Uusi tv-peli

Anonyymi-ap

Kenen kanssa naiminen tuntui parhaimmalta?

Ei voi oikein enää muuta odottettavaa ohjelmilta. Seuraavaksi katsotaan naintia ja lätkettä. Kuka pyytää liukuvoidetta ja kuka keskeyttää kesken, kun ei seiso eikä pysty ja kuka haluaa tunnetta, suudelmia ja hyväilyjä, kenties keskustelua kesken ajrin.

Tänään pikkutyttö huokaili ketä haluaisi koskettaa. Tähän ollaan siia tultu ja tästä se jatkuu yhä pahemmilla. Osaa kiihotti näyttää alaston vartalonsam

Siis anteksi, ei nämä ohjelmat tunnu itsestäni hyviltä, mutta moni varmaan ajatuksiani vastaan. Olen pettynyt ihmisiin ja heidän tarpeeseen tonkia seksuaalisuus tunkiolle.

Miten voin tänään? Tosi huonosti. Olen negatiivinen, enkä itsekään tiedä miksen pysty siihen miten pitäisi nykyisin elää ja olla.

15

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo pakko katsoa, kun pahalta tuntuu.

• Ei ole mitään miten nykyisin pitäisi olla ja elää vaan pitää olla ja elää niin miten itsestä parhaimmalta tuntuu ja mikä onnellisimmaksi tekee. Niiden mahdollisuuksien mukaan tietysti mitä on.🙂.

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa.

Minä luin äsken vaihtoehtomediasta aika kuvottavan jutun siitä mitä voi tapahtua "hyväntekeväisyyden" nimissä kun ukrainasta kuskataan orpolapsia länsieuroopan pedariverkostoihin, en tiedä uskoako, mutta uskon riittävästi ollakseni eri mieltä noin naiivista ajatuksesta koska noin ne pedaritkin varmaan ajattelee "pitää olla ja elää niin miten itsestä parhaimmalta tuntuu ja mikä onnellisimmaksi tekee". Yhteiskunnassa pitää olla rajat ja rangaistukset, sekä moraalinen paheksunta vääriä asioita kohtaan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Minä luin äsken vaihtoehtomediasta aika kuvottavan jutun siitä mitä voi tapahtua "hyväntekeväisyyden" nimissä kun ukrainasta kuskataan orpolapsia länsieuroopan pedariverkostoihin, en tiedä uskoako, mutta uskon riittävästi ollakseni eri mieltä noin naiivista ajatuksesta koska noin ne pedaritkin varmaan ajattelee "pitää olla ja elää niin miten itsestä parhaimmalta tuntuu ja mikä onnellisimmaksi tekee". Yhteiskunnassa pitää olla rajat ja rangaistukset, sekä moraalinen paheksunta vääriä asioita kohtaan.

-harmiseikirj-

No tietenki on oltava joitain sääntöjä ja lakeja tiettyyn rajaan asti mutta toi moraalinen paheksunta on kyllä niille ylimielisille idiooteille ketkä pitää itseään muka jotenkin parempina kuin toisia ja se 99% ajasta aivan perseestä ja syvältä. On vaan typerää ymmärtää tahallisesti väärin ja yrittää sotkea tuohon kommettiin joitain häiriintyneitä ja mielisairaita. Ei tuossa ajatuksessa yhtään mitään naiviia ole kun sitä järjissään oleva normaali aikuinen toteuttaa.😀.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No tietenki on oltava joitain sääntöjä ja lakeja tiettyyn rajaan asti mutta toi moraalinen paheksunta on kyllä niille ylimielisille idiooteille ketkä pitää itseään muka jotenkin parempina kuin toisia ja se 99% ajasta aivan perseestä ja syvältä. On vaan typerää ymmärtää tahallisesti väärin ja yrittää sotkea tuohon kommettiin joitain häiriintyneitä ja mielisairaita. Ei tuossa ajatuksessa yhtään mitään naiviia ole kun sitä järjissään oleva normaali aikuinen toteuttaa.😀.

Juuri ne "normaalit ja järijissään olevat" vapaamieliset tarjoaa toimintaympäristön vähemmän normaaleille naiiviuttaan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri ne "normaalit ja järijissään olevat" vapaamieliset tarjoaa toimintaympäristön vähemmän normaaleille naiiviuttaan.

-harmiseikirj-

No ei kyllä tarjoo toi nyt on ihan kieroutunut ja vääristynyt tapa ajatella asiaa mun mielestä.😀.

• Näin se on. Ja nyt tähän jotain täytettä perään, ettei kommentti lähde taivaan tuuliin.

• Anonyymi

vanhoissa poeleissä on joitqain todxella hauskojakin.

• Jos tuollainen ohjelma tulisi teeveestä, niin kyllä se tulisi joskus myöhempään illalla, kun lapset ovat menneet jo nukkumaan. Itseäni ei niin paljon kiinnostaisi katsella tuollaista ohjelmaa. Naked atractionia olen joskus katsellut, suomalaista ja brittiläistä versiota eikä siinä ole musta kauheasti outoa. Tosin olen mää kattonu teeveestä vaikka minkälaisia ohjelmia, että eipä sillä.

• Anonyymi

itse kun moniakin kertoja jossain hammaslääkäreissäkin odottamasa... älli-puhelimella pelaan pokeria tien len-juttua ajan kuluksi.

Space Invaders hah vanha hyvä peli..

• Anonyymi

Ålli ja Tälli... mutta niin huomasin että on hausxkaa pelat jotn peliäkin jos odottaa jotain lääkärin aikaa Älli-puhemilella jotain peliä odotellessa...

• Anonyymi

Roskaohjelmia on liikaa televisiossa mutta niitä ei ole pakko katsoa.

Harmillista ja ikävää on, että jotkut varsinkin nuoret ottavat elämäänsä vääränlaisen mallin sieltä. Todellisuus on toista ja sitten ollaan hyvin pettyneitä.
      Tässä on yksi syy pahoinvointiin ja mielenterveysongelmiin.

• Anonyymi

mikä olisi joku hauska v anhsa peli joku leisure suity läry joku... missä etsii tyttökaveriaq

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      956
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      602
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe