Isänpäivä huomenta

Mukavaan isänpäivään. ☕👑

49

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ☕👩 huomenta sinulle

      • Hyvää huomenta. ☕😊


    • Anonyymi

      Sä ja mä ollaan ainuita ketkä ovat toivottaneet isänpäivää. Ketä ja mitä nää muut on? 🤔

      • Jaa a? Minä vasta heräsin, enkä ole ehtinyt katsoa...


    • Anonyymi

      Huomenta susi meinaakko juhlia 👍☕️

      • Huomenta. En ihmeemmin. Tänäänkin lähden töihin. ☕


    • Anonyymi

      Eikös sitä isille onnitella vaan 👩☕

      • Niin iseille tietty vaan tänään. ☕


    • Anonyymi

      Harmaata huomenta sinnekin.

      • Oikein lumista huomenta täältä.


    • Anonyymi

      🎉 ☕🎶💐🎁🫶

      • 🥰😊🤗🤭💖


    • Hyvää isäinpäivää😊 kuinkas ajattelit tätä päivää viettää, muuten kuin töissä? Tuleeko sudenpennut käymään kylässä? 🐺

      • Kiitos Prinsessa! 😊 Minä en vielä tiedä. En ole kuullut vielä sudenpennuista, niin eivät varmaan ole edes heränneet. 🐺🐺😅


      • Joo, kyllä käyn sudenpentujen kanssa kakkukahvilla, ennen töitä. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, kyllä käyn sudenpentujen kanssa kakkukahvilla, ennen töitä. 😊

        Noniin, kivaa☺️

        🐺☕️🍰 🐺☕️🍰 🐺☕️🍰


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, kyllä käyn sudenpentujen kanssa kakkukahvilla, ennen töitä. 😊

        Et taida käydä pedari


      • Sulla ei taida kovin vahvasti kulkea piripää....


      • No tulihan se taas sieltä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No tulihan se taas sieltä.

        Huh... No, se on semmoista. Joillakin ei mene hyvin.


      • Taidat itse olla tuo.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Taidat itse olla tuo.

        Mikä? Olet pedofiilitransu joten koita kestää


      • Ollaan välittämättä tuosta yhdestä hullusta... 😐


      • mustasusi kirjoitti:

        Ollaan välittämättä tuosta yhdestä hullusta... 😐

        Tosiaan nimittely ja kiusaaminen saa kyllä olla, mutta asiakommentit poistetaan. Tämäkin varmaan poistetaan.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tosiaan nimittely ja kiusaaminen saa kyllä olla, mutta asiakommentit poistetaan. Tämäkin varmaan poistetaan.

        Minustakin aivan ihme toimintaa täällä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minustakin aivan ihme toimintaa täällä...

        Voi ei suden ja prinsessan nettimaailmaa kun kaikenlaiset hullut tulee heidän maailmaansa sotkee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei suden ja prinsessan nettimaailmaa kun kaikenlaiset hullut tulee heidän maailmaansa sotkee.

        No ei se nyt ole kivaa yhtään kun tullaan perseilemään toisten juttuihin.


    • Anonyymi

      Täällä ei saa ehdottaa yksityisiä viestintämuotoja noille palstalla nettimaailmassa eläviä.

      • Mitä se sinua haittaa, jos täällä keskustelee? Keskustelee moni muukin. Sinusta taitaa olla vaan hienompaa, kun joku nimittelee täällä tuntemattomia pedariksi ja joksikin sepoksi?


    • Anonyymi

      Älä susi välitä noista hörhöistä.

      • Anonyymi

        ai susta on mukavaa että 51 vuotias mies kirjoittelee täällä 11 vuotiaan tytön kanssa. Ja susi sanoo että minäkin saan jutella saman ikäisen pojan kanssa. mua ei vaan oikeesti kiinnosta jutella ala-asteikäisen kanssa.


      • En välitäkään. Minä itse tiedän kuka ja mikä olen. 👍🏼


      • Anonyymi

        suden eli prinssi jiin ja tyttö jiin keskustelut löytää esim googlen kautta. susi oli onnellinen kun tyttö jii kirjoitteli hänen kanssaan. kyseessä kuitenkin 11 vuotias lapsi ja 51 vuotias mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        suden eli prinssi jiin ja tyttö jiin keskustelut löytää esim googlen kautta. susi oli onnellinen kun tyttö jii kirjoitteli hänen kanssaan. kyseessä kuitenkin 11 vuotias lapsi ja 51 vuotias mies.

        Onko jutteleminen kiellettyä jossakin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko jutteleminen kiellettyä jossakin?

        ei musta oli suloista että halusit jutella lapsen kanssa poneista ja mummollaj a ukilla käymisestä. siinä oli jotain suloista ja niin aikuismaista. Tykkääköhän prinsessa poneista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko jutteleminen kiellettyä jossakin?

        joko sä olet kokeillut sitä timanttityötä kun lupasit tyttö jillle että sinäkin kokeilet sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joko sä olet kokeillut sitä timanttityötä kun lupasit tyttö jillle että sinäkin kokeilet sitä.

        Tykkäät kaivella vanhoja asioita. Oletko kenties arkeologi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tykkäät kaivella vanhoja asioita. Oletko kenties arkeologi?

        no helppohan sitä googlesta hakea vanhoja viestejä. Luulit susi että sun viestit katoaa kun nimimerrki vaihtuu. sieltä löytyy kyllä prinssi jiin vanhat viestit ja olet silloin jo haukkunut keski-ikäiset naiset rumasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no helppohan sitä googlesta hakea vanhoja viestejä. Luulit susi että sun viestit katoaa kun nimimerrki vaihtuu. sieltä löytyy kyllä prinssi jiin vanhat viestit ja olet silloin jo haukkunut keski-ikäiset naiset rumasti.

        No enpä ole pitkiin aikoihin haukkunut yhtään ketään täällä, enkä missään muuallakaan. Sinä et osaa antaa anteeksi.... Enkä myöskään ole kuvitellut, että vanhat viestit lakkaa olemasta. Olen etsinyt niitä itsekin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No enpä ole pitkiin aikoihin haukkunut yhtään ketään täällä, enkä missään muuallakaan. Sinä et osaa antaa anteeksi.... Enkä myöskään ole kuvitellut, että vanhat viestit lakkaa olemasta. Olen etsinyt niitä itsekin.

        28.10 eli niinkin kauan aikaa sitten haukuit ylipainoisia naisia possuiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        28.10 eli niinkin kauan aikaa sitten haukuit ylipainoisia naisia possuiksi.

        Ja se oli jotain aivan kamalaa?


    • Anonyymi

      Joo tosiaan, Hyvää Isänpäivää!

    • Anonyymi

      Moi mitäs tänne🐻

      • Moi. Ei oikein mitään erityistä. Perus sunnuntai ilta. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moi. Ei oikein mitään erityistä. Perus sunnuntai ilta. 🙂

        Jassoo miten päivä meni🐻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jassoo miten päivä meni🐻

        Hyvin tähän asti. Töissä vielä... 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvin tähän asti. Töissä vielä... 🙂

        Ok🐻sama olin tänään


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe