Vaadin parempaa Yleä

Mikä on se kohderyhmä, jolle Viki ja Köpi on suunnattu, sillä en ymmärrä kuka voisi jaksaa kuunnella noin idioottimaisia juttuja ja jatkuvaa jaarittelua. Onko noilla tyypeillä jokin oikea puoluekirja, vai ovatko ohjelmatuottajan sukulaisia.
Älyllisyystaso alittaa pikkukakkosen, mutta ei tuo sillekään kohderyhmälle kelpaa.
Pöh.

67

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei millään pahalla, mutt telkkarissa on monta kanavaa valittavana. Eikä ole mikään pakkom katsella ohjelmaa mistä ei pidä alkuunkaan. Mulla on aika usein niin etten katso koko päivänä kuin iltauutiset. Aamulla saatan lukea nopeasti Turun Sanomat ja kuunnella samalla musiikkia -> jos jompi kumpi niistä häitsee toiseen keskittymistäni; mä heivaan sen vähemmän kiinnostavan.

      Sade päivinä, jos vaan mulla aikaa on; niin soitatan instrumentaali musiikkia ja pelaan pasianssia. Joskus jopa niitä pitkänkaavan mukaisia; Mimmi on silloin jossain muualla. Hänellä on taipumus taitella kortteja, vähintään "kissankorville" ja ne kortit ovat silloin pilalla. Mä haluan pelata ainoastaan hyväkuntoisilla korteilla, jitka eivät ole tunnistettavissa, vaurioidensa mukaan!

      Tuohon ohjelmaan Viki ja Köpi; En ota mitään kantaa, koska on mulle aivan tuntematon ohjelma. Sen sijaan mä protestoin noita nykyisiä "Hauskat kotivideot", niissä on hauskaa vain se ;ett telkin voi silloin sammuttaa!
      Joskus aikaisimpina vuosina tuki sitäkin ohjelmaa katsottua; mutt vaihtoivat ihkelman juontajaa. Eikä sitä nykyisen juontajan tyhmääkin tyhmempää lätinää jaksa kuunnella!
      trollikka

      • Ei, vaan radiossa nuo ovat Yle Puheella ja se on minulla verstaalla auki jatkuvasti. Tänään taas jouduin vaihtamaan Vegalle kun juttujen taso laski sietokynnyksen alle. Siellä tulee myös liikaa urheilua.
        Kuuntelen mielelläni radiosta järkevien ihmisten puhetta kun teen jotain, sillä se auttaa vähentämään kyllästymistä silloin kun homma etenee hitaasti ja mutkallisesti.


    • En katso ollenkaan televisiota. Vituttaa maksaa TV-luvasta, vaikka en kuluta YLEn sisältöä.

      • Radio kyseessä.
        Ylelle kuulemma on palkattu juontajia sen perusteella, että "kuulijan pitää voida tuntea ylemmyyttä juontajaa kohtaan", mutta pitäisi niillä silti olla jokin idiotismiraja käytössä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Radio kyseessä.
        Ylelle kuulemma on palkattu juontajia sen perusteella, että "kuulijan pitää voida tuntea ylemmyyttä juontajaa kohtaan", mutta pitäisi niillä silti olla jokin idiotismiraja käytössä.

        En kuuntele YLEn radiokanaviakaan. Ihmettelen suuresti miten niin isolla budjetilla tuotetaan niin laadutonta sisältöä. Jonnekin ne rahat kuitenkin tuntuvat häviävän. Jotain korruptiota?


      • Palstakamu kirjoitti:

        En kuuntele YLEn radiokanaviakaan. Ihmettelen suuresti miten niin isolla budjetilla tuotetaan niin laadutonta sisältöä. Jonnekin ne rahat kuitenkin tuntuvat häviävän. Jotain korruptiota?

        Valtavasti keskitason päälliköitä ja sekalaisia apulaisia.
        Nykyään ne lähettävät TV-uutisissa jo toimittajan paikan päälle kertomaan "Tässe se tapahtu tunti sitten, mutta nyt ei näy mitään, eikä tapahdu mitään" ja se on kallista touhua kun ulkolähetysauto pistetään liikkeelle.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Radio kyseessä.
        Ylelle kuulemma on palkattu juontajia sen perusteella, että "kuulijan pitää voida tuntea ylemmyyttä juontajaa kohtaan", mutta pitäisi niillä silti olla jokin idiotismiraja käytössä.

        BUAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!!!


    • Yhteen aikaan kuuntelin YleX:ää ja Vikin ja Köpin jutut oli musta hauskoja. Tykkäsin erityisesti heidän paskavitsibatlestaan ja paskaimitaatiobatlesta (noita molempia löytyy myös Youtubesta, josta olen myös kattonu niitä).

      • Ilmeisesti juttujen taso on laskenut, sillä tänään ne lauloivat samalla tavalla kuin lapsena, silloin kun eivät vielä osanneet englantia ja kappaleiden sanat menivät miten sattuu.
        Ei vain jaksa...
        Miksei ole tiededokumentteja tai edes jtain josta oppisi jotain.
        Kaipaan siis jotain ajateltavaa silloin kun teen asioita, joissa ei tarvitse suuremmin ajatella.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ilmeisesti juttujen taso on laskenut, sillä tänään ne lauloivat samalla tavalla kuin lapsena, silloin kun eivät vielä osanneet englantia ja kappaleiden sanat menivät miten sattuu.
        Ei vain jaksa...
        Miksei ole tiededokumentteja tai edes jtain josta oppisi jotain.
        Kaipaan siis jotain ajateltavaa silloin kun teen asioita, joissa ei tarvitse suuremmin ajatella.

        Sun pitää siirtyä Radio Suomen tai Yle Puheen puolelle. Ai vieläkö Viki ja Köpi ovat YleX:ssä? Mää luulin, että he lopettivat siellä tai ainakin aamulähetyksessä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sun pitää siirtyä Radio Suomen tai Yle Puheen puolelle. Ai vieläkö Viki ja Köpi ovat YleX:ssä? Mää luulin, että he lopettivat siellä tai ainakin aamulähetyksessä.

        Ne ovat juuri Puheen puolella. Menkööt takaisin X:lle, niin en joudu kärsimään.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ne ovat juuri Puheen puolella. Menkööt takaisin X:lle, niin en joudu kärsimään.

        Ahaa, sää kuuntelet Yle Puhetta. Miks Viki ja Köpi ovat siellä? Voisivat olla vaikka Radio Suomessakin tai sitten vaikka uudetaan mennä sinne YleX:lle.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ahaa, sää kuuntelet Yle Puhetta. Miks Viki ja Köpi ovat siellä? Voisivat olla vaikka Radio Suomessakin tai sitten vaikka uudetaan mennä sinne YleX:lle.

        No nehän ova pilaamassa koko kanavan, sillä siellä on nykyään musiikiakin.
        Ärsytävää.


      • buddy-love kirjoitti:

        No nehän ova pilaamassa koko kanavan, sillä siellä on nykyään musiikiakin.
        Ärsytävää.

        Aloit kuunnella Yle Puhetta alunperin siks, koska siellä on vain puheohjelmia eikä musiikkia? Itse kuuntelin yhteen aikaan paljon Radio Suomea.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Aloit kuunnella Yle Puhetta alunperin siks, koska siellä on vain puheohjelmia eikä musiikkia? Itse kuuntelin yhteen aikaan paljon Radio Suomea.

        Juuri niin ja sellaisia puheohjelmia, joista opin jotain.
        Vikistä ja Köpistä oppii vain sen, että niistä kannattaa pysyä kaukana.


      • buddy-love kirjoitti:

        Juuri niin ja sellaisia puheohjelmia, joista opin jotain.
        Vikistä ja Köpistä oppii vain sen, että niistä kannattaa pysyä kaukana.

        Itse olen saanut monet naurut Vikin ja Köpin jutuista. Tosin ei ihan kaikki heidän juttunsa kiinnosta, mutta esim. ne YleX:llä aikoinaan olleet baskavitsibatle ja baskaimitaatiobatle olivat parhaimmillaan tosi hauskoja.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Ilmeisesti juttujen taso on laskenut, sillä tänään ne lauloivat samalla tavalla kuin lapsena, silloin kun eivät vielä osanneet englantia ja kappaleiden sanat menivät miten sattuu.
        Ei vain jaksa...
        Miksei ole tiededokumentteja tai edes jtain josta oppisi jotain.
        Kaipaan siis jotain ajateltavaa silloin kun teen asioita, joissa ei tarvitse suuremmin ajatella.

        Onhan Ylellä Tiede dokumentteja, vai joko oot kuunnellu kaikki?

        https://areena.yle.fi/podcastit/1-50438875

        Noi on myös siinä Ylen areena sovelluksessa myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Ylellä Tiede dokumentteja, vai joko oot kuunnellu kaikki?

        https://areena.yle.fi/podcastit/1-50438875

        Noi on myös siinä Ylen areena sovelluksessa myös.

        Verstaan radiossa ei kuulu kuin suora radio-ohjelma ja nettikin jää seinien ulkopuolelle.
        Ehkä parannan siellä tuota tilannetta.


    • Anonyymi

      Välillä tulee kuunneltua Areenasta ja ihan hyviä juttuja heillä on.

      • Eikä ole.
        Vastustan.
        Vaadin yleistä boikottia.
        Ja käyn nyt verstaalla sammuttamassa ne valot, jotka jätin päälle.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Eikä ole.
        Vastustan.
        Vaadin yleistä boikottia.
        Ja käyn nyt verstaalla sammuttamassa ne valot, jotka jätin päälle.

        Kukaanhan ei pakota sua kuuntelemaan heitä. Mulla kuitenkin on välillä hetkiä, kun en halua oppia mitään ja jolloin en kaipaa yhtään mitään ajateltavaa. Haluan korkeintaan huvittua ja siihen tuo aik usein toimii. 👍


    • Täsmäkuuntelijana en halua jättäytyä radiokanavien armoille. Puheen ja musiikin poimin suoratoistosta.

      Se, että YLE laimentaa laatua paskalla, johtuu varmasti siitä, että kansa haluaa vastinetta rahoilleen.

      • Anonyymi

        Varmaan enemmänkin kyseessä kytkyt brittitabloideihin. BBC/Big Black Cock/YLE, samaa konsernia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan enemmänkin kyseessä kytkyt brittitabloideihin. BBC/Big Black Cock/YLE, samaa konsernia.

        Ne on ne samat häröt, mitkä Harvardissa opettaa etiikkaa pääkallolippunsa alla, vasemmistokieroiluja miettien. Venäläiset tuolla verukkeella tunkeutuu kaikkiin järjestöihin, koska ovat täysin lahjottavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ne samat häröt, mitkä Harvardissa opettaa etiikkaa pääkallolippunsa alla, vasemmistokieroiluja miettien. Venäläiset tuolla verukkeella tunkeutuu kaikkiin järjestöihin, koska ovat täysin lahjottavissa.

        Opetussuunnitelma muuttuu rahoituksen mukaa, ei toisin päin.


      • Anonyymi

        Siksi presidentit vaikuttaa rikollisilta, koska ne on, paitsi ehkä Jimmy Carter tai Kennedy.


      • Anonyymi

        Lähtökohtaisestikin, tällaisten kanssa on tärkeämpää pitää mielessä mitä EI uutisoida, kuin mitä uutisoidaan. Siksi vaihtoehtomediat ja ristikkäin-tarkistukset.

        Lähdekrittisyyttä opetetaan syystä. Laiskoille ylivoimaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohtaisestikin, tällaisten kanssa on tärkeämpää pitää mielessä mitä EI uutisoida, kuin mitä uutisoidaan. Siksi vaihtoehtomediat ja ristikkäin-tarkistukset.

        Lähdekrittisyyttä opetetaan syystä. Laiskoille ylivoimaista.

        Muuten saattaa tulla miljardien valtionvelat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaansa tekevät idiotismin ilosanoman eteen. LOL!

        Siinä mielessä selviytyjät on hyvä ohjelma, että yleisotannan perusteella voi sanoa, ottaako ihmiset sen tosissaan vai ei. Siinä menee näkymätön älykkyyden raja. Tosta on pystyny bongaa suoraan velanoton määrän. 15 vuotta on mennyt, että massa tajuaa tuon leikiksi.

        Ihmekään että, että leffojen laatu on tippunut kuin mafiooso kivi jalassa järveen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä selviytyjät on hyvä ohjelma, että yleisotannan perusteella voi sanoa, ottaako ihmiset sen tosissaan vai ei. Siinä menee näkymätön älykkyyden raja. Tosta on pystyny bongaa suoraan velanoton määrän. 15 vuotta on mennyt, että massa tajuaa tuon leikiksi.

        Ihmekään että, että leffojen laatu on tippunut kuin mafiooso kivi jalassa järveen.

        Elokuvat tehdään nykyisin teinipojille, sillä he ovat se elokuvissa käyvä kohderyhmä.
        TV-sarjat tehdään aikuisille (ei koske niissäkään kaikkia).


    • Jotta ei ajauduttaisi kevytmieliseen poliittiseen debattiin, hiljentykäämme kuuntelemaan YLEn tarjontaa.

      Aulis Sallisen jousikvartetto nro 3 Aspekteja Peltoniemen Hintrikin surumarssista
      https://areena.yle.fi/podcastit/1-65917224

      Hyvä piisi.

      • Anonyymi

        Sissus.

        Ajattelin että näin aikaisin herätessä voisi olla mukava kuunnella.

        Tapio Rautavaaran esittämänä Peltoniemen Hintriikan surumarssi on kuitenkin ihan ookoo joskus, oikealla mielentilalla.

        Tuo jäi kännykkään vinkumaan ja paukuttamaan vaikka suljin kaikki sivut. Ajattelin jo ettei oo todellista, minkä viruksen latasin... Mutta kyllä se sitten sammui kun tarpeeksi renkkasin...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sissus.

        Ajattelin että näin aikaisin herätessä voisi olla mukava kuunnella.

        Tapio Rautavaaran esittämänä Peltoniemen Hintriikan surumarssi on kuitenkin ihan ookoo joskus, oikealla mielentilalla.

        Tuo jäi kännykkään vinkumaan ja paukuttamaan vaikka suljin kaikki sivut. Ajattelin jo ettei oo todellista, minkä viruksen latasin... Mutta kyllä se sitten sammui kun tarpeeksi renkkasin...

        xLiner

        Jopas sattui, yleensä Aulis Sallisen piisit eivät ole kovin tarttuvia :).

        Sallisen versio surumarssista vaatii tietyn mielentilan tai -häiriön, mutta myönnän että maanantai aamuun se ei sovi.

        Kuuntelin juuri ja rumalta kuulosti jousisoittimien sohiminen.


      • Tuo on hieno.

        Tämä myös, vaikka Gouldia on moitittu, ettei Bach kuulostaa enää Bachilta:

        https://www.youtube.com/watch?v=Ah392lnFHxM

        Glenn Gould plays Bach - The Goldberg Variations, BMV 998 (Zenph re-performance)



    • Kanavan laatu lasketaan sietorajan alle, niin koko kanava on hyvä lopettaa siihen, niin ei jää kellekään ikävä.

      https://yle.fi/a/74-20016858

      • Se miksi tuo on kallista, johtuu siitä, että päättivät myydä mastot ranskalaisille (Digita) ja ne luonnollisen monopolin omistajina ovat nostaneet hinnat sen mukaisiksi.
        Kukahan idiootti tuonkin kaupan taas päätti ja olivatko samoja jotka päättivät sähköverkosta.


    • No niin, minun piti vain käydä sammuttamassa valot, mutta siellä kuului tedeykkönen ja aiheina metsänhoidon historiaa ja sen jälkeen tekoälystä, eli jäin siivoamaan ja kuuntelin nuo loppuun.
      Työtehoni on huomattavasti parempi, kun radiossa on kunnollista ohjemaa.

      • Anonyymi

        Mut hei, Sipilä sai sen Sote-ohjelmistonsa maaliin. Muista vaihtaa rahat punniksi, vielä kun vaihtokurssi on suotuisa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Venäjän luonnonvarat on paljon arvokkaampia kuin Eurooppa yhteensä. Muuten ei heru titaania lentokoneisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän luonnonvarat on paljon arvokkaampia kuin Eurooppa yhteensä. Muuten ei heru titaania lentokoneisiin.

        Tarvitaan vaan päivittäisiä myönnytyksiä, joilla läpi sormien katsotaan pikkurikkeitä ja päälleliimataa kaunista paskaa ja ylistyssanoja miljoonissa elämääkin tärkeimmidsä palavereissa. Tässä nyt on tämmöinen hieno kuva syöttöporsaille: https://hoivajaterveys.fi/sote-maakunnasta-vahva-jarjestaja/

        Tästä vitun ruljanssistahan me ei saada ikinä tarpeeksi. Mummot saa haukkua lapset taas seuraavaankin vuosikertaan vaikkei kukaan sitä uskonut ykkösluokkaa enempää.


    • Anonyymi

      Ongelmasi loppuu 7.1.2024, kun puheen lähetykset lopetetaan.

    • Anonyymi

      Itse en ymmärrä tätä jatkuvaa uutisointia Lähi-Idän sodasta. Olen tästä kuullut koko elämäni ajan. Mikään ei muutu, eikä tule koskaan muuttumaankaan. Uskonnot jyräävät ihmisoikeudet ja maalittavat, piinaavat toisinajattelijoita. Nämä ns "uskovaiset" eivät ole yhtään parmpaa porukkaa, kuin muutkaan.

    • No itse tulee kuunneltua radiota lähinnä autossa ja se nyt on aikalähelle sama, mitä sieltä tulee.
      Pidemmillä matkoilla saatan käyttää yle puheella, jos siellä sattuisi olemaan jotain mielenkiintoista.
      Itsekään en oikein välitä enää sellaisista aamulähetyksistä tyyliin "aamulypsy" Suomipopilta, jotenkin on mennyt ikä kai itsellä ohi.

      Ylellä on kyllä aika monta radiokanavaa tietääkseni? Ja onhan niitä kaupallisiakin ihan olemassa, josta tulee muutakin kuin sellaista brändimainossamaamusiikkiaaina-skeidaa. Yle kai kuintenkin joutunee tekemään aika kaikenlaista rahoituksensa puolesta.

    • Anonyymi

      Miten ois Joe Roganin podcastit, joissa on mukana salaliittoteorioita :)? Flat earthia ja sen sellaista ;D. Jesuiitat ovat kuulemma eliitin huipulla ja ovat olleet siellä jo ammoisista ajoista lähtien. En tiedä niistä mitään vaan hörhöt ovat keskustelleet keskenään tai pitäneet monologiaan joita olen kuunnellut.

      • Olen katsonut pätkiä ja niissä on välillä mielenkiintoisiakin asioita, mutta enimmäkseen ei.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Olen katsonut pätkiä ja niissä on välillä mielenkiintoisiakin asioita, mutta enimmäkseen ei.

        Alex Jones hänen vieraanaan 2-3 eri kertaa. Ne ovat Roganin lähetysten eliittiä. Monikohan vielä muistaa että hän oli Pelkokertoimen juontaja?


    • Sun pitänee tilata ihtellesi vaikka Nerdio.. Tiekun kautta sen saa..
      Tiedettä ja historiaa.. kännystä sinihammaskajariin niin hyvä tulee.


      • buddy-love kirjoitti:

        Muuten kyllä, mutta Tieteen kuvalehti on liian pintatasolla ja tarvitsen vaativampaa miettimistä.

        Youtubessa on kyllä näitä, eikä niihin välttämättä tarvitse kuvaa:
        https://www.youtube.com/@stanfordonline/videos

        Tämä esimerkiksi on mielenkiintoinen:
        https://www.youtube.com/watch?v=NNnIGh9g6fA

        1. Introduction to Human Behavioral Biology

        Niin .. ajattelin vain tuota Nerdiota sinulle. Mutta tosiaan voipi olla liian tyhjänpäiväistä sinulle. Sä et ole dämääss niinkuin mä.. 😄


      • buddy-love kirjoitti:

        Muuten kyllä, mutta Tieteen kuvalehti on liian pintatasolla ja tarvitsen vaativampaa miettimistä.

        Youtubessa on kyllä näitä, eikä niihin välttämättä tarvitse kuvaa:
        https://www.youtube.com/@stanfordonline/videos

        Tämä esimerkiksi on mielenkiintoinen:
        https://www.youtube.com/watch?v=NNnIGh9g6fA

        1. Introduction to Human Behavioral Biology

        Tiedelehti on musta parempi kuin Tieteen kuvalehti. Lainaan joskus Tiedelehtiä kirjastosta. Myös National geographic on parempi kuin Tieteen kuvalehti.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tiedelehti on musta parempi kuin Tieteen kuvalehti. Lainaan joskus Tiedelehtiä kirjastosta. Myös National geographic on parempi kuin Tieteen kuvalehti.

        Ovat huomattavasti parempia. Naturekin olisi aiheellinen luettava.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ovat huomattavasti parempia. Naturekin olisi aiheellinen luettava.

        Tieteen kuvalehteä en oikein jaksa lukea.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tieteen kuvalehteä en oikein jaksa lukea.

        Parturilleni tulee se ja välillä selaaan sen läpi, mutta sen taso on liian kehno pidempään lukemiseen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Parturilleni tulee se ja välillä selaaan sen läpi, mutta sen taso on liian kehno pidempään lukemiseen.

        Se on viihteellisempi kuin Tiedelehti ja National geographic.


      • buddy-love kirjoitti:

        Parturilleni tulee se ja välillä selaaan sen läpi, mutta sen taso on liian kehno pidempään lukemiseen.

        Mummille ja ukille (isän vanhemmat) tuli aikoinaan Tieteen kuvalehti ja luin sitä välillä heidän luonaan. Mummi (RIP) kyseli multa välillä lehdestä tiedeaiheisia tietokilpailukysymyksiä, siitä tykkäsin. Joskus kyselin niitä myös mummilta.


      • buddy-love kirjoitti:

        Parturilleni tulee se ja välillä selaaan sen läpi, mutta sen taso on liian kehno pidempään lukemiseen.

        Mulle tuli joskus Tiedelehti jonkun aikaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulle tuli joskus Tiedelehti jonkun aikaa.

        Meille on tullut se ensimmäisestä numerosta alkaen ja luen aina jokaisen sivun.
        Välillä tuli myös Popular Mechanics ja edelleen tulee Tekniikan maailma.


      • buddy-love kirjoitti:

        Meille on tullut se ensimmäisestä numerosta alkaen ja luen aina jokaisen sivun.
        Välillä tuli myös Popular Mechanics ja edelleen tulee Tekniikan maailma.

        Sää oot todella kiinnostunut tieteestä ja tekniikasta =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sää oot todella kiinnostunut tieteestä ja tekniikasta =)

        Kaikki mikä liittyy tieteeseen ja tekniikkaan on minun aluettani.
        Samoin kuin osa lääkäreistä erikoistuu yleislääketieteeseen, niin itse olen erikoistunut teknologioiden ja tieteiden ylätasolle, eli siis olen kiinnostunut kaikesta mahdollisesta erikoistumatta erikseen niistä mihinkään.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kaikki mikä liittyy tieteeseen ja tekniikkaan on minun aluettani.
        Samoin kuin osa lääkäreistä erikoistuu yleislääketieteeseen, niin itse olen erikoistunut teknologioiden ja tieteiden ylätasolle, eli siis olen kiinnostunut kaikesta mahdollisesta erikoistumatta erikseen niistä mihinkään.

        Hyvä, että on kiinnostuksenkohteita =)


    • Anonyymi

      Ylen kanavat on parhaita tuli mitä tuli. Mielelläni maksan 140 e vuodessa mainosten välttämiseksi.

    • Anonyymi

      Suomen viranomaisten mukaan lukien ylen jakama tieto on pelkkää valheellista propagandaa.

      Ylen ja tilastokeskuksen mukaan esimerkiksi Suomessa on yli joka kymmenes asunto tyhjänä ja sen vuoksi uusia ei pidä rakentaa.
      Yleltä jaa erittelemättä miksi joka kymmenes asunto olisi tyhjänä, ja tilastokeskukselta kertomatta mihin heidän tilastonsa perustuu.
      Ainakaan näitä haamuasuntoja ei ole ilmoitettu vuokrattavaksi. Eli jos tyhjiä asuntoja on ne eivät ole asuinkelpoisia.
      Asunnottomuus lisääntyy ja erityisesti piiloasunnottomuus, ja YLE jakaa propagandaa joka lisää asunnottomuutta. Siksi YLEn rahoitus veronmaksajien rahoilla ihmisoikeusrikollisuutta lisäävänä valheena pitää lopettaa. Yhtenä esimerkkinä YLE esittämistä ja toistamista valheista.

    • Yritin katsoa Vikin ja Köpin matkailuohjelmaa, mutta mielestäni eivät esitelleet kohteita tarpeeksi monipuolisesti. Pääpaino oli niissä matkalla suoritettavissa tehtävissä, ei niinkään itse kohteessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1740
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1288
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      187
      1239
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1061
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe