Mistä tietää

Anonyymi-ap

..kuka on oikea mies kun järjestäen KAIKKI, JOKA IKINEN tuntee kemiaa sinua kohtaan?


=seksuaalista kiinnostusta

Ymmärrättekö edes että olen hieman toivoton kun kaikki jotka livenä minut tapaavat tai vaikka facebookissa (siellä ei näy ikä) tuntevat kemiaa...ja se kun ei merkitse mitään eikä sillä ole mitään arvoa

53

417

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Läpi elämän ulkonäkö ollut kuin hunaja minkä luo mehiläiset vimmatusti pyrkii. Nettiin jos laittaa ilmoituksen kukaan ei halua ns vanhaa

      • Anonyymi

        Miten sen nyt ottaa, kerran on sellaisen deittipalvelun yhteydessä kysytty, että kaveri täyttää 18 v olisko hänelle mitään lahjaideaa. Vastasin, että tietysti viinapullo


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18088196t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Naisen huoleksi jää valita yksilö, jossa yhdistyy oikealla tavalla varallisuus ja ulkonäkö.

      • Anonyymi

        EN KAIPAA MUIDEN RAHOJA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN KAIPAA MUIDEN RAHOJA.

        MIKSI ET HYVÄ MIES?!! EASY COME EASY GO? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI ET HYVÄ MIES?!! EASY COME EASY GO? 🤔

        Maksulliset vie rahat


    • Sanon että pashat, oikeat kemiat tunnet vain silmästä silmään, muu on lumetta

    • Anonyymi

      No sepä se IRL. Jos useat katsovat sillä silmällä, ei voi tietää ovatko oikeasti kiinnostuneita. Siinä ollaan loukussa sinänsä ihan mukavan asian kanssa. Näin ollen vv:sta on enemmän haittaa kun hyötyä. Myös lähestymiskynnys saattaa nousta, vaikka luulisi olevan toisin päin.

    • Anonyymi

      Miten voi facebookissa tuntea kemiaa? Minä olen aina luullut että sitä voi tuntea vain kasvokkain kohtaamisessa ja niitä kertoja sopii elämän varrelle korkeintaan 10.

      -harmiseikirj-

      • Nonii.


      • Anonyymi

        Voivoi kuule joka ..tun heteromies tuntee kemiaa kun mun kuvia tuijottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi kuule joka ..tun heteromies tuntee kemiaa kun mun kuvia tuijottaa.

        Tuskinpa vaan. Munissa voi vähän tuntua mutta oikea henkilökohtainen kemia tuntuu koko kropassa. ehkä yhden tai kaksi, korkeintaan kolme naista olen tavannut jotka sen kemiantunteen saa aikaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vaan. Munissa voi vähän tuntua mutta oikea henkilökohtainen kemia tuntuu koko kropassa. ehkä yhden tai kaksi, korkeintaan kolme naista olen tavannut jotka sen kemiantunteen saa aikaan.

        -harmiseikirj-

        Kokoajan olen puhunut juurikin munakemiasta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoajan olen puhunut juurikin munakemiasta !

        Ei se ole kemiaa, se on ihan puhdasta fysiikkaa.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      kulkeeko se "kemia" tietoliikennekaapeitakin pitkin?

      • Anonyymi

        Tuskinpa mikään liikkuu mihinkään esim toisten meemejä tuijottamalla


    • Anonyymi

      JA tiedän olen tyttöjen mielestä... ärsyttävä kyseenalaistaja ja ärsyttävä sarkastiset jutut jne... arvasin kai oikein.

      • Anonyymi

        Jospa suurin osa ”tyttösistä” osaa mies kuitenkin olla triggeröitymättä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikeasti aika hyvä kun kirjoittelijat oppivat käyttämään ISOJAKIN kirjaimia painottaqqakseen jotain asiaa sitten, jotta ei ole tyhmä kuin joku yliopistonprofessoreiyhhtäpätööän.ö

      t. Anomaly

    • Anonyymi
    • Hidasta ja kerro rauhassa mitä tahdot oikeasti kysyä?


      Ei tästä saanut selvää...

      • Anonyymi

        Mutta sinun miehen heikosti rakennettu monologiteatteri eri hahmojesi välillä on hyvinkin selvä kun kerran herää


    • Tunnetko sinä vastakemiaa joka ikistä miestä kohtaan?

      • Anonyymi

        En. Sehän se ongelma onkin kun kaikki miehet tuntee kemiaa minua kohtaan niin miten voin ottaa edes tosissani ketään miestä?? Kun se kemia kohdistuu pintaan. Olen tehnyt eroottisen mallin töitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En. Sehän se ongelma onkin kun kaikki miehet tuntee kemiaa minua kohtaan niin miten voin ottaa edes tosissani ketään miestä?? Kun se kemia kohdistuu pintaan. Olen tehnyt eroottisen mallin töitä

        Miesten huomio kohdistuu valitettavasti aina ensin pintaan.

        Yksikään kohtaamasi mies ei siis kohtele sinua riittävän hyvin, jotta sinua kiinnostaisi jatkaa tutustumista hänen kanssaan? Millä tavalla miehet lähestyvät sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En. Sehän se ongelma onkin kun kaikki miehet tuntee kemiaa minua kohtaan niin miten voin ottaa edes tosissani ketään miestä?? Kun se kemia kohdistuu pintaan. Olen tehnyt eroottisen mallin töitä

        Jos pinta on piilossa, niin silloin se ei voi kohdistua siihen.
        Ryhdy hurmaamaan tekstillisesti.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Miesten huomio kohdistuu valitettavasti aina ensin pintaan.

        Yksikään kohtaamasi mies ei siis kohtele sinua riittävän hyvin, jotta sinua kiinnostaisi jatkaa tutustumista hänen kanssaan? Millä tavalla miehet lähestyvät sinua?

        Onpa sinulla monta henkevää keskustelua menossa mies itsesi kanssa, aivan mähtävää


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Jos pinta on piilossa, niin silloin se ei voi kohdistua siihen.
        Ryhdy hurmaamaan tekstillisesti.

        Netissä kukaan ei halua minua koska olen vanha, livenä haluaa. Siksi kirjoittaminen ei tule kyseeseen


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Miesten huomio kohdistuu valitettavasti aina ensin pintaan.

        Yksikään kohtaamasi mies ei siis kohtele sinua riittävän hyvin, jotta sinua kiinnostaisi jatkaa tutustumista hänen kanssaan? Millä tavalla miehet lähestyvät sinua?

        Miehet lähestyvät aina miellyttäen ja mielistellen ja kumpikin virheitä


    • Anonyymi

      siis en ole mikään convfererqaatin upseeri tai kkk olen ollut mutta en enää, mutta myuönnä että saan heihin yhteyden jos tarvitsen jotai eli henkeen ja terveyteen liittyvää,,'

    • Anonyymi

      Miehen esittämä kysymys. Aivan selvästi.

      Vain mies voi kuvitella, ettei nainen seksuaalisen kiinnostuksen lisäksi etsisi tai katsoisi miehessä muita seikkoja ja piirteitä. Ei siis ole mikään ongelma, että miehet tuovat esille seksuaalista mielenkiintoaan. Se on normaalia, mutta tosiaan naisen mielestä usein vähän arvotonta yksistään.

      🦄

      • Anonyymi

        Samaa mietin. Tai ainakaan itse en pysty lainkaan samaistumaan aloitukseen. Mitä hiton väliä sillä on mitä toinen miettii, jollei itseä kiinnosta. Täysin yhdentekevää sellainen miesten osoittama kiinnostus. Anteeksi vain kaikille miehille, jota tämä loukkaa.


    • Se on oikea mies, jota et voi lakata ajattelemasta ja jota alat ikävöidä jo lähtösuukkoa antaessasi.

      • Anonyymi

        Näinkö se mies sit menee- alahan kalppia siitä, että voin alkaa ikävöimään jo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö se mies sit menee- alahan kalppia siitä, että voin alkaa ikävöimään jo?

        Ikävä ei ole tavoitetila, mutta niin hän lähti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kosminen säteily ja Higgsdin hiukkasert.

    • Anonyymi

      kosminen säeily aijeuttaa kaikkika hullujakin ajatuksia aivotoimintaasi heh

    • Sinun taitaisi olla hyvä käyttää naisen vaistoa ja intuitiota erottaa kiinnostuneista miehistä, jotka näkevät sinut vain eroottisena tanssijana, olisi kiva p*nna niistä miehistä, jotka näkevät eroottisuuden lisäksi myös sisimpäsi ja haluavat myös tutustua henkisellä tasolla. Siihen varmaati auttaa se, ettet tarjoile profiilikuvissasi seksikkyyttä tai paljasta pinta. Sitä saa mitä tilaa nääs. Kirjoita myös profiili, jossa sisimpäsi ja ajatusmaailmasi näkyy. Vähäpukeinen bimbo houkuttelee tietyn tyyppisiä miehiä kuin hunaja kärpäsiä ja se tietyn tyyppinen mies ei ehkä ole se paras av(i)onieheksi, kärjistäen. Fotoshoppaa itsellesi pari kiloa ylimääräistä vääriin paikkoihin, jos ei muu auta!

      Se mikä sinun valintasi pitäisi ratkaista on sinun omat vahvat tunteesi ja se että valitulla miehellä on myös aitoja tunteita, sitten päälle arvomaailma ja muut teille kahdellep tärkeät asiat.

      • Anonyymi

        Tämä olisi täysin feministisen arvomaailmani vastaista! Itse asiassa viestisi oli ikävästi stereotypioita korostava.

        Emme naisina voi pitää miehiä niin yksinkertaisina otuksina, että oletamme heidän pitävän kauniita ja seksikkäitä naisia sisäisesti rumina. Bimboutta ei näe eikä voi nähdä kuvista tai kenenkään ulkonäöstä, paitsi että älykkyyden usein näkee katseesta. Jos joku mies nyt sitten tällaiseen stereotypiaan sortuu, laittakaamme hänen kokemansa sisäisesti ja ulkoisesti kauniin naisen menetys hänen omaan piikkiinsä.

        Vähäpukeisuuden välttäminen on suotavaa yleisten käyttäytymisnormien mukaisesti. Ei sen vuoksi, mitä joku mies ajattelee.

        Estetiikka on tärkeä arvo, ja kauneinta maailmassa saa olla ihminen!

        🦄


      • Anonyymi

        ” Kirjoita myös profiili, jossa sisimpäsi ja ajatusmaailmasi näkyy. ” emmää ny näitä sinun rofiileja mies sillai kokisi🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olisi täysin feministisen arvomaailmani vastaista! Itse asiassa viestisi oli ikävästi stereotypioita korostava.

        Emme naisina voi pitää miehiä niin yksinkertaisina otuksina, että oletamme heidän pitävän kauniita ja seksikkäitä naisia sisäisesti rumina. Bimboutta ei näe eikä voi nähdä kuvista tai kenenkään ulkonäöstä, paitsi että älykkyyden usein näkee katseesta. Jos joku mies nyt sitten tällaiseen stereotypiaan sortuu, laittakaamme hänen kokemansa sisäisesti ja ulkoisesti kauniin naisen menetys hänen omaan piikkiinsä.

        Vähäpukeisuuden välttäminen on suotavaa yleisten käyttäytymisnormien mukaisesti. Ei sen vuoksi, mitä joku mies ajattelee.

        Estetiikka on tärkeä arvo, ja kauneinta maailmassa saa olla ihminen!

        🦄

        Aloitushan oli taas jonkun joutavanpäiväisiä täällä höpöttelevän trollin, mutta jos leikitään ettei ollut, niin veisin citrinellan ajatusta vaan pidemmälle.

        Omassa käytännön elämässä kannattaa olla käytännöllinen ja tunnustaa faktat eikä taistella tuulimyllyjä vastaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Kiitos neuvoistasi mutta en etsi seuraa mistään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olisi täysin feministisen arvomaailmani vastaista! Itse asiassa viestisi oli ikävästi stereotypioita korostava.

        Emme naisina voi pitää miehiä niin yksinkertaisina otuksina, että oletamme heidän pitävän kauniita ja seksikkäitä naisia sisäisesti rumina. Bimboutta ei näe eikä voi nähdä kuvista tai kenenkään ulkonäöstä, paitsi että älykkyyden usein näkee katseesta. Jos joku mies nyt sitten tällaiseen stereotypiaan sortuu, laittakaamme hänen kokemansa sisäisesti ja ulkoisesti kauniin naisen menetys hänen omaan piikkiinsä.

        Vähäpukeisuuden välttäminen on suotavaa yleisten käyttäytymisnormien mukaisesti. Ei sen vuoksi, mitä joku mies ajattelee.

        Estetiikka on tärkeä arvo, ja kauneinta maailmassa saa olla ihminen!

        🦄

        Bimbous-vaikutelma tulee juuri kirjallisen sisällön keveydestä ja vähäpukeisista kuvista. Ei siitä, että joku on nainen. Käytös heijastaa myös arvomaailmaa. Myös samoin käyttäytyvä mies saa aikaan bimbo-vaikutelman. Älykäs ja sosiaalisesti taitava tajuaa minkälaisen viestin itsestään antaa (toki hän voi tietoisesti protestoida stereotypioita ja siksi bimboilla, tosin se hieman teininäistä eli lähtökohtaisesti alle keski-ikäisten touhua). Älykäs haluaa luultavasti korostaa itsestään MUUTAKIN somessa kuin PELKKÄÄ reittä ja tissiväliä (tai vatsa- ja rintalihaksia).

        Kaunis ja kauniisti pukeutuva nainen, joka osaa ainakin keskitasoisesti kirjoittaa, jolla on omia ajatuksia ja puhuu muustakin kuin fitness-liikunnasta, meikeistä ja botoxista, EI saa samaa mielikuvaa aikaan. Kauneus ja älykkyys tai naisellisuus ja älykkyys eivät ole vastakohtia. Se nyt on itsestäänselvää.

        Bimbous on itsevalittu asenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvoistasi mutta en etsi seuraa mistään

        Jos olet ap, eikä kyse ole profiilista vaan siitä, että miehet ottaa yhteyttä epätoivotussa mielessä FB, vaikka sinulla ei ole profiilia, miksi ihmeessä pidät FB julkisena ja jaatko vielä vähäpukeisia/seksikkäitä kuvia julkisesti? Ratkaisu on helppo, kuviin tolkkua ja kuvat näkyy vain kavereille ja yhteydenotto pyyntöihin rajoitteita. Jos somessa näkyy muille bimbo-vaikutelma, vaikka olisit ihan fiksu, sinut helposti nähdään leiman kautta. Sinä siis itse vaikutat siihen minkä kuvan haluat itsestäsi antaa, vaikket seuraa olisikaan hakemassa.

        Jos taas on kyse enemmän tutuista ihmisistä, tunnet heidät ja luultavasti tiedät ovatko he sinun kannalta kiinnostavia. Vältä flirttiä ihmisten kanssa, jotka ei sinua itseäsi kiinnosta. Jos joku silti kertoo ihastuksesta, ei auta kuin kiittää vaikka sanoilla huomio imartelee, mutta valitettavasti en ole kiinnostunut ja on pakko siksi sanoa EI kiitos.

        En näe, että mitään ongelmaa on. Itse valitset minkä kuvan itsestäsi haluat antaa ja itse kannat valinnan seuraukset.


    • Anonyymi

      Pirunko väliä sillä onko joku mies oikea vai ei jos et itse koskaan valitse olla.

      • Anonyymi

        Vai känt juu sii juu pilonk tu mee eli get help


    • Anonyymi

      justiin jooh jos neuvottelee jonkin kkk-negotiatorin kanssa voi saada elinikäisiä vainoharhoja ja pelkoja heh

    • Anonyymi

      ei kukaan mitään tiedä, kaikki on arvailujen varassa... kuin ampiainen ja pistiäinen sekoitus;:

      Kammiainen.

    • Anonyymi

      justiinsa joo laittaa minut ja jotkut tytöt höpöttelemään juttuja johonkin suljettuun huoneeseen niin kaikki tulevat huoneesta tunnin kuluttua pois hihittäen oli todella hauskaa pissit melkein housuissa mitä juttuja mielikuvitukset tekeneet...

    • Anonyymi

      huvittavaa sinänsä joku kiusaaja voisi olla muka joku tietokone jokq keksii nimiä toisen nimistä ei ole henkilö jota syyttää eli silloin kannattaisi haastaa oikeuteen maailmanlaajuisesti vaikka AMD tai Intel Corporsation :D

      nooh kokeilen muuttaa koodia eräällä pienellä jutulla jos tekee vieläkin haquskempia jotain juttuja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe