Itsehän poltin 30 vuotta. Nyt päätin lopettaa. Ei se helppoa ole ja myönnettäköön, että olen joskus vetänyt sätkän.
Nyt kuitenkin vaikuttaa hyvältä. Otin etanolipohjaista virkistysjuomaa ja toki ryhtyi sätkä himottamaan.
Otin maitokaupassa myytävän zonnic 4mg pussin. Tupakassahan on 12mg. Kuitenkin himo meni ohi.
En tiedä oliko se psyykkistä vai vaatiko elimistö hieman nikotiinia ennen kokonaan loppumista?
Joka tapauksessa olen tyytyväinen. Jokainen pölli vähemmän on ilon asia.
Tämähän on siis lopettamista yrittävän mielipide lopetuksen vaikeudesta.
Missään nimessä tarkoitus ei ole tuomita ketään tai haukkua sikaria röyhyttäviä. Saatan itsekin joskus maistaa sikaria, kunhan pääsen jatkuvasta nikotiinihimosta eroon.
>simiti<
Lisää yksin höpöttämistä
15
196
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tehnyt Hienon päätöksen. Jos on vieroitus oireet? Kipin kapin terveyseskus tai mikä tahansa lääkäri.Pyydä saada SV-resepti tupakoinin lopeus. Läkettä syöt 3kk.Kuurin loppuun ja loppu elämäsi olet irti nikotiini riipuvuus.
- Anonyymi
Ällös nyt dramatisoi. Kyllä minä pärjään näillä nikotiinipusseilla. Siinä olet oikeassa, että jotkut tarvitsevat vahvempaa ainetta vieroitukseen.
>simiti<
Itse en ole koskaan polttanut tupakkaa. Eikös sikarissakikin ole nikotiinia?
- Anonyymi
Onhan sikarikin ihan tupakasta tehty. Oikeastaan se on kääritty tupakan lehtiin, eikä paperiin. Eli sikari on luomua ja suositeltavaa?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Onhan sikarikin ihan tupakasta tehty. Oikeastaan se on kääritty tupakan lehtiin, eikä paperiin. Eli sikari on luomua ja suositeltavaa?
>simiti<Näinkö meinaat? Eli tupakan himoon otetaan nikotiinivalmistetta ja sitten poltellaan sikaria.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Näinkö meinaat? Eli tupakan himoon otetaan nikotiinivalmistetta ja sitten poltellaan sikaria.
Hah! No periaatteessa noin. Onhan paljon ihmisiä jotka eivät polta.
Sitten konjakkihömpsyn otettua röyhyttelevät paksua sikaria. Se suotakoot myös tupakoinnin lopettaneille?
Ethän halua eroitella herroja sekä narreja? Muistan kerran kun olimme "palaverissa" niin tuskastuin kun savukkeeni meni vähiin.
Tehtaanjohtaja riensi apuun ja osti mulle tupakka askin ja päälle pari sikaria. Toki firman piikkiin.
Hah! No periaatteessa noin. Onhan paljon ihmisiä jotka eivät polta.
Sitten konjakkihömpsyn otettua röyhyttelevät paksua sikaria. Se suotakoot myös tupakoinnin lopettaneille?
Ethän halua eroitella herroja sekä narreja? Muistan kerran kun olimme "palaverissa" niin tuskastuin kun savukkeeni meni vähiin.
Tehtaanjohtaja riensi apuun ja osti mulle tupakka askin ja päälle pari sikaria. Toki firman piikkiin.
>simiti<Joistain on vissiin hienoa poltella sikaria ja juoda samalla konjakkia.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Joistain on vissiin hienoa poltella sikaria ja juoda samalla konjakkia.
No oli se minustakin hienoa silloin sekavana aikana. Nykyisin pyrin elämään ympäristöä ajatellen. Joo on mulla netti ja älypuhelin.
Se nyt on kohtuullisen pakko nykyaikana. Ihan täysi erakoituminen yhteiskunnasta ei ole tavoitteenani.
No oli se minustakin hienoa silloin sekavana aikana. Nykyisin pyrin elämään ympäristöä ajatellen. Joo on mulla netti ja älypuhelin.
Se nyt on kohtuullisen pakko nykyaikana. Ihan täysi erakoituminen yhteiskunnasta ei ole tavoitteenani.
>simiti<Konjakin tilalle on tullut ylellisyytenä netti ja älypuhelin. Ei mulle, vaan sulle. On mulla tietokone ja siinä netti, mutta ei älypuhelinta.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Konjakin tilalle on tullut ylellisyytenä netti ja älypuhelin. Ei mulle, vaan sulle. On mulla tietokone ja siinä netti, mutta ei älypuhelinta.
Ällös ole huolissaan. Kovin olet silti hoodeilla. 🤣
Anteeksi kun nauroin.
Ällös ole huolissaan. Kovin olet silti hoodeilla. 🤣
Anteeksi kun nauroin.
>simiti<Joom kärryillä olen maailman menosta vaikka mulle ei olekaan älypuhelinta, vaan näppäinpuhelin. Ei sentään näppäimellinen lankapuhelin, vaan toki kyllä ihan kännykkä =D =D
Tuosta hoodeista tuli mieleen yks Fingerpori-juttu:
https://www.ess.fi/teemat/5636862
Onnittelut! Hieno päätös.
Tsemppiä tuleviin viikkoihin! 👍- Anonyymi
Toimiiko pili nyt
- Anonyymi
Zemppiä lopettamiseen.
Lopetin aikanaan. Olen sitä mieltä että yhtenä hieman asiaa helpottavana saattoi olla se että olin polttanut Northia, käärittyjä sätkiä tai pikkusikaria. Niihin ei ole ympätty riippuvuutta aiheuttavia aineita kuten kevytsavukkeisiin. Silloin kun lopetin, siitä asiasta kirjoiteltiin. No, voi olla että uskoin niin ja se oli yhtenä motiivina muka helpompaan lopettamiseen, mutta jos oli niin toimi. Muistaakseni kolmannella lopetuskerralla jäi pysyväksi, mutta ne kaksikin olivat hyvin pitkiä sätkättömiä aikoja. Nyt en enää ota minkäänlaiseen tilanteeseen mitään käärylettä.- Anonyymi
Siinä on oikean tupakkamiehen puhetta! Jep kyllä minullakin taitaa olla 4.kerta.
Mutta nämä pussit kovin auttavat. Jännää kun hajuaistìkin on terästynyt. Parveķkeen tuhkis yhtäkkiä haisi huonolle.
Ei mua ennenwanhaan tuhkikset häirinnyt!
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538