Lukuisten kyselyjen jälkeen voin vihdoinkin vastata näille utelijoille sen, että todella tästä lähtien aion viettää koneeni vieressä 24 tuntia vuorokaudessa. Keksintöni sain viime yön kovan uurastuksen jälkeen viimeinkin valmiiksi ja nyt minun ei enää koskaan tarvitse lähteä koneeni vierestä minnekään:)) -Mistähän aloittaisin-
1) Sain viimein valmiiksi suuren jätesankoni, jonka päällä voin koneeni vieressä istua niin ettei vessareissuja enää tarvita. Keksintö on hyvin yksinkertainen ja tein sopimuksen Riihimäen ongelmajätelaitoksen kanssa, että kerran viikossa panssaroitu jäteauto hakee sangon sisällön ja tuhoaa sen asianmukaisesti. Sanko on hyvin yksinkertainen, se imaisee istujansa niin tiukasti kiinni, ettei turhia hajuhaittoja synny, sisään on rakennettu automaattinen pyyhkimissysteemi (idean sain Aku-Ankasta, jossa Pelle Peloton rakensi samantyyppisen laitteen)
2) jääkaappi on sijoitettu koneen viereen, ja mieheni on luvannut pätkiä makkaraa aina muutaman päivän tarpeiski kerrallaan, kaapissa on myös automaattinen syöttöjärjestelmä, joten minun ei tarvitse ottaa sormiani pois näppäimistöltä ruokaa halutessani. Kaapissa on äänitunnisteella varustettu ovi. Sana "makkara" avaa oven välittömästi ja automaatti annostelee ruuan suoraan suuhuni. Perheeni huolehtii kaapin täytöstä,ja ruaoan paloittelusta.
3) Seinää upotetut kolme säiliötä takaavat juoman riittävyyden - kolme siksi että yhdessä on vettä, toisessa olutta ja kolmannessa kovempia kokemuksia varten koskenkorvaa. Letkut tuovat juoman automaattisesti viereeni, niin että taaskaan ei sormia näppäimiltä tarvitse irrottaa.
4)Varsinainen keksintöni on kuitenkin automaattiset vastaukset jotka tulevat aina herjojen mukaan. Herjat ovat numeroidut niin että vain yhtä numeroa painamalla saan vastauksen lähtemään noin 5,4 sekunnin viiveellä.(tuota viivettä täytyy vielä yrittää parannella, se on hieman hidas)
Jokaiselle herjalle on vastaus, ja koska herjat ovat erittäin yksinkertaisia olen numeroinut ne omaan kategoriaansa. esim. nämä eniten käytetyt "olet säälittävä" , "minua etoo" "olet itseäsi säälivä raukka" , "etkö osaa muuta kuin sääliä itseäsi", "inhoan sinua", "oletko unohtanut ottaa pillerisi", " kukan ei sinusta pidä", " senkin v...n ämmä" ja tietenkin ajomiehen lukuisat hauskat herjat, joista puuttuu puolet kirjaimista.
Lisäksi tämän kirjoitukseni takia lisäsin siihen
vielä "luuletko olevasi hauska" ja " ketään ei tosiankaan naurata tuo sinun höpinäsi" repliikit, ja tarpeentullen lisään muistiin myös tarvittavan määrän uusia lentäviä lausahduksia.
Mutta koska massapostitus on kielletty täällä, niin päätin käyttää oppimiani kasvien latinankielisiä nimiä aina otsikoissa, muuten kone ilmoittaa minulle että olen jo lähettänyt samanlaisen viestin. Opetukseksi laitan myös suomenkielisen nimen, koska eiväthän sentään kaikki latinaa osaa.
Hieman minua arveluttaa tuo musta auto joka on seissyt jo useamman päivän tuossa kadulla antennit tänne päin suunnattuna - uskon että FBI ja muutama maapallon ulkopuolinen taho on myös
kiinnostunut keksinnöstäni.
Koiranulkoilutukseen tein myös oman automaattisen jutun, ovi aukeaa haukkumalla, ja niin koirani pääsee iloissaan kirmaamaan pihaan ihan itse.
Tuohon nukkumispuoleen olikin hieman hankalampi keksiä konstia, mutta kun aikani konettani säätelin, niin sain siihen kimeästi piippaavan äänen, joten aina kun uusi kirjoitus ilmaantuu palstalle niin kone herättää minut automaattisesti, myös ruudussa vilkkuu "sinulle on postia" huomautus.
Joten nyt teidän ajankäytöstäni suunnattomasti kiinnostuneiden, ei todellakaan enää tarvitse vaivat päätänne laskemalla kellonaikoja, ja vertaamalla niitä toisiinsa, jotta huomaatte aikatauluni.
Nyt olen koneella aina ja joka päivä.
Mies ja muksut huolehtikoon itse itsetään, ja heitä tarvitsen myös kauppassakäyntiin, siivoamiseen, pihan laittoon, ja lukuisiin muihin tehtäviin, joten anoin poikani pois intistä, että hän ehtii paremmin huoltaa kotia ja minua.
Myös kaksi muuta jo aikuista lastani jäivät osapäivä-työhön, että pystyn olemaan koneella jatkuvasti.
Vessanpytylle hain myös patentin ja sitä myydään osoitteessa www,paskapontto.net, juoma-automaatin saa osoitteesta www.automaattisetjanojuomat.net
Jos jotain kysyttävää tulee, niin minuthan tavoittaa täälä 50 palstalta yötä-päivää.
Nyt se on valmis:))
59
3219
Vastaukset
- Kakku
Voi jessus! :0))))))))) *nauraa kippurassa* On sulla mielikuvitusta! :0)))))) Kauheen vaivan :0)))))) olet nähnyt :0))))) (tikahdun):0)))))) Oikeesti! :0)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Apua! Vattaan sattuu...:0))))))))))))))))))))))))))))))))))9
- maron
koko yön urakka:))
Nyt en koskaan enää lähde palstalta minnekään, ja kaikki ovat NIIIIIIN iloisia:))))))
Ai niin huomenta sisteri vai oliko se Bermudan kolmion yksi kulma????? - Kakku
maron kirjoitti:
koko yön urakka:))
Nyt en koskaan enää lähde palstalta minnekään, ja kaikki ovat NIIIIIIN iloisia:))))))
Ai niin huomenta sisteri vai oliko se Bermudan kolmion yksi kulma?????Mulla on niin kulmikas olo, että kai se sitten on se kolmion yksi kulma (tasakylkisen kolmion). Koko yön pakersit? No antoiko se piippari yhtään torkahtaa välillä vai samoilla silmilläkö kekkuloit? :0)))
- maron
Kakku kirjoitti:
Mulla on niin kulmikas olo, että kai se sitten on se kolmion yksi kulma (tasakylkisen kolmion). Koko yön pakersit? No antoiko se piippari yhtään torkahtaa välillä vai samoilla silmilläkö kekkuloit? :0)))
Kyllä kova homma oli, mutta tulipa tehtyä:))
Piipparin perkules taas pitää kovaa meteliä:DD
- Jermu
että Ajoskielen tulkki Ajos-Suomi-Ajos nopeuttaa vastauksien lähettämistä n.30%, koska kaikkea ei tarvitse miettiä itse, vaan tulkkausohjelma poistaa kirjaimet tarvittavista paikoista.
Onpa hauska katsoa, mikä vastaus noilta Pelle-manneilta löytyy tässä tilanteessa. hyveä pävänjaktkoa sinele.- maron
kylä se tstä taas päiä käyntin lähee:))
Otanpa tuosta hieman neuvoa antavaa heti aamusta - mikäs letku se olikaan mistä sitä kossua tulee - hyi hemmetti toi oli ainakin vettä...... - hienotunteisena ihmisenä
maron kirjoitti:
kylä se tstä taas päiä käyntin lähee:))
Otanpa tuosta hieman neuvoa antavaa heti aamusta - mikäs letku se olikaan mistä sitä kossua tulee - hyi hemmetti toi oli ainakin vettä......olla pilkaamatta luku- ja kirjoitushäiriöisiä,KIITOS!
- Jermu
hienotunteisena ihmisenä kirjoitti:
olla pilkaamatta luku- ja kirjoitushäiriöisiä,KIITOS!
Totuuden sananen. Tällä ei ole mitään muuta tekoa kirjoitusvirheiden kanssa, kuin Ajosmies kehui olevansa niiiiiin hyvä äidinkielessä, että hänellä käy Suomenkielen lehtoritkin tarkistuttamaan tekstinsä. Siitä termi Ajos-kieli. Että sellaista.
- maron
eli Puna-apila.
olet oikeassa. - ymmärrät
Jermu kirjoitti:
Totuuden sananen. Tällä ei ole mitään muuta tekoa kirjoitusvirheiden kanssa, kuin Ajosmies kehui olevansa niiiiiin hyvä äidinkielessä, että hänellä käy Suomenkielen lehtoritkin tarkistuttamaan tekstinsä. Siitä termi Ajos-kieli. Että sellaista.
eivät kaikki tunne Ajosmiestä tai tämän taustaa ja voit loukata siis syvästi uutta tulijaa joka on kirjoitushäiriöisenä muutenkin arka osallistumaan keskusteluun
- Jermu
ymmärrät kirjoitti:
eivät kaikki tunne Ajosmiestä tai tämän taustaa ja voit loukata siis syvästi uutta tulijaa joka on kirjoitushäiriöisenä muutenkin arka osallistumaan keskusteluun
koska en ole osoittanut kirjoitteluani heille. Kaikille on mahdollista tehdä oma avaus, lukea mitä huvittaa ja vastata mihin huvittaa.
Ajosmies kehuskeli asilla ja narahti loukkuun.
Tuolla jo pikku apulainen kirjoittelee herjaustekstejään ympäri palstaa ja keskityn hänen jokapäiväiseen pieksemiseen. Hauskaa katsella, kun tuo pikku apulainen kiemurtelee tilanteissa, joita itse aloittaa ja minä lopetan. - junttiukko
Jermu kirjoitti:
koska en ole osoittanut kirjoitteluani heille. Kaikille on mahdollista tehdä oma avaus, lukea mitä huvittaa ja vastata mihin huvittaa.
Ajosmies kehuskeli asilla ja narahti loukkuun.
Tuolla jo pikku apulainen kirjoittelee herjaustekstejään ympäri palstaa ja keskityn hänen jokapäiväiseen pieksemiseen. Hauskaa katsella, kun tuo pikku apulainen kiemurtelee tilanteissa, joita itse aloittaa ja minä lopetan.Vammaisuudella pilaileminen osoittaa huonoa makua
- Jermu
junttiukko kirjoitti:
Vammaisuudella pilaileminen osoittaa huonoa makua
ja käy sitten selittelemässä asiaa uudelleen täällä. Yritit jo äsken aloittaa puolusteleen häntä...Uskomaton tyyppi olet kyllä, no sama se, jatka tuon Peelon porukoissa hengailua, mutta älä sitten ikkaise, jos joku sanailee sinullekkin jotain takaisin.
- junttiukko
Jermu kirjoitti:
ja käy sitten selittelemässä asiaa uudelleen täällä. Yritit jo äsken aloittaa puolusteleen häntä...Uskomaton tyyppi olet kyllä, no sama se, jatka tuon Peelon porukoissa hengailua, mutta älä sitten ikkaise, jos joku sanailee sinullekkin jotain takaisin.
Ihmetyttää vain tämä touhu,voiko aikuinen mies todella leikkiä jonkun palstan turvallisuuspäällikköä ,oletko mahdollisesti työtön vai vain lukenut liikaa agenttirompsuja?
- pikkunen taas
Jermu kirjoitti:
jaksaa vinkua. Jaksa samaan malliin niin olosi helpottuu. Pikkuhiljaa murrosikäsikin menee ohi. Ole kärsivällinen.
- yopollo
on tietysti ongelma, mutta sen huomaa tekstistä.
Jotkut palstasenttarit ovat kuitenkin kiireessä kommentoidessaan niin täynnä pyhää vihaa että lyövät ihan mitä vain sattuu alle osumaan, ja paha kyllä ajattelu on usein samaa tasoa viimeistelyn kanssa. Näitä voi jo vähän näpäyttääkin, vai miten muuten itse näitä rauhoittelisit? Ovat nimittäin aikamoinen riesa estoitta mellastellessaan.
Toisia vastaavanlaisia tapauksia ovat nuo seksiehdotuksia näpyttelevät, joilla ilmeisesti on kirjoituksen kanssa muita käsitöitä menossa niin vauhdikkaasti että tekstistä tulee myös seinille roiskitun näköistä. - junttiukko
yopollo kirjoitti:
on tietysti ongelma, mutta sen huomaa tekstistä.
Jotkut palstasenttarit ovat kuitenkin kiireessä kommentoidessaan niin täynnä pyhää vihaa että lyövät ihan mitä vain sattuu alle osumaan, ja paha kyllä ajattelu on usein samaa tasoa viimeistelyn kanssa. Näitä voi jo vähän näpäyttääkin, vai miten muuten itse näitä rauhoittelisit? Ovat nimittäin aikamoinen riesa estoitta mellastellessaan.
Toisia vastaavanlaisia tapauksia ovat nuo seksiehdotuksia näpyttelevät, joilla ilmeisesti on kirjoituksen kanssa muita käsitöitä menossa niin vauhdikkaasti että tekstistä tulee myös seinille roiskitun näköistä.Lukihäiriö?
Olen vakavasti puhuen sitä mieltä ettei näistä vammaisasioista pilaileminen ole hyvän mauan mukaista
- Pielus
Etkö juo ollenkaan kahvia?Kuinka sen järjesti,vai onko osapäivätyöntekijöille järjestetty jo valmiiksi kahvinkeitto vuorot,sillä vanha pannussa painunut kahvihan aiheuttaa laksatiivisiä vaikutuksia.Oletko ajatellut pömpelin kestävän myös raskaamman sarjan tykityksen?
Aku-Ankasta saa erittäin hyviä vinkkejä,meille tulee se koska miehelleni tilattiin 50v. synttärilahjaksi.Pelle Peloton on mitä oivallisin keksintöjen isä.Ja niitähän voi kopioida siihen asti kunnes joku hakee patentin mukaellen tehdylle keksinnölleen.Onnitteluni keksinnöllesi.
Voisinkin tilata saman tien noista sinun keksinnöistäsi versiot 2 JA 3.Vettähän ei juo kuin hevoset.Kahvin suhteen yritän olla omatoiminen,koska tuolla ukolla on niin kiihkeä työrytmi että ei aamulla tiedä moneltako pois pääsee.Ja lapsille en palkkaa suostu maksamaan ja orjatyövoiman käyttöhän Suomessa on kielletty.
Onko sulla myynnissä niitä automaattisia vastauksen lähettäjiä?Tekstistä ei niin nuukaa,mitä sieltä tulee,koska täällähän on muutenkin joskus vastaukset sitä sun tätä.Josko myyt näitä tuotteita niin saisiko yhteydenotot vaikka aluksi tälle palstalle ja nimerkille:Panee parastaan.Äläkä sitten ilmoita muille tuota nimimerkkiäni että ei vaan ala huuli ja herjat lennellä.Asialla on yleensäkin salassapitovelvollisuus,sillä näin intiimeistä asioista ei puhuta julkisesti.
Josko tulevaisuudessa vielä tulis jotain muuta uutuutta kehittelyn tuloksena, niin yhteydenotot samalle nimim.
Koska voisin odotella jo noita tilaamiani tuotteita,vai onko myynnissä ollenkaan?- maron
uusia juttuja joilla voin helpotta koneella oloani. Kahvia en juo, sen vuoksi kahviautomaatti puuttuu. Jos joskus veteen kyllästyn, niin voihan säiliöön siten lisätä jotakin muuta juotavaksi kelpaavaa - vaikkapa yrttiteetä tai vastaavaa.
Luulen että tämä kehittämäni automaattinen vastausten lähettäjä on vielä hieman kehittelyasteella, mutta yritän saada sen mahdollisimman pian valmiiksi. Sitten ilmoitan nettiosoitteen mistä sellaisen voi tilata.
Sen pitää kuitenkin olla jotenkin muunneltavissa kunkin nikin tarpeisiin, ei ole oikein hauskaa jos minun vastaukseni pyörivät netissä useiden muidenkin koneesta tulleina:)))
Mutta aika näyttää mikä koneestani tulee, ja katsotaan kuinka paljon huutelijat uskaltautuvat koekaniineiksi uudelle automaatilleni:))))
Niin ja aurinkoista päivänjatkoa sinullekin:)))
- hankieläin....
heh mitäs tähän vastaat ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- maron
eli kalliokihokki.
niin on. - Onko mahdolisesti
maron kirjoitti:
eli kalliokihokki.
niin on.eräs täällä paljon kirjoitteleva rekattu naisnikki auttanut näissä käsittämättömiem vastausten muokkaamisessa,kysysmerkki vain puutuu perästä?
- maron
Onko mahdolisesti kirjoitti:
eräs täällä paljon kirjoitteleva rekattu naisnikki auttanut näissä käsittämättömiem vastausten muokkaamisessa,kysysmerkki vain puutuu perästä?
eli Ketoneilikka.
Itse ohjelman tein.
- asiallista ja avartavaa
"keskustelua", jota täällä käydään? Onko tämmöinen aloitus teistä hauska ja kiinnostava?
Minusta se sopii oikein hyvin johonkin pieneen "samaa kieltä" puhuvaan piiriin - ja niinhän tuntuu olevankin, että vain muutamat nikit siihen osallistuvat.
Tästä on maron tullut aika pitkälle SINUN IKIOMA PALSTASI - enkä sano tätä mitenkään vihaisena - totean vain. Varmaan tämä kirjoittelu on sinulle iso asia ja merkitsee paljon, mutta keitä oikeesti luulet kiinnostavat tuollaisen tarinan?
Minä luin alun...en jaksa kiinnostua jonkin "ainekirjoituksesta". Mutta jotkut jaksavat - hyvä niin.- maron
eli peltopillike.
niin on. - puute on
KAUHEE PUUTE IHMISESSÄ!
- :))))))))))))))))))))))))))...
maron kirjoitti:
eli peltopillike.
niin on.:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- huumorintajutonta ihmistä,
puute on kirjoitti:
KAUHEE PUUTE IHMISESSÄ!
vain erilaisia huumorintajuja
- kertoo aika
puute on kirjoitti:
KAUHEE PUUTE IHMISESSÄ!
paljon ihmisestä...tällainenko on muka yli viiskymppisten n.s. huumoria? Ihan sama, kuin ekaluokkalaiset tirskuu ja nauraa, kun sanoo sanan pieru! Sama on nyt taso.
- tämä on
huumorintajutonta ihmistä, kirjoitti:
tosi hyvää huumoria. Joille se ei kolahda, voivat toki jättää lukematta. Onhan täällä muitakin ketjuja (kai?)
- maron
kertoo aika kirjoitti:
paljon ihmisestä...tällainenko on muka yli viiskymppisten n.s. huumoria? Ihan sama, kuin ekaluokkalaiset tirskuu ja nauraa, kun sanoo sanan pieru! Sama on nyt taso.
eli karheapillike.
niin on. - Kakku
kertoo aika kirjoitti:
Miksi yli viiskymppisillä täytyy olla huumorikin "aikuista" ja tiettyyn kaavaan sidottua? Eli joku kertoo vitsin ja sille nauretaan, kun sille kuuluu nauraa? YÄK, sanon minä. Olen sitten vaikka lapsellinen, mutta olen sitä mieltä, ettei ikä sido ihmistä mihinkään muottiin.Meillä on erilaisia huumorintajuja, kuka nauraa millekin, ikään katsomatta. Ei sinun tarvitse tykätä tästä, mutta miksi arvostelet muita? Saadaan me nauraa ihan mille tykätään. Jos tämä avaus on saanut jotkut nauramaan, niin se on täyttänyt tehtävänsä. Parempi kai tämä kun jatkuva veetuilu.
- En ARVOSTELE
Kakku kirjoitti:
Miksi yli viiskymppisillä täytyy olla huumorikin "aikuista" ja tiettyyn kaavaan sidottua? Eli joku kertoo vitsin ja sille nauretaan, kun sille kuuluu nauraa? YÄK, sanon minä. Olen sitten vaikka lapsellinen, mutta olen sitä mieltä, ettei ikä sido ihmistä mihinkään muottiin.Meillä on erilaisia huumorintajuja, kuka nauraa millekin, ikään katsomatta. Ei sinun tarvitse tykätä tästä, mutta miksi arvostelet muita? Saadaan me nauraa ihan mille tykätään. Jos tämä avaus on saanut jotkut nauramaan, niin se on täyttänyt tehtävänsä. Parempi kai tämä kun jatkuva veetuilu.
vaan ihmettelen! Täällä on paljon surtu sitä, että asioita aletaan muuttaaa keskustelun kuluessa ja sättiminen alkaa.
Käytit sanaa "arvostella" - se on ihan eri juttu kuin ihmetellä, kummastella! Eikö niin?
Toki saatte nauraa näille maronin & kumpp. kivoille jutuille, jos ne teitä naurattaa!!! Kaikin mokomin.
Minua vaan surettaa, että kunnollisia aikuisten keskusteluja, jotka sytyttävät oikein tänne tulemaan - ei juurikaan ole.
Naurakaa ihmeessä, en halua olla ilonpilaaja! Kaunista päivää jokaiselle! - maron
En ARVOSTELE kirjoitti:
vaan ihmettelen! Täällä on paljon surtu sitä, että asioita aletaan muuttaaa keskustelun kuluessa ja sättiminen alkaa.
Käytit sanaa "arvostella" - se on ihan eri juttu kuin ihmetellä, kummastella! Eikö niin?
Toki saatte nauraa näille maronin & kumpp. kivoille jutuille, jos ne teitä naurattaa!!! Kaikin mokomin.
Minua vaan surettaa, että kunnollisia aikuisten keskusteluja, jotka sytyttävät oikein tänne tulemaan - ei juurikaan ole.
Naurakaa ihmeessä, en halua olla ilonpilaaja! Kaunista päivää jokaiselle!eli palsternakka.
niin on. - junttiukko
En ARVOSTELE kirjoitti:
Naurakaa ihmeessä, en halua olla ilonpilaaja! Kaunista päivää jokaiselle!Sellaiseksi touhuksi näköjään mennyt,sääli....
- maron
junttiukko kirjoitti:
Sellaiseksi touhuksi näköjään mennyt,sääli....
eli Närvänä.
niin on. - tajuton
huumorintajutonta ihmistä, kirjoitti:
niin kai sitten myös huumorintajuton?
- n52
piti saada yhteen ja siksi tulin pikaisesti moikkaamaan.
Mukavat päivän jatkot kaikille.
Täällä paistaa aurinko ja elo senkun tulee paremmaksi!
Vitsi kun asiat ovat vau!!!- maron
mutta pönttö pitää minut tiiviisti paikallani:))
Hauskaa päivän jatkoa kolmion yhdelle kulmalle:)):)) - Kakku
maron kirjoitti:
mutta pönttö pitää minut tiiviisti paikallani:))
Hauskaa päivän jatkoa kolmion yhdelle kulmalle:)):))saimme tuntea kolmiyhteyden! :0))) Valitettavasti tästä on nyt poistuttava pihahommiin. Maronille paljon säälipisteitä pöntöllä istumisesta. :0((( Hyvät päivänjatkot molemmille "kulmille"! Palataan astialle öhtymmällä.
- VierailijaM
Hyvä että joku päivystää...hyvä ilma, täytyy mennä katsomaan serkun uutta asuntoa kun pyysi..Korkeasaareen...
- Jermu
Liian helppoa se on, ei ole enää haastetta. Nyt pitää keksiä jotain uutta...Ehkäpä tässä vielä jotakin tuleekin.
Jermu kirjoitti:
Liian helppoa se on, ei ole enää haastetta. Nyt pitää keksiä jotain uutta...Ehkäpä tässä vielä jotakin tuleekin.
Olen vähän uusi tällä palstalla, joten en vielä pysty seuraamaan keskustelua, koska en tunne palstalaisten perinteistä puhetapaa. Olen lukenut tämän ketjun mielipiteet, mutta missään en nähnyt mainintaa tekemästäsi hyvästä työstä???
Voisitko kohteliaasti minulle uudelle keskustelijalle kertoa, minkä hyvän työn olet tänään tehnyt? Mitä haasteita sen olisi pitänyt Sinulle tarjota, jotta olisit ollut täysin tyytyväinen? Aiotko tänään tehdä vielä aiempaa haasteellisempiakin tehtäviä? Olen pelkkänä korvana.- VierailijaM
Jermu kirjoitti:
Sulla nyt hyvä meno..hehee..hyvä työ..joku ei ymmärrä...
- Jermu
Yleismies kirjoitti:
Olen vähän uusi tällä palstalla, joten en vielä pysty seuraamaan keskustelua, koska en tunne palstalaisten perinteistä puhetapaa. Olen lukenut tämän ketjun mielipiteet, mutta missään en nähnyt mainintaa tekemästäsi hyvästä työstä???
Voisitko kohteliaasti minulle uudelle keskustelijalle kertoa, minkä hyvän työn olet tänään tehnyt? Mitä haasteita sen olisi pitänyt Sinulle tarjota, jotta olisit ollut täysin tyytyväinen? Aiotko tänään tehdä vielä aiempaa haasteellisempiakin tehtäviä? Olen pelkkänä korvana.Haastetta tänne, luo vääntö aiheesta, jossa tulee erilaisia mielipiteitä esille, ihan sama, kuin olet kohdannut varmaankin siellä autopalstalla.
Haastetta ei tuo ollenkaan tuollaisten pikku apulaisten pyöriminen jaloissa, koska he vinkuvat vain "Jermu sitä ja tätä, Jermu kiusaa" yms. yhtä valaisevaa ja olet varmaan törmännyt tähänkin ilmiöön tuolla autopalstalla.
Viimeisenä vaiheena on sitten feikkaus, kun noilla luusereilla ei kantti kestä edes rekkaamattomalla nikillään huudella tännepäin. Olet varmaan tuohonkin ilmiöön törmännyt tuolla autopalstalla.
Päivän hyvä työ: Se on se hetki, jolloin tuon pikku apulaisen/feikkarin hermo pettää ja se alkaa vinkumaan ja mölyämään jotain ihan sekavaa. Olet varmaan kokenut sen tuolla autopalstoilla, joten puhumme samasta asiasta, mutta ehkäpä eri termeillä. Sinä olet yleismies-asiantuntija omalla alallasi, enkä varmasti lähde kinastelemaan jostain autotekniikasta, jota en edes tunne.
Minä olen tappeluksien asiantuntija ja se on samalla hauskaa ajankulua sekä muutakin. Oliskohan tässä yhtään sulle valaistusta?
Huomaatkos, että laittelit aika kärjistäen noita juttujasi tuonne, mutta teit sen asiallisesti. Siksi vastasin asiallisesti. - Autopalstalta
Jermu kirjoitti:
Haastetta tänne, luo vääntö aiheesta, jossa tulee erilaisia mielipiteitä esille, ihan sama, kuin olet kohdannut varmaankin siellä autopalstalla.
Haastetta ei tuo ollenkaan tuollaisten pikku apulaisten pyöriminen jaloissa, koska he vinkuvat vain "Jermu sitä ja tätä, Jermu kiusaa" yms. yhtä valaisevaa ja olet varmaan törmännyt tähänkin ilmiöön tuolla autopalstalla.
Viimeisenä vaiheena on sitten feikkaus, kun noilla luusereilla ei kantti kestä edes rekkaamattomalla nikillään huudella tännepäin. Olet varmaan tuohonkin ilmiöön törmännyt tuolla autopalstalla.
Päivän hyvä työ: Se on se hetki, jolloin tuon pikku apulaisen/feikkarin hermo pettää ja se alkaa vinkumaan ja mölyämään jotain ihan sekavaa. Olet varmaan kokenut sen tuolla autopalstoilla, joten puhumme samasta asiasta, mutta ehkäpä eri termeillä. Sinä olet yleismies-asiantuntija omalla alallasi, enkä varmasti lähde kinastelemaan jostain autotekniikasta, jota en edes tunne.
Minä olen tappeluksien asiantuntija ja se on samalla hauskaa ajankulua sekä muutakin. Oliskohan tässä yhtään sulle valaistusta?
Huomaatkos, että laittelit aika kärjistäen noita juttujasi tuonne, mutta teit sen asiallisesti. Siksi vastasin asiallisesti.Autopalstalta autopalstalta autopalstalta.Tunuuko tutulta toistolta.
- Jermu
Autopalstalta kirjoitti:
Autopalstalta autopalstalta autopalstalta.Tunuuko tutulta toistolta.
"tunuu tutllta toisioklta, suora ajosskiellejalää"
- taas tuli
Yks perkeleen taistelutanner.Aloitus oli jälleen varmaan tarkoitettu aivan muunlaiseen keskusteluun,kuin mihin tämä on kääntyny.Ei puutu enää muuta kun kaikki ulos ja sotakirveet kouraan.Minkälaistahan jälkeä siitäkin syntys?Osa karkais ennen kun on ulos päästy ja loput paskos housuihinsa.Kylläpä onkin oikein mielenkiintoisia persoonoita taas liikkeellä.Kaikille tasapuolisesti:RAUHOTTAKAAPA NYT MIELENNE,TAI TULEE YÖUNIIN PAINAJAISIA!Vaihtakaa nyt jo riita rauhaksi jos osaatte.Mutta taitais olla mullekin parempi nikki TURHA TOIVO,TOLLOT TAISTELOO!
- se on,notta
sairahia tuloo mutta rumihit on lujas?
- n52
kaikille.
Mä taas pikaisesti,kun mä painun nyt uimaan ja pitäkäähän rätti korkealla...=)- VierailijaM
Kauhotkos kuin Mark Spitz tai oikeastaan sinähän enempi tuo Seppälä sukupuolesi vuoksi...rätinriekaleet ne vaan repsottaa... korjataan...
- sinih52
terveisiä uimalasta minäkin pulahdin aivan mahtavaa ulkona viileä ilma ja pulahtaa veteen joka on 27asteista ulkoaltaassa..sen jälkeen makoisat löylyt voiko ihanammin tämän päivän...
illan jatkoja kaikille.... - n52
sinih52 kirjoitti:
terveisiä uimalasta minäkin pulahdin aivan mahtavaa ulkona viileä ilma ja pulahtaa veteen joka on 27asteista ulkoaltaassa..sen jälkeen makoisat löylyt voiko ihanammin tämän päivän...
illan jatkoja kaikille....Olitko sä se vaalea jonka ympärillä pyöri hyvänäköisiä miehiä?
Mä olin ja ulkoaltaalla,hitsi mehän oltiin samassa paikassa,vai?
Morjesta nyt ensikerralla edes.....=) - n52
VierailijaM kirjoitti:
Kauhotkos kuin Mark Spitz tai oikeastaan sinähän enempi tuo Seppälä sukupuolesi vuoksi...rätinriekaleet ne vaan repsottaa... korjataan...
räpiköin omalla tyylillä,mutta oikeastaan enimmän aikaa kävelen....=)
Kaiken sen päälle sauna,vau!
Oli kiva reissu taas! - sinih52
n52 kirjoitti:
Olitko sä se vaalea jonka ympärillä pyöri hyvänäköisiä miehiä?
Mä olin ja ulkoaltaalla,hitsi mehän oltiin samassa paikassa,vai?
Morjesta nyt ensikerralla edes.....=)noh olin ulkoaltaalla ja tänään kun menen kyllä huhuilen kuka on n52 mitenkäs muuten sut tunnistan?:)) ja mulla ei ollut silmälaseja päässä:=))
en kyl nähnyt yhtään miehiä missä niit oli?:))
minä kyllä juoksin niin vimmatusti etta en ehtinyt seurailla mitä ympärillä tapahtu..:=))) - n52
sinih52 kirjoitti:
noh olin ulkoaltaalla ja tänään kun menen kyllä huhuilen kuka on n52 mitenkäs muuten sut tunnistan?:)) ja mulla ei ollut silmälaseja päässä:=))
en kyl nähnyt yhtään miehiä missä niit oli?:))
minä kyllä juoksin niin vimmatusti etta en ehtinyt seurailla mitä ympärillä tapahtu..:=)))vaikka joku käskisi.
Hitsi ja mä ajattelin,että sä esittelisit niitä komeita uroksia mullekkin.
Mä tulen sun kanssa juoksemaan sinne altaaseen ja kerron sulle sitten aina silmien väristä alkaen mimmoisia ihania otuksia siinä ympärillä pyörii....=)Niitä on varmaankin tänäänkin monta ja mulle riittää kyllä niistä pari näin alkupaloiksi...=) - sinih52
n52 kirjoitti:
vaikka joku käskisi.
Hitsi ja mä ajattelin,että sä esittelisit niitä komeita uroksia mullekkin.
Mä tulen sun kanssa juoksemaan sinne altaaseen ja kerron sulle sitten aina silmien väristä alkaen mimmoisia ihania otuksia siinä ympärillä pyörii....=)Niitä on varmaankin tänäänkin monta ja mulle riittää kyllä niistä pari näin alkupaloiksi...=)minä sit naurusi kuule kun en näe,
on hyvä että saa tulkin mukaan että huomaa mitä ympärillä tapahtuu....:)))) onkhan nyt sit mulle käymäs niin et se sokeri ei enään sula mun suussa:)))))))))) - n52
sinih52 kirjoitti:
minä sit naurusi kuule kun en näe,
on hyvä että saa tulkin mukaan että huomaa mitä ympärillä tapahtuu....:)))) onkhan nyt sit mulle käymäs niin et se sokeri ei enään sula mun suussa:))))))))))varmaan ole käymässä ja katsotaanko tilanne tänään vai......=)
Lähetin sinulle kuvan omasta tuolistani (jos tuo meiliosoite nyt vaan osui oikeaan).
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708