Nyt te sen tiedätte.
Minä olen valittu.
33
434
Vastaukset
Alan olemaan pikkuhiljaa huolissani sinusta. Oletko avun piirissä?
Suloista
Mihin sinut on valittu ja kua sinut valitsi? Mystinen viesti. Ei näistä ota selvää.
- Anonyymi
se valittu pulla. Juupa juu
Tietysti olet ja minä Galaktisen sankarin ominaisuudessa suoritin tuon valinnan.
Harmi kun et näe edes viestiäni kun
Kirjoitin ”niinhän sinä olet🥰 ✨🪐✨”
https://aijaa.com/ZyHaur
Tai olettaisin näin kun et itsekään näe kuin vaan lähetyissä.valtakunta kirjoitti:
Tai olettaisin näin kun et itsekään näe kuin vaan lähetyissä.Minultakin on hävinnyt muutama lähettämäni viesti ja niillä on ilmisesti jokin huonosti toimiva automaatti sensorina.
buddy-love kirjoitti:
Minultakin on hävinnyt muutama lähettämäni viesti ja niillä on ilmisesti jokin huonosti toimiva automaatti sensorina.
Toivotaan olevan bugi. Minua jo häiritsee kun pitkästi kirjoittaa ja sit katoo tai toistaa se harmittaa kovin
valtakunta kirjoitti:
Toivotaan olevan bugi. Minua jo häiritsee kun pitkästi kirjoittaa ja sit katoo tai toistaa se harmittaa kovin
Varulta voi kopioida ne lähetettävät tekstit muualle, niin ei tarvitse kirjoittaa niitä uusiksi.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tai olettaisin näin kun et itsekään näe kuin vaan lähetyissä...lähetyissä...
Ryhävalas
- Anonyymi
Matrix oli tietokoneohjelma mikä oli simuloitu todellisuus. Neo ja Merovingian uskoivat molemmat olevansa valittuja ja Smith oli simulaation palomuuri. Eli N ja M olivat tietokoneviruksia mitkä yrittivät luhistaa Smithin varjeleman Matrixin. Valittuja oli mitä luultavimmin jo ennen heitä ja myös heidän jälkeen. Perehdyin joskus tarkemmin Matrixiin niin muistan kun joku horisi siitä tällaista analyysia tekstin muodossa.
Valittu mihin? Ystäväksi? Suhteeseen? Sinkkupalstan palstalaiseksi? Ei tästä ota mitään selvää.
- Anonyymi
Minutkin on valittu... Rakastamaan!
- Anonyymi
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤗🤗🏰🤗🤗 N
- Anonyymi
Aloittaja on valittu vuoden mammanpojaksi.
- Anonyymi
Nykyään ei enää puhuta yhdestä tietystä valitusta, vaan pikemminkin ryhmästä mikä on valittu. 😁
- Anonyymi
Ihan totta? Onko tämä joku sielunperheisiin liittyvä dilemma tms? 🤔- sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta? Onko tämä joku sielunperheisiin liittyvä dilemma tms? 🤔- sivusta
Myöskin teknologia kehitykseen liittyvä, kuin myös sielunperheisiin. Monesti nykyään yksi ihminen ei keksi, vaan taustalla on ryhmä. 🙂
- Anonyymi
Saattaa se noinkin olla.
- Anonyymi
Minutkin on valittu varjelemaan palstan salaisuuksia. Niin että turha kysellä mitään.
- Anonyymi
Salaisuudet on turmion tie. 😣
- Anonyymi
Saat toki pitää omat salaisuutesi. Ei niillä tiedoilla mitään tee.
- Anonyymi
Että täällä ois muitakin poikapuolisia jauhamassa puuta ja heinää? Ei voi olla
- Anonyymi
HÄH! Aina luullut et se oon mä. Terv. Neo
- Anonyymi
Sä miksi valittu olla haluat?
Mä olisin paljon mieluummin halittu!🥰.
- Anonyymi
Joku sua jo pussaillut, kun on sydämiä.
Anonyymi kirjoitti:
Joku sua jo pussaillut, kun on sydämiä.
No on pussaillu jokin aika sitten mutta kyllä sitä pussailis ja halis niin mielellään oman kullan kanssa ihan vakituisesti.☺️.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No on pussaillu jokin aika sitten mutta kyllä sitä pussailis ja halis niin mielellään oman kullan kanssa ihan vakituisesti.☺️.
Pullea Kaveripoika on lähettänyt romanttisia signaaleja sun suntaan 🥰
- Anonyymi
Minäkin olen, paheksun ja väheksyn kyllä vähän tätä tehtävää, mutta hallelujaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511