Millainen on asuntosi?

Olen aina pitänyt pienistä tiloista, joten asun todella kompaktisti. Tässä kämpässä ei ole kovin montaa neliötä. Asuntooni mahtuu juuri ja juuri sänky ja sen viereen sohva ja pari kaappia. Tyhjää tilaa ei juuri ole. Jostain syystä minulla on turvallinen olo pienessä ketunkolossani. Olin jo lapsena sellainen, että hakeuduin pieniin tiloihin. Pidän myös maanalaisista tiloista. Haaveenani on, että joku päivä pääsisin asumaan johonkin kellariin.

112

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cuul!
      Mulla on kaikki 23 neliötä tässä
      Ja parvisänky minkä alle itse lyhyenä ihmisenä mahdun sopivasti😃
      Tää on mun naisluola

      • Melkein kuin lady shave, muttei sinnepäinkään: lady cave 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Melkein kuin lady shave, muttei sinnepäinkään: lady cave 🤣

        Öriöriöri🙂🙃🙂



      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18062532x

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Asun luhtitalossa maantasalla. Keittiö ja olohuone on samaa tilaa js makuuhuone on erillinen. Saunakin on.

      Ite en tykkäis asua kellarissa, mahtais olla yskyskkä ja talvella ja aikaisin keväällä aika viileää, kun ihan asunto olis ihan maantasalla ellei sitten lattialämmitys ja hyvä lämmitysjärjestelmä muutenkin.

      Sulle sitten sopis varmaan asua jossain luolassa.

      • Ei yskyskkä (mistähän toi oikein tuli, no kun nopeesti kirjotta niin kaikenlaista voi tapahtua =D =D), vaan syksyllä.


      • Omasta luolastakin olen haaveillut, mutta pitäisi siinä ainakin ovi olla ettei pedot pääsisi sisälle :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Omasta luolastakin olen haaveillut, mutta pitäisi siinä ainakin ovi olla ettei pedot pääsisi sisälle :D

        Oma hobitin kolo.


      • Anonyymi

        Mun asunnossa on akkuna länteen, siellä on koivuja.


    • Ja parveke.

    • Kerran katoin televisiosta ja muistaakseni olen Youtubestakin, että yks pariskunta oli remontoinut asunnon vanhaan bunkkeriin, joka oli tosiaan maan alla tai ainakin melkein, oli osittain kuin luola.

      • Ja joskus tuli dokumentti siitä Suomalaisesta sokeasta miehestä joka rakensi kallion sisään omaa luolaansa. Se räjäytteli dynamiitilla aina sitä kivee ja roudas niitä pois ja sitten rakensi sinne kaikennäköstä sisään. Sitten sillä oli puutarha sen luolan päällä missä se kasvatteli jotain en nyt muita mitä kaikkee. Se oli aika vanha mies ja on jo kuollut. Se ei ihan sitä loppuun asti saanu rakennettua sellaseks kuin se halus esimerkiks saunan rakentaminen jäi kesken. Se kyllä monta vuotta sitä rakensi elämänsä loppuun asti. Aika uskomaton suoritus soleelta mieheltä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ja joskus tuli dokumentti siitä Suomalaisesta sokeasta miehestä joka rakensi kallion sisään omaa luolaansa. Se räjäytteli dynamiitilla aina sitä kivee ja roudas niitä pois ja sitten rakensi sinne kaikennäköstä sisään. Sitten sillä oli puutarha sen luolan päällä missä se kasvatteli jotain en nyt muita mitä kaikkee. Se oli aika vanha mies ja on jo kuollut. Se ei ihan sitä loppuun asti saanu rakennettua sellaseks kuin se halus esimerkiks saunan rakentaminen jäi kesken. Se kyllä monta vuotta sitä rakensi elämänsä loppuun asti. Aika uskomaton suoritus soleelta mieheltä.🙂.

        Määkin oon kattonu ton dokumentin. Ihmettelin miten sokee mies pystyy räjäyttelemään dynamiittia ja miten se osas kerätä kaikenlaisia kasveja ja yrttejä ulkoa. Ruuanlaittokin sujui häneltä ihan jees. Oli kyllä aika kova ukko. Respectiä hänelle. Nyt on jo kuitenkin kuollut.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ja joskus tuli dokumentti siitä Suomalaisesta sokeasta miehestä joka rakensi kallion sisään omaa luolaansa. Se räjäytteli dynamiitilla aina sitä kivee ja roudas niitä pois ja sitten rakensi sinne kaikennäköstä sisään. Sitten sillä oli puutarha sen luolan päällä missä se kasvatteli jotain en nyt muita mitä kaikkee. Se oli aika vanha mies ja on jo kuollut. Se ei ihan sitä loppuun asti saanu rakennettua sellaseks kuin se halus esimerkiks saunan rakentaminen jäi kesken. Se kyllä monta vuotta sitä rakensi elämänsä loppuun asti. Aika uskomaton suoritus soleelta mieheltä.🙂.

        Johan Venninen 👍 Se oli hieno ja koskettava dokumentti. Siinä taisi olla jatko-osakin. - Tykättiin tosi paljon äitini kanssa 😍


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ja joskus tuli dokumentti siitä Suomalaisesta sokeasta miehestä joka rakensi kallion sisään omaa luolaansa. Se räjäytteli dynamiitilla aina sitä kivee ja roudas niitä pois ja sitten rakensi sinne kaikennäköstä sisään. Sitten sillä oli puutarha sen luolan päällä missä se kasvatteli jotain en nyt muita mitä kaikkee. Se oli aika vanha mies ja on jo kuollut. Se ei ihan sitä loppuun asti saanu rakennettua sellaseks kuin se halus esimerkiks saunan rakentaminen jäi kesken. Se kyllä monta vuotta sitä rakensi elämänsä loppuun asti. Aika uskomaton suoritus soleelta mieheltä.🙂.

        Taisko jossain lehessäkin olla joskus juttu tosta miehestä. En muista tarkkaan mikä lehti oli kyseessä, mutta joku jonka olin lainannut kirjastosta muistaakseni.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ja joskus tuli dokumentti siitä Suomalaisesta sokeasta miehestä joka rakensi kallion sisään omaa luolaansa. Se räjäytteli dynamiitilla aina sitä kivee ja roudas niitä pois ja sitten rakensi sinne kaikennäköstä sisään. Sitten sillä oli puutarha sen luolan päällä missä se kasvatteli jotain en nyt muita mitä kaikkee. Se oli aika vanha mies ja on jo kuollut. Se ei ihan sitä loppuun asti saanu rakennettua sellaseks kuin se halus esimerkiks saunan rakentaminen jäi kesken. Se kyllä monta vuotta sitä rakensi elämänsä loppuun asti. Aika uskomaton suoritus soleelta mieheltä.🙂.

        Olisko ollu Kotiliesi tai Luontaisterveys, mutta en muista tarkkaan.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Johan Venninen 👍 Se oli hieno ja koskettava dokumentti. Siinä taisi olla jatko-osakin. - Tykättiin tosi paljon äitini kanssa 😍

        Oli hyvä dokumentti.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Määkin oon kattonu ton dokumentin. Ihmettelin miten sokee mies pystyy räjäyttelemään dynamiittia ja miten se osas kerätä kaikenlaisia kasveja ja yrttejä ulkoa. Ruuanlaittokin sujui häneltä ihan jees. Oli kyllä aika kova ukko. Respectiä hänelle. Nyt on jo kuitenkin kuollut.

        Oli kyllä rautainen ukko. On jotenkin ihan käsittämätöntä itelle että miten se pysty tekeen kaikki ne jutut kun itellä vaikka on näkökykykin tallella niin menis sormi suuhun että mites tästä nyt sitten oikeen pitäis muka selvitä.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oli kyllä rautainen ukko. On jotenkin ihan käsittämätöntä itelle että miten se pysty tekeen kaikki ne jutut kun itellä vaikka on näkökykykin tallella niin menis sormi suuhun että mites tästä nyt sitten oikeen pitäis muka selvitä.😀.

        No ite en alkais mitään räjäyttelemään dynamiitilla, vaikka näkökykykin on.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Johan Venninen 👍 Se oli hieno ja koskettava dokumentti. Siinä taisi olla jatko-osakin. - Tykättiin tosi paljon äitini kanssa 😍

        Joo niin niitä taitaa tosiaan olla kaks mä luulen kyllä nähneeni molemmat mutta en aivan varma voi olla.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Taisko jossain lehessäkin olla joskus juttu tosta miehestä. En muista tarkkaan mikä lehti oli kyseessä, mutta joku jonka olin lainannut kirjastosta muistaakseni.

        Juu ihan varmasti on kirjotettu juttu ellei useempiakin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo niin niitä taitaa tosiaan olla kaks mä luulen kyllä nähneeni molemmat mutta en aivan varma voi olla.🙂.

        Wikipedia kertoi:
        Johan on Venninen (1997) ja Vesille Vennisen mieli (1998) 🙂


      • Norppa83 kirjoitti:

        Olisko ollu Kotiliesi tai Luontaisterveys, mutta en muista tarkkaan.

        Jeps.🙂. Ja tausta höpinää päälle ettei paha botti tuu ja vie vistonta viesti parkaa.😂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Wikipedia kertoi:
        Johan on Venninen (1997) ja Vesille Vennisen mieli (1998) 🙂

        Juu tuttu toi Vesille Vennisen mieli. Ja toi toinenkin visiin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps.🙂. Ja tausta höpinää päälle ettei paha botti tuu ja vie vistonta viesti parkaa.😂.

        Mulla nyt on taas vähän tylsää. Teeveestä ei oikein tuu mitään mitä halusisin kattoo, kun katoin googlesta enkä nyt oikein ajksa musiikkiakaan kuunnella, ei ainakaan tuu nyt mieleen mitä tahtosin kuunnella. No, täytyy vaan yrittää vaellella täällä S24:ssa ja välillä lukea toiselta välilehdeltä jotain googlen kautta. Vai pitäisköhän ottaa Buddyloven keinot käyttöön, että kun on tylsää, niin linkittää paljon musiikkia johonkin musaketjuun =D =D


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Wikipedia kertoi:
        Johan on Venninen (1997) ja Vesille Vennisen mieli (1998) 🙂

        Onko siitä jo noin kauan aikaa?
        Vieläkin muistaa nuo hyvin. Vaikuttavinta oli ehkä se kiviporan terän teroitus tai se omatekoinen radiosuunnistuslaite, jolla järveltä osasi takaisin kotirantaan.

        Ei onnistu ihan kaikilta näkeviltäkään. Vennisen asenne oli se joka teki vaikutuksen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä jo noin kauan aikaa?
        Vieläkin muistaa nuo hyvin. Vaikuttavinta oli ehkä se kiviporan terän teroitus tai se omatekoinen radiosuunnistuslaite, jolla järveltä osasi takaisin kotirantaan.

        Ei onnistu ihan kaikilta näkeviltäkään. Vennisen asenne oli se joka teki vaikutuksen.

        -keinovaginamies-

        Kyllä todellakin, se suunnistuslaite oli ihan huippu 👍 Täytyy myöntää, että en katsellut niitä ohjelmia ihan kuivin silmin, eikä äitikään. 🙂
        Niin.., aika kuluu.. Toki nuo ovat muutaman kerran sen jälkeen tulleet uusintoinakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla nyt on taas vähän tylsää. Teeveestä ei oikein tuu mitään mitä halusisin kattoo, kun katoin googlesta enkä nyt oikein ajksa musiikkiakaan kuunnella, ei ainakaan tuu nyt mieleen mitä tahtosin kuunnella. No, täytyy vaan yrittää vaellella täällä S24:ssa ja välillä lukea toiselta välilehdeltä jotain googlen kautta. Vai pitäisköhän ottaa Buddyloven keinot käyttöön, että kun on tylsää, niin linkittää paljon musiikkia johonkin musaketjuun =D =D

        No höh ei se oo kivaa kun on tylsää...tässähän on siis selvästi tehtävä palstarille keksiä armaalle palstaneidolle jotain piristystä ja viihdykettä.😊. Annappas kun mietin hetken niin mä koitan kehittää jotain mukavaa viihdykettä.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ite en alkais mitään räjäyttelemään dynamiitilla, vaikka näkökykykin on.

        No en mäkään ainakaan ennen kuin joku olis kouluttanu miten se tapahtuu ja en kyllä ehkä sittenkään vaikka joku opettaiskin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No en mäkään ainakaan ennen kuin joku olis kouluttanu miten se tapahtuu ja en kyllä ehkä sittenkään vaikka joku opettaiskin.🙂.

        Joo, ei kannata. Mää jos alkasin räjäyttelemään vaikka tossa kadulla, niin lentäis koko tienoo taivaan tuuliin=D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No en mäkään ainakaan ennen kuin joku olis kouluttanu miten se tapahtuu ja en kyllä ehkä sittenkään vaikka joku opettaiskin.🙂.

        Niin ja se saattais olla todennäköisesti mullekin moro ja hei =D


      • Xena-183 kirjoitti:

        Wikipedia kertoi:
        Johan on Venninen (1997) ja Vesille Vennisen mieli (1998) 🙂

        Jeps...voiskohan ne löytyä areenasta? 🤔. Täytys kattoo.🙂.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä todellakin, se suunnistuslaite oli ihan huippu 👍 Täytyy myöntää, että en katsellut niitä ohjelmia ihan kuivin silmin, eikä äitikään. 🙂
        Niin.., aika kuluu.. Toki nuo ovat muutaman kerran sen jälkeen tulleet uusintoinakin.

        Niin, kyllä se oli koskettavaakin.
        Melko kovaonninen oli aiemmassa elämässään ollut ja silti säilyttänyt sellaisen asenteen. Työmoraali oli myös valtava.

        Harvassa on enää nykyään mies (tai nainen) joka pelkää työtunteja yhtä vähän kuin hän.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä se oli koskettavaakin.
        Melko kovaonninen oli aiemmassa elämässään ollut ja silti säilyttänyt sellaisen asenteen. Työmoraali oli myös valtava.

        Harvassa on enää nykyään mies (tai nainen) joka pelkää työtunteja yhtä vähän kuin hän.

        -keinovaginamies-

        Nimenomaan hänen asenteensa oli poikkeuksellinen, kuten totesit jo aiemmin.
        - Jossakin kohdassa Venninen taisi sanoa, ettei häntä haittaa kuinka paljon "enemmän" aikaa asioiden tekeminen häneltä vie, kun hänellä ei paljon muuta ole kuin aikaa. - Jonkun tuollaisen kohdan muistelen, mutta voin muistaa väärinkin 🙂

        Tuosta pitää kuitenkin ottaa oppia 👍 Niinhän sitä sanotaankin, että tärkeintä ei ole määränpää vaan matka. - Pitää monissa asioissa osata rauhoittua ja nauttia tekemisestä ilman, että on kiire perille. 😉


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, ei kannata. Mää jos alkasin räjäyttelemään vaikka tossa kadulla, niin lentäis koko tienoo taivaan tuuliin=D

        Sama olis lopputulos mullakin tai ainakin itteni saisin pamautettua ainakin sinne.😄.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Nimenomaan hänen asenteensa oli poikkeuksellinen, kuten totesit jo aiemmin.
        - Jossakin kohdassa Venninen taisi sanoa, ettei häntä haittaa kuinka paljon "enemmän" aikaa asioiden tekeminen häneltä vie, kun hänellä ei paljon muuta ole kuin aikaa. - Jonkun tuollaisen kohdan muistelen, mutta voin muistaa väärinkin 🙂

        Tuosta pitää kuitenkin ottaa oppia 👍 Niinhän sitä sanotaankin, että tärkeintä ei ole määränpää vaan matka. - Pitää monissa asioissa osata rauhoittua ja nauttia tekemisestä ilman, että on kiire perille. 😉

        Se on juuri niin.
        Kaveri viihtyi elämässään ja osasi sen tärkeimmän; Tyytyväisyyden taidon.

        -keinovaginamies-


      • Norppa83 kirjoitti:

        Niin ja se saattais olla todennäköisesti mullekin moro ja hei =D

        Juu heipparallaa vaan paha maailma olis todennäkösin lopputulos.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu heipparallaa vaan paha maailma olis todennäkösin lopputulos.😄.

        Ja tervetuloa taivaan valtakunta =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu heipparallaa vaan paha maailma olis todennäkösin lopputulos.😄.

        Mua vaan naurattaa tää sun kommentti, vaikka ei siinä oikeasti olis mitään nauramista, jos dynamiitti räjäyttäis sut.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu heipparallaa vaan paha maailma olis todennäkösin lopputulos.😄.

        Ja kiitos nauruista. Piristi kummasti =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja tervetuloa taivaan valtakunta =D =D

        No tuota en niin varma siitä taivaan valtakunnasta oo mutta jonkun näkönen valtakunta ainakin saattaishan se olla että lyötäs käteen menolippu kellarikerroksiin.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No tuota en niin varma siitä taivaan valtakunnasta oo mutta jonkun näkönen valtakunta ainakin saattaishan se olla että lyötäs käteen menolippu kellarikerroksiin.😀.

        Ai haluut mieluummin kellarikerroksiin niin kuin Freddie mercury kerran vitsaili?Toimittaja kysyi häneltä, että luuletko päätyväsi taivaaseen kuolemna jälkeen. Freddie vastasi siihen, että kyllä se helvetti vaikuttaa mielenkiintoisemmalta paikalta.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        No ite en alkais mitään räjäyttelemään dynamiitilla, vaikka näkökykykin on.

        Toimittaja joka kuvasi Vennisen jutun televisioon, oli kertonut että kyllä rupesi kainalot hikoamaan kun kuvattiin sokean miehen dynamiitin rustaamista.
        Venniselle ei voinut viedä kukkia, varsinkaan tulppaneita, kun söi ne. Ohjelmassa kuvattiin kun pisti smoothiemyllyyn kaikki mahdolliset kasvit, banaania sekaan ja hörppi. Kertoi olevan hyvää. Vanha ohjelma tuli uusintana muutama vuosi sitten.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mua vaan naurattaa tää sun kommentti, vaikka ei siinä oikeasti olis mitään nauramista, jos dynamiitti räjäyttäis sut.

        No ei mutta hyvä että naurattaa ei sen niin vakavakaan juttu tarvii olla eikä siinä vsrmaan juuri muuta ehtis todeta jos sitäkään. Ellei sitten kävis niin että kerkeis kelaan että uuups...eihän sen noin pitäny mennä vaan...voi pers...😁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimittaja joka kuvasi Vennisen jutun televisioon, oli kertonut että kyllä rupesi kainalot hikoamaan kun kuvattiin sokean miehen dynamiitin rustaamista.
        Venniselle ei voinut viedä kukkia, varsinkaan tulppaneita, kun söi ne. Ohjelmassa kuvattiin kun pisti smoothiemyllyyn kaikki mahdolliset kasvit, banaania sekaan ja hörppi. Kertoi olevan hyvää. Vanha ohjelma tuli uusintana muutama vuosi sitten.

        Muistan tuon ohjelman ja sen, kun Venninen teki smoothieta pihalta löytyvistä kasveista ja banaanista. Sanoi tunnistavansa kasvit, vaikka ei näe mitään. Sitä en muista, että tulppaaneja olisi syönyt. Mutta eihän tulppaaneja voi ees syödä tai en ainakaan ole koskaan kuullut, että vois.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja kiitos nauruista. Piristi kummasti =D

        No kiva juttu😊...palstaneito on vaan niin hyvä.😀.(kumartaa syvään ja yrittää hyvin kovasti olla samalla pieraisematta ainakaan kovin äänekkäästi.😁).


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei mutta hyvä että naurattaa ei sen niin vakavakaan juttu tarvii olla eikä siinä vsrmaan juuri muuta ehtis todeta jos sitäkään. Ellei sitten kävis niin että kerkeis kelaan että uuups...eihän sen noin pitäny mennä vaan...voi pers...😁.

        Tässä sulle hyvä Fingerpori-vitsi:
        https://www.kaleva.fi/sarjakuvat/fingerpori/2186006


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai haluut mieluummin kellarikerroksiin niin kuin Freddie mercury kerran vitsaili?Toimittaja kysyi häneltä, että luuletko päätyväsi taivaaseen kuolemna jälkeen. Freddie vastasi siihen, että kyllä se helvetti vaikuttaa mielenkiintoisemmalta paikalta.

        No en mä haluumisesta tiedä mutta huhun mukaan siellä on kyllä kaikki mielenkiintosimmat tyypit jos seuraa miettii.😄.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No en mä haluumisesta tiedä mutta huhun mukaan siellä on kyllä kaikki mielenkiintosimmat tyypit jos seuraa miettii.😄.

        Ai niin kui ketä vai? =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai niin kui ketä vai? =D

        No eikös sitä sanota että kaikki kiinnostavat tyypit menee helvettiin ja tylsät tyypit taivaaseen.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No eikös sitä sanota että kaikki kiinnostavat tyypit menee helvettiin ja tylsät tyypit taivaaseen.😀.

        No miten sen nyt ottaa, mutta ainakin jos on uskominen Freddie Mercurya =D


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Muistan tuon ohjelman ja sen, kun Venninen teki smoothieta pihalta löytyvistä kasveista ja banaanista. Sanoi tunnistavansa kasvit, vaikka ei näe mitään. Sitä en muista, että tulppaaneja olisi syönyt. Mutta eihän tulppaaneja voi ees syödä tai en ainakaan ole koskaan kuullut, että vois.

        Juuri nuo smootien teot mullekkin jäi mieleen , vähän tais olla ittelle vasten mielisen näköinen seos ja kun ei ihan varmaa mitä sinne sit aina luiskahti mukaan mutta oli kyllä semmonen asenne että siinä olisi mallia monelle suhteuttaa omat vaikeudet ja hidasteet joista tulee turhaan valitettua .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nuo smootien teot mullekkin jäi mieleen , vähän tais olla ittelle vasten mielisen näköinen seos ja kun ei ihan varmaa mitä sinne sit aina luiskahti mukaan mutta oli kyllä semmonen asenne että siinä olisi mallia monelle suhteuttaa omat vaikeudet ja hidasteet joista tulee turhaan valitettua .

        Muistaakseni Venninen sanoi, että smoothie on hyvää hänen mielestään.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No miten sen nyt ottaa, mutta ainakin jos on uskominen Freddie Mercurya =D

        Jep...oon kuullu kanssa että jossain elokuvassa on sanottu noin niin pitäähän sen siis pitää paikkansa.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...oon kuullu kanssa että jossain elokuvassa on sanottu noin niin pitäähän sen siis pitää paikkansa.😀.

        En sitten tiedä onko Freddie Mercury kellarikerroksessa vai onko päätynyt ylempiin kerroksiin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En sitten tiedä onko Freddie Mercury kellarikerroksessa vai onko päätynyt ylempiin kerroksiin.

        Jaa..a enpäs kanssa tiedä...riippuu varmaan ihan keneltä kysytään mutta mun puoledta ansaitsis ehkä kuitenkin olla yläkerrassa mutta jos siellä on liian tylsää Freddielle niin sitten alakerrassa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No eikös sitä sanota että kaikki kiinnostavat tyypit menee helvettiin ja tylsät tyypit taivaaseen.😀.

        Eihän se nyt mene tuskin Johan Venninen joutui helvettiin aika mielenkiintoiselta tyypiltä vaikuttaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Eihän se nyt mene tuskin Johan Venninen joutui helvettiin aika mielenkiintoiselta tyypiltä vaikuttaa.

        No toivottavasti ei ainakaan oo joutunu se olis hirveä vääryys sen mukaan mitä miehestä tiedän.🙂.


    • Itselläni on 36 neliön yksiö Joensuussa. Lukuun kuuluu saniteettitilat ja sauna. Minulla on jonkun verran väljyyttä, mutta olen jättänyt keittiönpöydän ja sohvan pois. Huonekalut: kaksi hyllyä, kirjoituspöytä, sänky, monta tuolia ja rahi. Rahin tilalle seinäviereen mahtuisi vuodesohva, mutta ei ole vielä löytynyt ylimääräistä rahaa sen hankkimiseen.

      Minustakin on kiva asua aika kompaktisti, sillä silloin siivottavaa tilaa on vähän. Talossa asui myös kaveri, jolla oli tilaa 30 neliötä yksiössä. Se oli liian kompakti, joten todella kompaktisti en viihdy. Siellä oli liian vähän tilaa yhdessä huoneessa ja saniteettitiloissa. Ne olivat pienempi kuin minulla. Kuuden neliön puute näkyi minusta negatiivisesti.

    • Mäkin asun tässä 9 neliössä, sänky 120 cm, kirjotuspöytä ja jyskistä ostettu kaapi ja lipasto. Kokonaisuudessa kämpässä on 66 neliöö, mutta voi mennä viikkokin etten ees toisessa päässä käy. Tosiaan pienessä tilassa on turvallisempaa. Jotenkin kaikuva ja kylmä toi olkkarikin, mikä on pitkäkin kun nälkä vuosi. Oikeestaan käyn vaan vessassa ja jääkaapilla ja sitten joskus viikonlopun kunniaksi katsoon telkkaria olkkarissa. Ai niin on mulla toinen makkari kans, oli joskun vuokrallakin ennen koronia. Maan alla en sentäs tykkää asua, vaikka täytyy toi mun oma huone kyllä aina täydellisesti pimentää. Mutta silti se maan alaisuus tuntuu jotenkin karmeelta, enkä mielellään mee mihinkä kaivokseen. Mutta korkeet paikat kyllä kivoja. Yksiössä en tykkäis asua, mutta toisaalta toi 9 neliöö riittäis jos jossain muulla vois käydä vessassa ja lämmittään ruokaa ja tosiaan vaikka kerran viikosa kattoo telkkaria.

      • Minulla taas on ihan järkyttävä korkeanpaikan kammo. Kerran olin todella korkealla näköalatasanteella ja mieleni teki ryömiä sieltä pois.


    • Muutin tähän asuntoon aikanaan lasten kanssa ja nyt kun olen yksin, on siivottavaa ihan liikaa.. Olen kuitenkin kiintynyt kotiini, enkä haluaisi muuttaa tästä, ellei jostain syystä olisi pakko. Siksi pidän nytkin lasten huoneiden ovet vaan kiinni ja niiden lämpötila on matalammalla kuin muiden huoneiden.
      - Rivitalonpätkä yhdessä tasossa on siis kyseessä.

    • Anonyymi

      aces high -juttu ni in joo vielä joku hertta-ässä heh korkein

    • Asun 70 neliöisessä kerrostalokaksiossa. Tilaa on hyvin yhdelle. Tykkään tilasta. Tavaraa on vähän liikaa ja sekamelskaa. Pitäisi jaksaa siivota. Mutta on hyvä, kun on makkari ja keittiö erikseen, sekä iso olohuone. Isot ikkunat ja parveke. Korkealta näkee kauas. Vain oma sauna puuttuu.

      • Miten kaksiossa voi olla noin paljon neliöitä, siis enemmän kun mun kolmiossa. Ootsä ottanu yhen huoneen väliseinän pois. Sellasella ****piika on helppo siivota, täällä ei saa mainostaa mutta tiedät mitä tolla tarkotin. Keittiö ja vessa pitää olla tosiaan erikseen. oksettaa oikeen tollanen yöksiö, missä kaikki ois samassa. ja ollkkari on mulle kans tärkee vaikka taidan sinne ehtii vain kerran viikossa. Noi kerrostalo saunat on harvoin hyviä, että sillä tuskiin mitään menetät. Mutta tollaselle kattoterassille saa vaikka puusaunan ja sitten paljun, niin oishan se hienoo. mutta semmonen grilli mikä mullakin edellisessä kämpässä oli, niin ei ikinä enää.


      • JeroP kirjoitti:

        Miten kaksiossa voi olla noin paljon neliöitä, siis enemmän kun mun kolmiossa. Ootsä ottanu yhen huoneen väliseinän pois. Sellasella ****piika on helppo siivota, täällä ei saa mainostaa mutta tiedät mitä tolla tarkotin. Keittiö ja vessa pitää olla tosiaan erikseen. oksettaa oikeen tollanen yöksiö, missä kaikki ois samassa. ja ollkkari on mulle kans tärkee vaikka taidan sinne ehtii vain kerran viikossa. Noi kerrostalo saunat on harvoin hyviä, että sillä tuskiin mitään menetät. Mutta tollaselle kattoterassille saa vaikka puusaunan ja sitten paljun, niin oishan se hienoo. mutta semmonen grilli mikä mullakin edellisessä kämpässä oli, niin ei ikinä enää.

        Siinä vaan on. Se on vuonna -79 rakennettu talo. Ei siitä mitään seiniä ole purettu. Siinä on myös eteinen ja kylppäri wc tilat. Ja vuokra on vaan 500e.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miten kaksiossa voi olla noin paljon neliöitä, siis enemmän kun mun kolmiossa. Ootsä ottanu yhen huoneen väliseinän pois. Sellasella ****piika on helppo siivota, täällä ei saa mainostaa mutta tiedät mitä tolla tarkotin. Keittiö ja vessa pitää olla tosiaan erikseen. oksettaa oikeen tollanen yöksiö, missä kaikki ois samassa. ja ollkkari on mulle kans tärkee vaikka taidan sinne ehtii vain kerran viikossa. Noi kerrostalo saunat on harvoin hyviä, että sillä tuskiin mitään menetät. Mutta tollaselle kattoterassille saa vaikka puusaunan ja sitten paljun, niin oishan se hienoo. mutta semmonen grilli mikä mullakin edellisessä kämpässä oli, niin ei ikinä enää.

        Miksi ei voisi olla? Mäkin asun asunnossa, joka on aiemmin ollut 70 neliöinen kaksio, iso tupakeittiö ja makuuhuone. Sittemmin tätä on lajennettu toisella makuuhuoneella ja samalla aiempi kylmä veranta muutettiin asuinneliöiksi ja nyt tämä on yli 90 neliöinen kolmio.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Miten kaksiossa voi olla noin paljon neliöitä, siis enemmän kun mun kolmiossa. Ootsä ottanu yhen huoneen väliseinän pois. Sellasella ****piika on helppo siivota, täällä ei saa mainostaa mutta tiedät mitä tolla tarkotin. Keittiö ja vessa pitää olla tosiaan erikseen. oksettaa oikeen tollanen yöksiö, missä kaikki ois samassa. ja ollkkari on mulle kans tärkee vaikka taidan sinne ehtii vain kerran viikossa. Noi kerrostalo saunat on harvoin hyviä, että sillä tuskiin mitään menetät. Mutta tollaselle kattoterassille saa vaikka puusaunan ja sitten paljun, niin oishan se hienoo. mutta semmonen grilli mikä mullakin edellisessä kämpässä oli, niin ei ikinä enää.

        Ei tuo kuulosta musta mitenkään isolta. Pikemmin n. 70 neliötä kuulostaa mun korviini pieneltä kolmiolta. Mä olen asunut 65, 69 ja 72 neliöisissä kerrostalokaksioissa ja 69 ja 75 neliöisissä rivitalokaksioissa.


      • Minulla on saunakaappi suihkuhuoneessa. Ostin käytettynä ja puuseppä nikkaroi sen sopivaksi pieneen suihkuhuoneeseeni.


    • Tämmöinen arkinen Suvelalainen keskiluokan betoni70-luvun betoninen peruskartano, ei mitään kovin fancya. Siistiytymisosasto itäsiivessä, gastronomiaario pohjoissiivessä, massiivinen ulkoterassi eli tuttavallisesti länsisiiven kesäasunto. Eteläsiivessä sijaitsevat herbaariot koska valo.

      Riittävän pieni ja riittävän iso. Koska kissat. Ja jos olisi aviossa, riittävän iso koska rouva.

      • Ai asut oikein kartanossa?


      • Ai sulla on kissoja? Mielenkiintoista. Jotenkin ajattelin sinun olevan enemmän koiraihminen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ai sulla on kissoja? Mielenkiintoista. Jotenkin ajattelin sinun olevan enemmän koiraihminen.

        Jep, kaksi kattia. Oli kolme, mutta pikkuneidin taival päättyi viime jouluna.
        Mä olen aika tarkalleen eläinihminen, ei ole niin justiinsa mikä eläin, pidän kaikista. Olen hemmottellut kollegan toisinaan toimistolle tuomat koiransa ihan rapsutuskerjääjiksi 😂


    • Anonyymi

      Kunnon komea työleiri tietysti.
      Lämpimiä tiloja parisataa neliötä + muut tilat + puutarha + perämettät.

      Meitä kun asuu täällä kaksi ja joka hetki ei haluta törmätä vastaantulijoihin. :))

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      35 neliötä yksi huone ja keittiö. Hyvin on tilaa yhdelle ihmiselle. En tarvitse sohvaa. yksi kaapisto keittiössä ja huoneiston puolella. Sängyn alla laatikoita ja keittiön puolella yksi lipasto.

      • Noi uni tutkijat vai mitä ne nyt olikaan. on sanonu, ettei sängyn alla kannata säilöö mitään, kun vaikuttaa unta huonontavasti.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Noi uni tutkijat vai mitä ne nyt olikaan. on sanonu, ettei sängyn alla kannata säilöö mitään, kun vaikuttaa unta huonontavasti.

        voitko kertoa miten ne huonontaa unen laatua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        voitko kertoa miten ne huonontaa unen laatua?

        Se pitää kysyä siltä tutkijalta. Mutta siinä voi olla sama kun mulla, että jos vaikka sänky on 5 cm irti seinästä, niin en saa nukuttua. Ja toinen että ovi pitää olla kiinni, vaikkei nykyään tarvisi kun ei oo alivuokralaista enää. Mutta ei vaan tuu uni jos on vaikka rakosalkaan ja etenkin jos on selin, niin vielä karmeempaa yrittää nukkua.


    • Anonyymi

      Viinamies ei paljoa tilaa tarvitse vaan riittää tuollainen nurin käännetty soutuvene.

    • Lasten kanssa tarvitsee tilaa ja omaa rauhaa kaikille. Siksi noin sata neliötä kahdessa kerroksessa. Yksi mh enemmän olisi optimi, mutta niitä ei oikein ollut tarjolla muuta kuin okt (johon en halunnut).

    • Anonyymi

      hyvä synonyymi sitten: avopöoottp pm mipreööe ,oejeööe lsasdtyrassatop- eöo åaööpkem åpostp lemt'öt'-

    • Anonyymi

      Jos nuori mie4s on joskus mennyt naimisiin, hänet luokitellaan luokkaan: munaton mies.

      ..joooh... enkä jaksa nyt taas käynnistää jotain nimittelijä-ohjelmaa.. joka voi tehdä siis tietokone tekee..

      Oikeasti olen itse vaaran paikassa tavallaan ihastua joihinkin tyttöihin, varsinkin hammas- ja mitä kaikkia...

    • Anonyymi

      asun tree houses, eli puumajoissa, kuin simpsonit eli kolmessa talossa heh.

      oikeasti pelottaa sellainen kun pitäisi pitää huolta jostain naisesta its3eni lisäksi..

    • Anonyymi

      Orpon politiikan mukaan rasti ruutuun on ainoa ehto. Ohjailu muistuttaa ihan jostain muusta,

    • Yksiö, kuitenkin melko tilava sellainen. Keittiö on erillinen tila, kuten kylpyhuonekin. Parveke on.

      Minua taas alkaa aika helposti ahdistamaan, jos olen pienessä tilassa kauan, ns. neljän seinän sisällä. Tulee sellainen tunne, että täytyy päästä sieltä ulos ja lähteä johonkin, ettei tule hulluksi.

    • Anonyymi

      Porukat ostelee huimiin hintoihin jotain 20-30 neliön yksiöitä jossa samassa tilassa seinustalla keittiökoneet yms. asiaan kuuluva , ilman parveketta ja jopa vuokratontilla , silti hinta hipoo hyvän ok-talon hintoja vähän syrjemällä seudulla , no , ei se oo hullu joka pyytää vaan ....

    • Oon asustellut aina suht tilavasti, yksinkin. Eka opiskelukämppä poislukien oli jotain 28 neliötä, sen jälkeen oli 50-120 neliötä välillä, yksin asuen, nyt on joku 140 plus neliötä perheenä.

      • Kaksioita saunalla ja ilman, sekä omakotitalo.

        Perheenä on asuttu kaksiossa, jossa oli sauna. Mun osake paritalo, sitten vuokralla oli kolmio ja sauna, rivarikämppä. Nyt omakotitalo. 4 mh, olohuone valtava, keittiö, pesutilat, 2 wc, autotalli, kellari, harrastetiloja.


      • Huitale kirjoitti:

        Kaksioita saunalla ja ilman, sekä omakotitalo.

        Perheenä on asuttu kaksiossa, jossa oli sauna. Mun osake paritalo, sitten vuokralla oli kolmio ja sauna, rivarikämppä. Nyt omakotitalo. 4 mh, olohuone valtava, keittiö, pesutilat, 2 wc, autotalli, kellari, harrastetiloja.

        Kodinhoitohuone, 2 eteistä, isompi ja pienempi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kodinhoitohuone, 2 eteistä, isompi ja pienempi.

        Munattomalle miehelle riittää Kaksio , muuten olis kolmio.


    • Anonyymi

      kerrassaankin aika kammottavaakin olla tyttöjen, hammqastyttöjen armoilla jossqain sairaalassaq yölklä juurihoitotoqa jaq mustat autot kuljettavat... mutta sinänsä hyvässä hoidossqa tyttöjen luona joooo

    • Olen asunut 40neliön yksiössä (kunnon keittiö😍) ja 52neliön kaksiossa missä oli sauna. Jotenkin joo tuo että on vähän tilaa on itselleni myös sellainen joka luo turvallisuuden tunnetta.

      Nyt tosiaan asun 2 ja 1/2 kerroksisessa talossa. Eli ei kovinkaan pitkä kumppani hakusessa🤭 tämä oli siis vitsi😬😂

    • Anonyymi

      Pieni, mutta riittävä.

    • Asun yksiössä .. erillinen makuuhuone, tupakeittiö, kylpyhuone ja sauna. Oma pieni piha. Kerrostalossa kaupungin keskustassa. Kokoa on 43.5 neliötä ja velkaa 34 000 €.

      Parasta tässä on sijainti ja toiseksi parasta on sijainti. Oma pieni pesäni. Ihan oma. Minun.

      Rakastan tässä juurikin sitä, että minulla on oma tila ja rauha. En juuri pienemmässä viihtyisi. Tämä on passeli. Pihani antaa etelään ja kiva on paistatella auringossa kesäisin. Istua riipputuolissani tai maata aurinkovuoteellani.
      Olen laittanut pihaani kuntoon nyt reilu vuoden ja ensi kesänä sen pitäisi olla valmis.

      • Anonyymi

        Ei kylläkään ole yksiä vaan kaksio jos on erillinen makuuhuone, Tuokin että jos kt niin eikös se ole sitten taloyhtiön piha eikä sinun, vain rivareissa on omia pihoja mutta toki jos on niin hieno juttu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kylläkään ole yksiä vaan kaksio jos on erillinen makuuhuone, Tuokin että jos kt niin eikös se ole sitten taloyhtiön piha eikä sinun, vain rivareissa on omia pihoja mutta toki jos on niin hieno juttu.

        -harmiseikirj-

        Virallinen luokitus on yksiö. Yksi huone ja keittiö.. todella tilava keittiö kun on tupakeittiö.. missä mulla ruokailutila, sohva, työpöytä ja kirjahyllyt.

        Ja kyllä minulla on aidattu piha. Se on ihan alkuperäisiin piirustuksiin piirretty asuntoon kuuluvaksi, vaikka kuuluu taloyhtiölle. Tässä taloyhtiössä on viisi asuntoa joilla on "oma" piha. Aidoilla ja porteilla varustettuna.

        Jokainen piha on asukkaan yksilöimä. Kivipiha, nurmipihoja on kaksi, puuterassi ja minulla on koristesorapiha. Pihani on koko asuntoni levyinen ja lisää asuinpinta-alaa 20-24 neliöllä kesäisin. Ja on kyseessä kerrostalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kylläkään ole yksiä vaan kaksio jos on erillinen makuuhuone, Tuokin että jos kt niin eikös se ole sitten taloyhtiön piha eikä sinun, vain rivareissa on omia pihoja mutta toki jos on niin hieno juttu.

        -harmiseikirj-

        Totean tästä täysin sivusta, että se ei ole nykyään läheskään noin yksinkertaista. Nykyään on todella paljon mm. sellaisia yksiöitä, joissa makuuhuone (tai minä tilana nyt haluaakaan käyttää) on periaatteessa erillinen tila. Mä olen törmännyt monissa uusissa yksiöissä esim. sellaiseen ratkaisuun, että makuuhuoneen ja muun tilan välillä on seinämä, mutta ei koko pitkää seinää ja ovea.


    • Anonyymi

      Tarvitsen tilaa ympärille. Sitä on oltava niin sisällä kuin ikkunasta ulos katsoessa.

      En pidä huonejaottelusta, mh, oh, k.. märkätilat tietty erikseen. Mulle sopisi asumiseen vaikka iso yhtenäinen vanhanajan tupa ja ulkosauna peseytymiseen.

      xLiner

      • Anonyymi

        Se ettei kaikki toiminta ole samassa rakennuksessa tavallaan laajentaa asuintilaa ja neliöitä myös piha-alueelle.

        xLiner


    • Anonyymi

      Paritalon puolikas, n. 90 neliötä. Iso tupakeittiö, 2 erillistä huonetta, kylpyhuone, sauna, vessa ja pieni vaatehuone/komero. En tykkää kovin pienistä tiloista, mutta hervotonta lukaaliakaan en halua.

      Mä olen aina asunut suht tilavasti. Ihan ensimmäinen asuntoni tosin oli soluasunto, jossa huoneeni oli n. 20 neliötä, mutta jos yhteiset tilat lasketaan mukaan, niin siinä oli jotain 60 neliötä asuinala. Kaikki asuntoni ovat olleet vähintään n. 60 neliötä. Pari kertaa on tullut asuttua myös liki yli 180 neliössä ja se on mulle aivan liikaa. Vaikka en ole asunut niissä yksin, niin niille kaikille neliöille ei ole ollut käyttöä ja ne ovat tuntuneet ihan turhilta siivottavilta.

      Tämä on aikalailla täydellisen kokoinen mulle ja tähän mahtuu kaikki toiminnot, joita kodiltani kaipaan. Erityisesti tykkään tän pohjaratkaisun avoimuudesta ja toisaalta myös siitä, että huonetilat eivät ole turhan korkeita. Pihaakin on juuri sopivasti, n. 1400 neliötä. Tuohon mahtuu kaikki mitä kaipaan, mutta hoidettavaa ei ole liikaa.

    • Anonyymi

      minulla olisi kyllä toinen tietokone-työpisteja ehkä olisi jos olisi mukava ohjelmoijakin tyttö voisi asua omassa huoneessakin itse... mutta noh laitan jotain nimittelijäåm muodfostamia, jotta näkee miten se muodfostaakin


      Mik-su
      Man-toi
      Xe-lay-c
      Pa-kaus
      Es-mi
      Te-ta-ve
      Ko-ku-si
      Se-xe
      Dom-te
      Rak-luk
      Pals-nyy
      Prin-sa
      Man-ta
      Lo-ve-by

    • Anonyymi

      niin siis jos ei ole hirvittyäbän bihsamielinen, mahtuisi minun luoksekin asumasan
      ... joku erittäin bihsmirelinrn y6uyyö ksammoy6ude

    • Anonyymi

      muttsa jos on toisiis ihmidiä js joysin rtiyyäin inyrndiibidyä koofis yrkrmäddä, ärtdyyyäbää jod joku häitiydrr, muyys yofrllskin minullr mshyuidi omssn huonrrdrrn jodds on oms yrlkkstikin js yiryoliikrnyrry , ysbsllssn omsdds huonrerrdds

    • Anonyymi

      js erittäin lyhyt matks ksupunhin krdkudyssn js yliopisdtyolle

    • Anonyymi

      muttsa yoidsslys drellsidys ryyä kun jos on itse tottunut asumaan omilla säännllöään...

    • Anonyymi

      En viitsi edes kertoa kun joku haukkuisi kuitenkin mieheksi ja trolliksi

    • Asuinpinta-ala reilu sata neliötä aluelta joka on minulle sijainniltaan loistava käytännön näkökulmasta mutta surkea jos haluaa myydä.

      Neljä makuuhuonetta jotka olen remontoinut niin että löytyy vierashuone, oma makuuhuone sekä huone josta löytyy vaatteet, työkalut ja siivoustarvikkeet. Yksi huone on vielä mietinnässä ja hiukan olen pohtinut josko menisi hierojakouluun ja lisäansioina sitten hieroisi tuolla yhdessä huoneessa.
      Olohuone on melko vähällä käytöllä paitsi siivouspäiviä. Keittiö on ihan toimiva kokonaisuus ja puulämmitteinen kiuas löytyy saunasta.

      Ostin tuossa joku aika sitten jyrsimen ja ensi keväänä sitten piha menee uuteen uskoon.

    • Anonyymi

      Maaseudulla hirsitalossa kauniilla paikalla

    • Asustelen 70m2 rivitalokaksiossa yhdessä poikani kanssa. Koska makuuhuoneita on vain yksi, on se poikani käytössä ja itse nukun olohuoneessa. Järjestely ei ole ihanteellinen ja tunnen välillä eläväni jossain opiskelijakämpässä, kun sohva ja sänky ovat lähekkäin, mutta minulla on sen verran tiukat kriteerit asunnolle, etten ole löytänyt sopivaa kolmiota meille sopivalta alueelta, joten tällä mennään toistaiseksi. Tiukoilla kriteereillä tarkoitan esim aluetta, hyvää ilmanvaihtoa, riittävän uusia pintoja jne.

      Tärkeää minulle kodissa on sijainti, alue (rauhallinen, turvallinen, viihtyisä, sekä luonto että palvelut lähellä), kodin toimivuus, viihtyisyys ja helppohoitoisuus. Vaikka asun pienehkössä asunnossa, viihtyisin paremmin väljemmässä asunnossa. Ainakin yhden makuuhuoneen ja erillisen kodinhoitohuoneen haluaisin. Meillä harrastetaan paljon (erioten poikan), joten välineille olisi hyvä löytyä kunnon tilat. Tällä hetkellä yritän epätoivoisesti mahduttaa kaikkea eteisen kaappiin, mutta eihän ne sinne mahdu eli eteisen lattialla on tyypillisesti palloja, erilaisia mailoja, lenkkareita, nappiksia, frisbeekiekkoja, suojia, kypäriä, jumppa-alustoja, juomapulloja, treenivaatteita kuivumassa telineellä.. 😄 Toki raivaan kaiken aina pois viimeistään ennen viikkosiivoa ja laitan lapsen siivoamaan omia jälkiään, mutta kun tilaa on vähän ja tavaraa paljon, niin en ole kyllä keksinyt miten pitäisi eteisen jatkuvasti tiptop. Olkoot sitten kaaoksena, on kai sitä suurempiakin ongelmia olemassa 😊

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      326
      2703
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe