Sunnuntai keskipäivään

Hyvää huomenta päivää... ☕❄️
Elo tää on, huoleton ja mutkaton.

12

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää päivää! Tuli vietettyä pitkä palstatauko, joka teki kyllä hyvää. :)

• No hyvää päivää! Siis, etkö eilen ollut täällä? Minä olin vain ihan satunnaisesti, koska olin kuitenkin töissä illan.

• mustasusi kirjoitti:

No hyvää päivää! Siis, etkö eilen ollut täällä? Minä olin vain ihan satunnaisesti, koska olin kuitenkin töissä illan.

Siis illalla käväisin, yöllä käväisin ja aamulla. En kuitenkaan jäänyt ns. asumaan, että ei tule paha mieli. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Siis illalla käväisin, yöllä käväisin ja aamulla. En kuitenkaan jäänyt ns. asumaan, että ei tule paha mieli. :)

Se on hyvä. Täällä jos omii taikka ottaa itseensä, kaikia negatiivisia juttuja, niin harmistuuhan siinä. En jaksa ymmärtää noita riidankylväjiä ja negatiivisia ollenkaan.

• mustasusi kirjoitti:

Se on hyvä. Täällä jos omii taikka ottaa itseensä, kaikia negatiivisia juttuja, niin harmistuuhan siinä. En jaksa ymmärtää noita riidankylväjiä ja negatiivisia ollenkaan.

Niin. Huomaan kiinnittäväni liikaa huomiota siihen, miten toinen kirjoittaa toiselle. Vaikka en siis itsekään osaa aina nätisti kirjoittaa. Ehkä ajatus kuitenkin tärkein. Liian suoraan kirjoittaminen saa niskakarvat pystyyn, vaikka olen livenä itsekin suorapuheinen. Mielestäni se on eri asia, kun näkee ilmeet, kuulee äänenpainot jne..

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin. Huomaan kiinnittäväni liikaa huomiota siihen, miten toinen kirjoittaa toiselle. Vaikka en siis itsekään osaa aina nätisti kirjoittaa. Ehkä ajatus kuitenkin tärkein. Liian suoraan kirjoittaminen saa niskakarvat pystyyn, vaikka olen livenä itsekin suorapuheinen. Mielestäni se on eri asia, kun näkee ilmeet, kuulee äänenpainot jne..

Se on totta. Täällä ei voi juurikaan tietää, millä mieliallalla tekstiä on tuotettu. Hymiön käyttö auttaa vähän siinä tulkitsemisessa. Ja oma mieliala kuitenkin vaikuttaa siihen tulkitsemiseen myös. Kaiken negan imee helpommin itseensä, jos oma energia taso on matala (väsyttää tai on stressiä).

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sehän on mukavaa kuulla että elo on huoleton. Niin sen olla pitääkin.

• Onhan se, kun tarkemmin ajattelee... Eipä ne asiat paljon murehtimallakaan parane.

• Anonyymi

Maailman paras susi kiitää 💨

• Kaikista susista paras ja nopein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163