Paula jauhotti boomerisedän

Anonyymi-ap

Ihan oikein:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009954489.html

"– Maisan ulosanti oli misseistä paras. Ja kun joku muu puhui lemmikeistä, niin Maisa kuvaili kiinteistöalan tilannetta. Kauneus ja järki voivat olla samassa ihmisessä, Alatalo sanoi lapsenlapsestaan haastattelussa."

Alatalo paljasti tyhmyytensä tuolla. Ei kai se itse mikään välkky ole tainnut koskaan ollakaan, musiikkipiireissä aikoinaan pärjännyt kun pyörinyt oikeissa porukoissa.

-harmiseikirj-

47

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei toi ole edes boomeri, aloittaja ite vaikuttaa boomerilta. Sisäsiittoista politiikan-lukemista se on, joku 7 päivää toimii sanakirjan silloin.

      Alatalolta olen kuullut livenä "Känkkäränkän". Se tuli sillä selväksi.

      • Anonyymi

        ...maailmakaan pärjää ilman massamediaa noilla älynlahjoilla mitä boomereilla. Ei ne saisi mistään mitään otetta elämään.


      • Mikko Alatalo on Suomen noloimpia "julkkiksia". Kaveri kuvailee itseään rokkariksi ja sitten laulaa noita känkkäränkkiä ja nakkenakuttajia. Pitäisi turpansa kiinni, niin ei paljastaisi omaa tyhmyyttään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mikko Alatalo on Suomen noloimpia "julkkiksia". Kaveri kuvailee itseään rokkariksi ja sitten laulaa noita känkkäränkkiä ja nakkenakuttajia. Pitäisi turpansa kiinni, niin ei paljastaisi omaa tyhmyyttään.

        Sehän on selvä, että huumorintaju boomerille on uhka, ei mahdollisuus. Olen kuullut miljoona kertaa sitä teidän tyhjää kitinää kun yksinkertainen tosiasia on, että huumorinkukka pitää intuition elossa.

        Oelätte vieläkin keskiajalla, ettekä ole ikinä haastaneet omaa näkemystä. Jauhatte vain kerhoissa paskaa, mikä teitä lämmittää. Ootte ihan pihalla, ette edes näe mitä oikeasti tapahtuu maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on selvä, että huumorintaju boomerille on uhka, ei mahdollisuus. Olen kuullut miljoona kertaa sitä teidän tyhjää kitinää kun yksinkertainen tosiasia on, että huumorinkukka pitää intuition elossa.

        Oelätte vieläkin keskiajalla, ettekä ole ikinä haastaneet omaa näkemystä. Jauhatte vain kerhoissa paskaa, mikä teitä lämmittää. Ootte ihan pihalla, ette edes näe mitä oikeasti tapahtuu maailmassa.

        Vaikka olisitte vapaalla jalalla, ette pääse Sukevan eristyksestä ikinä vapaaksi. Sitä sanotaan laitostumiseksi. Kuulemma tuntuu seinät turvallisemmalta ympärillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on selvä, että huumorintaju boomerille on uhka, ei mahdollisuus. Olen kuullut miljoona kertaa sitä teidän tyhjää kitinää kun yksinkertainen tosiasia on, että huumorinkukka pitää intuition elossa.

        Oelätte vieläkin keskiajalla, ettekä ole ikinä haastaneet omaa näkemystä. Jauhatte vain kerhoissa paskaa, mikä teitä lämmittää. Ootte ihan pihalla, ette edes näe mitä oikeasti tapahtuu maailmassa.

        Öö, vastasitko nyt oikealle henkilölle? En ihan ymmärtänyt miten kommenttisi liittyi aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisitte vapaalla jalalla, ette pääse Sukevan eristyksestä ikinä vapaaksi. Sitä sanotaan laitostumiseksi. Kuulemma tuntuu seinät turvallisemmalta ympärillä.

        "Sukevalaisten" irtolapsillakin on enemmän käsitystä veljeydestä ja hiljaisesta arvonannosta kuin edeltäjillään, mikä ei ole paljoa. PITI OPETELLA ITSE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sukevalaisten" irtolapsillakin on enemmän käsitystä veljeydestä ja hiljaisesta arvonannosta kuin edeltäjillään, mikä ei ole paljoa. PITI OPETELLA ITSE.

        Maailman yksinkertaisin asia taas. Ei teistä tullut sotaveteraanien kaltaisia. Ei lähellekään. Kateus taisi ainoastaan hiipiä sydämeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman yksinkertaisin asia taas. Ei teistä tullut sotaveteraanien kaltaisia. Ei lähellekään. Kateus taisi ainoastaan hiipiä sydämeen.

        ...vastaus aloitukseen: Vad säger du boomer, pappa betalar???????

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005283360.html


      • Anonyymi

        Tiedän, ne mökin "hommat" odottelee aina vaan tekijäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, ne mökin "hommat" odottelee aina vaan tekijäänsä.

        Hahaha! Keskustalaiset, kävelee aina vaan kuin naiset.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täysin alitajuinen temppu. Massamedia on paineteknologiaa, siksi ilmanpainemittareita pitää olla asennettuna asutuskeskuksissa.

        Voitte olla muuten varmoja, että laimintyöntejä löytyy jos etsii tämän asian tiimoilta, riippuen taannoisista "omistajuussuhteista". Köh!


    • Anonyymi

      Olen kerran työharjoitteluni aikana tavannut Alatalon, kun sattui ko paikkaan asiakkaaksi. Kyseli lähiseuduilta hyviä keikkabaareja. Hänen älyään minulla ei ollut mahdollisuutta tilanteessa arvioida, koska kohtaaminen oli hyvin lyhyt.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

    • Anonyymi

      jauhotti eli vehnäjauhoa 2kg meikkien päälle heitti jotta ne jauhot sittenyartrassaµzssz,zszsm jejej

    • Kyllä tuo oli ikävästi sanottu . Kyllä jännä juttu että huomaat tuollain julkkiksien puolustavan kärkkäisesti mikä nyt ei ole niin kannattavaa. Tuskin edes koskaan tutustut mutta palstalla nöyristyä kun ne jotka on lähellä ystävä julkkisille. Ei minulle tarvitse esittää kyllähän me kaksi ihmistä näemme ei päde enää ihmissuhteissa puolustelu kuin palstalla.

      • Tuossahan tuo trollikka aloitti sitä samaa tyllytystä eli henkistä väkivallan harjoittelua. Tuollaista kumartelette kui x-liner joka ihan samoin harjoitti kiusaamista, ihan samoja asiota. Vielä itsekin Harmaaritari oli keskustelussa näkemässä minun henkistä väkivallan kiusaamisra ja se osasi puolustaa en usko sinua Harmaaritariksi(se osasi edes puolustaa ) tai sinulla on lämmennyt x-liner kanssa erittäin paljon välit .


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18072951/palstalaisen-naisen-kanssa-yo-teltassa#comment-123937010

        Omasi on päätökset esim olla anonyymi en usko sinun olevan edes Harmaaritari.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuossahan tuo trollikka aloitti sitä samaa tyllytystä eli henkistä väkivallan harjoittelua. Tuollaista kumartelette kui x-liner joka ihan samoin harjoitti kiusaamista, ihan samoja asiota. Vielä itsekin Harmaaritari oli keskustelussa näkemässä minun henkistä väkivallan kiusaamisra ja se osasi puolustaa en usko sinua Harmaaritariksi(se osasi edes puolustaa ) tai sinulla on lämmennyt x-liner kanssa erittäin paljon välit .


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18072951/palstalaisen-naisen-kanssa-yo-teltassa#comment-123937010

        Omasi on päätökset esim olla anonyymi en usko sinun olevan edes Harmaaritari.

        Tässähän tää X-liner kiusaaminen https://keskustelu.suomi24.fi/t/18068510/tassa-on-kova-jatka#comment-123874127

        Kun tietää tasan tarkkaan Harmaaritari miksi kotona.

        Nuoleskaa nyt kunnolla niitä. Kummatkin oikein täydellisyyden perikuvia. Eikä vieläkään oppinut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tässähän tää X-liner kiusaaminen https://keskustelu.suomi24.fi/t/18068510/tassa-on-kova-jatka#comment-123874127

        Kun tietää tasan tarkkaan Harmaaritari miksi kotona.

        Nuoleskaa nyt kunnolla niitä. Kummatkin oikein täydellisyyden perikuvia. Eikä vieläkään oppinut.

        Tässä nyt omasi kuulostat täysin kummassa en kähinöi kummatkin vaan satuttaa valheita syöttämällä. Jota harjoittavat aina henkistäväkivallan harjoittelijoita jotka niin hyvin muistaa toisen elämän.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18072951/palstalaisen-naisen-kanssa-yo-teltassa#comment-123932157


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tässä nyt omasi kuulostat täysin kummassa en kähinöi kummatkin vaan satuttaa valheita syöttämällä. Jota harjoittavat aina henkistäväkivallan harjoittelijoita jotka niin hyvin muistaa toisen elämän.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18072951/palstalaisen-naisen-kanssa-yo-teltassa#comment-123932157

        Kuten sanoin en sekaannu palstanaisten välisiin, setvikää keskenänne. En myöskään live-elämässä menisi sekaantumaan naisten välisiin riitoihin, ne voi olla loppumaton suo ja kaunat kestää vuosikymmeniä. Tiedän mm. yhdet veljekset joilla meni kokonaan puhevälit naistensa välisten riitojen vuoksi vaikka siihen asti oli tulleet hyvin toimeen keskenään, siis ei kiitos. en ole käytettävissä kapulana kenenkään naiseläjien riidoissa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin en sekaannu palstanaisten välisiin, setvikää keskenänne. En myöskään live-elämässä menisi sekaantumaan naisten välisiin riitoihin, ne voi olla loppumaton suo ja kaunat kestää vuosikymmeniä. Tiedän mm. yhdet veljekset joilla meni kokonaan puhevälit naistensa välisten riitojen vuoksi vaikka siihen asti oli tulleet hyvin toimeen keskenään, siis ei kiitos. en ole käytettävissä kapulana kenenkään naiseläjien riidoissa.

        -harmiseikirj-

        Kuule kyllä tuosta tietää ettet ole Harmaaritari.
        Ei se noin alas laskeudu että annettaisii hakata henkisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin en sekaannu palstanaisten välisiin, setvikää keskenänne. En myöskään live-elämässä menisi sekaantumaan naisten välisiin riitoihin, ne voi olla loppumaton suo ja kaunat kestää vuosikymmeniä. Tiedän mm. yhdet veljekset joilla meni kokonaan puhevälit naistensa välisten riitojen vuoksi vaikka siihen asti oli tulleet hyvin toimeen keskenään, siis ei kiitos. en ole käytettävissä kapulana kenenkään naiseläjien riidoissa.

        -harmiseikirj-

        Esimäisekseen trollikka valehteli
        Minä olen kieltänyt äitini siivoamisen hengityssuojaimen kanssa kun kuulema on niin raskasta hengittää ja keskittyä ihan lastenhoitamiseen. Kyseinen nimike on kunnianloukkaus. Eli valehtelee kirjaimellisesti.

        Yksinkertaisesti nyt pystyn vain hoitamaan lapsia en siivoamaan eli ihan eri asia.

        Trollikka onkin sellainen henkisen väkivallan harjoittelija ja kunnialoukkaa minua aina valheita minusta levittämällä kuin x-linerkin tekee samoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin en sekaannu palstanaisten välisiin, setvikää keskenänne. En myöskään live-elämässä menisi sekaantumaan naisten välisiin riitoihin, ne voi olla loppumaton suo ja kaunat kestää vuosikymmeniä. Tiedän mm. yhdet veljekset joilla meni kokonaan puhevälit naistensa välisten riitojen vuoksi vaikka siihen asti oli tulleet hyvin toimeen keskenään, siis ei kiitos. en ole käytettävissä kapulana kenenkään naiseläjien riidoissa.

        -harmiseikirj-

        Eli kyllä puolustelet julkkista mutta et ystävääsi kuin toit ilmi ei olla silläin ystäviä kun palstalla. Eiköhän ne kaikkin ymmärrä. En usko sinua Harmaaritariksi vaikutat kuin disse kyllä siperia opettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin en sekaannu palstanaisten välisiin, setvikää keskenänne. En myöskään live-elämässä menisi sekaantumaan naisten välisiin riitoihin, ne voi olla loppumaton suo ja kaunat kestää vuosikymmeniä. Tiedän mm. yhdet veljekset joilla meni kokonaan puhevälit naistensa välisten riitojen vuoksi vaikka siihen asti oli tulleet hyvin toimeen keskenään, siis ei kiitos. en ole käytettävissä kapulana kenenkään naiseläjien riidoissa.

        -harmiseikirj-

        Sitä paitsi minähän kun pyysin äitin apua olin synnytysairaalassa enkä pystynyt edes kävelemään pois mies toi pyörätuolissa synnytyssairaalasta. Olin vaatinut poliisin uhalla omaa huonetta jonka sain riskiryhmäläisyyden perusteella, että tuollainen kuran heittäminen tuoltakin minun päälle kertoo hänen pelkästä henkisestäväkivallan harjoittamisesta ja kuljin vielä pyörätuolissa. Ihan yksinkertaisesti mies ei päässyt kouluun kun äiti oli ettei köytä hengitysuojainta joten en enää pidä minkäälaista yhteyttä ja samaan aikaan haukkui lapsiani mistä tiedän ettei käytä. Ihan vaan siitäkin kun tasan tarkkaan kyseinen on ihan kunnioittavaan käyttää minun kodissani tervekeuhkoinen hengityssuojainta FFP2 kun ei itse suojaudu vaikka pitäisi.


        Se että tietää muka paremmin minun tilanteen ja sinä vaan antakaa hakata vaan naisten välisiin kiistoihin.

        Mene nyt sen kanssa naimisiin ihan oikean tyyppinen voitte sitten toisianne tuollain en puutuu sinun hakakoihin ja toinen valehtelee mustamaalaten sinua.

        Tai samoin sen X-linerin kanssa ihan sopivat pari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin en sekaannu palstanaisten välisiin, setvikää keskenänne. En myöskään live-elämässä menisi sekaantumaan naisten välisiin riitoihin, ne voi olla loppumaton suo ja kaunat kestää vuosikymmeniä. Tiedän mm. yhdet veljekset joilla meni kokonaan puhevälit naistensa välisten riitojen vuoksi vaikka siihen asti oli tulleet hyvin toimeen keskenään, siis ei kiitos. en ole käytettävissä kapulana kenenkään naiseläjien riidoissa.

        -harmiseikirj-

        Olen pahoillani sanoistani teet niin kuin tykkät et koskaan satuta minua itse. Naisten väliset hahakat . En osaa verrata näitä ollenkaan veljesten heidän naisten välisiin riitoihin. Olen pahoillani että harmistuin. Olen luottanut siinuun paljon kykyihin ja vuosien ajan on vain valmiiksi henkisesti riepoteltu niin nämä jotka vaan jatkaa riepottelua ihan vain lisää piikittämällä aiempaa.

        Olen pahoillani en vaan jaksa muiden tahallista riepottelua minun elämäni on rankka ja enkä itse halua alistua siihen lähimmät saa tuntemaan pahalta varsinkin jos on tumput suorina ”miksi et sanonut mitään puolustavaa” jos ei kykene edes puolustavaa sanomaan. Varsinkin joku vääristää esim perhe tilannetta. Sellainen on raskasta.

        Tiedän olet kultaisin. Minä vielä erikseen olen pyytänyt et puutu kun pelkään että sanot jotain harkitsematonta. Ihan vaan sinun turvaksi se voi miksi sanoa pahentua jos ei ole oikeita toiminta tapoja. Joo olet oikeassa ettei sinun kannata minua puolustaa, enemmän ripoo kun nostat jalustalle eli ylistät heitä se sattuu jotka ei kuulu saada leikit mielummin heidän kanssaan ja heidän ystäviä.

        Onneksi olet olemassa toivottavasti saat paremman elämän mutta en pysty olemaan sellaisten ystävä joka ystävystyy henkistä kipua tuottavien kanssa hyppäämällä sellaisen sylkkyyn tai metsäseikkailuun. https://keskustelu.suomi24.fi/t/18072951/palstalaisen-naisen-kanssa-yo-teltassa#comment-123930369 No joo. Sellainen riepoo minua. Hassua sinäänsä. Toivottavasti olet onnellisempi heidän kanssaan, saat niistä mahtavia ystäviä.

        En tarvitse puolustajia vaan suojelijoita.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olen pahoillani sanoistani teet niin kuin tykkät et koskaan satuta minua itse. Naisten väliset hahakat . En osaa verrata näitä ollenkaan veljesten heidän naisten välisiin riitoihin. Olen pahoillani että harmistuin. Olen luottanut siinuun paljon kykyihin ja vuosien ajan on vain valmiiksi henkisesti riepoteltu niin nämä jotka vaan jatkaa riepottelua ihan vain lisää piikittämällä aiempaa.

        Olen pahoillani en vaan jaksa muiden tahallista riepottelua minun elämäni on rankka ja enkä itse halua alistua siihen lähimmät saa tuntemaan pahalta varsinkin jos on tumput suorina ”miksi et sanonut mitään puolustavaa” jos ei kykene edes puolustavaa sanomaan. Varsinkin joku vääristää esim perhe tilannetta. Sellainen on raskasta.

        Tiedän olet kultaisin. Minä vielä erikseen olen pyytänyt et puutu kun pelkään että sanot jotain harkitsematonta. Ihan vaan sinun turvaksi se voi miksi sanoa pahentua jos ei ole oikeita toiminta tapoja. Joo olet oikeassa ettei sinun kannata minua puolustaa, enemmän ripoo kun nostat jalustalle eli ylistät heitä se sattuu jotka ei kuulu saada leikit mielummin heidän kanssaan ja heidän ystäviä.

        Onneksi olet olemassa toivottavasti saat paremman elämän mutta en pysty olemaan sellaisten ystävä joka ystävystyy henkistä kipua tuottavien kanssa hyppäämällä sellaisen sylkkyyn tai metsäseikkailuun. https://keskustelu.suomi24.fi/t/18072951/palstalaisen-naisen-kanssa-yo-teltassa#comment-123930369 No joo. Sellainen riepoo minua. Hassua sinäänsä. Toivottavasti olet onnellisempi heidän kanssaan, saat niistä mahtavia ystäviä.

        En tarvitse puolustajia vaan suojelijoita.

        Pahoittelut hyväksytty ja tiedän että sulla on elämässä raskaita asioita hoidettavana :( mutta älä ota liian vakavasti näitä palstajuttuja, nämä on ihan asia erikseen. Joidenkin kommentit saattaa satuttaa enemmän kuin tarkoittavatkaan ja ne kaikki voinee ajatella niin että tietämättömyyttään kommentoivat niin kuin kommentoivat, ei niistä kannata välittää.

        Kuten sanoin omalta osalta en halua sekaantua muiden välisiin juttuihin, se on oikeastaan aika mahdotontakin jos jokaisessa kommentoinnissaan muille pitäisi alkaa miettimään miten se sitten johonkin muuhun kirjoittajaan vaikuttaa joka ei sillä hetkellä ole aktiivisena niin olen vaan tällainen kuin olen ja toivon että jollain tasolla te palstan naisetkin sopisitte tänne kaikki kuitenkin.

        Tottakai sanaharkkaa aina välistä tulee mutta toivottavasti ne unohtuu eivätkä jää isosti vaivaamaan, todellinen elämä kun kuitenkin on muualla kuin palstalla eikä sinne kukaan tarvitse lisätaakkaa palstan sanomisista varsinkin kun sanojat ei koskaan voi toisen tilannetta niin tarkkaan tietää että olisivat kovinkaan päteviä arvostelemaan/neuvomaan miten toisen tulisi elää.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut hyväksytty ja tiedän että sulla on elämässä raskaita asioita hoidettavana :( mutta älä ota liian vakavasti näitä palstajuttuja, nämä on ihan asia erikseen. Joidenkin kommentit saattaa satuttaa enemmän kuin tarkoittavatkaan ja ne kaikki voinee ajatella niin että tietämättömyyttään kommentoivat niin kuin kommentoivat, ei niistä kannata välittää.

        Kuten sanoin omalta osalta en halua sekaantua muiden välisiin juttuihin, se on oikeastaan aika mahdotontakin jos jokaisessa kommentoinnissaan muille pitäisi alkaa miettimään miten se sitten johonkin muuhun kirjoittajaan vaikuttaa joka ei sillä hetkellä ole aktiivisena niin olen vaan tällainen kuin olen ja toivon että jollain tasolla te palstan naisetkin sopisitte tänne kaikki kuitenkin.

        Tottakai sanaharkkaa aina välistä tulee mutta toivottavasti ne unohtuu eivätkä jää isosti vaivaamaan, todellinen elämä kun kuitenkin on muualla kuin palstalla eikä sinne kukaan tarvitse lisätaakkaa palstan sanomisista varsinkin kun sanojat ei koskaan voi toisen tilannetta niin tarkkaan tietää että olisivat kovinkaan päteviä arvostelemaan/neuvomaan miten toisen tulisi elää.

        -harmiseikirj-

        Harmillisesti tämä ei näy kun pistin teen nyt ihan rikosilmoituksen tuosta trollikasta. Jospa minulla on nyt tarpeeksi näyttöä muuten tekoäly pystyy näkemään poistetut viestit. Joten joutuvat ihan tutkimaan asiat ihan itse olen tunnistettu henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut hyväksytty ja tiedän että sulla on elämässä raskaita asioita hoidettavana :( mutta älä ota liian vakavasti näitä palstajuttuja, nämä on ihan asia erikseen. Joidenkin kommentit saattaa satuttaa enemmän kuin tarkoittavatkaan ja ne kaikki voinee ajatella niin että tietämättömyyttään kommentoivat niin kuin kommentoivat, ei niistä kannata välittää.

        Kuten sanoin omalta osalta en halua sekaantua muiden välisiin juttuihin, se on oikeastaan aika mahdotontakin jos jokaisessa kommentoinnissaan muille pitäisi alkaa miettimään miten se sitten johonkin muuhun kirjoittajaan vaikuttaa joka ei sillä hetkellä ole aktiivisena niin olen vaan tällainen kuin olen ja toivon että jollain tasolla te palstan naisetkin sopisitte tänne kaikki kuitenkin.

        Tottakai sanaharkkaa aina välistä tulee mutta toivottavasti ne unohtuu eivätkä jää isosti vaivaamaan, todellinen elämä kun kuitenkin on muualla kuin palstalla eikä sinne kukaan tarvitse lisätaakkaa palstan sanomisista varsinkin kun sanojat ei koskaan voi toisen tilannetta niin tarkkaan tietää että olisivat kovinkaan päteviä arvostelemaan/neuvomaan miten toisen tulisi elää.

        -harmiseikirj-

        Joo ja kotonakin ei käytetä maskeja tai pakotettu kuin lapsikin sen sanoi kun luki sen viesti. Eipä mitään pistänkö nyt Harmaaritarinkin todistajaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelut hyväksytty ja tiedän että sulla on elämässä raskaita asioita hoidettavana :( mutta älä ota liian vakavasti näitä palstajuttuja, nämä on ihan asia erikseen. Joidenkin kommentit saattaa satuttaa enemmän kuin tarkoittavatkaan ja ne kaikki voinee ajatella niin että tietämättömyyttään kommentoivat niin kuin kommentoivat, ei niistä kannata välittää.

        Kuten sanoin omalta osalta en halua sekaantua muiden välisiin juttuihin, se on oikeastaan aika mahdotontakin jos jokaisessa kommentoinnissaan muille pitäisi alkaa miettimään miten se sitten johonkin muuhun kirjoittajaan vaikuttaa joka ei sillä hetkellä ole aktiivisena niin olen vaan tällainen kuin olen ja toivon että jollain tasolla te palstan naisetkin sopisitte tänne kaikki kuitenkin.

        Tottakai sanaharkkaa aina välistä tulee mutta toivottavasti ne unohtuu eivätkä jää isosti vaivaamaan, todellinen elämä kun kuitenkin on muualla kuin palstalla eikä sinne kukaan tarvitse lisätaakkaa palstan sanomisista varsinkin kun sanojat ei koskaan voi toisen tilannetta niin tarkkaan tietää että olisivat kovinkaan päteviä arvostelemaan/neuvomaan miten toisen tulisi elää.

        -harmiseikirj-

        Eiköhän se henkilö paljastu kuka sitten lieneekin olevan. Kannattaa joidenkin opetella jos kerron jotain virheellisesti tai ymmärtää minut virheellisesti ja kuin myös pistän miehenkin todistamaan koska kyseinen vaikuttanut koko perheen tilanteeseen etten pysty kuin nyt keskittymään kyseinen asia psykologisesti raskasta näyttävästi hänellä helppo jos juttuja levitellään tuohon rikosilmoituksen tekemiseen. Kannattaa muistaa se että kun poliisi kysyy tottakai kaikki on nähnyt naamanikin tai muuta ja voihan sitten virallisen Harmaarin pistää minulla ei ole tarkoitus koskaa kenekään kunnialoukata tai perhe asioita vääristellä. Lapsetkin tietää kuin mieskin tietää mikä on vääräntiedon levitystä meidän perheestä kun lukee sen tekstin. Saavat tottakai tutkia palsta käyttäytymiseni tutkia.


    • Anonyymi

      parempi tietysti kun avaa suorasan tulen jollasin vsikks jollain taistelukivbäärillä suoraan kun heitellä mätiäå kananmunsa kohyi...

    • Silloin muinoin kun olin Miss Suomikisojen apulaisena, niin en kyllä osannut oikein keskustella niiden kilpailijoiden kanssa, sillä niillä oli hyvin tylsät jutut ja käsittelivät lähinnä kunkin meikkivarastoja.

      • Niihän sinä kerroit ja kuin huomasit kyllä tuo alatalo kehu todella lapsenlastaan. Eikä se nyt tyhmäksi tee mutta aika huonoa toimintaa kyllä jos tietenkin tiedetään kehen se kohdisti sanansa julkisesti.

        Eikä mitään tuota samallaista alistamista on palstalla mutta onhan se selvö juttu etten ole niiden kanssa tekemisessä jotka ei halua suojella. Harmaaritari halusi tuosta en enää tiedä onko se vaikka vain esittää häntä sen verta pettymys iski.


        Kyllähän meikeistä tietäminen kuin kerroin silloinkin tietoutta mutta en osaa vieläkään meikata keskityn ihan hengissä pysymiseen erilaiseen tärkeämpää tietoon meikit on enemmän harrastus kuin työ jos ei nyt joku tubettaja ja yritän pitään turvassa mutta eipä johdu ainakaan siitä etten olisi kertonut tuosta koronasta varoittanut ihmisiä.



        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18072951/palstalaisen-naisen-kanssa-yo-teltassa#comment-123932266


      • Nyt kun tulee taas kun vuosi sitten tripla pandemia pysy turvassa.


        Tässä https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009952512.html

        Tripla­epidemia on alkamassa Uudella­maalla
        Triplaepidemiassa esiintyy samaan aikaan koronavirus-, influenssa- ja rs-virusepidemiaa.

        Tuossa näkyy hyvin tuo koronannousu.
        ”RUOTSALAINEN muistuttaa myös, että omalla toiminnallaan voi vaikuttaa siihen, kuinka hengitysinfektiot leviävät.

        ”Toivon, että olisi opittu, kuinka hengitystieinfektiot leviävät. Akuutisti oireisena jäädään pois töistä, koulusta ja päiväkodista. Riskiryhmiin kuuluville suosittelen hengityksensuojaimen käyttöä ainakin yleisissä tiloissa ja joukkoliikennevälineissä. Toki jokainen voi käyttää maskia harkintansa mukaan. Lisäksi huolehditaan hyvästä käsihygieniasta.”


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt kun tulee taas kun vuosi sitten tripla pandemia pysy turvassa.


        Tässä https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009952512.html

        Tripla­epidemia on alkamassa Uudella­maalla
        Triplaepidemiassa esiintyy samaan aikaan koronavirus-, influenssa- ja rs-virusepidemiaa.

        Tuossa näkyy hyvin tuo koronannousu.
        ”RUOTSALAINEN muistuttaa myös, että omalla toiminnallaan voi vaikuttaa siihen, kuinka hengitysinfektiot leviävät.

        ”Toivon, että olisi opittu, kuinka hengitystieinfektiot leviävät. Akuutisti oireisena jäädään pois töistä, koulusta ja päiväkodista. Riskiryhmiin kuuluville suosittelen hengityksensuojaimen käyttöä ainakin yleisissä tiloissa ja joukkoliikennevälineissä. Toki jokainen voi käyttää maskia harkintansa mukaan. Lisäksi huolehditaan hyvästä käsihygieniasta.”

        Niin juu tuossa näkyy tuo jätevedessä koronan nousu.😢


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt kun tulee taas kun vuosi sitten tripla pandemia pysy turvassa.


        Tässä https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009952512.html

        Tripla­epidemia on alkamassa Uudella­maalla
        Triplaepidemiassa esiintyy samaan aikaan koronavirus-, influenssa- ja rs-virusepidemiaa.

        Tuossa näkyy hyvin tuo koronannousu.
        ”RUOTSALAINEN muistuttaa myös, että omalla toiminnallaan voi vaikuttaa siihen, kuinka hengitysinfektiot leviävät.

        ”Toivon, että olisi opittu, kuinka hengitystieinfektiot leviävät. Akuutisti oireisena jäädään pois töistä, koulusta ja päiväkodista. Riskiryhmiin kuuluville suosittelen hengityksensuojaimen käyttöä ainakin yleisissä tiloissa ja joukkoliikennevälineissä. Toki jokainen voi käyttää maskia harkintansa mukaan. Lisäksi huolehditaan hyvästä käsihygieniasta.”

        Todennäköisesti en jatkossakaan ole ihmislaumojen keskellä, joten olen melko hyvässä turvassa.


    • Anonyymi

      jos katsoo jotain niin tuo amaxing ralli, niin joillain ampumahiihtäjä-tyttöjen tiimillä yleiskunto on aika suurikin heh..

      • Anonyymi

        Ralli piireissä Rovanperä tuntuu olevan omaa luokkaansa, vaikka taitaa olla kaikista nuorin kisaaja? En mistään hiihtäjistä tiedä siellä mitään?


    • Anonyymi

      mitä suuremmat viiksxet ja parta sitä homompi mies aina on.

      ohjelman tuossa jännitän noita tyttöjä Kaisa ja Mari... siis hämmästyttävä ra

    • Anonyymi

      mi mitä isommat partakasrvsat, sitä huonompi seksi miehelle tiedossa.... riippumatta sukupuolestakin

    • Anonyymi

      no tuo on kiinnostavajaa vahtia milloin alkaa kun suosikkitiimi nuo ampujatytöt...
      eli kaisa ja mari.

    • Anonyymi

      oikeasti hauskaakin katsoa jotain amazing race-juttua sinänsä samallakin näyllä koskqa niin jänniää katsoa noita ampumahiihto-tyyttöjä, pikkuruudusta samallakin näytöllä ku8n joku radeon-juttu nappulalla vain painamalla...

    • Anonyymi

      onko siis boomeri joku sellainen joka runkkailee pippeliään keskenään jonkin valkoisen naisen kuvien edessä kun tietää että ei sellasta ikinä saa?

    • Olisi ehkä parasta, ettei Mikko Alatalo tee enää somepäivityksiä asioista, joista se ei ymmärrä mitään. Todella nolo avautuminen "maalaispojalta".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe