Haluaisitko ottaa

Anonyymi-ap

Yhteyttä johonkin ihmiseen johon yhteys on syystä tai toisesta katkennut? Kuulumisia kysellen tai jonkun muun syyn takia?

47

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moneenkin. Sekä entisiin hyviin kavereihin että muutamaan mieheen. Mutta ei voi mitään, turha yrittää väkisin "tuppautua" enää toisen elämään jos ei ole ollut vuosiin yhteyksissä.

      • Anonyymi

        Eikö tämä ole mahdollisuuksia vähentävä eikä lisäävä asenne?

        Eipä siinä, itse ajattelen täsmälleen samoin. Miten suhtautuisit jos joku menneisyydestä ottaisi yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämä ole mahdollisuuksia vähentävä eikä lisäävä asenne?

        Eipä siinä, itse ajattelen täsmälleen samoin. Miten suhtautuisit jos joku menneisyydestä ottaisi yhteyttä?

        "Miten suhtautuisit jos joku menneisyydestä ottaisi yhteyttä?"

        Ilahtuisin, jos kyseessä olisi joku noista joita olen kaipaillut. Tai vaikka ei olisikaan, niin ei yksi uudelleen lämmitelty tuttavuus tekisi ollenkaan pahaa siinäkään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Miten suhtautuisit jos joku menneisyydestä ottaisi yhteyttä?"

        Ilahtuisin, jos kyseessä olisi joku noista joita olen kaipaillut. Tai vaikka ei olisikaan, niin ei yksi uudelleen lämmitelty tuttavuus tekisi ollenkaan pahaa siinäkään tapauksessa.

        Kokoomus-sympatiasi karkoittaa ihmisiä pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus-sympatiasi karkoittaa ihmisiä pois.

        Missä vaiheessa olen kannattanut Kokoomusta?


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Missä vaiheessa olen kannattanut Kokoomusta?

        Ehkä se onkin Sheena, joka kokkeleita kannattaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se onkin Sheena, joka kokkeleita kannattaa.

        Mä en ole kertaakaan elämässäni äänestänyt. En vaikka olen lukenut kansainvälistä politiikkaa. Viimekerralla tein kyllä vaalikoneen, ja se ehdotti puolueita Suomen Kansa Ensin, Vapauden Liitto, Kristallipuolue ja Sinimusta Liike. Mikään noista ei ole ns. "perinteinen" puolue (toki arvoiltaan voivat olla, mutta siis eivät perinteisesti ole kuuluneet Suomen puolueisiin), kuten vaikkapa Kokoomus on.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole kertaakaan elämässäni äänestänyt. En vaikka olen lukenut kansainvälistä politiikkaa. Viimekerralla tein kyllä vaalikoneen, ja se ehdotti puolueita Suomen Kansa Ensin, Vapauden Liitto, Kristallipuolue ja Sinimusta Liike. Mikään noista ei ole ns. "perinteinen" puolue (toki arvoiltaan voivat olla, mutta siis eivät perinteisesti ole kuuluneet Suomen puolueisiin), kuten vaikkapa Kokoomus on.

        Olet siis fasisti.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole kertaakaan elämässäni äänestänyt. En vaikka olen lukenut kansainvälistä politiikkaa. Viimekerralla tein kyllä vaalikoneen, ja se ehdotti puolueita Suomen Kansa Ensin, Vapauden Liitto, Kristallipuolue ja Sinimusta Liike. Mikään noista ei ole ns. "perinteinen" puolue (toki arvoiltaan voivat olla, mutta siis eivät perinteisesti ole kuuluneet Suomen puolueisiin), kuten vaikkapa Kokoomus on.

        Noissa puolueissa on natsimielistä roskasakkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noissa puolueissa on natsimielistä roskasakkia.

        Meidän hallituksessa, sekä oppositiossa istuu natsimielistä roskasakkia.
        Minultakin yrittivät viedä ihmisoikeudet vain koska en suostunut myrkkypiikille.
        Kaikki korruptoituneita ja kaikki mikä maailmassa tapahtuu on suunitelmallista valtaeliitin masinoimaa pahuutta.

        Keskustan läskiposki..Se pullapoika, jos tiedätte ketä tarkoitan sanoi ihan suoraan:
        "Ei voi olla ihmisoikeuksia, jos ei ole rokotettakaan".

        Tämä ei minulta unohdu koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis fasisti.

        Kysymyksistä mikään ei ollut fasistinen eikä edes rasistinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis fasisti.

        Marxilaisia vastaan pitää taistella maalla, merellä ja ilmassa,missä ikinä heitä kohtaakaan tarvittaessa vaikka avaruudessa. Kyseessä on ihmiselle vaarallinen aivomato.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18085427O

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Haluan. En vain tiedä, miten se voisi toteutua. Itse en yhteyttä voi ottaa.

    • Anonyymi

      Oikeasti itse olen iloinen kun tuli toivotettua omalle isälle puhelimen kautta hyvää isäinpäivää ja kuulumisa sinänsä, kuulin isän äänestä että ilahtui, vanha pappa.

    • Anonyymi

      Tämä siis on aivan totta yrittäisin auttaa ihmisiä palstalla vähän sarkastisenkin huumorin avulla... että siis on mukavaa yrittää tehtä toisista iloisempia, koska se4 ei ole itseltä pois sellainen.

      Ja on totta että olen ex-kkk, mutta itrisanoin itseni, siltikin on jotain, mutta itselläni ei ole eänää yhteyksiä he pitävät silti huolta itsestäni näkymättömästi, kun kuulin niin arvokas henkilö heh

    • Moneenkin. On ollut niin hyvässä kuin pahassa aika haipakkaa lähiaikoina. Onneksi ymmärtääkseni ihmiset, joiden kanssa on ollut yhteydenpito/tapaamisväliä tietävät tilanteen ja heilläkin mahdollisesti ollut samantyyppistä, ja kun jompi kumpi ottaa yhteyttä, voidaan jatkaa siitä, mihin jäätiin. 30+ iän jälkeen ei enää ole ollut draamaa ihmissuhteissa eikä mennyt kenenkään kanssa välejä poikki.

    • Anonyymi

      Kaksi sellaista ihmistä on. Ei vain taivu sormet puhelimen näppikselle.

    • Olisi kiva päivittää kuulumisia joidenkin lapsuuden kaverien kanssa. Se kuitenkin sotii tätä erakko filosofiaani kohtaan, joten jätän tällä kertaa välistä.

    • Anonyymi

      Juu kyllä, mutta asioiden raskaus väsyttää unohtamaan ennen kuin ehdin.

    • Anonyymi

      Joo ja ei. Kyllä mä leikittelin tuossa jokin aika sitten ajatuksella, että kyselisin yhden eksäni kuulumisia. Syynä se, että mä haluaisin aivan vilpittömästi tietää mitä hänelle kuuluu. Mä toivon, että hänellä on nykyään kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Niin minäkin toivon hänelle. Ei hänkään toivonut muuta minulle. Ollaan yhdessä hyvinvoivia ja vilpittömän onnellisia ihan koko ajan ja apinan raivolla.


      • Anonyymi

        Tää on ongelmallinen juttu. Jos ottaa exään yhteyttä, luuleeko että tarkoitus on lämmitellä jotain vanhaa.. vaikka tarkoitus on vain kysyä miten menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ongelmallinen juttu. Jos ottaa exään yhteyttä, luuleeko että tarkoitus on lämmitellä jotain vanhaa.. vaikka tarkoitus on vain kysyä miten menee.

        Sehän siinä on ongelma ja tuosta syystä olen ainakin vielä jättänyt kyselemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ongelmallinen juttu. Jos ottaa exään yhteyttä, luuleeko että tarkoitus on lämmitellä jotain vanhaa.. vaikka tarkoitus on vain kysyä miten menee.

        Ja kun itse olin aikanaan se, joka ne välit kokonaan katkaisi, niin tiedän, etten voi odottaa hänen kyselevän koskaan mitään.


    • Anonyymi

      Niin minä en todellakaan välitä mitä jotkut naapuritkaan tekevätg, aivan samaa itselle on... pikkuihmiset..

      Mutta tuollainen on aina tärkeää että ei ole mitään mieleen jäämiä pahoja juttuja jotain mitään ollenkaan, silloin voi nukkua iloisesti ja jne...

    • Anonyymi

      Ei ole
      Ketään

    • Mikä kyssä tää nyt on.. xD ..tietenkin otan yhteyttä jos tuntuu sille..niin on tapahtunutkin useasti, mutta nyt on vaan sellaisia ettei tunnu niin tarpeelliselta…toivottavasti tilanne muuttuu edes joidenkin suhteen…

    • Anonyymi

      Haluaisin mut en uskalla

    • Anonyymi

      En. Se oli ja meni. Fuck her.

      • Anonyymi

        Onko joku pettänyt sinuakin? Mä oon niin murusina etten saa unta.. ilkeä ihminen ei ansaitse yhteydenottoa no:(


    • Anonyymi

      Luuserit jää ilman.

    • Anonyymi

      Yleensä on kohteliasta ilmoitaa että kuolet jne.jne... päivänä ja tuona aikana, et voi vaikuttaa siihen mitenkään, kukaan ei voi, voivoivoivi.

      Elämäsi loppui silloin tai vaikka tällä sekunnillakin, jos niin haluaisit?

    • Anonyymi

      Haluaisin 😢

    • Anonyymi

      haluaisitko herätä jo hypnoottisesta unesta jota olet elänyt noin 21 vuotta voisin herättää sinut?=

    • Anonyymi

      Voisin herättää todellisuuteen.

    • Anonyymi

      Haluaisin mutta on estoja vaikka mitään pahaa ei voisi tapahtua.

    • Anonyymi

      Älä ota yhteyttä energiaan eli sähköenergiaan laittamalla haarukoita ja meisseleitä pistorasoihin... ei ole tarkoitettu tuollaiseen yhteyteen ne rasiat.

    • Anonyymi

      Kyllä haluaisin, mutta riitojen takia ei ole viisasta.

      • Anonyymi

        Riidat ei tyhjästä synny


    • Anonyymi

      Jos kerran haluaa, mikä estää? Eikö sitten voi vaan soittaa tai laittaa viestiä jollain medialla.

      Itse voisin hyvin laittaa viestiä jollekin ihmiselle ja kysyä mitä kuuluu. Olisi kiva kuulla mitä kuuluu ja jutella kaikenlaista. Tiedän, että se olisi kivaa. En tee sitä vain, koska tiedän ettei hän ole valmis mihinkään muuhun kuin mitä joskus on ollut. Ja se ei riitä minulle ilman edes pientä etenemistä uuteen suuntaan. S

    • Onhan sellaisia ihmisiä joitain esim opiskeluajoilta, joihin yhteys vain katkesi, kun lähdettiin omille teillemme. Olisi mukava tietää, mitä heille tänä päivänä kuuluu.

      Jos yhteys on katkennut jostain erityisestä syystä, niin sellaisia ihmisiä en kyllä haikaile tapaavani enää. Minulla ei ole mitään sanottavaa enää tällaisille ihmisille.

    • Anonyymi

      Joo, olishan se kiva. Lukiokavereista tiet päässeet erkaantumaan, mutta ehkä oltiin myös persoonina melko erilaisia. Olis se silti kiva käydä kahvittelemassa ja katsoa, vieläkö juttu luistaa. Nyt mennyt viime näkemästä joku 6-7 vuotta 😬
      N31

    • No lihavihapihalla tipusen kuulumisista haluisin kuulla kyllä. Muksa naikkonen. 😊

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe