Palstalaisen miehen kanssa yö teltassa

Anonyymi-ap

Kenen kanssa uskaltaisit?

91

777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin miehenä voisi osa alkaa nukkuessa kourimaan, ja ainoa hetero-olettukin on Venäjän agentti. Taitaisin jättää väliin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jonkun niin äärimmäisen kiltin, että voi varmuudella tietää ettei tulisi ahdistelluksi.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

    • Anonyymi

      No varmaan kenen tahansa kanssa.
      Miksi ei uskaltais? No laitetaan rajaus
      siihen että ei alle 25 vuotiaiden kanssa .
      Kiitos!!

    • Ehkä Dissen, luulisin traktorimiehen olevan kunnollinen ja luotettava

    • Anonyymi

      Luin ensin paholaisen kanssa yksin teltassa, tuli kylmät väreet koko hommasta.

      AV

      • Anonyymi

        No ei ehkä ihan huti tuo mennyt.
        Onhan täällä useampi " paholainen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ehkä ihan huti tuo mennyt.
        Onhan täällä useampi " paholainen".

        Johtuu varmaan Halloweenistä:)

        AV


    • Anonyymi

      Sopivasti varustatuneena kenen tahansa. Turvasuihke ja suojalasit itselle mukaan. Ei vaan rehellisesti sanoen, en mä ole koskaan joutunut ketään miestä pelkäämään. Tietenkin järkeä pitää käyttää, mutta suora ja selkeä puhe kyllä toimii valtaosaan ja makupussikin on ihan hyvä turvaväline 😀. Suurempi ongelma tuossa on tuo teltta. Mä en ole telttailuihmisiä.

    • Eikö näillä säillä tulis jo jäätävän kylmä teltassa yöllä?

      • Anonyymi

        Alasti makuupussissa olisi lämpimintä.

        AV


      • Anonyymi

        Tiesitkö sen että kylmässä kyllä pärjää kun vain pitää huolta ääreisverenkierrosta!

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alasti makuupussissa olisi lämpimintä.

        AV

        Ai kun lämpötila on pakkasen puolella. 😳


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ai kun lämpötila on pakkasen puolella. 😳

        Kyllä, armeijan oppeja.
        Jos pussiin mahtuu kaksi, aina parempi.

        AV


      • Jos on vaikka armeijan käynyt, niin tietää että teltassa pitää olla kamiina, kun ulkona rupeaa olemaan kylmempää. Muistan että meillä oli kamiina teltassa vaikka oli kesä, koska yöt voivat kesäisinkin olla varsin kylmiä. Se lämpenee puilla, ja siinä on putki, joka vie savun ulos kamiinasta teltan katosta. Jonkun pitää sitä tietysti valvoa ja syöttää lisää puita, eli se kipinämikko, jonka vuoro vaihtuu noin tunnin välein. En tiedä onko joku keksinyt jotain modernimpaa lämmitystä nykyään telttoihin.


      • Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

        Jos on vaikka armeijan käynyt, niin tietää että teltassa pitää olla kamiina, kun ulkona rupeaa olemaan kylmempää. Muistan että meillä oli kamiina teltassa vaikka oli kesä, koska yöt voivat kesäisinkin olla varsin kylmiä. Se lämpenee puilla, ja siinä on putki, joka vie savun ulos kamiinasta teltan katosta. Jonkun pitää sitä tietysti valvoa ja syöttää lisää puita, eli se kipinämikko, jonka vuoro vaihtuu noin tunnin välein. En tiedä onko joku keksinyt jotain modernimpaa lämmitystä nykyään telttoihin.

        Kysymys ei ollut puolijoukkueteltasta, vaan talviolosuhteisiin suunnitellusta makuupussista.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ollut puolijoukkueteltasta, vaan talviolosuhteisiin suunnitellusta makuupussista.

        AV

        En vastannut sinulle (lainaus ei tosin näy, kenelle vastasin), mutta on kyllä näinkin että tarpeeksi hyvä makuupussi saattaa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alasti makuupussissa olisi lämpimintä.

        AV

        Huomioipa ketjun otsikko viisasteluusi :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioipa ketjun otsikko viisasteluusi :D

        -harmiseikirj-

        Kysymys on teoriasta, ei siitä kuka sen teorian toteuttaisi:)

        AV


      • m36-intj kirjoitti:

        Jos on vaikka armeijan käynyt, niin tietää että teltassa pitää olla kamiina, kun ulkona rupeaa olemaan kylmempää. Muistan että meillä oli kamiina teltassa vaikka oli kesä, koska yöt voivat kesäisinkin olla varsin kylmiä. Se lämpenee puilla, ja siinä on putki, joka vie savun ulos kamiinasta teltan katosta. Jonkun pitää sitä tietysti valvoa ja syöttää lisää puita, eli se kipinämikko, jonka vuoro vaihtuu noin tunnin välein. En tiedä onko joku keksinyt jotain modernimpaa lämmitystä nykyään telttoihin.

        Teille kaikille yhteisesti:

        Luulenpa etten koe tarvetta yöpyä teltassa pakkasella. Teltassa yövyn mielelläni, jos joskus pääsen
        joskus vaellukselle Lappiin. Tietysti silloinkin sisätilat on ensisijainen nukkumapaikka, jos niitä on vaan tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ollut puolijoukkueteltasta, vaan talviolosuhteisiin suunnitellusta makuupussista.

        AV

        Kunnollisessa makuupussissa tulee kovassakin pakkasessa kaksin aivan liian kuuma, joten ei kiitos.


    • En kenenkään. Tulisi kiusallinen hiljaisuus. Paitsi Disse puhuisi itsekseen koko yön ja tulisin hulluksi sen kanssa.

    • Voisin viettää yön teltassa pujottelijan, Disukan, Buddyn, tai Randen kanssa. Tosin pujottelijan kanssa ei kuitenkaan tulisi nukuttua. Disukan kanssa menisi turistessa aamutunneille ja Buddy ei edes lähtisi telttaan kanssani. Rande nukahtaisi olkapäälleni jo alkuillasta ..

      Niin joudun siis vastaamaan tähän kysymykseen Palstakamu. Hänen kanssaan saisin nukuttua. Jopa teltassa.

      • Minä olen oikeassa elämässä herrasmies. Antaisin omankin makuupussini sinulle ettei kylmä tulisi. Ja sitten pitäisin nuotiota yllä ja olisin karhuvahdissa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen oikeassa elämässä herrasmies. Antaisin omankin makuupussini sinulle ettei kylmä tulisi. Ja sitten pitäisin nuotiota yllä ja olisin karhuvahdissa.

        Tiedän sen.. siksipä oletkin valintani.


    • Anonyymi

      Olisin yön hotellissa mieluimmin pehmeissä peitoissa Rakkani kanssasi.
      Kiltiltä mieheltä Sinulle

    • Anonyymi

      Mä en nuku teltassa, en iysty nukkumaan, mä pelkään siellä aivan järjettömästi.
      Kakarana nukuin teltassa keskellä kesää, kunnes sattui pieni välikohtaus eräänä yönä!

      Teini ikäiset veljeni palasivat kotiin, joskus puolenyön jälkeen ja saivat mielestään hyvän "jekku idean"! Teltta oli pystytettynä puutarhan puolelle. Mä ja systeri siellä nukkumassa, pojat irrottivat teltan narut maasta ja tönivät meitä; lyttyyn painuneen teltan sisällä! Teltan suuaukon vetoketju oli kiinni, eikä meillä ollut minkäänlaista käsitystä; miten päästä tektasta ulos! Paniikki oli suuri ja voin vakuuttaa ett happi oli loppua ja tajuttomiis tulla, silkasta kauhusta!

      Kyllä siihen meteliin heräsi useampikin aikuinen, siinä lähiympäristössä!
      Asia joka on jäänyt mulle ihonalle, varmaan loppuiäkseni; mä en telttaan mene nukkumaan -> ennemmin vaikka taivasalla, kuin "pussiin" ahdettuna.
      Ei sille tynteele voi mitään, kun se on kerran korvien väliin syöpynyt! Olen mä yrittänyt "huvilateltassakin" yöpyä, kuunnellen yön ääniä ulkoa, ja suuremmaksi osaksi istualtani. Kyllä mä nyt varmaan pystyn yöpymään teltassa, mutt taatusti en nuku silmänräpäystäkään!

      Jospa vastaisin etten mä pelkää yhtään ainutta teltassa olijaa, ->...
      mutt niitä "oletettuja" teltan ulkopuolella olijoita; senkin edestä!
      Mä voin lähteä merelle yksinäni, samoin metsään ja autiotalossa yöpyä, mutt teltaa mä kammoan vielä tänä päivänäkin. Faija muuten pieksi mun veljeni raivon vallassa; onneksi Emo sai pihapiirin rauhoittumaan ja naapuritkin palailivat omiin oloihinsa.

      Oli muuten sen kyläkulman loppukesän puheenaihe; ainakin meille "melkein murhatuille", joka toisessa asian käänteessä, joku murjaisi siitä vitsiä! Aikuisetkin!
      Syksyllä vielä koulun jo alettua, mun luokkalaiset pojat jaksoivat kiusata "pelkuria" kunnes olivat muutaman kerran jääneet häviölle nyrkkitappelussa; koulun pihalla.
      Porukalla; sitt istuttiin tai seistiin jälki-istuntoa, kaikki tappelussa olleet!

      En kyllä kadu: muistavat kollit vielä aikuisinakin niitä aikoja! Nykyään nauruissa suin, eikä suinkaan pahalla! Vaikka silloin olivat valmiita kierittämään munt; tervassa ja höyhenissä! Kuten yks entisistä kiusanhengistä asian ilmaisi, Uittamon tanssilattialla tanssiessamme. Aika parantaa, lapsuusajan haavat!
      trollikka

    • Mä muuten inhoan telttailua ja vastaavaa. Eli todennäköisesti en menisi telttailemaan kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      En HALUAISI kenenkään kanssa.

    • Harmaaritari on sen verta kiva luulen että hän ei koskisi pitkällä tikullakaan, katseltaisiin tähtiä ja kuuta kaukoputken , tulen nuotion räiskien kera ja pysyisi säädyllisenä
      🌌🌒👩🏻‍⚕️🔭🤵🏼. 🔥 tekisimme tutkimusta ja etsitään pilvilinnoja ja avaruudesta elämää 🥰☁️🏰☁️



      • E-Lukka kirjoitti:

        Miksei, mutta vedestä en sitten nouda mitään, uimataito nääs...kuivan maan kasvatti 😏

        Voihan opettaa uimaankin.🥰 mies ei halua oppia kuulemma, joku pakokeino pitää olla. 😢 sellainen repii aina sisältä kun.. taitaa vähän asiat muistua mieleen taas. Ei ole kiva itkeä kahta yötä vaan muistijen takia. Ne vilisee väkisin mieleen.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Miksei, mutta vedestä en sitten nouda mitään, uimataito nääs...kuivan maan kasvatti 😏

        Tiesitkö sinusta tulee mieleen palstakaveri ennen kuin muuttui palstakamuksi. Muuttui ihan luonne silmissäkin. .


      • valtakunta kirjoitti:

        Voihan opettaa uimaankin.🥰 mies ei halua oppia kuulemma, joku pakokeino pitää olla. 😢 sellainen repii aina sisältä kun.. taitaa vähän asiat muistua mieleen taas. Ei ole kiva itkeä kahta yötä vaan muistijen takia. Ne vilisee väkisin mieleen.

        Aha, se itsetuhoisuus?


      • valtakunta kirjoitti:

        Tiesitkö sinusta tulee mieleen palstakaveri ennen kuin muuttui palstakamuksi. Muuttui ihan luonne silmissäkin. .

        Evoluution tulosta, tuskan kautta väljemmille vesille. Se kasvattaa


      • E-Lukka kirjoitti:

        Miksei, mutta vedestä en sitten nouda mitään, uimataito nääs...kuivan maan kasvatti 😏

        Jännä kun olet enemmän romanttisempi🥰 uskon että sinut on pian napattu. Oletko pyörittänyt jo sinun valittusi pukkurilliesi ympärillesi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jännä kun olet enemmän romanttisempi🥰 uskon että sinut on pian napattu. Oletko pyörittänyt jo sinun valittusi pukkurilliesi ympärillesi.

        Kyllä minulla jahti on käynnissä, nykyinen kohde vaatinee pidempää kypsyttelyä enkä ole tasan varma vielä missä mennään...eiköhän se tässä selviä ajan kanssa. Voi olla että olisi jo napattukin mutta kun olen vähän valikoiva...Hyshys, älä nyt kaikille kuuluta että olen piiloromantikko 😘


      • valtakunta kirjoitti:

        Jännä kun olet enemmän romanttisempi🥰 uskon että sinut on pian napattu. Oletko pyörittänyt jo sinun valittusi pukkurilliesi ympärillesi.

        Siis pikkurilliesi😅


      • Anonyymi

        Kiitos luottamuksesta :) Ehkä AV:n ylempänä ehdottama yöpymistapa johdattaisi kiusauksiin mutta jos omat makuupussukat homma pysyisi varmaan hallinnassa, ja sitä ehkä oltaisiin niin väyneitäkin jos olisi jotosta takana, tulenteko- ja ruuanlaittotouhuja että nukuttaisiin kuin tukit muutenkin. Kerran olen nukkunut liki parinkymmenen asteen pakkasessa pelkällä havuvuoteella intissä väijyssä, nukuttikin makeasti ja heräsin vasta kun kaveri tuli herättämään että vuoro ohi, nenänpää oli ihan jässä mutta muuten tarkeni kun oli hyvä pakkaspuku päällä :) Kyllä, ulkoilmassa nukkuu paremmin, se on ihan selvä ja mielenkiintoinen kokeilu olisi kun ei ole tullut ulkosalla muuten nukuttuakaan aikuisiällä. Hauska kokemus olisi varmasti tuollainen, jäisi muistiin loppuiäksi :)

        -harmiseikirj-


      • E-Lukka kirjoitti:

        Aha, se itsetuhoisuus?

        Kadun että edes sanoin sen.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kyllä minulla jahti on käynnissä, nykyinen kohde vaatinee pidempää kypsyttelyä enkä ole tasan varma vielä missä mennään...eiköhän se tässä selviä ajan kanssa. Voi olla että olisi jo napattukin mutta kun olen vähän valikoiva...Hyshys, älä nyt kaikille kuuluta että olen piiloromantikko 😘

        Kuulostaan hyvältä, on ollut merenneidon houkuttelu ja verkoin menossa🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos luottamuksesta :) Ehkä AV:n ylempänä ehdottama yöpymistapa johdattaisi kiusauksiin mutta jos omat makuupussukat homma pysyisi varmaan hallinnassa, ja sitä ehkä oltaisiin niin väyneitäkin jos olisi jotosta takana, tulenteko- ja ruuanlaittotouhuja että nukuttaisiin kuin tukit muutenkin. Kerran olen nukkunut liki parinkymmenen asteen pakkasessa pelkällä havuvuoteella intissä väijyssä, nukuttikin makeasti ja heräsin vasta kun kaveri tuli herättämään että vuoro ohi, nenänpää oli ihan jässä mutta muuten tarkeni kun oli hyvä pakkaspuku päällä :) Kyllä, ulkoilmassa nukkuu paremmin, se on ihan selvä ja mielenkiintoinen kokeilu olisi kun ei ole tullut ulkosalla muuten nukuttuakaan aikuisiällä. Hauska kokemus olisi varmasti tuollainen, jäisi muistiin loppuiäksi :)

        -harmiseikirj-

        Ouh.. 😳Oletin ettet halua nukkua teltassa aiemman havainnoinnin ja mukaan enemmän se teltta olisi ollut tuulen suojana ja auringonsarasastuskin olisi ollut kiva nähdä🌄kyllä olisin nauttinut seurastasi vain koko yön kuunnellen sinua kuin kertoa jännitys tarinoitakin.👻🎃🕸️🕷️ eikä näin oltais edes pystytty nukkumaan muuten olisin peloissani, enkä pystyisi nukkumaan ilman miehen kehoa. Ehkä tarinoista vois tulla liian jännittäviä ja säikytämme itsemme pois tai hyvin tylsiä luulisin kyllä etsivän netistä liian karmaisevan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos luottamuksesta :) Ehkä AV:n ylempänä ehdottama yöpymistapa johdattaisi kiusauksiin mutta jos omat makuupussukat homma pysyisi varmaan hallinnassa, ja sitä ehkä oltaisiin niin väyneitäkin jos olisi jotosta takana, tulenteko- ja ruuanlaittotouhuja että nukuttaisiin kuin tukit muutenkin. Kerran olen nukkunut liki parinkymmenen asteen pakkasessa pelkällä havuvuoteella intissä väijyssä, nukuttikin makeasti ja heräsin vasta kun kaveri tuli herättämään että vuoro ohi, nenänpää oli ihan jässä mutta muuten tarkeni kun oli hyvä pakkaspuku päällä :) Kyllä, ulkoilmassa nukkuu paremmin, se on ihan selvä ja mielenkiintoinen kokeilu olisi kun ei ole tullut ulkosalla muuten nukuttuakaan aikuisiällä. Hauska kokemus olisi varmasti tuollainen, jäisi muistiin loppuiäksi :)

        -harmiseikirj-

        AV ehdotus joutuisi olemaan lusikassa. Joten alastomana lusikassa nainen edessä huh huh.Sen vuoksi AV ehdotelman olisin jo aavistellut että hänen kanssaan tietäisi mihin joutuisi miksi en häntä edes ehdottanutkaan tykkään hänestä mutta hänen naisrintama pelottaa itseasiassa eikä kukaan halua olla yhden illan juttu joka on tykkää enemmän pysyvyydestä hänellä jää aina exrouvan kanssa niin läheiset suhteet ettei kukaan siihen väliin kelpaisi.

        Hänessä ei ole mitään vikaa tietää jo etukäteen mitä siitä tulisi. Enkä ole koskaan ajatellut eroavan enkä edes pettävän kun haluan olla lojaali mutta tietäisin sinun kanssa yö olisi mielenkiintoista aloituksessa ei puhuttu nukkumisesta ja ajattelin vain keksiä tekemistänsen ajan olen niin hiljainen ihminen ja kova aina kuuntelemaan jos ei minulla ole asia mihin ajatukset uppoavat. Minusta yö tarkkailemassa tähtiä olisi ollut mielenkiintoista tutkia sitä eikä vain lukea aiheesta etsiä tähtikuvioita.

        Uskoin ettei ettet edes vilkaisikaan minua seksuaalisessa ajatuksessa jo pelkään menneisyyden takia asiat” siperia opettaa ”on minusta väärin ihmisiä kohtaan kuin koronassakin kärsiä seurauksista, minähän jo kärsin seirauksista mitä raskausdesta en olisi ikinä ja hyvän tahtoisesta äidinmaidon luovutuksesta luukatoakia tai mihin sitä joutuu tunnollisena ihmisenä kestämään jos olisin vaan lähtenyt suhteesta olisin joutunut syyttämään toisen hengen menetyksestä itseäni. En siis vain jätä ihmistä enkä perhettä vaikka olisi parempia vaihtoehtoja vaan alistun.

        21vuotta on onnellisuutta mutta myös vasta painona myös hyvin syviä kuoppia enhän toisen onnellisuus voi hajoittaa enemmän minua pelottaa kuinka paljon yhteiskunta painostaa ja kuinka lapset pistää hanttiin. Lasten ympärillä on säännöt mutta myös meidän valhempien ympärillä on säännöt miten kasvattaa. Ja jos lapset toimii poikkeavasti yhteiskunnan viranomaisesti tutkii joka asian.

        Kyllä tuosta miehen pahoivoinnista julkisesti puhuttu kyllä miestäkin siperia opetti kaikilla vaan ei ole yhtä turvallisia ihmisiä ympärillä meidän perheessä se turvallisuus näkyy suojien käytössäkin.

        Jännö sisäänsä kun katsoo kokonaisuutta kuinka monta ihmistä edes pyrkii suojelemaan läheisiä FFP2 voimin kun siitä ei tehty enää lakia rikkovaksi vain kourallinen suomestakin välittää läheisistään kirjaimellisesti ja kaikkia niitä siperia tulee opettamaan . Kaikki tieto on luettavissa thl sivuilta kuin oireettomastakin koronan sairastamista voi saada long covid tai se korona menee läpitte useamman sairastamisen jälkeen lopulta joten se geeni ei suojaa lopun elämää. Eli 10vuotta tätä katsellessa miten aivojen särkemistä ja kehon monta dementtia sairastunutta ja lopulta se terve muuttuu riskiryhmäläiseksi ja kuolee sinäänsä arviota ei voi tehdä tilaston perusteella elinajan pudotusta kun näkyy vasta pitkän ajan juoksussa.

        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/taudit-ja-taudinaiheuttajat-a-o/koronavirus-sars-cov-2/pitkittynyt-koronatauti-eli-long-covid


    • Palstakamu on mun pikkuveli, joten hänen. Jotenkin luotan, että seurassa olis sopivan rentoa, hiljaista, sopivasti puhetta muttei liikaa ja hän on turvallinen, jos joku änkisi telttaan kiusaamaan. 😄

      Sitä paitsi muhkea parta takaisi, että myös mun lemmikit tarkenisi teltassa, parran suojissa. 😜

      • Huitale: "Palstakamu on mun pikkuveli, joten hänen."

        Sinähän olet ainut lapsi Teidän perheessä? Miten niin Palstakamu on Sinun pikkuveljesi - henkisesti vai miten?


      • Minä olen sellainen nallekarhu oikeassa elämässä. Josta sitten kuoriutuu petokarhu, jos joku yrittää tavalla tai toisella vahingoittaa minun läheisiäni. Puolustan minulle tärkeitä ihmisiä vaikka henki menisi.

        Tykkään oudoista filosofisista keskusteluista. Joten samalla kun odotettaisiin tähdenlentoa yötaivaalla, tulisi höpöteltyä ja parannettua maailmaa. Ja minusta tosiaan on luontevaa olla ihan vaan hiljaakin ja nauttia tunnelmasta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä olen sellainen nallekarhu oikeassa elämässä. Josta sitten kuoriutuu petokarhu, jos joku yrittää tavalla tai toisella vahingoittaa minun läheisiäni. Puolustan minulle tärkeitä ihmisiä vaikka henki menisi.

        Tykkään oudoista filosofisista keskusteluista. Joten samalla kun odotettaisiin tähdenlentoa yötaivaalla, tulisi höpöteltyä ja parannettua maailmaa. Ja minusta tosiaan on luontevaa olla ihan vaan hiljaakin ja nauttia tunnelmasta.

        Siksi mä sut valitsisinkin. Kaikki elementit sopii meikäläiselle hyvin, seuranani telttailevalle. 🤗

        On lutuinen, mutta äreä ja murea kun tarttee, osaa puhua mutta osaa olla rauhassa hiljaakin. Ja mikä parasta, ymmärtää mun omituisuuttakin. Eli just hyvää seuraa. 😅

        Hyvää yötä. 💤🙂


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Huitale: "Palstakamu on mun pikkuveli, joten hänen."

        Sinähän olet ainut lapsi Teidän perheessä? Miten niin Palstakamu on Sinun pikkuveljesi - henkisesti vai miten?

        Henkisesti ja nuorempana tietysti pikkubroidi. 😄💗

        Jotenkin tykkään hänestä, helppo tykätä. Suora, lutuinen, haastava, halutessaan osaa puolustaa itseään ja muita, huumorintajuinen, ymmärtää muutakin kun oman napansa.. Jollain tavalla sukulaussielu mun mielestä.


      • Huitale kirjoitti:

        Siksi mä sut valitsisinkin. Kaikki elementit sopii meikäläiselle hyvin, seuranani telttailevalle. 🤗

        On lutuinen, mutta äreä ja murea kun tarttee, osaa puhua mutta osaa olla rauhassa hiljaakin. Ja mikä parasta, ymmärtää mun omituisuuttakin. Eli just hyvää seuraa. 😅

        Hyvää yötä. 💤🙂

        Kiva ruveta nukkumaan miettien mielikuvaa kuvitteellisesta telttaretkestä. Hyviä öitä :)


      • Huitale kirjoitti:

        Henkisesti ja nuorempana tietysti pikkubroidi. 😄💗

        Jotenkin tykkään hänestä, helppo tykätä. Suora, lutuinen, haastava, halutessaan osaa puolustaa itseään ja muita, huumorintajuinen, ymmärtää muutakin kun oman napansa.. Jollain tavalla sukulaussielu mun mielestä.

        Kiitos selityksestä! Hyvää talviaikaa! :)


    • Minun kanssani ei kannata telttailla, sillä todennäköisesti valvon myöhään ja kulutan samalla eväskeksivarastoa kohtuuttomasti.

      • Minäkin valvon mutta varmaan paistettaisiin vaahtokarkkeja nuotiolla..🔥Vaihtaisin kyllä evääsi. Juoksisit varmaan karkuun minua kun tajuaisit miten huolehdin sinusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minäkin valvon mutta varmaan paistettaisiin vaahtokarkkeja nuotiolla..🔥Vaihtaisin kyllä evääsi. Juoksisit varmaan karkuun minua kun tajuaisit miten huolehdin sinusta.

        (piilotan munkkipussit ja irtokarkit kanervikon suojiin ja ryömin sinne huomaamatta aamuyön tunteina)


      • buddy-love kirjoitti:

        (piilotan munkkipussit ja irtokarkit kanervikon suojiin ja ryömin sinne huomaamatta aamuyön tunteina)

        Arvasin tämän 😔


    • Anonyymi

      Ei jaksa pitkin poikia metsiä trangia märkänä...

    • Olen ennenkin vastannut näihin leiriytymis- ja telttailukysymyksiin hyvin yksinkertaisesti. Ne eivät sovi minulle.
      Minut löytää lähimmästä hotellista, tai (vielä parempi) kotoa.

      Hauskaa telttailua sinne vaan. 😂

      • Maasturin perässä on ihan hyvä nukkua ja vietin puolet eräästä kesästä siten, sillä silloin oli projekti, joka vaati liikkumista melkein koko maan alueella ja ihan syrjäisimmillä nurkilla.


      • buddy-love kirjoitti:

        Maasturin perässä on ihan hyvä nukkua ja vietin puolet eräästä kesästä siten, sillä silloin oli projekti, joka vaati liikkumista melkein koko maan alueella ja ihan syrjäisimmillä nurkilla.

        Minun on vaikea nukkua jopa matkailuautossa. Näin herkkäunisena, jokainen ulkoa tuleva rasahdus ja ääni vavahduttaa hereille. Olo on hyvin epämukava. Seuravana aamuna olen väsynyt ja kiukkuinen kuin pyrstöön ammuttu akkametso.
        Paarempi, kun jätän retkeilyn suosiolla siitä nauttiville.

        Nuorempana kävin ystävien kanssa kesäisin leirintäalueilla ja hauskaa oli, mutta nykyään olen liian mukavuudenhaluinen.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Minun on vaikea nukkua jopa matkailuautossa. Näin herkkäunisena, jokainen ulkoa tuleva rasahdus ja ääni vavahduttaa hereille. Olo on hyvin epämukava. Seuravana aamuna olen väsynyt ja kiukkuinen kuin pyrstöön ammuttu akkametso.
        Paarempi, kun jätän retkeilyn suosiolla siitä nauttiville.

        Nuorempana kävin ystävien kanssa kesäisin leirintäalueilla ja hauskaa oli, mutta nykyään olen liian mukavuudenhaluinen.

        Minäkin herään helposti ja siihenkin kun kissa tulee huoneeseen (vaikka se on todella hiljainen). Ja silti väsyneenä nukun melkein missä tahansa (kerran Pasi-panssariautossa, niin että päässäni oleva kypärä hakkasi teräksiseen seinään).
        Tuolla kesäreissailullani ei ollut muuten ylimääräisiä ääniä yöllä, mutta linnut keräsivät turhan aikasin ja ne kyllä pitivät mekkalaa (mutta varsinaisen yön nukuin hyvin).


      • buddy-love kirjoitti:

        Minäkin herään helposti ja siihenkin kun kissa tulee huoneeseen (vaikka se on todella hiljainen). Ja silti väsyneenä nukun melkein missä tahansa (kerran Pasi-panssariautossa, niin että päässäni oleva kypärä hakkasi teräksiseen seinään).
        Tuolla kesäreissailullani ei ollut muuten ylimääräisiä ääniä yöllä, mutta linnut keräsivät turhan aikasin ja ne kyllä pitivät mekkalaa (mutta varsinaisen yön nukuin hyvin).

        Oliko se avolavamaasturi, jossa nukuit kesäreissullasi? Ei kait sentään? Olisi aika villiä ja hippimäistä nukkua taivasalla.

        Linnut herättää aikaisin, joskus mökillä lomaillessa, mutta jostain syystä se ei ole niin häiritsevää. Jaksan lekotella sängyssä ja herätä hitaasti. Kiireetön herääminen on ihan parasta.

        Pasi on suosikki panssariauto. Pansariajoneuvoja tulee katseltua joskus tv:stä, jossain sotilasparaateissa. Pasi is the best!


      • tosi.typy kirjoitti:

        Oliko se avolavamaasturi, jossa nukuit kesäreissullasi? Ei kait sentään? Olisi aika villiä ja hippimäistä nukkua taivasalla.

        Linnut herättää aikaisin, joskus mökillä lomaillessa, mutta jostain syystä se ei ole niin häiritsevää. Jaksan lekotella sängyssä ja herätä hitaasti. Kiireetön herääminen on ihan parasta.

        Pasi on suosikki panssariauto. Pansariajoneuvoja tulee katseltua joskus tv:stä, jossain sotilasparaateissa. Pasi is the best!

        Ei ollut avolava, vaan ihan umpimalli ja takapenkin kaatamalla siihen sai riittävästi nukumistilaa. olimme samalla autolla pariin kertaan pitkin Eurooppaakin ja kyllä siellä kolmekin nukkui (tosin yksi oli aika laiha). Ei silti enää mukavasti.
        On se maasturi edelleenkin olemassa (mutta ei rekisterissä) ja ehkä laitan sen jossain vaiheessa museorekisteriin (pitää kyllä kunnostaa aika paljon, sillä siinä on rungossa sen verran ruostetta, ettei katsastus pidä siitä).


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei ollut avolava, vaan ihan umpimalli ja takapenkin kaatamalla siihen sai riittävästi nukumistilaa. olimme samalla autolla pariin kertaan pitkin Eurooppaakin ja kyllä siellä kolmekin nukkui (tosin yksi oli aika laiha). Ei silti enää mukavasti.
        On se maasturi edelleenkin olemassa (mutta ei rekisterissä) ja ehkä laitan sen jossain vaiheessa museorekisteriin (pitää kyllä kunnostaa aika paljon, sillä siinä on rungossa sen verran ruostetta, ettei katsastus pidä siitä).

        Tuo vanhan maasturin kunnostaminen kuulostaa suuritöiseltä urakalta. Rahaa uppoaa varaosiin, jos niitä on enää edes saatavilla.
        Onko sillä maasturilla sinulle tunnearvoa ja sen takia halut pitää sen? Muuten, olisi ehkä järkevämpää luopua vanhasta ja hankkia toimiva maasturi.

        Tämä taitaa olla yksi niistä sinun ikuisuusprojekteistasi, joista olet aikaisemmin maininnut?


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuo vanhan maasturin kunnostaminen kuulostaa suuritöiseltä urakalta. Rahaa uppoaa varaosiin, jos niitä on enää edes saatavilla.
        Onko sillä maasturilla sinulle tunnearvoa ja sen takia halut pitää sen? Muuten, olisi ehkä järkevämpää luopua vanhasta ja hankkia toimiva maasturi.

        Tämä taitaa olla yksi niistä sinun ikuisuusprojekteistasi, joista olet aikaisemmin maininnut?

        On nykyisin ikuisuusprojekti, mutta ehkä minulla on jossain vaiheessa hyvä talvilämmin halli ja siellä autonosturi, niin tuokin projekti etenee huomattavasti nopeammin.
        Ei se siis mitenkään mahdoton urakka ole ja osia tarvitaan vain vähän ja niitä saa edelleen oikein hyvin.
        Lisäksi nyt siitä ei enää kannata luopua siksikään, että noiden hinnat ovat alkaneet nousta aika vauhdilla ja katsoin, että Usassa oli yksi hiukan parempikuntoinen myyty 30 tuhannella dollarilla.
        Tietysti voisi olla niinkin, että joki ammattikoulu voisi ottaa tuon rungon korjausprojektiksi ja siten säästäisin aikaa.

        Ostin muuten juuri tänään yhden isohkon työstökoneen (käytettynä ja oikein sopivalla hinnalla) ja se auttaa monessa projektissa.
        Pitäisi hakea se Järvenpäästä joskus parin viikon päästä.

        ((sen moottoripyöräprojektin voisin kyllä myydä, sillä minun on vaikea kunnostaa sitä ilman parannuksia ja sitten se ei enää kelpaa museorekisteriin))


      • buddy-love kirjoitti:

        On nykyisin ikuisuusprojekti, mutta ehkä minulla on jossain vaiheessa hyvä talvilämmin halli ja siellä autonosturi, niin tuokin projekti etenee huomattavasti nopeammin.
        Ei se siis mitenkään mahdoton urakka ole ja osia tarvitaan vain vähän ja niitä saa edelleen oikein hyvin.
        Lisäksi nyt siitä ei enää kannata luopua siksikään, että noiden hinnat ovat alkaneet nousta aika vauhdilla ja katsoin, että Usassa oli yksi hiukan parempikuntoinen myyty 30 tuhannella dollarilla.
        Tietysti voisi olla niinkin, että joki ammattikoulu voisi ottaa tuon rungon korjausprojektiksi ja siten säästäisin aikaa.

        Ostin muuten juuri tänään yhden isohkon työstökoneen (käytettynä ja oikein sopivalla hinnalla) ja se auttaa monessa projektissa.
        Pitäisi hakea se Järvenpäästä joskus parin viikon päästä.

        ((sen moottoripyöräprojektin voisin kyllä myydä, sillä minun on vaikea kunnostaa sitä ilman parannuksia ja sitten se ei enää kelpaa museorekisteriin))

        Tuleeko se hyvä talvilämmin halli siihen vanhan ladon paikalle, joka sinun on tarkoitus polttaa maan tasalle? Jokos se on poltettu? Kyllä, kuten huomaat, minä luen viestit tarkkaan ja jopa muistan aiheet ja sisällön.

        Kaikki sellaiset projektit, joita ei ole edes aikomusta viedä loppuun, kannattaa myydä pois ja tehdä tilaa tärkeämmille projekteille. Itse pidän järjestyksestä ja suosittelen sitä myös tilaisuuden tullen muille.

        Kunhan saat sen uuden työstökoneen haettua Järvenpäästä, laittaisitko kuvia pastalle? Kiinnostaisi nähdä, minkälaiset vempaimet ovat sinulle mieluisia. :)

        Väsyttää. Päätä tyynyyn ja peittoa korville.

        öitä!


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuleeko se hyvä talvilämmin halli siihen vanhan ladon paikalle, joka sinun on tarkoitus polttaa maan tasalle? Jokos se on poltettu? Kyllä, kuten huomaat, minä luen viestit tarkkaan ja jopa muistan aiheet ja sisällön.

        Kaikki sellaiset projektit, joita ei ole edes aikomusta viedä loppuun, kannattaa myydä pois ja tehdä tilaa tärkeämmille projekteille. Itse pidän järjestyksestä ja suosittelen sitä myös tilaisuuden tullen muille.

        Kunhan saat sen uuden työstökoneen haettua Järvenpäästä, laittaisitko kuvia pastalle? Kiinnostaisi nähdä, minkälaiset vempaimet ovat sinulle mieluisia. :)

        Väsyttää. Päätä tyynyyn ja peittoa korville.

        öitä!

        Mahdolisesti tulee juuri siihen samalle paikalle. Ei ole poltettu vasta kuin puolet ja siksi, että se kävi niin huteraksi, ettei sitä uskaltanut enää purkaa käsin enempää. Purkamiseen sopiva kone tuli kotiin vasta muutama päivä sitten ja sillä on vielä muuta hommaa, mutta sen jälkeen purkaminen ja poltto jatkuuvat.

        Järjestys on hyvä ja tarpeellinen asia, mutta epäjärjestystäkin tarvitaan, sillä se auttaa luovuudessa.

        Laitan kuvia kun se on saatu tänne ja sisälle.

        Öitä.
        (ehkäpä itsekin nukun kohta)


      • buddy-love kirjoitti:

        Mahdolisesti tulee juuri siihen samalle paikalle. Ei ole poltettu vasta kuin puolet ja siksi, että se kävi niin huteraksi, ettei sitä uskaltanut enää purkaa käsin enempää. Purkamiseen sopiva kone tuli kotiin vasta muutama päivä sitten ja sillä on vielä muuta hommaa, mutta sen jälkeen purkaminen ja poltto jatkuuvat.

        Järjestys on hyvä ja tarpeellinen asia, mutta epäjärjestystäkin tarvitaan, sillä se auttaa luovuudessa.

        Laitan kuvia kun se on saatu tänne ja sisälle.

        Öitä.
        (ehkäpä itsekin nukun kohta)

        Siitä hyvästä, talvilämpimästä hallista vielä sen verran, onko sinulla jo suunnitteilla kuinka iso siitä tulisi? Oletko jo mielessäsi hahmottanut miltä halli näyttäisi ja mitä siellä pitäisi olla?
        Sinun varmaan kannattaisi palkata arkkitehti ja rakennusmestari, jotta tulee varmasti hyvä ja juuri sellainen kuin haluat.
        Sinne varmasti pitäisi myös rakentaa kunnollinen tie. Tarvitset esteettömän pääsyn halliin. Varsinkin isojen koneiden ja vekottimien kanssa.
        Ettei se halli olisi jossain kuraisen pellon keskellä, johon kaikki ajoneuvot uppoavat.
        Noh, onhan sekin puuhastelua ja ajankulua, kun kaivat koneita esiin märän mullan keskeltä. :)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Siitä hyvästä, talvilämpimästä hallista vielä sen verran, onko sinulla jo suunnitteilla kuinka iso siitä tulisi? Oletko jo mielessäsi hahmottanut miltä halli näyttäisi ja mitä siellä pitäisi olla?
        Sinun varmaan kannattaisi palkata arkkitehti ja rakennusmestari, jotta tulee varmasti hyvä ja juuri sellainen kuin haluat.
        Sinne varmasti pitäisi myös rakentaa kunnollinen tie. Tarvitset esteettömän pääsyn halliin. Varsinkin isojen koneiden ja vekottimien kanssa.
        Ettei se halli olisi jossain kuraisen pellon keskellä, johon kaikki ajoneuvot uppoavat.
        Noh, onhan sekin puuhastelua ja ajankulua, kun kaivat koneita esiin märän mullan keskeltä. :)

        Sellainen olisi jo rakennettu, sillä isäni oli aikeissa aloittaa, mutta sitten äitini ilmoitti, ettei hyväksy peltihallia (se kuitenkin kolhiintuu), eikä se myöskään saa näkyä makuuhuoneen ikkunasta. Isäni suunnitelma oli: tuossa on tuon kokoinen tila, tehdään siihen sen kokoinen halli. Minä puolestani ilmoitin, että ensin pitäisi suunnitella mitä hallissa on tarkoitus tehdä ja sen muoto ja koko määräytyy sen mukaisesti. Veljellänikin oli jokin kanta asiaan, mutta sitä on aina hankala saada kuuluville.

        Meillä oli muuten hetken aikaa pienehkö, mutta hyvä halli, mutta joku poltti sen (eivät ilmeisesti tienneet että olimme ostaneet sen ja edelliseen omistajaan (iso firma) suuttuneet olivat kostamassa kohteluaan (niillä oli ollut paikallisesti kuulemma erityisen hankala työnjohtaja). Kauppa oli sen verran tuore, ettei siihen ollut vielä edes vakuutusta.

        Minulla on nyt ihan järkevä suunnitelma halliasiaan, mutta se milloin nuo muut hyväksyvät sen, on vielä epävarmaa. Täällä on usein se ongelma, että kaikki ovat eri mieltä ja kaikki ovat myös oikeassa.

        Tie on ja kohtuullisen esteetönkin, mutta se on tulossa toisen rakennuksen jatkoksi, niin kulkemista pitää hiukan järjestellä.
        Sattumoisin, minulla on jonkinasteinen koulutus myös tuollaisten rakennusten suunnitteluun, mutta lujuuslaskelmia en tee, joten siihen pitää hankkia joku.

        Ja nyt lähden korjaamaan pakettiautoa (onneksi maa on jäässä, niin selkä ei kastu).
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        Sellainen olisi jo rakennettu, sillä isäni oli aikeissa aloittaa, mutta sitten äitini ilmoitti, ettei hyväksy peltihallia (se kuitenkin kolhiintuu), eikä se myöskään saa näkyä makuuhuoneen ikkunasta. Isäni suunnitelma oli: tuossa on tuon kokoinen tila, tehdään siihen sen kokoinen halli. Minä puolestani ilmoitin, että ensin pitäisi suunnitella mitä hallissa on tarkoitus tehdä ja sen muoto ja koko määräytyy sen mukaisesti. Veljellänikin oli jokin kanta asiaan, mutta sitä on aina hankala saada kuuluville.

        Meillä oli muuten hetken aikaa pienehkö, mutta hyvä halli, mutta joku poltti sen (eivät ilmeisesti tienneet että olimme ostaneet sen ja edelliseen omistajaan (iso firma) suuttuneet olivat kostamassa kohteluaan (niillä oli ollut paikallisesti kuulemma erityisen hankala työnjohtaja). Kauppa oli sen verran tuore, ettei siihen ollut vielä edes vakuutusta.

        Minulla on nyt ihan järkevä suunnitelma halliasiaan, mutta se milloin nuo muut hyväksyvät sen, on vielä epävarmaa. Täällä on usein se ongelma, että kaikki ovat eri mieltä ja kaikki ovat myös oikeassa.

        Tie on ja kohtuullisen esteetönkin, mutta se on tulossa toisen rakennuksen jatkoksi, niin kulkemista pitää hiukan järjestellä.
        Sattumoisin, minulla on jonkinasteinen koulutus myös tuollaisten rakennusten suunnitteluun, mutta lujuuslaskelmia en tee, joten siihen pitää hankkia joku.

        Ja nyt lähden korjaamaan pakettiautoa (onneksi maa on jäässä, niin selkä ei kastu).
        :)

        Mielestäni äitisi oli oikeassa. Peltihalli olisi ollut ruma näköalan pilaaja.

        Teidän suunnalla on omituisia pyromaaneja, jotka kuvittelevat, että riitojen ratkaisuksi sopii hallien polttaminen. Vaikka se halli oli teidän, ne muka kostivat sille edelliselle omistajalle vähän väärällä tavalla. Saatiinko niitä pyromaaneja koskaan kiinni? Toivottavasti saivat maksimirangaistukset.

        Työtehoseuran sivuilla oli Huolto- ja korjaustilojen toteutusmalleja maatiloille. Siellä on erilaisia vaihtoehtoja ja kaavioita, jotka saattavat olla avuksi, tai ihan vaan mielenkiinnosta.
        Tuo linkki on vuodelta 2011. Kustannusarvio tuskin enää pitää paikkaansa.

        https://www.tts.fi/files/2655/Huolto-_ja_korjaustilojen_toteutusmalleja_maatiloille.pdf


      • tosi.typy kirjoitti:

        Mielestäni äitisi oli oikeassa. Peltihalli olisi ollut ruma näköalan pilaaja.

        Teidän suunnalla on omituisia pyromaaneja, jotka kuvittelevat, että riitojen ratkaisuksi sopii hallien polttaminen. Vaikka se halli oli teidän, ne muka kostivat sille edelliselle omistajalle vähän väärällä tavalla. Saatiinko niitä pyromaaneja koskaan kiinni? Toivottavasti saivat maksimirangaistukset.

        Työtehoseuran sivuilla oli Huolto- ja korjaustilojen toteutusmalleja maatiloille. Siellä on erilaisia vaihtoehtoja ja kaavioita, jotka saattavat olla avuksi, tai ihan vaan mielenkiinnosta.
        Tuo linkki on vuodelta 2011. Kustannusarvio tuskin enää pitää paikkaansa.

        https://www.tts.fi/files/2655/Huolto-_ja_korjaustilojen_toteutusmalleja_maatiloille.pdf

        Itsekin olin peltiä vastaan.

        Ei saatu kiinni ja tekijä on täysin tuntematon. Joskus kauan sitten meiltä poltettiin eräs asuinrakennuskin (kunta oli vuokrannut sen vähäosaisten... noh, siis pulien asunnoksi) ja sen tekijä oli pitkään tuntematon ja kaikki kuvittelivat että se syttyi tupakantumpista rappupielen heinikossa, mutta sitten joku synnintuntoinen soitti herätyskokouksesta, että hän sen sytytti. Asia oli jo vanhentunut ja vakuutusyhtiö oli korvannut silloin aikoinaan koko homman ilman kysymyksiä, joten isäni sanoi vain, että asia on kunnossa ja että olkoon huoletta.

        Silloin paria vuotta sitä hallinpolttoa aiemmin, meillä oli yksi kone pitkäaikaisessa varastoinnissa siinä lähistöllä ja kun aloin laittaa sitä työkuntoon, niin seuraavana yönä olivat vieneet siitä polttoaineet ja jättäneet vielä pohjapropun aukin niin, että osa polttoaineesta valui koneen sisälle. Eivät silloinkaan ilmeisesti tienneet että se on meidän, eikä sen hallin entisen omistajan. On siellä myös ammuttu koneen ikkunasta haulikolla läpi. Nyt kun sillä entisellä ei ole enää mitään siellä lähimaillakaan, niin meidän koneistamme ei ole hävinnyt polttoaineita ja muutenkin tilanne on rauhoittunut.

        Kiitos linkistä, en ollut nähnyt tuota aiemmin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Itsekin olin peltiä vastaan.

        Ei saatu kiinni ja tekijä on täysin tuntematon. Joskus kauan sitten meiltä poltettiin eräs asuinrakennuskin (kunta oli vuokrannut sen vähäosaisten... noh, siis pulien asunnoksi) ja sen tekijä oli pitkään tuntematon ja kaikki kuvittelivat että se syttyi tupakantumpista rappupielen heinikossa, mutta sitten joku synnintuntoinen soitti herätyskokouksesta, että hän sen sytytti. Asia oli jo vanhentunut ja vakuutusyhtiö oli korvannut silloin aikoinaan koko homman ilman kysymyksiä, joten isäni sanoi vain, että asia on kunnossa ja että olkoon huoletta.

        Silloin paria vuotta sitä hallinpolttoa aiemmin, meillä oli yksi kone pitkäaikaisessa varastoinnissa siinä lähistöllä ja kun aloin laittaa sitä työkuntoon, niin seuraavana yönä olivat vieneet siitä polttoaineet ja jättäneet vielä pohjapropun aukin niin, että osa polttoaineesta valui koneen sisälle. Eivät silloinkaan ilmeisesti tienneet että se on meidän, eikä sen hallin entisen omistajan. On siellä myös ammuttu koneen ikkunasta haulikolla läpi. Nyt kun sillä entisellä ei ole enää mitään siellä lähimaillakaan, niin meidän koneistamme ei ole hävinnyt polttoaineita ja muutenkin tilanne on rauhoittunut.

        Kiitos linkistä, en ollut nähnyt tuota aiemmin.

        Teillä on siellä ilkeitä kriminaaleja. Ne pitäisi saada kiinni ja vastuuseen teoistaan. Tuollainen käytös ei ole oikeutettua, vaikka kuinka olisivat vihaisia sillen liikemiehelle ja sen toiminnalle. On olemassa järkevämpiäkin tapoja hakea oikeutta.

        Innostun kaikista projekteista. Itse en osaa rakentaa, enkä oikein ymmärrä siitä puolesta mitään. Olen sitä mieltä, että ne rakentaa jotka osaa, ja minä suunnittelen, kun luovuusvaihde iskee päälle. Meillä on kaikilla omat vahvuutemme ja heikkoutemme.
        Oma ideointi lähtee jostain selkäytimestä, kun puhutaan tilaratkaisuista, sisustuksesta, väreistä ja materiaaleista, heittäydyn mielelläni mukaan.

        Noin 20v. sitten sukulaiset rakensivat mökkiä ja itse innostuin siitä projektista. Hain omaksi ilokseni mielenkiintoisia ratkaisuja makuuhuoneisiin, keittiöön ja terassille, sekä olisin rakentanut sinne grillikatoksen kaikilla herkuilla, koska se olisi sopinut hienosti tilaan, johon ajattelin terassin jatkamista. Noh, siinä oli paljon muutakin hauskaa ja piirtelin niitä suunnitelmia huvikseni.
        Edesmennyt isäni oli siellä myös talkoissa ja näki niitä paperille tuhertamiani suunnitelmia. Se tuli hieman hämillään sanomaan, ettei minun pitäisi tyrkyttää ideoitani, jos en kerta ole maksajana. Koska minulla ei ole mitään älyä, kuinka paljon kaikki maksaa. Olisi parasta pitää ne inspiraation tuotokset omana tietonani.
        Olin kuitenkin ehtinut näyttää tädille ideoitani ja keskustelimme sisustusideoista, hän kyllä innostui ja ymmärsi luovuuttani. Valitettavasti isä sotki innovatiivisen kuplani muistuttamalla tiukasta budjetista, joka ei saa ylittyä.
        Näin saadaan hyvä luovuus tukahdutettua.

        En minä isälle suuttunut, hän ei vaan ymmärtänyt minun suuria visioitani. :)


    • No varmaan kenen tahansa palstakollin, harmittomia veijareitahan nuo kaikki ovat. Luullakseni viihtyisin sillä retkellä parhaiten Dissen tai Harmiksen kanssa, Palstakamukin voisi olla aika hyvä.

      Mutta kysymys on irrelevantti, lopettelin telttailun pentuvuosien päätteeksi. Tosin never say never, niin mistäpä sitä tietää mistä itsensä tulevaisuudessa löytää.

    • Viihdyn paremmin hotellimajoituksessa ja hyvätasoisessa mökkimajoituksessa, eli telttaan en ensimmäisenä ole hinkumassa, mutta jos yöpyisin teltassa, niin yöpymisseuran täytyisi olla sellainen henkilö, jonka seurassa olisi turvallista olla ja tietenkin myös viihtyisää.

      Saamani vaikutelman perusteella sellaisia henkilöitä voisivat olla Disse, Rande ja Mikkojuhan. Rande tosin ei uskaltaisi yöpyä minun kanssani, kun hän pelkäisi, että veisin repustaan hänen autonavaimensa 😁

    • Anonyymi

      Kuvan perusteella Pujottelijan.

    • Niinkun miksi En uskaltaisi, jonkun kanssa? 🤔 Täytyykö tähän nyt luetella kaikki nimimerkit? 😄

      Mutta siis tuo on tavattoman epätodennäköistä, koska en oikein viihdy telttamajoituksessa. Mieluummin nukun oikeassa sängyssä ja neljän seinän sisällä 👍

    • Anonyymi

      Palstakamu on osoittanut kestävyytensä pitkällä juoksulla, Sen kanssa voisin uskaltaa jopa onnettomuuksiin, siitä syystä ehkä...Mutta tosiaan kuorsaan itse, niin ehkä ajattelisin hänen parastaan ja koittaisin humoristisesti vähentää hengitystäni, tai ainakin minimoida tätä kuorsaus taipumustani. ...Uskoisin, ettei olisi aihetta, mistä ei voisi keskustella...Toki saattaisi mennä kovin myöhäiseksi kummasti ne nukkumiset.

      • Anonyymi

        Mutta, jos saisin väliksen ja randen siihen telttaan, niin kuumalliseksi saattaisi mennä, että unohtaisin koko tuhisemiseni, ja jos olisi mahdollista niin harmis olisi tukeni ja turvani, mutta toisaalta, kun nukahtavat , niin kuivaa huumoria olisi hauska jakaa Hukan kanssa ennen nukkumaan menoa. Saisihan tuo haaveilijakin käydä viettämässä aikaa, ja pikkistäkin
        jaksaisin, mutta mulle mukavinta olisi unohtaa itseni tässäkin seurassa, joten välis ja olisi ehdottomasti tervetullut turisija muiden ohella. Siinähän voisi niin helposti sniikata ihan vaikka mihin keloihinsa, vaikka muut paikalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, jos saisin väliksen ja randen siihen telttaan, niin kuumalliseksi saattaisi mennä, että unohtaisin koko tuhisemiseni, ja jos olisi mahdollista niin harmis olisi tukeni ja turvani, mutta toisaalta, kun nukahtavat , niin kuivaa huumoria olisi hauska jakaa Hukan kanssa ennen nukkumaan menoa. Saisihan tuo haaveilijakin käydä viettämässä aikaa, ja pikkistäkin
        jaksaisin, mutta mulle mukavinta olisi unohtaa itseni tässäkin seurassa, joten välis ja olisi ehdottomasti tervetullut turisija muiden ohella. Siinähän voisi niin helposti sniikata ihan vaikka mihin keloihinsa, vaikka muut paikalla...

        Juu, ja badiloov, sekä simiti, sekä disse, mitä kuvaa tässä muodostellut, mistä nyt tuskin mihinkään pysyvään ja oikeaan, niin hirmusti omaa aikaa ja kahdenkeskisiä keskusteluja, muuten menee harakoille, ja jopa hiutuleen kanssa, uskoisin sävelen löytyvän käytännössä, jopa helpommin, kuin teoriassa. Mutta yhdistelyt, missä suhteessa, ja mitenkin, niin luulen, että hiljaa sisäänpäin hymyilisin mikkiksen kanssa. Saisi osansa tästä puujalka showsta hoitaa kotiin...ja haaveilija olisi kainalossani tätä jakamassa, kuten tytöt tekee. Naiselta sivusta vaan...Älkää nyt järkyttykö, huumorilla eteenpäin.


    • Anonyymi

      Eipä täält kukaan tervejärkinen itselleen miestä eti suurin osa meistä miehistä tääl vaikuttas olevan jonkin sortin mielenterveyshoidon tarpees mu kyllä täältä varmaan sen loppuelämän helvetin löytää jos ei oikeassa maailmassa riitä rohkeus tutustua

      • Anonyymi

        Ei vaan kysymys oli teoreettinen. Mietin, jopa, että pitäisikö tulla miittiin, mutta toisaalta jos en ole rekattuna, niin voisi olla jopa liian omituinen tilanne. Olisi hyvä, että kaikilla olisi joku pohja ja perusta jakaa, mutta jos joku tulisi siihen liian tavallaan ulkoa, niin mitä tilanteeseen loisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kysymys oli teoreettinen. Mietin, jopa, että pitäisikö tulla miittiin, mutta toisaalta jos en ole rekattuna, niin voisi olla jopa liian omituinen tilanne. Olisi hyvä, että kaikilla olisi joku pohja ja perusta jakaa, mutta jos joku tulisi siihen liian tavallaan ulkoa, niin mitä tilanteeseen loisi...

        Ja ymmärrän kyllä, että huumorini on monille joskus tavallaan liikaa, tai menee yli sen, missä muilla on mukava olla. Mutta kun mut näkisi, niin ymmärtäisi sen ilmeistä, mitä täältä taas ei voi. Lähtökohtaisesti, mietin enemmän muita, mutta joskus nyt repäisen ja heitän tänne mitä mieleen pälkähtää. Toki, sekin voi olla joillekin pelottavaa. Mutta minä en todellisuudessa sitä kuitenkaan ole. Tai voin olla, jos sitä toivotaan. Voihan ja sentään...
        Mutta se, että seison sen takana, en ole ottamassa asiaani pois.


    • Anonyymi

      Taltan ja kirveen kaa.

      • Anonyymi

        No, ei nyt ole mitään mielestäni noin raskasta. Ihmiset yllättävät, ja monesti juuri tilalla, jota muille antavat. Tällä syntyy helposti olettamus, jossa kärkkäimmin mielipiteitään jakelevat, olisivat sitä mitenkään käytännössä. Joskus ne on hyvin eri asioita.


    • Anonyymi

      Aivan sama miten luotettavan ihmisolennon ka nukkuisi,niin aina voi tulla joku hullu ulkopuolinen ja repiä teltan riekaleiksi,kuten podomissa. Tukka menisi sekaisin ja muurahaisia makuupussiin. Ei olisi peiliä missä meikata ja muutenkin ihailla itseään😝 eihei,en lähtisi💩

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pöh. Hölmö kysymys. Tietenkin itsekseni kanssa. Eväänä olisi tölkkilihapullia.

      >simiti<

    • Anonyymi

      melkoista halloween-viettojas kun näin uutisissa että jotain raakojsa mätiä ksansnmuniskin herityeltu kothteisiii9n....

    • Anonyymi

      aika hauskaa kun innostuin selittämään miten jostain uuden vuoden vuoden niistä sulatettavista pikkukengistäkin voi tehdä muotin avulla oman muotoisisia..

    • Anonyymi

      Valaiskaa ihmeessä, että mikä tämä telttoihin liittyvä seksifantasiajuttu oikein on? Mikä teitä niissä teltoissa kiihottaa?

    • Anonyymi

      Pari nikkiä tulee mieleen mutta eivät enää taida olla palstoilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe