Tiistainn AfrikkaVisa - Tunnista maaplänttejä Afrikan valtioiksi,

Tuosta:
https://www.is.fi/matkat/art-2000009864986.html

Tää taitaa kyllä olla ihan KPL:n heiniä, mut hei, viihdettä vain. Ja hitokseen paljon helpompi kuin aavistelinkaan, oli vastausvaihtoehdot aseteltu aika simppeleiksi. Ei silti, yllätyin lopputuloksestani positiivisesti 🥳

Loistavaa! Tunnet maantiedettä hienosti.

Vastasit oikein 10/12 kysymykseen

20

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulos 7/12. Tämän kerran laitoin tänne, mutta uusinta on ihan jees =)

• Hieno tulos!

Kyllä se kertaaminen kannattaa, jää välillä uusia asioita paremmin mieleen 😁

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Kyllä se kertaaminen kannattaa, jää välillä uusia asioita paremmin mieleen 😁

Kiitos =) Kertaaminen ei ole pahasta.

• Auts, Euroopan ja Etelä-Amerikan maiden sijaintien tunnistus kartalta olisi vielä ollut hyppysissä, mutta Afrikan kohdalla ainoa toivo oli että vastausvaihtoehdot sijaitsisivat toisistaan riittävän etäällä... Eivätkä kaikki olleet.

Osittain tuurilla kuitenkin 10 oikein. Saaren tiesin, ja Somalian, Etelä-Afrikan sekä Algerian. Muut hakuammuntana ja miettimällä mikä saattaisi olla jossain siellä suunnalla.

• Loistava tulos!

Melkein voisin harkita pettymyksen tunteita, kun varta vasten sinua ajatellen tämän laitoin. Mutta vain melkein, viihdettä kaikki tyynni 😁

Loistava tulos!

Melkein voisin harkita pettymyksen tunteita, kun varta vasten sinua ajatellen tämän laitoin. Mutta vain melkein, viihdettä kaikki tyynni 😁

Nojoo ja kaikilla on ne omat vahvuudet kuitenkin, toisissa visoissa menee hyvin ja toisissa ei niin hyvin. Mun vahvuuksia oli sitten ne Eurooppa-aiheiset jutut ja ehkä jossain vaiheessa uusia sellaisiakin ilmestyy Iltikseen :D

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Nojoo ja kaikilla on ne omat vahvuudet kuitenkin, toisissa visoissa menee hyvin ja toisissa ei niin hyvin. Mun vahvuuksia oli sitten ne Eurooppa-aiheiset jutut ja ehkä jossain vaiheessa uusia sellaisiakin ilmestyy Iltikseen :D

No kattotaan, eiköhän tässä jotain Eurooppa-aiheista löydetä. Tänään tosin tiedossa on jotain kotimaisiin perinteisiin liittyvää tuossa kotvan kuluttua kun ehdin.

• Luulin, että olin tehnyt tämän visan jo. Ei haittaa, kertaus on hyväksi. Vaikea testi. Käytin oljenkorret. Muuten olisin flopannut pahasti. 😀

"Loistavaa! Tunnet maantiedettä hienosti.

Vastasit oikein 10 kysymykseen"

• Loistava tulos!

Varmaankin olet tehnyt, luullakseni Norppa on ehtinyt sen jo aiemmin palstalle tuuppaamaan. Minä vain hillosin kesän mittaan visoja jotka bongasin, tämä oli yksi niistä.

Loistava tulos!

Varmaankin olet tehnyt, luullakseni Norppa on ehtinyt sen jo aiemmin palstalle tuuppaamaan. Minä vain hillosin kesän mittaan visoja jotka bongasin, tämä oli yksi niistä.

Kertaaminen tekee vaan hyvää. Ei tuo visa silti ollut mikään helppo. Päinvastoin. En minä niitä edellisten visojen vastauksia kuitenkaan muista.

• tosi.typy kirjoitti:

Kertaaminen tekee vaan hyvää. Ei tuo visa silti ollut mikään helppo. Päinvastoin. En minä niitä edellisten visojen vastauksia kuitenkaan muista.

Jostain syystä Afrikan valtioita on hankalampi muistaa, tiedä miksi. Monikin muistaa muiden maanosien maat kohtalaisen hyvin tai joopa todella hyvin, mutta Afrikka on se musta aukko. Tämä siis kommenttien perusteella.

Jostain syystä Afrikan valtioita on hankalampi muistaa, tiedä miksi. Monikin muistaa muiden maanosien maat kohtalaisen hyvin tai joopa todella hyvin, mutta Afrikka on se musta aukko. Tämä siis kommenttien perusteella.

Totta. Afrikan valtiot vaan vilisee mielessä, eikä niiden kohdentaminen oikein onnistu. Mistähän se mahtaa johtua?

• tosi.typy kirjoitti:

Totta. Afrikan valtiot vaan vilisee mielessä, eikä niiden kohdentaminen oikein onnistu. Mistähän se mahtaa johtua?

Varmaan ollaan kokovartalorasisteja kaikki, kai ne nyt muuten oppisi hiljalleen muistamaan.

Varmaan ollaan kokovartalorasisteja kaikki, kai ne nyt muuten oppisi hiljalleen muistamaan.

Voisi johtua siitä , ettei sinne ole koskaan ollut mikään hinku matkustaa. Joten tavallaan sen on mielessään työntänyt nyt syrjään. Ehkä ei vaan mielenkiito riitä?

Vastasin juuri itse omaan kysymykseeni. Meneekö tämä todella näin? Olenko tullut liian itseriittoiseksi? 🤣🤣🤣

Ei hyvää päivää... taidan olla hieman väsynyt. 😀

• tosi.typy kirjoitti:

Voisi johtua siitä , ettei sinne ole koskaan ollut mikään hinku matkustaa. Joten tavallaan sen on mielessään työntänyt nyt syrjään. Ehkä ei vaan mielenkiito riitä?

Vastasin juuri itse omaan kysymykseeni. Meneekö tämä todella näin? Olenko tullut liian itseriittoiseksi? 🤣🤣🤣

Ei hyvää päivää... taidan olla hieman väsynyt. 😀

No siis itteltäänhän sitä parhaat vastaukset oman elämänsä asioihin saa tietenkin, niin miksipä ei? 😂

No siis itteltäänhän sitä parhaat vastaukset oman elämänsä asioihin saa tietenkin, niin miksipä ei? 😂

Hehe! 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Loistavaa! Tunnet maantiedettä hienosti.
      Vastasit oikein 10 kysymykseen.

- Sheena

• 11/12 Afrikan maista oikein. Joku meni arvaten, mutta yleensä tiesin oikean vastauksen.

• Loistava tulos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1309
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      840
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      586
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      548
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      521
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      482
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      482
    Aihe