Kenellä palstalaisella

Anonyymi-ap

On sydän ihan PROUKKEN toisen palstalaisen takia?

-flowersreally-

32

449

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vattuilepa sit viel päälle.

    • Ei kai kellään?

    • Jos jollakulla olisikin, niin toivottavasti sinä et saa siitä tietää. - Toisen surulla on naurettavaa ja ala-arvoista mässäillä.

      • Anonyymi

        Älä jäkätä mummi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jäkätä mummi.

        Haha! En ole sun mummis enkä vielä kenenkään, mutta sitten jos/kun pääsen siihen asemaan, olen kylläkin mummu.

        Kuivaa korvantaustas kakara ja opettele käyttäytymään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jäkätä mummi.

        Sä oisit kuule pulassa ja iso poru tulis kun Xena vetäsis sulta pöksyt alas heittäis sut poikittain syliinsä ja antais kunnolla mummin kädestä. Joten kannattaa pitää vähän pienempää suuta ja kattoo kelle huutelee ettei tuu persposket niin kipeiks ettet istu viikkoon.😅.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sä oisit kuule pulassa ja iso poru tulis kun Xena vetäsis sulta pöksyt alas heittäis sut poikittain syliinsä ja antais kunnolla mummin kädestä. Joten kannattaa pitää vähän pienempää suuta ja kattoo kelle huutelee ettei tuu persposket niin kipeiks ettet istu viikkoon.😅.

        Kamupoika se purjehti paikalle taas mielistelemään naista 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamupoika se purjehti paikalle taas mielistelemään naista 🙄

        Paitsi etten edelleenkään mielistele ketään koskaan eikä sitä naisten huomiosta kateellisten ja katkerien itkeminen miksikään muuta.😂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Paitsi etten edelleenkään mielistele ketään koskaan eikä sitä naisten huomiosta kateellisten ja katkerien itkeminen miksikään muuta.😂.

        Mitä muuta viestisi oli kuin xenan mielistelyä? Ei mitään.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Haha! En ole sun mummis enkä vielä kenenkään, mutta sitten jos/kun pääsen siihen asemaan, olen kylläkin mummu.

        Kuivaa korvantaustas kakara ja opettele käyttäytymään.

        😁 murmur


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta viestisi oli kuin xenan mielistelyä? Ei mitään.

        Kommentti Xenalle vastanneen pösilön idioottimaiseen ja lapselliseen käytökseen tietenkin. Sillä ei mielistellä yhtään ketään. Kyllä se nyt kovin ottaa itsetunnon päälle jos mä olenkin hyvissä väleissä palstan naisoletettujen kanssa mitään muutahan tuo ei ole tuo kateellinen asiasta itkeminen.😂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kommentti Xenalle vastanneen pösilön idioottimaiseen ja lapselliseen käytökseen tietenkin. Sillä ei mielistellä yhtään ketään. Kyllä se nyt kovin ottaa itsetunnon päälle jos mä olenkin hyvissä väleissä palstan naisoletettujen kanssa mitään muutahan tuo ei ole tuo kateellinen asiasta itkeminen.😂.

        Mielistelemällä ei naista saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielistelemällä ei naista saa

        Minun nähdäkseni juuri niin saa naisen, helpoiten. 🤔

        Ex Huitale


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielistelemällä ei naista saa

        No sepä ei onneks liitykään muhun mitenkään.😂. Hei hei vaan ja hyvää illan jatkoo sä voit jäädä purkaan katkeruuttas ihan itekses.🙂.


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 murmur

        tai farmur 😄


    • Anonyymi

      Kaikilla kamupojilla!

    • Anonyymi

      Mulla on pipi sydän. Se nyt kuulemma johtuu fyysisistä tekijöistä. Tai ei se sydän sinällään ole pipi. Se on vain liian innokas pumppaamaan voimalla.

      Pitäisi taasen käydä luovuttamassa O(RH-) vertani. Pumpun ei tarvisi esittää bodaria liikutellessaan verihyytelöäni ja vereni käy kaikille tarvitsijoille.

      Olenhan yleisluovuttaja. Vereni käy kaikille, mutta minulle käy vain oma ryhmä.

      Tästä tuli taas mieleen wanha tapaus. Olin luovuttamassa ja hoitsu sanoi, että muista sitten juoda riittävästi. Pakkohan se oli uskoa ja hain korillisen kaljaa. 😁

      >simiti<

      • Eihän se hoitaja tarkoittanut kaljaa vaan vettä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eihän se hoitaja tarkoittanut kaljaa vaan vettä.

        Noh, olisi sitten sanonut tarkemmin!

        Kerran töissä osastonjohtaja tuli sanomaan: "nyt jätkät oikeesti... huoh, noh sanoinhan hieman monitulkinnaisesti" sitten masentui ja löi leuan rintaan.

        Siinä vaiheessa paljastimme työparin kanssa, että kunhan vain uunotimme ja näytimme todellisen tilanteen.

        Osastonjohtaja ilostui niin kovin, että tarjosi punaiset pullat ja kahvit tehtaan ruokalassa.

        Hauskana yksityiskohtana mainittakoon, että tehtaan nimi oli silloin OMG.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Sydän

      Olen onnistunut rikkomaan sydämeni vain kerran. Tämä äksidentti,i ntrigue, tai vs, on tuottanut sen, jota olen.

      Mutta

      Tässä on muistettava kaksi asiaa: Kipu haihtuu, mutta viha jää.

      (Palaan takaisin informaatioteoriaan, sillä se on malleista paras)

      Kuvitellaan, että teet jotain (on aivan sama mitä teet: leikkaatko pihalla ruohoasi, koodaatko, keität puuroa lapsillesi, talutat koiraa… tms.)

      Informaatio on ongelma.

      Informaatio on ongelma ei servereissä, pääsi sisällä, muistilapuissasi, tai edes tuolissa allasi.

      Informaatio on, eikä se voi kadota - minnekään. Tämä taas johtaa siihen, että jos informaatio on katoamatonta, ikuista (jne), niin missä itse informaation lähde on?

      (naurua)

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmä mainos

        Kylmien mainosten idea on ymmärrettävissä.

        Kylmät mainokset elää omaa elämäänsä, mutta missä.

        (hihitystä)


        https://youtu.be/MorOaD61KUI?si=OtSJNOItSfWzR92V

        Kylmät mainokset elävät palkkamurhaajien CV:ssa.

        Kerran yksi yritti karata, mutta palkkamurhaaja ampui sen ja tilalle tuli 2

        Ja vielä informaatiosta. Se on hyvinkin helposti katoavaa meidän ulottuvuudesta. Sitä ei ole tehty tähän versumiin ja vaikka ei katoaisi, niin mutatuoituu huomattavasti jo pienelläkin matkalla.

        Jossakin multiversumin osassa on kaikkeus josta löytyy in for mation-planeetta. Siellä informaatio elelee tyytyväisenä.

        Tietenkin sielläkin asuu sinimusta pahis informaatio suurudenhulluine suunitelmiin.

        Välillä lähettelee meidän versumiin valeuutisia madonrei'än kautta. Herkimmät pösilöt aivopestään niillä ja heistä tulee ääriliikkeiden ksnnattajia.

        Ei Hitlerkään oikeasti ollut paha. Häneen ja Staliniin nyt sattui osumaan tuo kieroutunut disinformaatio lähetys toisesta ulottuvuudesta.

        >simiti<


    • Anonyymi

      minua ihmetyttää että mniten haluaaisin jotenkin vieläkin mennä nukkumaan jotenkin sänkyy tuon haaveilijan kanssa

    • Anonyymi

      niin mikä on nettopalkka ohjelmoijilla oin 8000 euroq nettona kuukaudessa.

      mutta itse olen ajatellut tuota tyttöä haaceilijaa jotenkin..

    • Anonyymi

      niin voisi olla hassu juttu jollekin haaveilijallekin ett: miksi tuo ajattelee minua noin

    • Anonyymi

      murhamyystereissäkin jutuissa kun jos ei ole paljoa enää syyllisiä jäljellä niin Herule Poirot on aina saerjamurhaakuten Nils Gusfafsson telttamurhaaja

    • Anonyymi

      mitä tuollainenkin tarkoittaa joku sanonta noniin hahah joku tyhmä kuin mummi tai kummi

    • Anonyymi

      oletko tyhmä kuin mummi tai kummi, jompi kumpi tai kumppani kuin kumppari?

    • Anonyymi

      Hmm.. Toivottavasti ei kellään! 🤨

      T. Ex Huitale (nimimerkki edelleen sinisenä vaikka luovuin siitä), ylläpito ei osaa poistaa sitä. 😅

    • Anonyymi

      Niin kenellä kenen takia? Ap sen taitaa tietää. Ainakin. 💔

    • Anonyymi

      Aivan ihana on joku palstalainen *

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe