellaistakin kertoi harrastaneensa :D

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Niin ja unelmoinnista saada olla naisten pyörän satulana.


      • Anonyymi

        Olin enemmän keinotekoisten tuoksujen vallassa.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Kyl se on käytössä kulunut, reikäinen ja teipillä paikattu kassi, joka on nähnyt paljon ja mitä kaikkea onkaan sisällään pitänyt.

    • Tämä erotiikan tuoksu oli eilen yöllä miehen kanssa kortsut tuoksuivat ja jännä oli kun aloitettii ilman kortsuja ja suihkussa sain myös miehen leikkimään huomaan tarvitsevani kovan kunnon . Ehkä tällein tänä päivänä onhan se varmasti paras synttärilahja mitä sain viime yönä.

      • Nyt ei ollut vai 5min juttu vaan leikkiä pääsi pitempää.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nyt ei ollut vai 5min juttu vaan leikkiä pääsi pitempää.

        No niin, sillä tavalla, asiaa!
        Ja hyvää synttäriä.

        Kondomin ominaistuoksu on kyllä kanssa kaukaa tunnistettava.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, sillä tavalla, asiaa!
        Ja hyvää synttäriä.

        Kondomin ominaistuoksu on kyllä kanssa kaukaa tunnistettava.

        -keinovaginamies-

        Olet käytännössä melkein ainoa joka edes muistaa minua palstalla ja joku joka tuli kiusaan kun motkokin tällein synttäripäivänä tulit vielä sitten, mutta ehkä se illuusio ystävistä on aika kaukana palstalla, kun eivät edes muista minua.


        Sekin päivä jota juhlii vielä Putinikin omaansa että jaamme tämän päiväkin, että voisi luulla ettei ystävä ainakaan unohtaisi. sitten vielä tuurilla vielä jonkun ydinpommin saa putinin kunniaksi niskaanikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, sillä tavalla, asiaa!
        Ja hyvää synttäriä.

        Kondomin ominaistuoksu on kyllä kanssa kaukaa tunnistettava.

        -keinovaginamies-

        Kiitos tästä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiitos tästä.

        Sullako synttärit?

        🍰🍾🥳🤗

        Laulaa: " Paljon onneaa vaan, paljon onnea vaan.."

        Hyvää syntymäpäivää valtakunta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sullako synttärit?

        🍰🍾🥳🤗

        Laulaa: " Paljon onneaa vaan, paljon onnea vaan.."

        Hyvää syntymäpäivää valtakunta.

        Kiitos pirpana sinulle. Onneksi se mies muistaa minua. Tekemässä kakkuakin minulle. Se on kultanen. Sitten meillä 8v joka nyt on hyvin itsekäs hänelle kaikki pitäisi ostaa ja kaappasin syliin kiusottelin jq kutittelin se on minun nukkeni , jonka olen ihan itse tehnyt, puen ja ostan lahjoja hänelle hänen omana juhla päivinä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olet käytännössä melkein ainoa joka edes muistaa minua palstalla ja joku joka tuli kiusaan kun motkokin tällein synttäripäivänä tulit vielä sitten, mutta ehkä se illuusio ystävistä on aika kaukana palstalla, kun eivät edes muista minua.


        Sekin päivä jota juhlii vielä Putinikin omaansa että jaamme tämän päiväkin, että voisi luulla ettei ystävä ainakaan unohtaisi. sitten vielä tuurilla vielä jonkun ydinpommin saa putinin kunniaksi niskaanikin.

        Höh...olenpas mä ollut typerä kun en oo tajunnut sua onnitella anteeksi oon pahoillani ja tietenkin nyt sitten oikeen hyvää syntymäpäivää sulle. Tässä sulle virtuaalikukkia synttärin kunniaksi 💐. Ja vielä lämmin onnittelu halaus.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Höh...olenpas mä ollut typerä kun en oo tajunnut sua onnitella anteeksi oon pahoillani ja tietenkin nyt sitten oikeen hyvää syntymäpäivää sulle. Tässä sulle virtuaalikukkia synttärin kunniaksi 💐. Ja vielä lämmin onnittelu halaus.🤗.

        Jooh ehket sinä voinut edes tietää kyllä odotin pisimpien tuntevan minutkin muistavan . Ehken ole vaan mitenkään tärkeä ihminen edes muistettavaksi. Pelkkä varjo vaan.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Höh...olenpas mä ollut typerä kun en oo tajunnut sua onnitella anteeksi oon pahoillani ja tietenkin nyt sitten oikeen hyvää syntymäpäivää sulle. Tässä sulle virtuaalikukkia synttärin kunniaksi 💐. Ja vielä lämmin onnittelu halaus.🤗.

        Sen verran monta vuotta tässä niistäkin tullut kerran vuodessa mainittua koska, ei Putinia unohda samana päivänä vielä ja aina niistä jotain mainittu uutisissa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Höh...olenpas mä ollut typerä kun en oo tajunnut sua onnitella anteeksi oon pahoillani ja tietenkin nyt sitten oikeen hyvää syntymäpäivää sulle. Tässä sulle virtuaalikukkia synttärin kunniaksi 💐. Ja vielä lämmin onnittelu halaus.🤗.

        Venäjäkin pyörii palstalla ja Putin varsinkin puheen aiheena kuumana suomessa sodankin takia jännä juttu synttärit unohdataan.😀 täytyy vaan muistaa olevansa merkisemätön palstalla.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jooh ehket sinä voinut edes tietää kyllä odotin pisimpien tuntevan minutkin muistavan . Ehken ole vaan mitenkään tärkeä ihminen edes muistettavaksi. Pelkkä varjo vaan.

        Tottakai oot älä puhu tuommosia sä olet sivan yhtä tärkeä ja ja arvokas ihminen kuin kuka tahansa muu ja ansaitset tulla muistetuksi todellakin. Ja ennemminkin sä olisit aurinko kuin varjo.😊.


      • valtakunta kirjoitti:

        Venäjäkin pyörii palstalla ja Putin varsinkin puheen aiheena kuumana suomessa sodankin takia jännä juttu synttärit unohdataan.😀 täytyy vaan muistaa olevansa merkisemätön palstalla.

        Ihan yhtä merkityksellinen oot kuin kuka tahansa muukin meistä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan yhtä merkityksellinen oot kuin kuka tahansa muukin meistä.😊.

        Noh kunhan turhia asioita🪄illuusia on todennäköinen kokea tärkeäksi itsensä itsenää. Pitää muistaa vaan paikkansa🫧 olevansa ilmaa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan yhtä merkityksellinen oot kuin kuka tahansa muukin meistä.😊.

        Kiitos Mikkojuhan. Tulee väliin ikävät tunteet😅 muistaån kun joku kehu yllätyspirskeistäkin kuin sanoin minuahan ei oikeasti kukaan tuollaisia ikinä järjestäisi että on onnekas kun hänestä välitetään ja on merkittävä. Lapsena oli sama juttu ei niitä muistettu sanoinkin joo ei tarvitse viettää vähän kun oli sen verta tietoinen ettei niitä vietetä. Sen verta vuosia niitäkin edes muistettu synttäripäivänä. Se joka muisti oli kodinhoitaja lähettti kirjeen.

        Eikö ole jännä ei edes lapsena. Täytyy vaan muistaa asia.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan yhtä merkityksellinen oot kuin kuka tahansa muukin meistä.😊.

        Onneksi mies tekee kakunja kaikille eli synttärit pidetään perheenä hauska juttu sinäänsä näinä päivinä sitä tietää mitä halusi ikioman perheen.🪄🫧 olen merkittävä vain omassa valtakunnassa. 🫧☁️🏰☁️


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihan yhtä merkityksellinen oot kuin kuka tahansa muukin meistä.😊.

        Toivon mikko sinäkin saat valtakuntasi🥰🦋


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiitos Mikkojuhan. Tulee väliin ikävät tunteet😅 muistaån kun joku kehu yllätyspirskeistäkin kuin sanoin minuahan ei oikeasti kukaan tuollaisia ikinä järjestäisi että on onnekas kun hänestä välitetään ja on merkittävä. Lapsena oli sama juttu ei niitä muistettu sanoinkin joo ei tarvitse viettää vähän kun oli sen verta tietoinen ettei niitä vietetä. Sen verta vuosia niitäkin edes muistettu synttäripäivänä. Se joka muisti oli kodinhoitaja lähettti kirjeen.

        Eikö ole jännä ei edes lapsena. Täytyy vaan muistaa asia.

        No on se vähän kummaa ettei edes lapsena sulle oo järjestetty kunnolla synttäreitä kyllähän lapselle pitäis edes jotenkin jonkinlaiset järjestää. Jos ei mitään isoja juhlia niin muistaa jotenkin ja osoittaa että hän on tärkeä ja että hänestä välitetään. Perhana...jos olis mahdollista oikessa elämässä niin mä järjestäsin sulle synttäribileet kyllä.😊.


      • valtakunta kirjoitti:

        Onneksi mies tekee kakunja kaikille eli synttärit pidetään perheenä hauska juttu sinäänsä näinä päivinä sitä tietää mitä halusi ikioman perheen.🪄🫧 olen merkittävä vain omassa valtakunnassa. 🫧☁️🏰☁️

        Hienoa että saat kakun ja synttärit perheen kesken se on tosi kiva kuulla. Tärkeintähän se on että juuri ne kaikkeinnlähimmät välittää js rakastaa ja näyttää ja kertoo sen.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        Toivon mikko sinäkin saat valtakuntasi🥰🦋

        Kyllä mä uskon...joku päivä vielä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No on se vähän kummaa ettei edes lapsena sulle oo järjestetty kunnolla synttäreitä kyllähän lapselle pitäis edes jotenkin jonkinlaiset järjestää. Jos ei mitään isoja juhlia niin muistaa jotenkin ja osoittaa että hän on tärkeä ja että hänestä välitetään. Perhana...jos olis mahdollista oikessa elämässä niin mä järjestäsin sulle synttäribileet kyllä.😊.

        Niih en tarvitse sääliä säälit on pahimmat sama kuin koulukuvissakin aina koulukuvissa oli automaattisesti kaverikuva pistetty, eihän minulla kavereita ollut ja minun opettaja oli kaverikuvassa ja pillahdin itkuun kuvauksissa. Säälikuvahan siitä tuli. Joo olen vaan tyytyväisempi oppinut arvostamaan tehdä oma perheensä ja tehdä oma onnellisuus.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niih en tarvitse sääliä säälit on pahimmat sama kuin koulukuvissakin aina koulukuvissa oli automaattisesti kaverikuva pistetty, eihän minulla kavereita ollut ja minun opettaja oli kaverikuvassa ja pillahdin itkuun kuvauksissa. Säälikuvahan siitä tuli. Joo olen vaan tyytyväisempi oppinut arvostamaan tehdä oma perheensä ja tehdä oma onnellisuus.

        Tosi ikävää on ollut tuokin mutta upeeta että siitä oot selvinnyt ja kasvanut vahvaksi ihmiseksi ja saanut itsellesi rakennettua oman perheen ja ottanut vastuun omasta onnellisuudestasi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosi ikävää on ollut tuokin mutta upeeta että siitä oot selvinnyt ja kasvanut vahvaksi ihmiseksi ja saanut itsellesi rakennettua oman perheen ja ottanut vastuun omasta onnellisuudestasi.🙂.

        Nuorena hoidin lapsia ja ne oli myös kavereiden tilalla minun hoitovietti tulee vain koska sisarusten lapsille minä olin tärkeä niin tärkeä että minulle huudettiin kun en ollut hoitamassa kun ei enää itse pärjännyt ja lapsi itki ikävää.

        Joo, ihmiset kuvittelee että rahaa pitää olla ne eivät tee lqpsia kun haluavat antaa kaiken lapselle noh minun lapsilla on perhe ja perhe myös kavereina. Kasvatan eri tavalla.

        Sen vuoksi poikkean perheessäni muista.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosi ikävää on ollut tuokin mutta upeeta että siitä oot selvinnyt ja kasvanut vahvaksi ihmiseksi ja saanut itsellesi rakennettua oman perheen ja ottanut vastuun omasta onnellisuudestasi.🙂.

        Tämäkin minulle tästä syystä selvä.
        Kaverit olivat päiväkodista asti kavereina jja tappoivat sen koska heidän väliin kehittyi kiintymyssuhde. Päiväkodista asti oppi rangaistusleikin. Tuota olen pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa lapsille. noiden välit muuttui lähisuhdeväkivallaksi. Piti enemmän perheenä.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007812371.html


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämäkin minulle tästä syystä selvä.
        Kaverit olivat päiväkodista asti kavereina jja tappoivat sen koska heidän väliin kehittyi kiintymyssuhde. Päiväkodista asti oppi rangaistusleikin. Tuota olen pyrkinyt välttämään vääränlaista seuraa lapsille. noiden välit muuttui lähisuhdeväkivallaksi. Piti enemmän perheenä.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007812371.html

        Juu toi oli tosi surullinen juttu kun tapahtu. Mä luulen että on osalla pojista ainakin ollu huonot kotiolotkin ainakin näin muistelisin siitä porukan "pomosta," tsi siitä kuka muita alisti. Purki varmasti omaa pahaa oloaan sitten sellaisiin kehenbtiesi sen pystyvänsä trkemään. Mutta syitä tspahtuneeseen on vsrmadti ollut monia eikä mitään ykdittäistä vasn monien surullisten ja pahojen asioiden summa mikä johti sitten tohon.😟.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosi ikävää on ollut tuokin mutta upeeta että siitä oot selvinnyt ja kasvanut vahvaksi ihmiseksi ja saanut itsellesi rakennettua oman perheen ja ottanut vastuun omasta onnellisuudestasi.🙂.

        Toivon mikkojuhan, että sinäkin pystyt olemaan vahva etkä sitten kaikkeen alistu. En katoa täältä tuen sinua ettei sinun tarvitse kokea olevan yksin. Se on minun syynikin alunperin tukea muita yksinäisiä mutta tunteet ne kehittyy minulla herkästi🥰☁️🫧🦋 ja myös välttelen henkilöitä jotka satuttaa siis tarkoituksellaa ja myös välttelen henkilöitä jotka tukevat esim minua kiusanneita ettei tarvitse valita puolia. Minut on henkisesti hakattu miksi taas välttelen henkilöitä tarkoituksellaan enkä puhu niille mutta olen huomannut joskus puhunkin mutta pelkään heitä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Toivon mikkojuhan, että sinäkin pystyt olemaan vahva etkä sitten kaikkeen alistu. En katoa täältä tuen sinua ettei sinun tarvitse kokea olevan yksin. Se on minun syynikin alunperin tukea muita yksinäisiä mutta tunteet ne kehittyy minulla herkästi🥰☁️🫧🦋 ja myös välttelen henkilöitä jotka satuttaa siis tarkoituksellaa ja myös välttelen henkilöitä jotka tukevat esim minua kiusanneita ettei tarvitse valita puolia. Minut on henkisesti hakattu miksi taas välttelen henkilöitä tarkoituksellaan enkä puhu niille mutta olen huomannut joskus puhunkin mutta pelkään heitä.

        Kyllä mä osaan puolenikin pitää oon mä niin kovan koulun elämässä käynyt läpi. Kiitos paljon sulle kauniista sanoidtasi ne tuntuvat hyvälle.😊. Ja ymmärtän kyllä nuo sun tapasi itseään pitää osata suojella jos tietää että on herkästi satutettavissa joissain tilanteissa mutta toisaalta pitää myös uskaltaa olla rohkeakin eikä saa liikaaa pelätä sitä että voi satuttaa itseään mahdollisesti.😊.


    • Anonyymi

      Alepan keltsit. Ilman lainaa ei viitsi treffailla.

    • Öhöm.. mun kauppakassit ovat kestotuotteita..
      en näe niissä mitään eroottista. Toki aina välillä sen kauppakassin kantaja voi olla eroottisesti merkitsevä ihminen minulle.

      Tosin jotkut tuoksut saavat muistini viriämään ja luomaan asianyhteyksiä, mitkä voivat kylläkin olla hyvinkin eroottisia.
      Noin kävi siis sullekin Tokmannin muovikassien kanssa. Tuli silikonitussu mieleesi..

    • Ei varmaan ole vahinko, vaan tietoinen markkinointikikka, se on varmaan itte mr. Tokmanni valinnut kassien tuoksun 😂

      Kiitti KVM, loistava tarina!

    • Anonyymi

      Vastaan kestokassit.

      • Anonyymi

        Ekologinen valinta. Kassien tulee kestää toistuvaa käyttöä.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Painavat, jotka pitää jaksaa kantaa kotiin. ja se helpotus, kun ne on purettu...

      • Anonyymi

        Kassien purkuoperaatio on aina yhtä juhlaa :)

        -keinovaginamies-


    • Kunhan kassit kestää ja tuntuu hyvältä käteen, niin värillä, materiaalilla tai tuoksulla ei niin ole väliä. Tai no tuoksulla on kyllä väliä. Suosin kuitenkin luonnonmateriaalista valmistettuja kestoratkaisuja, niihin voi aina luottaa. Ei repeä kesken kauppareissun.

      • Anonyymi

        Sä yrität vielä tehdä tästä edes näennäisen säädyllistä...No, sitähän se onkin...Oikein ihanaa jännän äärellä oloa. Ei siinä ole mitään pahaa, koskaan ole todellisuudessa ollutkaan...Päin vastoin...


      • Anonyymi

        Luontoystävälliset kestokassit on kyllä hyvät!
        Kestää toistuvaa käyttöä. Ajan saatossa niihin tarttuu elämän tuoksut.
        Minäkin yleensä käytän, mutta tuolla kerralla oli jäänyt autoon.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä yrität vielä tehdä tästä edes näennäisen säädyllistä...No, sitähän se onkin...Oikein ihanaa jännän äärellä oloa. Ei siinä ole mitään pahaa, koskaan ole todellisuudessa ollutkaan...Päin vastoin...

        Mistä sinä nyt säädyllisyyden tähän vedit? Kauppakasseistahan tässä keskustellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luontoystävälliset kestokassit on kyllä hyvät!
        Kestää toistuvaa käyttöä. Ajan saatossa niihin tarttuu elämän tuoksut.
        Minäkin yleensä käytän, mutta tuolla kerralla oli jäänyt autoon.

        -keinovaginamies-

        Kestokassit on parhaita. Itsellä pitkäikäisin kassi on kestänyt jo lähemmäs 10 vuotta. Pesen sen välillä, ei haise ja kestää kerrasta toiseen miksikään menemättä. Laatuun kannattaa satsata.


    • Anonyymi

      K-Citymarketin plastikki kassit ainakin haisevat niin pahalle, etten niihin mitään ruokatuotetta enää tule laittamaan! Mistähän kierrätys jätemuovista uusio käyttöön tehty! Selvästi haiskahtavat p*sk*lle, yöks!
      Jos mulla ei ole ostoskassia itselläni mukana, niin Cittariin en ainakaan ostoksille mene. Lillissä; ei ole niin pahanhajuisia kasseja koskaan ollut, eikä Sokoksella!

      Olen kyllä asiasta maininnut Cittarin kassoille! Kun oma kauppakassini on ollut jo lähes täyteen lastattu... En mä heidän kassejaan huoli, edes ilmaiseksikaan!

      Haistakaapa niitä kasseja -> ja antakaa palautetta kauppiaille; ei maksullinen tuote; johon ostokset pitäisi panna, voi tuollaiselle haista!
      trollikka

      • Anonyymi

        KityMarket on niin kaukana, että en ole sen kasseja oikeastaan haistellut.
        Mainitsemasi tuoksu ei ole kyllä ollenkaan niin kiva kuin silikonivaginan vieno ja kutsuva aromi :)

        -keinovaginamies-


    • Mää en ole niin perehtynyt asiaan, kassi kui kassi🤔
      Mut toi asuinkumppaneistani mustempi ja pörröisempi on semmonen perverssi et järsii reijille ja lussuttaa märäksi minkä tahansa muovisen ja rapisevan objektin mikä hänen ulottuvilleen unohtuu..
      Nyt en sitten aina muista mihin kaappiin olen kauppakassit jemmannut ku joka kerta ei viitsis uusiakaan ostaa..

      • Anonyymi

        Onks sullakin perverssi kolli? Mulla on toinen kolleista innostunut kynsimään kaikkea mahdollista, vaikka ulkotarhassa on raapimispuuta siihen tarkoitukseen tarjolla.
        Siis kaksi männyn runkoa; 0,5m oksilla, joille voi mennä istumaan/löhöämään.
        Sen verran paljon on nähty vaivaa, ett rungot upotettiin pation läpi maahan asti, eivät huoju eivätkä horju edes myrskyssä. Patio; kun on kahden talon välissä, niin turvallisuus syistä senkin vuoksi rungot ovat tukevasti kiinnitettyjä!

        Kollit tykkää kiipeillä niissä ja kaarnaakin on raavittu ihan kiitetävästi; kynsiensä hoitotyössä! Armas se ilkikurisin niistä kahdesta, repii tyynynpääliset, WC: paperirullat, jos pääsee niihin käsiksi! Villasormikkaat sekä Mimmin nilkkasukat... jne.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks sullakin perverssi kolli? Mulla on toinen kolleista innostunut kynsimään kaikkea mahdollista, vaikka ulkotarhassa on raapimispuuta siihen tarkoitukseen tarjolla.
        Siis kaksi männyn runkoa; 0,5m oksilla, joille voi mennä istumaan/löhöämään.
        Sen verran paljon on nähty vaivaa, ett rungot upotettiin pation läpi maahan asti, eivät huoju eivätkä horju edes myrskyssä. Patio; kun on kahden talon välissä, niin turvallisuus syistä senkin vuoksi rungot ovat tukevasti kiinnitettyjä!

        Kollit tykkää kiipeillä niissä ja kaarnaakin on raavittu ihan kiitetävästi; kynsiensä hoitotyössä! Armas se ilkikurisin niistä kahdesta, repii tyynynpääliset, WC: paperirullat, jos pääsee niihin käsiksi! Villasormikkaat sekä Mimmin nilkkasukat... jne.
        trollikka

        Kyllä, tai oikeastaan kaksi. Mut tää "tavallisempi maatiainen" tuhoaa lähinnä vessapaperirullia (jos on esim. pöydälle unohtunut)..
        Tuolla toisella tosiaan on joku ihmeen perversio kaikkeen muoviseen ja rapisevaan, leipäpussit, karkkipussit, kaikki mahdollinen täytyy piilottaa johonkin mihin hän ei pääse, ettei vaan mitään suolitukosta saisi itselleen..
        Oon myös koittanut keksiä terveellisempää nakerreltavaa, ohran- tai kauranorasta, kuivattuja kanankauloja, matatabi-tikkuja & muita leluja..
        Mut silti se on aina ku kaupasta tuun ja hetkeksi lasken ostoskassin lattialle riisuakseni ulkovaatteet,
        Niin tuo yks ehtii siihen kauppakassin kahvaa mäystämään,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Kyllä, tai oikeastaan kaksi. Mut tää "tavallisempi maatiainen" tuhoaa lähinnä vessapaperirullia (jos on esim. pöydälle unohtunut)..
        Tuolla toisella tosiaan on joku ihmeen perversio kaikkeen muoviseen ja rapisevaan, leipäpussit, karkkipussit, kaikki mahdollinen täytyy piilottaa johonkin mihin hän ei pääse, ettei vaan mitään suolitukosta saisi itselleen..
        Oon myös koittanut keksiä terveellisempää nakerreltavaa, ohran- tai kauranorasta, kuivattuja kanankauloja, matatabi-tikkuja & muita leluja..
        Mut silti se on aina ku kaupasta tuun ja hetkeksi lasken ostoskassin lattialle riisuakseni ulkovaatteet,
        Niin tuo yks ehtii siihen kauppakassin kahvaa mäystämään,

        Taitaa olla joidenkin kollien perisynti, tuhota jotain, kuten kaikkea rapisevaa, myös kaikkea villaista-> käsineet sekä sukat, saavat huomiota osakseen!!!

        Mimmin villasia nilkkasukkia; on myös Armaksen käsittelyyn päässyt! Harmittaa vietävästi; kun toinen villasukka jää lähes uudenveroisena, käyttökelvottomana jäljelle! Neitokainen ei eriparisia sukkia jalkaansa laita, vaikka eihän sitä kukaan näkisi kumisaappaasta, mitä hänellä jalassaan on. Tarkka mikä tarkka, nuori nainen! =))

        Joskus huonona päivänä tuntuu ett katit sekä muksu ovat liittouneet mua vastaan; tekevät tuhojaan minkä ehtivät! Mimmi muuten ehti tänään maustamaan mun mutakakku taikinan; maustepippurijauheella! Roskiin meni se taikina, eikä uutta taikinaa tänään tehdä, Loppui tumma kaakaojauhe; enkä mä sitä lähde vartavasten ostamaan.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla joidenkin kollien perisynti, tuhota jotain, kuten kaikkea rapisevaa, myös kaikkea villaista-> käsineet sekä sukat, saavat huomiota osakseen!!!

        Mimmin villasia nilkkasukkia; on myös Armaksen käsittelyyn päässyt! Harmittaa vietävästi; kun toinen villasukka jää lähes uudenveroisena, käyttökelvottomana jäljelle! Neitokainen ei eriparisia sukkia jalkaansa laita, vaikka eihän sitä kukaan näkisi kumisaappaasta, mitä hänellä jalassaan on. Tarkka mikä tarkka, nuori nainen! =))

        Joskus huonona päivänä tuntuu ett katit sekä muksu ovat liittouneet mua vastaan; tekevät tuhojaan minkä ehtivät! Mimmi muuten ehti tänään maustamaan mun mutakakku taikinan; maustepippurijauheella! Roskiin meni se taikina, eikä uutta taikinaa tänään tehdä, Loppui tumma kaakaojauhe; enkä mä sitä lähde vartavasten ostamaan.
        trollikka

        Eihän sitä tiiä minkälainen gourmet-herkku olis ollu pippurinen mutakakku😃


      • Anonyymi

        Osta sinäkin kestokassi. Ostin aikoinaan kirpparilta kankaisen ja vahvan sellaisen, oisko ollut 3 euroa. On ollut hyvä ja kestävä. Tuolla kertaa se vaan jäi autoon, niin pääsi haistelemaan Tokmannin kasseja :)

        Toisaalta onhan se julmaa viedä mirriltä huvi, mutta jos se on hänenkin parhaakseen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Eihän sitä tiiä minkälainen gourmet-herkku olis ollu pippurinen mutakakku😃

        Samaa ajattelin. Ehdottomasti lätkä uuniin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osta sinäkin kestokassi. Ostin aikoinaan kirpparilta kankaisen ja vahvan sellaisen, oisko ollut 3 euroa. On ollut hyvä ja kestävä. Tuolla kertaa se vaan jäi autoon, niin pääsi haistelemaan Tokmannin kasseja :)

        Toisaalta onhan se julmaa viedä mirriltä huvi, mutta jos se on hänenkin parhaakseen.

        -keinovaginamies-

        Mulla on yks kangaskassi, jonkun veljistäni alakoulun "rättikässän" tunnilla ompelema luistinkassi
        Mut sehän ei auta jos se on tuossa naulakossa kun itse olen kaupassa😃
        Ja muovikassejakin tarttee välillä roskapusseiksi.


    • Suosin kestokasseja. Ja jos ne vähän ryvettyy, saa pesemällä niistä taas raikkaat, niin ei hajut pesi.

    • Anonyymi

      Mulla on muutama tuollainen muovitettu kestokassi, yks katukuvaa Parisista, yhdessä Muumi aiheinen kuva ja 1 täysin tumman sininen suuri. Viimeeksi Muumin piti olla autossa, kun menin kaupungille ostoksille. Kaupan pihassa sitt hain sitä jopa penkin altakin, eikä löytynyt! Tuli Lillin reissu, noin 2 km mutka matkaan ja löysin kaikkea mitä olin suunnitellutkin ostavani kaupasta ja vieläpä halvemmalla. Oli näet tarjouksia!
      Heräteostoksena 6 kpl tuoreita kroisantteja ja 10 kpl kananmunia!

      Huomisella kauppalistalla on Van Houten kaakaojauhe ja monta litraa maitoa, kokonaisia ohran jyviä, ja kilo tattari ryynejä, ½-kg sikanauta jauhelihaa ja broilerin suikaleita; maustamattomia kissoille!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe