Jack Daniels

Anonyymi-ap

Tennesseen peruskauraa kun uittaa sisään, niin palstaperhoilu jää kuin sikseen.

Jos käyttää jäitä, ei ole oikealla leveyspiirillä (saati vertikaalisella).

(hihitystä)

20

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      📃🦋

    • Anonyymi

      Ensinnäkin

      JD:llä ja kauralla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. JD on siinä mielessä nasta flinda, ettei edes sen syntyprosessi ole järin selvä, mutta sitäkin selvempi.

      Katsokaas kun pullon muoto estää sen pyörimisen jarrupolkimen alle.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Toiseksi

        Pitkän matkani myötä olen nähnyt uudistiloja, joita kukki kaikkialla. Vitun viininviljeliät.

        Mutta mitä viskeihin tulee, niin keep your head still.

        Mitä ihmiskunnasta jää käteen, on torakat ja viski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiseksi

        Pitkän matkani myötä olen nähnyt uudistiloja, joita kukki kaikkialla. Vitun viininviljeliät.

        Mutta mitä viskeihin tulee, niin keep your head still.

        Mitä ihmiskunnasta jää käteen, on torakat ja viski.

        Hmm.. varmaan myös rottia, pieniä hiirulaisia ja muurahaisia. Ja vähän jos viiniä, niin ei olisi pahitteeksi, jos itse tuota olisin siinä vaiheessa tarkkailemassa :)

        Onko tänään jotakin kummaa sattunut?

        🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. varmaan myös rottia, pieniä hiirulaisia ja muurahaisia. Ja vähän jos viiniä, niin ei olisi pahitteeksi, jos itse tuota olisin siinä vaiheessa tarkkailemassa :)

        Onko tänään jotakin kummaa sattunut?

        🐾

        Mjaa

        Ei tässä mitään. Akka on taas paksuna ja munapää tuottelee uusia ohjuksiaan ja muut munapäät rullaavat radallaan.

        Ihan normaalia.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        Ei tässä mitään. Akka on taas paksuna ja munapää tuottelee uusia ohjuksiaan ja muut munapäät rullaavat radallaan.

        Ihan normaalia.

        (hihitystä)

        Ymmärrän. O_Stop. Kuka tahansa järkyttyisi, jos yhtään ajattelisi enemmän. Ooh, sinulle se taitaa olla hieman hakalaa.. Simsalapim! 🪄lopettaa siis ajattelun ja täyttää epäolleellisella sen :)
        🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. O_Stop. Kuka tahansa järkyttyisi, jos yhtään ajattelisi enemmän. Ooh, sinulle se taitaa olla hieman hakalaa.. Simsalapim! 🪄lopettaa siis ajattelun ja täyttää epäolleellisella sen :)
        🐾

        Juurikin näin

        Kyllä meidän miesten tehtävä on käydä oleellisinta vihollista vastaan, joka toisaalla vie kaiken ja toisaalla täyttää sen.

        Eli vähän kuin kantelisin vettä kaivoon ja nostaisit sen samoin tein pois.

        Voi herrajeesus sentään.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin

        Kyllä meidän miesten tehtävä on käydä oleellisinta vihollista vastaan, joka toisaalla vie kaiken ja toisaalla täyttää sen.

        Eli vähän kuin kantelisin vettä kaivoon ja nostaisit sen samoin tein pois.

        Voi herrajeesus sentään.

        (hirn)

        Nii-i. :) Sellaista se neutralointi on. Tyhjällä päällä on helppo mennä nukkumaan. Mentävä tästä minunkin. Hyvää yötä <3:)

        🐾


    • Jackin se hunaja on aika linnunmaitoa.... siihen kun väliin naukkaiseen Everstin, niin kylläpä kivasti poksahtelee polvista sokat. :o)

    • Anonyymi

      Bim!

      Katsokaa nyt. Ei minkäänlaista darraa ja on nukkunut kuin tajuton murmeli. Mutta tästä päivästä tulee kiireinen.

      Unet ovat lapsille, ravi hevosille.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Katkeruus

        Mistä olen erityisen katkera sinkuille on se ettei heidän tarvitse elämässään väitellä yksinkertaisista arjen asioista kenenkään kanssa, odottaa ketään valmiiksi, saati jonottaa vessaan.

        Vapaus

        (naurua)


    • Anonyymi

      niin estää se pullon muoto noissa pyörimisen jotta ei pääse pullo pyörimään karkuun ja piiloon kuin vaikka Seagram VO pystyy piiloutumaan pyörimällä

    • Anonyymi

      Jotkut ovat viskin ystäviä. Mun mielestä se on pahaa.

      Kerran ostin strohipullon. Voi sitä haukkumisen määrää. Viskin kittaajat ovat teinin tasolla olevia junttiätmejä.

      Pysykää naiset kauksna noista miesten irvikuvista jotka ovat tyhmempiä kiusaajia kuin saappaani pohjan koiranpaska.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Kohta ostan vaikka sitä, vaikka se ei ole viskiä ja siihen ei tule jäitä tai sateenvarjoja, senkin twinkerbellit

    • Mikäli on pakko juda viskiä, suosittelen Kentucky Straight Bourbon Whiskey, Maker's Mark. Eikä ole mikään kovin kallis tuote.
      Mies sai tuollaisen lahjaksi ja tarjoili sitä ystäväpariskunnalle. On kuulemma laatutavaraa.

      Ihan vihjeenä vaan, jos näin joulunalusaikaan pohtii vaikka juomalahjoja.
      https://www.alko.fi/products/141817/Maker-s-Mark/

      • Anonyymi

        Niin

        Otan vielä kerran, ja sitten en enää.

        (naurua)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        Otan vielä kerran, ja sitten en enää.

        (naurua)

        Selvä. Terveydeksi! Kippis! 👍
        (täällä kupissa kuumaa hibiscusteetä)


    • Anonyymi

      mitähän tuokin ohjelmakoodi voisi tehdä tosi-typystä jotain ei aacistusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe