Taidanpa nainen alkaa manipulaattoriksesi

Anonyymi-ap

Sitten ei olisi enää huolta huomisesta kun olisin onnistunut viettelemään sinut pauloihini. Olisit ikään kuin hämähäkinseittiini jäänyt kärpänen jonka luokse tulisin ja muumioisin sinut täydellisesti haltuuni ja pistäisin povitaskuuni <3. Sä manipuloit = Sä voitat. That's it.

13

206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uuuuu ❤️❤️❤️💋💋

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18089530x

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Hauska hyönteisvertaus. Tuon asetelman voi vaivatta kääntää itseäsi vastaan. Oletko nyt aivan varma tuosta suunnitelmastasi?

      T: rukoilijasirkka naaras 😆

      • Anonyymi

        Tiesikkö jot rukoilijasirkka tappaa miehen aina parittelun jälkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesikkö jot rukoilijasirkka tappaa miehen aina parittelun jälkeen

        No niinpä. Eikö tuo ed. viestini ollut aikalailla itsestääselvyys? 😂


      • Anonyymi

        Niin, ihminen on pirullinen olento. * Devilish 😈. Sitä voi luulla helposti itsestään liikoja niin että oma suojaus on alhaalla ja sitten löytyykin itse sieltä sarkofagista muumiona jos oma kumppani pääsee yllättämään. Selkääni en hänelle käännä, se on selvää. Se olisi minulle varsinainen death sentence naisten luonteenlaadut tuntien 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ihminen on pirullinen olento. * Devilish 😈. Sitä voi luulla helposti itsestään liikoja niin että oma suojaus on alhaalla ja sitten löytyykin itse sieltä sarkofagista muumiona jos oma kumppani pääsee yllättämään. Selkääni en hänelle käännä, se on selvää. Se olisi minulle varsinainen death sentence naisten luonteenlaadut tuntien 😉.

        Unohdin mainita olevani aloittaja vaikkei sillä vissiin tässä yhteydessä niin väliä olekaan. Sitten kun seititän naisen niin käärin hänet seittieni ympärille pyörittäen häntä kuin alastonta porsasta grillivartaassa konsanaan 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesikkö jot rukoilijasirkka tappaa miehen aina parittelun jälkeen

        Kyllä tuo huonosti naista esittävä äijä (sinä) taitaa tietää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ihminen on pirullinen olento. * Devilish 😈. Sitä voi luulla helposti itsestään liikoja niin että oma suojaus on alhaalla ja sitten löytyykin itse sieltä sarkofagista muumiona jos oma kumppani pääsee yllättämään. Selkääni en hänelle käännä, se on selvää. Se olisi minulle varsinainen death sentence naisten luonteenlaadut tuntien 😉.

        On hyvä muistaa, kaikkia ei pysty manipuloimaan ja hallitsemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin mainita olevani aloittaja vaikkei sillä vissiin tässä yhteydessä niin väliä olekaan. Sitten kun seititän naisen niin käärin hänet seittieni ympärille pyörittäen häntä kuin alastonta porsasta grillivartaassa konsanaan 🙂.

        Ei ole väliä.

        Sinun täytyy keksiä itsellesi mielikuvitusnainen. Muuten toiveesi tuskin onnistuu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ;D. En tiennytkään että tuo on oikea sana ja teknologinen keksintö. Pitäisikö hankkia sellainen ja modifioida se käyttötarkoitukseen sopivaksi? Varsinainen väsymätön ikiliikkuja. Mennä Leijonan luolaan esittelemään ideansa ja asiakkaana voisi toimia esim. Kaalimato. - Aloittaja.


    • Inhoan ihmisiä jotka yrittävät manipuloida muita. Parempi puhua asioista suoraan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe