Nyt leuhkin

Anonyymi-ap

Huomiselle ostin maksalaatikkoa, maksamakkaraa ja perunasosetta.

Okei joo on valmista mutta aivan sama. Noita kun lätkäisee paistinpannulle, niin ei mikään ole niin hyvää! Noh ehkä verilettu puolukkahillolla

Joku päivä voisin oikein ökyillä ja laittaa pinaattikeittoa kananmunalla.

>simiti<

23

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osallistun:

      Tein eilen itse kasvatetuista porkkanoista porkkanasosetta ja pakastin sen odottamaan jouluista porkkanalaatikoiden tekemistä.

      Riisiä en ole vielä yrittänyt kasvattaa suomen ilmastossa.

      Soseen määrästä päätellen jouluna syödään paljon porkkanalaatikkoa.
      Nythän minä tietysti petin Saarioisten äidit :(

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Voiih sinua. Nyt rouva Saarioisella tuli paha mieli.

        >simiti<


    • Lämmin pinaattikeitto on hyvää, kun sen tekee oikein. Kylmällä säällä se lämmittää mukavasti. Ilman kananmunanpuolikasta se jää vain pinaattilitkuksi.

      • Anonyymi

        Tosimies laittaa siihen kokonaisen kanamunan.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosimies laittaa siihen kokonaisen kanamunan.

        >simiti<

        Tuohan jo selvää liiottelua. Itsensä hemmottelun maksimointia. Vähempikin riittää. 😀


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Tuohan jo selvää liiottelua. Itsensä hemmottelun maksimointia. Vähempikin riittää. 😀

        Voi pahus.
        Kerran otin jopa toisen lautasellisen ja leuhkasti juustosämpylän. Se oli jo ökyilyä!

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi pahus.
        Kerran otin jopa toisen lautasellisen ja leuhkasti juustosämpylän. Se oli jo ökyilyä!

        >simiti<

        Kuulostaa hurjalta. Ylensyönti on kohtalokas harrastus. Vaivuitko totaaliseen ruokakoomaan?


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kuulostaa hurjalta. Ylensyönti on kohtalokas harrastus. Vaivuitko totaaliseen ruokakoomaan?

        Lähes vaivuin. Sitten hullluttelin ja söin kolmannen lautasellisen.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähes vaivuin. Sitten hullluttelin ja söin kolmannen lautasellisen.

        >simiti<

        Nyt on parasta ottaa vatsa syliin ja köllähtää itsensä viereen lepäämään. Sinulta on "mopo" lähtenyt lapasesta. Tuollaisessa hulluttelussa voi olla vakavat seuraukset. Kuten himo ja vielä uusi lautasellinen soppaa. Hjälp!


    • Minäpä paistoin tänään pitsaa uunissa. Omin kätösin väkersin taikinankin. Päälle jauhelihaa ja kanaa. Oli hyvää.

      • Anonyymi

        Aina pitää leuhkia.. varmaankin laitoit joukkoon jotain muutakin herkkua!

        Kerran muuten laitoin pizzaan kylmäsavulohta. Siitä tuli hyvää.

        >simiti<


      • Kuulostaa herkulliselta. Omat pizzan päällystesuosikit ovat salami, punasipuli ja Kalamata kivettömät oliivit. Herkkua! 😄🍕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina pitää leuhkia.. varmaankin laitoit joukkoon jotain muutakin herkkua!

        Kerran muuten laitoin pizzaan kylmäsavulohta. Siitä tuli hyvää.

        >simiti<

        Oli siinä oliiveja, metukkaa ja homejuustoa.

        Lohipitsa menee jo gourmet puolelle. Kyllä kelpaisi.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kuulostaa herkulliselta. Omat pizzan päällystesuosikit ovat salami, punasipuli ja Kalamata kivettömät oliivit. Herkkua! 😄🍕

        Minä tykkään nimenomaan salamirouheesta pitsan päällä. Omat suosikkini on jauheliha, kebab ja paljon kauhisteltu ananas.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä tykkään nimenomaan salamirouheesta pitsan päällä. Omat suosikkini on jauheliha, kebab ja paljon kauhisteltu ananas.

        Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.

        Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀


      • Voi hammasparat. Onko sinulla tekarit?


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.

        Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀

        Kerran tein pizzapohjan sekä sangen maukkaan tomaattikastikkeen. Täytteeksi laitoin Gorv Goranin kebabbia ja mustaleima emmendal juustoa.

        Ihan maukasta tuli.

        >simiti<


      • tosi.typy kirjoitti:

        Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.

        Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀

        Tämä pitsa saa sinut syömään sanasi: Kebab, ananas, aurajuusto, majoneesi, jalapeno.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran tein pizzapohjan sekä sangen maukkaan tomaattikastikkeen. Täytteeksi laitoin Gorv Goranin kebabbia ja mustaleima emmendal juustoa.

        Ihan maukasta tuli.

        >simiti<

        Kuulostaa hyvältä. Mustaleima emmental on vahva juusto ja varmasti antaa makua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tämä pitsa saa sinut syömään sanasi: Kebab, ananas, aurajuusto, majoneesi, jalapeno.

        Minulla on ongelma ananaksen kanssa. Se kuuluu mielestäni jälkiruokaan. En tykkää sotkea makeaa ja suolaista sekaisin. Nuo muut lisukkeet olis ihan bueno!


    • Tykkään pinaattikeitosta kananmunalla.

      • Anonyymi

        Ei pinaattikeittoa voi syödä ilman kanamunaa!!!

        >simiti<


    • Anonyymi

      Itse tein keitettyi nakkei ja sinappii ja sämpylää mietein lihapiirakkaa nakeilla mut päädyin nakkeihin ja sämpylään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7150
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      330
      1015
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      845
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe