Koska menette baariin juomaan viinaa?

Anonyymi-ap

Ja iskemään kumppania itsellenne. Joulukin tulee niin ette kai aio viettää joulua yksin?

T_ viinamies

20

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet oikeassa. Joulu on tulossa. Onko nyt sopiva aika alkaa kuuntelemaan joululauluja, nupit kaakossa ja skobet kybällä?

• Mää saatan alkaa kuuntelemaan joululauluja jo marraskuussa ja joulukuusenkin (tekokuusi) saatan laittaa jo marraskuun lopulla, mutta välillä on mennyt joulukuunkin puolelle. Tosin välillä ei tule kauheasti kuunneltua joululauluja, kun ei ihan aina jaksa, mutta ainakin "Joulupukki matkaan jo käy" pitää kuunnella.

• Mulla on jo suurin osa joulukorteista tehty. Joitain pitää vielä tehdä ja kirjekuoria vähän koristella.

• Anonyymi

Jahka Halloween on ohi, niin täällä ainakin alkaa pikkuhiljaa jouluun valmistautuminen. Ensi viikonlopun yli annan vielä noiden joidenkin halloweenkamojen olla ja sitten vaihdan pikkuhiljaa joulujuttuja esille. Ei ole muksun kanssa ihan vielä aikataulu sovittu, mutta kyllä meillä yleensä joulukuusikin tulee tupaan jo joskus marraskuun lopulla (kuten arvata sopii, niin kyseessä ei ole aito kuusi.

• Norppa83 kirjoitti:

Mää saatan alkaa kuuntelemaan joululauluja jo marraskuussa ja joulukuusenkin (tekokuusi) saatan laittaa jo marraskuun lopulla, mutta välillä on mennyt joulukuunkin puolelle. Tosin välillä ei tule kauheasti kuunneltua joululauluja, kun ei ihan aina jaksa, mutta ainakin "Joulupukki matkaan jo käy" pitää kuunnella.

Pimenevinä iltoina on mukava laittaa kynttilät palamaan, kaataa kupillinen teetä ja kuunnella joululauluja. Yleensä kuuntelen instrumentaalista, vähemmän laulettuja. Nautin joulun rauhallisuudesta ja tunnelmasta. Käperryn sohvannurkkaan ja annan mielen rauhoittua.
        Marraskuun viimeisellä viikolla meillä on tapana laittaa erilaisia valosarjoja ulos puihin ja pensaisiin. Valoa pimeyden keskelle.

• Norppa83 kirjoitti:

Mulla on jo suurin osa joulukorteista tehty. Joitain pitää vielä tehdä ja kirjekuoria vähän koristella.

Olet ahkera, kun teet itse joulukortteja. Tuo on kunnioitettavaa. Taiteellista ja luovaa. Itse lähetän enää vain noin 10 korttia. Enimmäkseen sukulaisille, vanhemmalle väelle, jotka edelleen arvostavat postin tuomia joulutervehdyksiä.
        Muuten meidän joulutervehdykset menevät viesteinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jahka Halloween on ohi, niin täällä ainakin alkaa pikkuhiljaa jouluun valmistautuminen. Ensi viikonlopun yli annan vielä noiden joidenkin halloweenkamojen olla ja sitten vaihdan pikkuhiljaa joulujuttuja esille. Ei ole muksun kanssa ihan vielä aikataulu sovittu, mutta kyllä meillä yleensä joulukuusikin tulee tupaan jo joskus marraskuun lopulla (kuten arvata sopii, niin kyseessä ei ole aito kuusi.

Kun ajoissa aloittaa, niin ehtii jouluksi. Itse aloitan joulukoristelut marraskuun viimeisellä viikolla. Vähän kerrallaan.
        Kuusi (jos sellainen hankitaan) tuodaan sisään ja koristellaan n. viikko ennen joulua.

• tosi.typy kirjoitti:

Olet ahkera, kun teet itse joulukortteja. Tuo on kunnioitettavaa. Taiteellista ja luovaa. Itse lähetän enää vain noin 10 korttia. Enimmäkseen sukulaisille, vanhemmalle väelle, jotka edelleen arvostavat postin tuomia joulutervehdyksiä.
        Muuten meidän joulutervehdykset menevät viesteinä.

Teen itse myös pääsiäiskortit, syntymäpäiväkortit, vappukortit ja kaikenlasisia kesäkortteja ja muita, jos vain jaksan.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18075668k

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Jaa´a, milloinkahan sitä menis?

• Anonyymi

En tule pystymään viettämään joulua yksin, vaikka haluaisin. Joulu yksinään kuulostaisi ihanan rentouttavalta. 🙂

• Anonyymi

Jouluna haluan olla yksin. En halua mitään säätämistä kotiin ja meteliä. Haluan hiljaisuutta ja rauhallista oloa.

• Anonyymi

Tytär antoi jo viikolla joululahjalistan, on sen verran pitkä etten halua kyllä yhtään lisää naispuolisten toiveita elämääni.

AV

• Anonyymi
    • Anonyymi

En mene baariin tai jos menen niin aika lähelle kotiani. Kaupungille ei kiinnosta enää mennä.

• Anonyymi

Mutta yksin en vietä joulua, lähisukulaisten kanssa.

• Anonyymi

Ei oo varaa.

• Anonyymi

Ota pikavippi, ja sit juomaan viinaa. Kyllä se siitä.

• Joululomalla menee koulut kiinni ja niissä alkaa remontti. Ja mä oon koko joulun tekeen niitä koska millon muullonkaan, koska et sä siinä voi piikata kun opettaja opettaa. Että en oo joulua yksin, vaan töissä, sanokoon uksovaiset mitä hyvänsä

• Oikeastaan voisin pysyä vaikka alkuun kaksi vuotta pois baareista...ihan turhia mestoja.
      Terassilla voin käydä kesällä yksillä, mutta se riittää. Ei ole mielenkiintoa.

Monesti aikamoista örvellystä ja turhaa päläpälää...joku saunailta ajaa saman asian ja tulee halvemmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2900
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1676
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1079
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe