Harrastaako kukaan

Anonyymi-ap

Tänään kalsarikännäystä?

24

294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä. Juon viskiä.

    • En juo

    • Anonyymi

      En tänään, enkä muulloinkaan. Siinäpä asia, jota en ole koskaan tehnyt.

    • Anonyymi

      Tyhmää.

    • Anonyymi

      Mene lastentarhaan vertaistesi älyköiden tykö.

    • Anonyymi

      Juon just appelsiinimehua kuohuviinilasista :) Ja itseasiassa mulla on jalassa nyt pitkät "kalsarit" eli oikeasti siis naisten kerrastohousut koska ne on mukavat ja lämpimät 😂 Tyylikkyydestä ei tingitä!
      N

    • Anonyymi

      Eli merinovillahousutissuttelua syysmyrskyssä?

      • Anonyymi

        Oliskin merinovillaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskin merinovillaa :D

        Mikä helkkarin merinovilla? Tehdäänkö siitä sukkia?

        Oi tietäjä valaise minun ymmärtämänömyyttäni.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helkkarin merinovilla? Tehdäänkö siitä sukkia?

        Oi tietäjä valaise minun ymmärtämänömyyttäni.

        >simiti<

        Se on hienompaa ja pehmeämpää kuin normivilla. Kyllä siitä sukkia saa, se onkin halvempi sijoitus kuin joku isompi vaatekappale.
        N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hienompaa ja pehmeämpää kuin normivilla. Kyllä siitä sukkia saa, se onkin halvempi sijoitus kuin joku isompi vaatekappale.
        N

        Ahaa. Kiitos tiedosta. Kaikkea sitä oppiikin vaikka eloa jo puolivuosisataa takana.

        En tiedä mitä wanha äitini käyttää, mutta hyviä villasukkia kutoo joululahjaksi.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helkkarin merinovilla? Tehdäänkö siitä sukkia?

        Oi tietäjä valaise minun ymmärtämänömyyttäni.

        >simiti<

        Merinovillaa saadaan merino-rotuisista lampaista. Paljon lämpöisempää, pehmeämpää. Kevyttä, hengittävää. Suojaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Kiitos tiedosta. Kaikkea sitä oppiikin vaikka eloa jo puolivuosisataa takana.

        En tiedä mitä wanha äitini käyttää, mutta hyviä villasukkia kutoo joululahjaksi.

        >simiti<

        No itsetehtyjä ei kyllä voita mikään :)
        N


    • Siinä onkin asia, mitä en ole ehtinyt vielä kokea tässä elämässä.

      • Anonyymi

        paha puute,kannattaa korjata heti


    • Anonyymi

      Höh tietenkin. Paras kalsari... eikun baarissa käyntipäivä on maanantai ja tiistai. Silloin Vasta-alkajat ovat tipahtaneet ja tarjoukset parhaat.

      >simiti<

    • Maistelin tässä välillä erilaisia siidereitä, mutta nyt olen palannut takaisin alkoholittomaan linjaan. Jostain syystä minulle tulee huono olo jo yhdestä sidukasta. Ei sovi minulle moiset juomat.

      • Anonyymi

        Pulleiden kaveripoikien juttu tuo pahoinvointi.


    • En harrasta kalsarikännejä.

      Ainoat vetämäni varsinaiset kalsarikännit oli, kun opiskeluaikana olin ystäväni luona kylässä ja otimme ensin yhdet drinkit, sitten toiset ja lopulta kikattelimme koko illan huppelissa ja katsoimme jotain hömppäsarjoja melkein aamuun asti. Meillä oli kyllä superhauskaa, mutta eihän tuo nyt fiksu veto keskellä viikkoa ollut, kun ensimmäinen luento alkoi klo 8.

      • Anonyymi

        Eihän kukaan jaksa luennolla selvinpäin väitellä. Kerran professorikin puisti päätään ja tuhisi, että nyt oikeesti. En se minä ollut, olenhan kemian prosessinhoitaja. Mutta se oli herra isoherra. Tai nainenhan hän on.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan jaksa luennolla selvinpäin väitellä. Kerran professorikin puisti päätään ja tuhisi, että nyt oikeesti. En se minä ollut, olenhan kemian prosessinhoitaja. Mutta se oli herra isoherra. Tai nainenhan hän on.

        >simiti<

        Itse kannatan kyllä lämpimästi selvinpäin väittelyä, vaikka saahan alkoholi joskus aivonystyrät liikkeeseen. Aina ei niin hyvällä tavalla.


    • Anonyymi

      Kalsarikännit ovat amatöörien harrastus. Viinamies pukeutuu kulmahousuihin sekä kauluspaitaan aloittaessaan aromaattisten juomien maistelun.

      • Anonyymi

        Toorista viistosti tivaanissa xD


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe