Oletko rakastettava

Anonyymi-ap

Miten olet rakastettava, jos olet? :)

35

399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti! Miten olen, sitä pitäisi kysyä läheisiltä ihmisiltä. Läheisiin lukeutuu myös muutama työystävä.

      - Sheena

    • Jaa-a, en tiedä. Kyllä kai mutten osaa kertoa miksi olisin. Miksi joku rakastaisi minua ja juuri minua, onhan maailmassa miljoonia muitakin.

    • Anonyymi

      Ei sitä voi itse päättää joten jätän sen rakastajattaren huoleksi.

    • Olfnhsn mä. Lapset rakastaa ja mutsi, siskokin rakastaa selkeästi...

      Ystävät rakastaa. Odottavat kilvan kun kiireet kaikkoaa ja voin olla heidän kanssaan taas

      Jùu.. ja yhtä moni on minusta huolissaan. Sekin ok...

      Mutta kyllä mä nostan käteni kun en jaksa...ennrn sitäkin. 😊😊

    • Jos rakastettavan määritelmä on, että elämässä on ihmisiä, jotka rakastaa pyyteettömästl, olen varmaankin rakastettava. Tai sitten nuo läheiset ihmiset on vaan poikkeuksellisen hyviä rakastamaan puutteistani huolimatta. ❤️

    • Anonyymi

      Rakkaus on naisille ja lapsille. Minun paras piirteeni on, että annan muiden olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Halauksen saan monta kertaa viikossa, kun lähden kohti ulko-ovea.
      Kuuluu aina "hali", tuo tuntuu mukavalta.

      AV

    • Aika paljon 8v ei kestä pikku siskoa 5v ja on minusta mustasukkainen.

      • Aika vaikea selkeästi jakaa minun syliä hänen kanssaa ja uhkaa sitä kun molemmat tarvitsee syliä nukkumaan mennessä minulta. Lopulta isänsä hakee pienemmän ja nukuttaa sitä kun ensin nukuttanut 2pienempää.


      • valtakunta kirjoitti:

        Aika vaikea selkeästi jakaa minun syliä hänen kanssaa ja uhkaa sitä kun molemmat tarvitsee syliä nukkumaan mennessä minulta. Lopulta isänsä hakee pienemmän ja nukuttaa sitä kun ensin nukuttanut 2pienempää.

        Selkeästi vaikeata tunteiden kanssa hallita niitä. Ei niin kuin jaksa odottaa. Kuunnellaan aika paljon samoja ja sovin että tästä lähin valitsen sadun eli tulee sitten muutakin kuunneltua. Ettei vaan tuttuja satuja. Risto räppääjät on kuunneltu ainakin kolmisen kertaa kaikki mitkä on saatavana. Patea, ella ja kaveritkin. Olisiko kellään hyviä muita jotka olisi kuunneltavia.


    • Anonyymi

      En halua olla rakastettava muille kuin heille, jotka kuuluvat jo elämääni!

    • En ole,
      Ihan hirvee äämä

      • Anonyymi

        Näköjään. Wurstin äämä.


      • Mutta rakastettava sellainen.😉😂.


      • Vaikka vitsillä sanoit, minä tykkään sinun tyylistä.


    • Anonyymi

      Nää, kaikki ne pettyy ajallaan.

    • Anonyymi

      Olen rakastettava heille, jotka ovat rakastettavia minua kohtaan. En enää suostu seuraani tunkeviin 50- eläkeläisnaisten seuraan ystävyysmielessä tai olemaan muutoinkaan eläkeläisten seurassa. En samaistu heihin tippaakaan ja miksipä toisaalta vielä tässä vaiheessa tarvitsisikaan viihtyä heidän joukossaan. Olen oppinut ettei kannata tuhlata hyviä puoliaan heihin, jotka eivät kuitenkaan arvosta.

    • Anonyymi

      nukkumis-juttuja voi keksiä taas kuten tuo oli jo melkein legendagin, vähän kauhumainen jos sängyn allaq on joku käsi.... nukurr hyvin

      Entä jos runnkkava rekkamies pajasi alla, joa hynkytyksestä et saa nukuttua?

    • Anonyymi

      Siten että eläimet tykkää minusta, ne vaistomaisesti tietää ketä voi lähestyä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ovatko oravatkin putinisteja?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Eläimet on siitä kivoja ettei niillä ole tuollaisia ennakkoluuloja. Tiesitkö muuten että rotatkin tuntee syvästi:

        https://rottakoripallo.wordpress.com/2017/04/17/tiesitko-etta-rotat-visertavat/

        -harmiseikirj-

        Rotat on aivan ihania, rakastan rottiakin. Ne on niin lutusia, että... Sydän pakahtuu. Jahka joku päivä on mahkuja, niin otan 4 tai 6 rottaa samantien. Teen rottahuoneen niille. Rakastan hamsuja, hiiriä, gerbiilejä, marsuja, kaneja jne jne. 🥰

        Voisin asua jyrsijä yhdyskunnassa. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Rotat on aivan ihania, rakastan rottiakin. Ne on niin lutusia, että... Sydän pakahtuu. Jahka joku päivä on mahkuja, niin otan 4 tai 6 rottaa samantien. Teen rottahuoneen niille. Rakastan hamsuja, hiiriä, gerbiilejä, marsuja, kaneja jne jne. 🥰

        Voisin asua jyrsijä yhdyskunnassa. 😂

        Hamsterikin muuten kujertaa, kun ihminen paijailee sitä. Hamsu voi samaan aikaan nuolla kättä ja kujertaa, kun itse silität hamsua. 💕

        Meidän hamsu tyttö ja poika kumpikin mm. nukahtaa paijailuun.


      • Huitale kirjoitti:

        Hamsterikin muuten kujertaa, kun ihminen paijailee sitä. Hamsu voi samaan aikaan nuolla kättä ja kujertaa, kun itse silität hamsua. 💕

        Meidän hamsu tyttö ja poika kumpikin mm. nukahtaa paijailuun.

        Hamsu kujertaa myös, kunnsaa pähkinöitä joita tunkee poskipussit täyteen tai muuta herkuksi mieltämäänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eläimet on siitä kivoja ettei niillä ole tuollaisia ennakkoluuloja. Tiesitkö muuten että rotatkin tuntee syvästi:

        https://rottakoripallo.wordpress.com/2017/04/17/tiesitko-etta-rotat-visertavat/

        -harmiseikirj-

        Kato nyt totakin rottapoikaa, voiko olla enää lutusempaa, no ei voi. 💗

        https://youtu.be/onK-jbOOG7U?si=V-oFgGSleimYY2L3


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kato nyt totakin rottapoikaa, voiko olla enää lutusempaa, no ei voi. 💗

        https://youtu.be/onK-jbOOG7U?si=V-oFgGSleimYY2L3

        Olihan se. Onneksi en asu ok talossa jossa olisi rotta- tai hiiri ongelma. Vaikken nyt mitenkään älyttömästi sympatiseeraa aika ikävähän se olisi vaikka jotain myrkkyjä alkaa kylvämään toisten pään menoksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se. Onneksi en asu ok talossa jossa olisi rotta- tai hiiri ongelma. Vaikken nyt mitenkään älyttömästi sympatiseeraa aika ikävähän se olisi vaikka jotain myrkkyjä alkaa kylvämään toisten pään menoksi.

        -harmiseikirj-

        Juu, ei oo meilläkään rotta ja hiiri ongelmia. Puoliso nauraakin mulle, että kun hiiret ja rotat pysyy muuten nurkista pois, niin eikös meidän äippä haali niitä itse ja oikein maksakkin vielä niistä. 🤣

        Ihan ilmaista tuo jyrsijäharrastaminenkaan ei ole, mutta varsin sydäntä hellivää.


    • Kyllä uskoisin olevani mutta sitä täytyis kysyä niiltä ketkä mua rakastettavana pitävät että miksi koska sehän voi vaihdella ihmisestä toiseen.😊.

    • Useimmiten olen, joskus en. Onneksi silti elämässäni on ihmisiä, jotka rakastavat minua niinäkin hetkinä, kun en ole rakastettavimmillani.

    • Anonyymi

      Minä toivoisin että olisin rakastettava tyttöjen toimesta koska aina yritän auttaa heitä jos jotenkin pystyn.

    • Anonyymi

      Ei tunnu siltä että voisi olla rakastettava monen rääkkäys vuoden jälkeen. Tuntuu että sillä kaikella on vain haluttu tarkoituksellisesti saada olo vuosi vuodelta huonommaksi.

    • Miten? Melkein miten vaan 🙂

    • Olen hyvin rakastettava, miellyttävä, sydämellinen, herttainen, suloinen, hurmaava ja helposti lähestyttävä, perusporsitiivinen typy. 🥰

    • Anonyymi

      Jos on rakastettava ja hengenvaarallinen ihmisolento, vähän kuin elokuva 007 ja rakastamani. * rakastettuni.

      joopah... Hello Waan, Helloween, Hallo vaan täältä englannistakin.. Haloo vaan.
      haloo Helsinki?

      diandran joku musiikki vaarallinen: paha poika: https://www.youtube.com/watch?v=gVVytJSwxAo

    • Anonyymi

      Kysyin 13 vuoden jälkeen että miksi sinä rakastat minua. Vastaus oli siksi koska sinä olet ihana. Niin kait sitten olen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe