Royalsin rosteriuutisessa kerrotaan että ulkomaalaissääntö muuttuu: saa olla viisi jenkkiä, joista yksi OL.
https://royals.fi/2023/10/wasa-royals-off-season-rosteri-julkistettu
Vaahteran jenkkikiintiö kasvaa viiteen
7
971
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mites ne nyt noin meni sajl:n uutisen spoilaamaan Vaasassa :D
Roope-setä on hyvin hyvin hyvin vihainen - Anonyymi
Tämä on varmaankin päätetty siinä palaverissa mistä uutisoitiin ympäristösuunnitelmat. Miksiköhän pitänyt tälläistä panttailla.
- Anonyymi
Mun mielestä pitäis olla nin että jos pelaava qb on suomalainen niin joukkue saisi pitää kokoonpanossa 1 extra ulkomaalaisen. Jos qb ulkomaan elävä niin vastaavast 1 ulkkari vähemmän. Ehkä näin saisimme kotimaisia pelinrakentajia kentille
- Anonyymi
Kuka katsoo p******n pelinnakertajien johdattamaa hyökkäystä - ei kukaan.
- Anonyymi
Lataako karppelaani Kuopioon kaikki ikäloput baari-mestarit vai tyhjentääkö pelkästään Kotkan?
- Anonyymi
Palaat kuitenkin katsomoon.
- Anonyymi
Tyhjensi Kotkan. Jäljelle jäi (taas) rauniot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441