Miten olet rakastettava, jos olet? :)
Oletko rakastettava
35
449
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti! Miten olen, sitä pitäisi kysyä läheisiltä ihmisiltä. Läheisiin lukeutuu myös muutama työystävä.
- Sheena Jaa-a, en tiedä. Kyllä kai mutten osaa kertoa miksi olisin. Miksi joku rakastaisi minua ja juuri minua, onhan maailmassa miljoonia muitakin.
- Anonyymi
Ei sitä voi itse päättää joten jätän sen rakastajattaren huoleksi.
Olfnhsn mä. Lapset rakastaa ja mutsi, siskokin rakastaa selkeästi...
Ystävät rakastaa. Odottavat kilvan kun kiireet kaikkoaa ja voin olla heidän kanssaan taas
Jùu.. ja yhtä moni on minusta huolissaan. Sekin ok...
Mutta kyllä mä nostan käteni kun en jaksa...ennrn sitäkin. 😊😊Jos rakastettavan määritelmä on, että elämässä on ihmisiä, jotka rakastaa pyyteettömästl, olen varmaankin rakastettava. Tai sitten nuo läheiset ihmiset on vaan poikkeuksellisen hyviä rakastamaan puutteistani huolimatta. ❤️
- Anonyymi
Rakkaus on naisille ja lapsille. Minun paras piirteeni on, että annan muiden olla rauhassa.
- Anonyymi
Halauksen saan monta kertaa viikossa, kun lähden kohti ulko-ovea.
Kuuluu aina "hali", tuo tuntuu mukavalta.
AV Aika paljon 8v ei kestä pikku siskoa 5v ja on minusta mustasukkainen.
Aika vaikea selkeästi jakaa minun syliä hänen kanssaa ja uhkaa sitä kun molemmat tarvitsee syliä nukkumaan mennessä minulta. Lopulta isänsä hakee pienemmän ja nukuttaa sitä kun ensin nukuttanut 2pienempää.
valtakunta kirjoitti:
Aika vaikea selkeästi jakaa minun syliä hänen kanssaa ja uhkaa sitä kun molemmat tarvitsee syliä nukkumaan mennessä minulta. Lopulta isänsä hakee pienemmän ja nukuttaa sitä kun ensin nukuttanut 2pienempää.
Selkeästi vaikeata tunteiden kanssa hallita niitä. Ei niin kuin jaksa odottaa. Kuunnellaan aika paljon samoja ja sovin että tästä lähin valitsen sadun eli tulee sitten muutakin kuunneltua. Ettei vaan tuttuja satuja. Risto räppääjät on kuunneltu ainakin kolmisen kertaa kaikki mitkä on saatavana. Patea, ella ja kaveritkin. Olisiko kellään hyviä muita jotka olisi kuunneltavia.
- Anonyymi
En halua olla rakastettava muille kuin heille, jotka kuuluvat jo elämääni!
En ole,
Ihan hirvee äämä- Anonyymi
Näköjään. Wurstin äämä.
- Anonyymi
Nää, kaikki ne pettyy ajallaan.
- Anonyymi
Olen rakastettava heille, jotka ovat rakastettavia minua kohtaan. En enää suostu seuraani tunkeviin 50- eläkeläisnaisten seuraan ystävyysmielessä tai olemaan muutoinkaan eläkeläisten seurassa. En samaistu heihin tippaakaan ja miksipä toisaalta vielä tässä vaiheessa tarvitsisikaan viihtyä heidän joukossaan. Olen oppinut ettei kannata tuhlata hyviä puoliaan heihin, jotka eivät kuitenkaan arvosta.
- Anonyymi
nukkumis-juttuja voi keksiä taas kuten tuo oli jo melkein legendagin, vähän kauhumainen jos sängyn allaq on joku käsi.... nukurr hyvin
Entä jos runnkkava rekkamies pajasi alla, joa hynkytyksestä et saa nukuttua? - Anonyymi
Siten että eläimet tykkää minusta, ne vaistomaisesti tietää ketä voi lähestyä.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Ovatko oravatkin putinisteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko oravatkin putinisteja?
Eläimet on siitä kivoja ettei niillä ole tuollaisia ennakkoluuloja. Tiesitkö muuten että rotatkin tuntee syvästi:
https://rottakoripallo.wordpress.com/2017/04/17/tiesitko-etta-rotat-visertavat/
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Eläimet on siitä kivoja ettei niillä ole tuollaisia ennakkoluuloja. Tiesitkö muuten että rotatkin tuntee syvästi:
-harmiseikirj-Rotat on aivan ihania, rakastan rottiakin. Ne on niin lutusia, että... Sydän pakahtuu. Jahka joku päivä on mahkuja, niin otan 4 tai 6 rottaa samantien. Teen rottahuoneen niille. Rakastan hamsuja, hiiriä, gerbiilejä, marsuja, kaneja jne jne. 🥰
Voisin asua jyrsijä yhdyskunnassa. 😂Huitale kirjoitti:
Rotat on aivan ihania, rakastan rottiakin. Ne on niin lutusia, että... Sydän pakahtuu. Jahka joku päivä on mahkuja, niin otan 4 tai 6 rottaa samantien. Teen rottahuoneen niille. Rakastan hamsuja, hiiriä, gerbiilejä, marsuja, kaneja jne jne. 🥰
Voisin asua jyrsijä yhdyskunnassa. 😂Hamsterikin muuten kujertaa, kun ihminen paijailee sitä. Hamsu voi samaan aikaan nuolla kättä ja kujertaa, kun itse silität hamsua. 💕
Meidän hamsu tyttö ja poika kumpikin mm. nukahtaa paijailuun.Huitale kirjoitti:
Hamsterikin muuten kujertaa, kun ihminen paijailee sitä. Hamsu voi samaan aikaan nuolla kättä ja kujertaa, kun itse silität hamsua. 💕
Meidän hamsu tyttö ja poika kumpikin mm. nukahtaa paijailuun.Hamsu kujertaa myös, kunnsaa pähkinöitä joita tunkee poskipussit täyteen tai muuta herkuksi mieltämäänsä.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kato nyt totakin rottapoikaa, voiko olla enää lutusempaa, no ei voi. 💗
https://youtu.be/onK-jbOOG7U?si=V-oFgGSleimYY2L3- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Kato nyt totakin rottapoikaa, voiko olla enää lutusempaa, no ei voi. 💗
https://youtu.be/onK-jbOOG7U?si=V-oFgGSleimYY2L3Olihan se. Onneksi en asu ok talossa jossa olisi rotta- tai hiiri ongelma. Vaikken nyt mitenkään älyttömästi sympatiseeraa aika ikävähän se olisi vaikka jotain myrkkyjä alkaa kylvämään toisten pään menoksi.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Olihan se. Onneksi en asu ok talossa jossa olisi rotta- tai hiiri ongelma. Vaikken nyt mitenkään älyttömästi sympatiseeraa aika ikävähän se olisi vaikka jotain myrkkyjä alkaa kylvämään toisten pään menoksi.
-harmiseikirj-Juu, ei oo meilläkään rotta ja hiiri ongelmia. Puoliso nauraakin mulle, että kun hiiret ja rotat pysyy muuten nurkista pois, niin eikös meidän äippä haali niitä itse ja oikein maksakkin vielä niistä. 🤣
Ihan ilmaista tuo jyrsijäharrastaminenkaan ei ole, mutta varsin sydäntä hellivää.
Kyllä uskoisin olevani mutta sitä täytyis kysyä niiltä ketkä mua rakastettavana pitävät että miksi koska sehän voi vaihdella ihmisestä toiseen.😊.
Useimmiten olen, joskus en. Onneksi silti elämässäni on ihmisiä, jotka rakastavat minua niinäkin hetkinä, kun en ole rakastettavimmillani.
- Anonyymi
Minä toivoisin että olisin rakastettava tyttöjen toimesta koska aina yritän auttaa heitä jos jotenkin pystyn.
- Anonyymi
Ei tunnu siltä että voisi olla rakastettava monen rääkkäys vuoden jälkeen. Tuntuu että sillä kaikella on vain haluttu tarkoituksellisesti saada olo vuosi vuodelta huonommaksi.
Miten? Melkein miten vaan 🙂
Olen hyvin rakastettava, miellyttävä, sydämellinen, herttainen, suloinen, hurmaava ja helposti lähestyttävä, perusporsitiivinen typy. 🥰
- Anonyymi
Jos on rakastettava ja hengenvaarallinen ihmisolento, vähän kuin elokuva 007 ja rakastamani. * rakastettuni.
joopah... Hello Waan, Helloween, Hallo vaan täältä englannistakin.. Haloo vaan.
haloo Helsinki?
diandran joku musiikki vaarallinen: paha poika: https://www.youtube.com/watch?v=gVVytJSwxAo - Anonyymi
Kysyin 13 vuoden jälkeen että miksi sinä rakastat minua. Vastaus oli siksi koska sinä olet ihana. Niin kait sitten olen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194