Seurustelun olla jännittävää?
Tarvitseeko?
36
484
Vastaukset
- Anonyymi
Lehessä ym aina varoitellaan niistä jännämiehistä, joten ei
- Anonyymi
Mä en oo jännämies. Ne on kai sitte vaarallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo jännämies. Ne on kai sitte vaarallisia.
Joo yks jännämies nyt kovasti taltioi tätä tekstiä mitä lie yrittää todistella ja kenelle ja vääntää vitsistä mitä lie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo yks jännämies nyt kovasti taltioi tätä tekstiä mitä lie yrittää todistella ja kenelle ja vääntää vitsistä mitä lie
Että moi vaan kaimaani 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että moi vaan kaimaani 😂
Pist hei soitellen kans se on hauskaa miettiä mikä mahtaa olla enävalehtelijan stressikerroin ja pelkääkö että runtu kutsuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pist hei soitellen kans se on hauskaa miettiä mikä mahtaa olla enävalehtelijan stressikerroin ja pelkääkö että runtu kutsuu
Minä tiedän että se on jo ihan hilkulla
- Anonyymi
Määrittele "seurustella" tässä yhteydessä.
- Anonyymi
Parisuhdetta tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhdetta tarkoitan.
Määrittele "jännittävyys" tässä yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele "jännittävyys" tässä yhteydessä.
En osaa.
- Anonyymi
Minä kun ymmärrän monen kokemuksen perusteella mitä on seurustelu ja jännittävyys vastaan että ei tarvitse se olla jännittävää. Turhaa stressiä vaan. Sellaista rauhallista yhdessä viihtymistä. Sen sijaan en tiedä mikä on jännämies, ei kai sitten ole hänestä kokemusta.
- Anonyymi
Ei. Ihastuminen ja rakastuminen itsessään on jo ihan tarpeeksi jännittävää. Lisäjännitys olisi negatiivista.
- Anonyymi
Kyllä naiset haluaa jännämiehen joten tarvii naiset jännitystä. Kiltin miehen kanssa naisella ei ole kemiaa. miehen pitää juoda viinaa ja olla pahis ja vaarallinen jotta nainen saisi parisuhteesta jotain irti.
- Anonyymi
Nimenomaan! Juuri Jännämies on se kaikista korkein kohde: Sellaisen kun saisi https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009846698.html Vaan ei niitä kaikille riitä. Parempi olla ilmankin, kuin nyhverön työssäkäyvän taviksen kanssa. Kuka nyt sellaista viitsisi katsella?
Kun leijailee ihastumisen onnellisilla laineilla, ei siihen muuta jännää kaipaa. Yhteinen onnellisuuden hurmos riittää.
- Anonyymi
Ei missään nimessä
Tasaisen ihanaa bomull - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä
Tasaisen ihanaa bomullGooglaa sana bmull
Ainahan se on, koskaan ei tiedä milloin toinen osapuoli kyllästyy sinuun.
On se jännittävää ei tiedä koskaan tuleeko mies takaisin kun lähtee ovesta
- Anonyymi
Seurustelun ei tarvitse olla jännittävää.
Kiltti ja turvallinen mies on paras. Ihastumisesta rakastumiseen, sekä siitä alusta noin vuosi se on väkisinkin jännittävää.
Siitä edespäin se tarttis olla kummallekin elämän sivussa mielenkiintoinen ja antoisa, että siitä voisi syntyä rakkaudellinen parisuhde.
Mielenkiinto siksi, että sitten sitä vasta aletaan muotoilemaan minkälainen suhteesta tulee ja siihen tarvitsee molemmat.
Kaikenkaikkiaan ihan parisuhde on aika iso projekti, mitä ei voi pakottamalla tehdä. Ei ainakaan nykyään. Joskus aikoinaan kun mentiin naimisiin ja pysyttiin väkipakollakin, niin oli pakko luoda jonkinlainen parisuhde...nykyään se ei vaan mene samoin ja hyvä niin.Ei ainakaan huonolla tavalla jännittävää sen pidäkään olla missään nimessä. Eli toisen läsnäolo jotenkin jännittää tai vaivaa sillein ahdistavasti.
Seurustelun pitää olla sellaista, että molemmilla on hyvä olla siinä suhteessa. En osaa sanoa mitä jännittävyyttä tässä haetaan?Jokainen nainen haluaa jännämiehen ja jokainen mies haluaa jännä-Jennan.
- Anonyymi
Siinä mielessä, että ihastuminen ja rakastuminen nostavat energiatasoa ja saavat malttamattomana odottamaan seuraavaa tapaamista. Samoin seksuaalinen jännite. Eli parisuhteessa on jännitettä, muttei tarvitse olla jännittävää. Ei kai nyt kukaan tahdo apaattista parisuhdetta, jossa kumppanin kanssa ajan viettäminen ei nosta minkäänlaisia tuntemuksia.
- Anonyymi
Jo näkeminen nostaa energiatasoa, siihen kuuluu osana seksuaalinen jännite, alitajunnassa oleva toivonkipinä yhteisestä nautinnosta.
AV Apatia tulee vasta pitkässä juoksussa. Alussa sitä jännitettä kuuluu ollakin. Jos ei ole, niin ei sillä ole tulevaisuutta. Silloin ollaan vain kavereita.
Riippuu siitä, mitä jännityksellätässä yhteydessä tarkoitetaan. Minä en kaipaa mitään jatkuvia yllätyksiä, muutoksia, epävarmuutta, huikeita seikkailuja jne, mutta tietenkin seurustelun täytyy tuntua vatsan pohjaa kutkuttavalta. Kahden ihmisen välinen kemia luo ihan riittävästi jännitettä suhteeseen.
Kaikkea sitä kysytäänkin... No kai sen täytyy jollain hyvällä tapaa vähän jännittää. Muutenhan saattaisi ajatella, että toinen on ihan yhdentekevä.
Ajan myötä toiseen tottuu, ja se jännitys katoaa. Sekin on hyvä asia sitten, kun on oppinut tuntemaan toisen hyvin. Useampi vuosi siinä menee kuitenkin.- Anonyymi
Suhteen pitää olla tasapaksu ja yllätyksetön kuten meetvurstipötkö.
- Anonyymi
Seurustelussa ja parisuhteessa pitää olla seksuaalinen jännite. Silloin 'se' on jännitteellistä. Jännitys on eri asia, se liittyy aivan eri asioihin kuin hetekajumppaan.
- Anonyymi
Itselleni on pääasia että mies johon olen ihastunut on turvallinen kaikinpuolin. Muulla ei ole enää elämässä väliä ja olen ennemmin yksin jos näin ei ole.
- Anonyymi
Kaikenlainen jännitys ja draama ovat mulle syitä lopettaa suhde. Eli kannattaa siis jännäillä ja draamailla, jos haluaa musta eroon nopeammin kun ehtii sanoa "mä halua erota". Toimii takuuvarmasti. Ja kun jännäilee ja draamailee heti alkuun, niin ei koskaan kanssani seurustelemaan päädykkään.
- Anonyymi
Ei kukaan nainen halua tylsää köyhää tavismiestä jonka kanssa kotona ja mökillä köhnötetään ja tavallista köyhien arkea vaan naiset ja korkeastikoulutetut tytöt haluu äksönii johon kuuluu seksi raha huumeet ja alkoholi ja bileitä ja pervoa ulkomaanmatkoja joissa tehdään jänniä asioita eli jännäelämää
- Anonyymi
Valitettavasti olet aivan oikeassa.
- Anonyymi
Miksi pitäisi olla. Mahdollisimman aito kuva itsestään ja elämästään. Niin ei tule pettymystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351