Tennesseen peruskauraa kun uittaa sisään, niin palstaperhoilu jää kuin sikseen.
Jos käyttää jäitä, ei ole oikealla leveyspiirillä (saati vertikaalisella).
(hihitystä)
Jack Daniels
20
321
Vastaukset
- Anonyymi
📃🦋
- Anonyymi
Ensinnäkin
JD:llä ja kauralla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. JD on siinä mielessä nasta flinda, ettei edes sen syntyprosessi ole järin selvä, mutta sitäkin selvempi.
Katsokaas kun pullon muoto estää sen pyörimisen jarrupolkimen alle.
(naurua)- Anonyymi
Toiseksi
Pitkän matkani myötä olen nähnyt uudistiloja, joita kukki kaikkialla. Vitun viininviljeliät.
Mutta mitä viskeihin tulee, niin keep your head still.
Mitä ihmiskunnasta jää käteen, on torakat ja viski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiseksi
Pitkän matkani myötä olen nähnyt uudistiloja, joita kukki kaikkialla. Vitun viininviljeliät.
Mutta mitä viskeihin tulee, niin keep your head still.
Mitä ihmiskunnasta jää käteen, on torakat ja viski.Hmm.. varmaan myös rottia, pieniä hiirulaisia ja muurahaisia. Ja vähän jos viiniä, niin ei olisi pahitteeksi, jos itse tuota olisin siinä vaiheessa tarkkailemassa :)
Onko tänään jotakin kummaa sattunut?
🐾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. varmaan myös rottia, pieniä hiirulaisia ja muurahaisia. Ja vähän jos viiniä, niin ei olisi pahitteeksi, jos itse tuota olisin siinä vaiheessa tarkkailemassa :)
Onko tänään jotakin kummaa sattunut?
🐾Mjaa
Ei tässä mitään. Akka on taas paksuna ja munapää tuottelee uusia ohjuksiaan ja muut munapäät rullaavat radallaan.
Ihan normaalia.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ei tässä mitään. Akka on taas paksuna ja munapää tuottelee uusia ohjuksiaan ja muut munapäät rullaavat radallaan.
Ihan normaalia.
(hihitystä)Ymmärrän. O_Stop. Kuka tahansa järkyttyisi, jos yhtään ajattelisi enemmän. Ooh, sinulle se taitaa olla hieman hakalaa.. Simsalapim! 🪄lopettaa siis ajattelun ja täyttää epäolleellisella sen :)
🐾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. O_Stop. Kuka tahansa järkyttyisi, jos yhtään ajattelisi enemmän. Ooh, sinulle se taitaa olla hieman hakalaa.. Simsalapim! 🪄lopettaa siis ajattelun ja täyttää epäolleellisella sen :)
🐾Juurikin näin
Kyllä meidän miesten tehtävä on käydä oleellisinta vihollista vastaan, joka toisaalla vie kaiken ja toisaalla täyttää sen.
Eli vähän kuin kantelisin vettä kaivoon ja nostaisit sen samoin tein pois.
Voi herrajeesus sentään.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Kyllä meidän miesten tehtävä on käydä oleellisinta vihollista vastaan, joka toisaalla vie kaiken ja toisaalla täyttää sen.
Eli vähän kuin kantelisin vettä kaivoon ja nostaisit sen samoin tein pois.
Voi herrajeesus sentään.
(hirn)Nii-i. :) Sellaista se neutralointi on. Tyhjällä päällä on helppo mennä nukkumaan. Mentävä tästä minunkin. Hyvää yötä <3:)
🐾
Jackin se hunaja on aika linnunmaitoa.... siihen kun väliin naukkaiseen Everstin, niin kylläpä kivasti poksahtelee polvista sokat. :o)
- Anonyymi
Bim!
Katsokaa nyt. Ei minkäänlaista darraa ja on nukkunut kuin tajuton murmeli. Mutta tästä päivästä tulee kiireinen.
Unet ovat lapsille, ravi hevosille.
(naurua)- Anonyymi
Katkeruus
Mistä olen erityisen katkera sinkuille on se ettei heidän tarvitse elämässään väitellä yksinkertaisista arjen asioista kenenkään kanssa, odottaa ketään valmiiksi, saati jonottaa vessaan.
Vapaus
(naurua)
- Anonyymi
niin estää se pullon muoto noissa pyörimisen jotta ei pääse pullo pyörimään karkuun ja piiloon kuin vaikka Seagram VO pystyy piiloutumaan pyörimällä
- Anonyymi
Jotkut ovat viskin ystäviä. Mun mielestä se on pahaa.
Kerran ostin strohipullon. Voi sitä haukkumisen määrää. Viskin kittaajat ovat teinin tasolla olevia junttiätmejä.
Pysykää naiset kauksna noista miesten irvikuvista jotka ovat tyhmempiä kiusaajia kuin saappaani pohjan koiranpaska.
>simiti< - Anonyymi
Kohta ostan vaikka sitä, vaikka se ei ole viskiä ja siihen ei tule jäitä tai sateenvarjoja, senkin twinkerbellit
Mikäli on pakko juda viskiä, suosittelen Kentucky Straight Bourbon Whiskey, Maker's Mark. Eikä ole mikään kovin kallis tuote.
Mies sai tuollaisen lahjaksi ja tarjoili sitä ystäväpariskunnalle. On kuulemma laatutavaraa.
Ihan vihjeenä vaan, jos näin joulunalusaikaan pohtii vaikka juomalahjoja.
https://www.alko.fi/products/141817/Maker-s-Mark/- Anonyymi
Niin
Otan vielä kerran, ja sitten en enää.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Niin
Otan vielä kerran, ja sitten en enää.
(naurua)Selvä. Terveydeksi! Kippis! 👍
(täällä kupissa kuumaa hibiscusteetä)
- Anonyymi
mitähän tuokin ohjelmakoodi voisi tehdä tosi-typystä jotain ei aacistusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439