Pikkuinen tiivi-taavi oli ilkeänä...

Anonyymi-ap

...Saran pituudesta:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a92c8b50-8df3-4121-a160-a6e2da53bc86?_gl=1*ugz30v*_ga*MTU5NDUxMzU5NS4xNjkxMzM1OTY3*_ga_3L539PMN3X*MTY5OTEyODUxMi4yNi4xLjE2OTkxMjg3NDQuMC4wLjA.

" Hän sanoi: "Olet liian pitkä naiseksi". Hän oli itse lyhyt. En ikinä sanoisi hänelle tai kenellekään muulle, että he olisivat liian lyhyitä miehiksi. Kuka sanoo niin? Jos olet kateellinen pituudestani, sano vain se ja jatka elämääsi, juontaja sanoo."

Lyhkäiset miehet monesti on tuollaisia, ne yrittää olla nokkelia vaikka lähinnä nolaaavat vain itsensä.

-harmiseikirj-

14

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi...Vastakkain...Asettelu. Mulla on pöljä olo...Oikeastaan ihan mukavaa...

    • Mitä mieltä olet siitä, että yhdessä toisessa artikkelissa Sara kertoi olevansa "geneettisesti mies"?

      • Anonyymi

        Se varmaan selittäisi tuota pituutta. Fyysisesti kuitenkin kai nainen on eikä mulla siitä oikein ole mitään mielipidettä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se varmaan selittäisi tuota pituutta. Fyysisesti kuitenkin kai nainen on eikä mulla siitä oikein ole mitään mielipidettä.

        -harmiseikirj-

        Uutisen mukaan hänellä oli kaksi kehittymätöntä kivestä eikä lainkaan munasarjoja. Käytännössä siis alunperin kai interseksuaali, mutta viehättävä nainenhan hänestä on siitä huolimatta kasvanut. Tavallaan olen sitä mieltä että sukupuolia on kaksi, mutta mitä näitä uutisia interseksuaaleista aina välillä on eri sivustoilla ollut, niin ehkä käytännössä on kolmaskin sukupuoli ja se olisi tämä interseksuaalisuus.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Uutisen mukaan hänellä oli kaksi kehittymätöntä kivestä eikä lainkaan munasarjoja. Käytännössä siis alunperin kai interseksuaali, mutta viehättävä nainenhan hänestä on siitä huolimatta kasvanut. Tavallaan olen sitä mieltä että sukupuolia on kaksi, mutta mitä näitä uutisia interseksuaaleista aina välillä on eri sivustoilla ollut, niin ehkä käytännössä on kolmaskin sukupuoli ja se olisi tämä interseksuaalisuus.

        Kyllä kai se voi olla ja ihan ymmärrettävää tuollaisessa tapauksessa jos on vähän hukassa identiteettinsä kanssa. Sara kai on klaarannut asiansa aika hyvin mutta voihan se melko traagista olla.

        Tuossa vähän asiaan liittyen elokuvavinkki, ihan hyvä leffa oli kun katsoin:

        https://areena.yle.fi/1-50836129

        -harmiseikirj-


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Uutisen mukaan hänellä oli kaksi kehittymätöntä kivestä eikä lainkaan munasarjoja. Käytännössä siis alunperin kai interseksuaali, mutta viehättävä nainenhan hänestä on siitä huolimatta kasvanut. Tavallaan olen sitä mieltä että sukupuolia on kaksi, mutta mitä näitä uutisia interseksuaaleista aina välillä on eri sivustoilla ollut, niin ehkä käytännössä on kolmaskin sukupuoli ja se olisi tämä interseksuaalisuus.

        Joo siis hänellä on käsittääkseni miehen kromosomit. Eli ihan oikea biologinen mies kyseessä. Mutta jonkun geenipoikkeaman takia hänellä ei ole testosteronia, niin sitten sikiövaiheessa hälle ei kasvanut penistä, vaan pimppa. On se luonto moninainen ja ihmeellinen.


    • Anonyymi

      jos noin masentavaa.... ja ilkeätä itse kuuntelin, tieystikin tottakai Herman Koss-kullokkeilla musiikia en ole AKG-luuseri heh....

      mutta huvitukseksi jotain nimiä mitä tietokoneohjewlmani voisi tehdä, voi tulla 10 lista jotain tietokoneen keksintöjä:

      Hickmanta
      Sita
      Seipringa
      Tarogi
      Dyby
      Nalo
      Palsjamies
      Mawort
      Tac
      Yoblonprin
      Siti
      Jauna
      Taveta
      Ftaif
      Lutnelve
      Domusnorp
      Tikoyk

    • Sara on todella kaunis ja ihanan pirtsakka tyyppi. Hänelle kertyi pituutta keskimääräistä naista enemmän sen takia, että hänen murrosikänsä ei alkanut normaalisti, jolloin hänelle selvisi lääkärissä, että hän on intersukupuolinen ja hänelle määrättiin estrogeenilääkitys, jotta murrosikä käynnistyisi.

      Jokaisella on omat preferenssinsä ihmistyypin suhteen, mutta on todella moukkamaista sanoa jotakuta liian pitkäksi tai liian lyhyeksi. Mitäpä pituudelleen kukaan mahtaa. Minäkin olen kuulemma 174cm pitkänä liian pitkä naiseksi. Joskus nuorena tuo loukkasi, mutta nykyään en välitä tuollaisista kommenteista yhtään. Kaikkea ne ihmiset suustaan suoltavatkin..

      • Mä olen samanpituinen kuin sinäkin, eikä ole koskaan kukaan sanonut liian pitkäksi.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä olen samanpituinen kuin sinäkin, eikä ole koskaan kukaan sanonut liian pitkäksi.

        Mahtava juttu 👍🏻 Minulle on esim sanottu, että miksi käytän korkokenkiä, kun en sellaisia tarvitse (korkojahan pidetäänkin vain pituuden lisäämiseksi 🙄) ja että olisin muuten hyvä, mutta liian pitkä naiseksi. Sanojat ovat kaikki olleet lyhyitä tai lyhyehköjä miehiä, pidemmille miehille pituuteni ei ole ollut koskaan ongelma tai ainakaan kukaan ei ole siitä erikseen sanonut.


      • Aletheias kirjoitti:

        Mahtava juttu 👍🏻 Minulle on esim sanottu, että miksi käytän korkokenkiä, kun en sellaisia tarvitse (korkojahan pidetäänkin vain pituuden lisäämiseksi 🙄) ja että olisin muuten hyvä, mutta liian pitkä naiseksi. Sanojat ovat kaikki olleet lyhyitä tai lyhyehköjä miehiä, pidemmille miehille pituuteni ei ole ollut koskaan ongelma tai ainakaan kukaan ei ole siitä erikseen sanonut.

        "Minulle on esim sanottu, että miksi käytän korkokenkiä, kun en sellaisia tarvitse"

        No itseasiassa tuo on kyllä sanottu, mutta sanojana ei ollut mies vaan yksi naispuoleisista kavereistani. Itsekin tykkään korkkareista juuri niiden nätin ulkomuodon vuoksi, en siksi että saisin niistä lisäpituutta.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Minulle on esim sanottu, että miksi käytän korkokenkiä, kun en sellaisia tarvitse"

        No itseasiassa tuo on kyllä sanottu, mutta sanojana ei ollut mies vaan yksi naispuoleisista kavereistani. Itsekin tykkään korkkareista juuri niiden nätin ulkomuodon vuoksi, en siksi että saisin niistä lisäpituutta.

        Mieleeni ei koskaan edes tullut, että koroilla haettaisiin pituutta, vaan olen pitänyt sellaisia kenkiä, joista pidän. Korkeimmat korkoni ovat tainneet olla 11cm eli niiden kanssa olen 185cm. Joillekin miehille se tuntuu olevan liikaa, mutta aion jatkaa juuri sellaisten kenkien käyttämistä kuin haluan. Nykyään ne tosin ovat enemmän tennari- ja maiharityylisiä 😁


    • Anonyymi

      Sara on kyllä vielä lyhyt ilman korkkareita.

      AV

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe