Joko kamppanja on aloitettu??? Me Perus Suomalaiseteb kenttä halutaan Kaisajjuusosyabuu uusi presidentti!! Parempi kuin pekka tai stubp. Äänestäkää kaisja juuso presidentiksi!
Kaisajuusosta Presidentti!
13
339
Vastaukset
- Anonyymi
jo vai juusolasta residentti
- Anonyymi
Millä numerolla Kaisa-juusoa voi äänestää presidentiksi ja onko arpelasta ehdolla?? Vai joko on muuttanut :"isollekirkolle"???
- Anonyymi
Juuso lopettaa Kemin sairaalan. Saatte nähdä. Kannattaa alkaa varautumaan reissaamaan sairaalaan joko Roveniemelle tai Ouluun. Kohta ei lähempää löydy,
- Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
Asuuko Kemissä enää ketään?
- Anonyymi
Kirjoitustaito ei näytä olevan vahvuuksiasi.
- Anonyymi
Onko aloittajalla jäänyt kansakoulu kesken? Tai tuliko käytyä vain kiertokoulu?
- Anonyymi
Kiertokoulu läpi ovesta sisään ikkunasta ulos...
- Anonyymi
Aloittaja esittää muka olevansa perussuomalainen.
Huono esitys. Ei mene läpi.
Me aidot ja oikeat perussuomalaiset äänestämme Jussi Halla-ahoa. Syystä, että hän on meidän virallinen ehdokas.- Anonyymi
On se persu. Kaikki pöljät on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se persu. Kaikki pöljät on.
Antteksi vain mutta soinin ajoista olen jo jytkyttänyt !! Jos kaisajuusola ei lähde ehdolle pitää äänestää halla ahoa!! rajat kiinni!!
- Anonyymi
Toistaiseksi julkaistujen gallupien mukaan Halla-Aho saa ensimmäisellä kierroksella alle 10 % äänistä. Eli noin joka toinen persu ei häntä äänestä.
- Anonyymi
Heh, heh. Mikä vitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161