Jos äänestämällä voisi vaikuttaa...

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette väitteestä "jos äänestämällä voisi vaikuttaa, äänestyksiä ei järjestettäisi"?

18

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopii hyvin maailmaan, jossa ”demokratia” mielletään samoin kuin Venäjällä ja Kiinassa. Oikeissa demokratioissa tuo väite on naurettava.

      • Anonyymi

        Ja sinäkään et arvatenkaan osaa perustella miksi väite on naurettava. Aivan kuten kansanedustajiemme ei tarvitse perustella omia kantojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkään et arvatenkaan osaa perustella miksi väite on naurettava. Aivan kuten kansanedustajiemme ei tarvitse perustella omia kantojaan.

        Minä osaan.
        Toisin kuin salaliittohörhöt uskovat, Suomen poliittiset päättäjät ovat sitoutuneet demokratiaan. Nyt kun enemmistö äänesti vaaleissa oikeistoa, Suomen politiikka teki täyskäännöksen edelliseen vasemmistohallitukseen nähden. Jos olisi äänestetty vasemmistoa, käännettä ei olisi tapahtunut. Selvä osoitus siitä, että demokratia toimii.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­y­­­m­f­­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18063589I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Samaa mieltä väitteen kanssa. Suomalaisessa "demokratiassa" ei muutenkaan ole mitään järkeä tahi etiikkaa. Kansanedustajien ei tarvitse osata perustella kantojaan mitenkään, riittää kun painaa nappia. Aidossa demokratiassa kenellä tahansa pitäisi olla oikeus marssia eduskuntataloon ja esittää vaatimuksia.

      • Anonyymi

        "Aidossa demokratiassa kenellä tahansa pitäisi olla oikeus marssia eduskuntataloon ja esittää vaatimuksia."

        Se johtaisi vääjäämättä anarkiaan, ei demokratiaan. Ei demokratiassa yksilön ääni paina eikä sen kuulu painaa.
        Sinulla taitaa olla käsitys yhteiskunnan toiminnasta ja demokratiasta yleensä varsin hataralla pohjalla. Väitteesi on silkkaa idiotismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aidossa demokratiassa kenellä tahansa pitäisi olla oikeus marssia eduskuntataloon ja esittää vaatimuksia."

        Se johtaisi vääjäämättä anarkiaan, ei demokratiaan. Ei demokratiassa yksilön ääni paina eikä sen kuulu painaa.
        Sinulla taitaa olla käsitys yhteiskunnan toiminnasta ja demokratiasta yleensä varsin hataralla pohjalla. Väitteesi on silkkaa idiotismia.

        Jos yksilöiden mielipiteiden sivuuttaminen on mielestäsi tervettä politiikkaa, et eroa historian totalitaristeista mitenkään.


    • Anonyymi

      Jos äänestämällä ei voisi jatkaa, Marinin hallitus olisi vieläkin vallassa.

    • "On sanottu demokratian olevan kaikkein huonoimman hallitusmuodon, lukuun ottamatta kaikkia niitä muita, mitä on kokeiltu."


      –Winston Churchill

      • Anonyymi

        Btw.

        Miksi kollimaattorilla on palstavihamiehiä?

        En ole nähnyt sun trollaavan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Btw.

        Miksi kollimaattorilla on palstavihamiehiä?

        En ole nähnyt sun trollaavan.

        En minä tiedä. Minähän olen mukava, hauska ja fiksu otus. Ainakin omasta mielestäni. Ehdotankin, että kysyt ennemmin niiltä trolleilta, jotka ovat toista mieltä.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        En minä tiedä. Minähän olen mukava, hauska ja fiksu otus. Ainakin omasta mielestäni. Ehdotankin, että kysyt ennemmin niiltä trolleilta, jotka ovat toista mieltä.

        Siinäpä se tulikin - ihmisestä kertoo paljon myös se, että hän haluaa kirjoittaa nimimerkillä, vaikka se ei ole täällä pakollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se tulikin - ihmisestä kertoo paljon myös se, että hän haluaa kirjoittaa nimimerkillä, vaikka se ei ole täällä pakollista.

        Minusta se on hyvä että jotkut kirjoittaa nimimerkillä. Oppii tuntemaan eri persoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se on hyvä että jotkut kirjoittaa nimimerkillä. Oppii tuntemaan eri persoonia.

        Juuri siksi he kirjoittavatkin nimimerkillä: että kaikki tietävät kun HÄN kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siksi he kirjoittavatkin nimimerkillä: että kaikki tietävät kun HÄN kirjoittaa.

        Lisäksi voi löytää hakutoiminnolla lisää tietyn nimimerkin kirjoittamia viestejä. Jos kiinnostaa jonkun tekstit.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        En minä tiedä. Minähän olen mukava, hauska ja fiksu otus. Ainakin omasta mielestäni. Ehdotankin, että kysyt ennemmin niiltä trolleilta, jotka ovat toista mieltä.

        Minä kuvittelen tietäväni. Olet vienyt liian usein lapselta karkin kertomalla, ettei hänen käsityksensä voi olla tieteen mukaan mahdollinen. Totuudenpuhuja ei saa yösijaa ainakaan sellaiselta, joka haluaa elää omassa mielikuvitusmaailmassaan.

        Agno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuvittelen tietäväni. Olet vienyt liian usein lapselta karkin kertomalla, ettei hänen käsityksensä voi olla tieteen mukaan mahdollinen. Totuudenpuhuja ei saa yösijaa ainakaan sellaiselta, joka haluaa elää omassa mielikuvitusmaailmassaan.

        Agno

        Melkoista lipomista. Eiköhän riitä, että henkilö antaa itse tykkäyksiä omille kommenteilleen.


    • Anonyymi

      Minun mielestäni yhteiskuntasuunnitteluun tulisi ottaa mallia matematiikasta. Ensin kirjataan perustuslakiin aksioomat, joista kaikki muut lait voidaan johtaa, niin kuin lauseet johdetaan matematiikassa. Näinollen ei ole tarvetta äänestämiselle ja jokaisen yksilön mielipide tulee huomioitua. Uskon että tämä on mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe