Kokemukseni mukaan Lidlin hinnat ovat hinautuneet pikkuhiljaa ylöspäin ja käytännössä ovat jo ohittaneet S-Marketin hintatason, kun huomioi s-bonukset.
Ennen kauppakassi vaikutti aina halvemmalta Lidlistä ostettuna, mutta ei enää. Alennuksia ja tarjouksia on enää harvoin, viimeksi ostin muka tarjoustuotteen ja vasta kassalla paljastui, että sekin olisi vaatinut jonkin mobiilisovelluksen, mitä ei pystynyt päättelemään hinnoittelusta tuotetta ostaessaan(pieni präntti jossain alla)
Ainoa syy mennä Lidliin ovat nykyään enää saksalaiset erikoistuotteet, joita ei muualta saa, vaikka edullisia eivät olekaan. Em. syystä ostokseni Lidlistä ovat huomattavasti vähentyneet.
Lidlistä on tullut kalliimpi kuin S-Marketista
16
676
Vastaukset
- Anonyymi
Vai onkohan siinä käynytkin niin, että kilpailun vuoksi muut ovat tiputtaneet hintojaan samalle tasolle Lidlin kanssa, joten kuluttaja hyötyy joka tapauksessa, vaikka yleinen hintataso onkin noussut kaikilla.
lidl halpuutti ensin hinnat, mutta strategia on vaihtunut kallistuttamiseen nyt, kun on saanut kuluttajat jo totutettua sitoutumaan tuontituotteisiinsa. - Anonyymi
Ei vaan ole k-kaupat kuitenkaan yhtä halpoja kuin Lidl ja s-kaupat.
- Anonyymi
Mikä on S-Market? Prisma on sen ketjun halvin kauppa.
- Anonyymi
S-Market on samaa ketjua kuin Prisma, ovat S-ryhmän kauppoja. Jos isoveli Prisma on vielä sitäkin halvempi, niin Lidliä ei voi kyllä enää pitää halpana, vaan pikemminkin erikoiskauppana.
- Anonyymi
Tämä saattaa johtua siitä, kun hintasaurusta ei ole näkynyt enää vuosiin haukkaamassa hinnoista pois, joten hinnat ovat päässeet rauhassa rellestämään. Mihin hintasaurus on kadonnut? Haluan hintasauruksen takaisin!
- Anonyymi
Tukijullit tappoi.
- Anonyymi
Prismakin nostaa vaan hintojaan. Esim. Juustoportin lakka- tai tyrnijogurtti 150 g jo yli euron purkki!!!
Läheisessä K-supermarketissa sen normaalihintakin on edullisempi, alle euron. Nyt vielä tarjouksessa (olikohanPlussa kortilla) 4 prk/ 3 €.- Anonyymi
Kokonaisuutena K Marketit ovat kalliimpia, ei siitä pääse yli eikä ämpäri. Yksittäiset tarjoukset voivat olla jees mutta siinä se.
Mää käyn sekä Lidl että Prisma. Shitymarket ois jees kans, mut tarjoukset ovat usein mallia suurperhe. 20 jugurtti purkkia halvalla. Mitä helvettiä sinkku tekee 20 llä purkilla?!
Viime keväänä tilasin paljon Woltista joka toimitti K Marketista. Artisti maksoi. Kallista oli. Mutta elämä on.
Tv TimmyH
- Anonyymi
Samaa mieltä. Omat kokemukseni puhuvat kanssa sen puolesta että k-kaupat ovat kallinpia kuin s-kaupat sekä Lidl. Olen tehnyt hintavertailuja pidemmän aikaa ja lopputulos aina sama.
- Anonyymi
Aina olleet Euroopassa 400g makaroonipussi 20-30c , suomessa k kaupat jobbasi tuotetta yli puolet kalliimmalla ja se on paljon. Kun ostajia paljon joilla muutaman satanen käytettävissä kuukaudessa kaikkiin menoihin.
Ei pidä rakentaa yhteiskuntaa näin kalliiksi vaan suunta pitää olla kaikessa alaspäin, jos maassamme ei kukaan välitä valuuko eurot ulkomaille ja että myydäänkö toimintoja pois jossa uudet omistajat tulevat nostamaan hintoja, niin oma kansa köyhtyy kokoajan. - Anonyymi
K kaupat olleet aina kalliimpia koska kesko välissä myös
- Anonyymi
Mutta Lidlestä saa äpillä..........
- Anonyymi
Isot KKK-kaupat , Joilla isot liiketilat.Halvempia myytävät tuoteet.Kuin ne kolmen koon kaupat joilla liiketila pieni ja voisi laitaa itsensä juuri siksi yhden koon kaupoiksi. Mahtavia tarjouksia on isossa KKK kaupassa itä Hesa. Päihitää cittarin ymm.myös tarjouksilla s-kaupan.toki ripuu mitä ostat?
- Anonyymi
Liiterissä omalla merkillä myytävät tuotteet usein jo kalliimpia kuin samat alkuperäisellä tuotemerkillä.
- Anonyymi
Kyllä Lidl on edelleen halvin kauppa ja s-kaupat seuraavat sitten perässä. K-kaupat taas ylivoimaisesti kalleimpia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755