Nyt leuhkin

Anonyymi-ap

Huomiselle ostin maksalaatikkoa, maksamakkaraa ja perunasosetta.

Okei joo on valmista mutta aivan sama. Noita kun lätkäisee paistinpannulle, niin ei mikään ole niin hyvää! Noh ehkä verilettu puolukkahillolla

Joku päivä voisin oikein ökyillä ja laittaa pinaattikeittoa kananmunalla.

>simiti<

23

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osallistun:

      Tein eilen itse kasvatetuista porkkanoista porkkanasosetta ja pakastin sen odottamaan jouluista porkkanalaatikoiden tekemistä.

      Riisiä en ole vielä yrittänyt kasvattaa suomen ilmastossa.

      Soseen määrästä päätellen jouluna syödään paljon porkkanalaatikkoa.
      Nythän minä tietysti petin Saarioisten äidit :(

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Voiih sinua. Nyt rouva Saarioisella tuli paha mieli.

        >simiti<


    • Lämmin pinaattikeitto on hyvää, kun sen tekee oikein. Kylmällä säällä se lämmittää mukavasti. Ilman kananmunanpuolikasta se jää vain pinaattilitkuksi.

      • Anonyymi

        Tosimies laittaa siihen kokonaisen kanamunan.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosimies laittaa siihen kokonaisen kanamunan.

        >simiti<

        Tuohan jo selvää liiottelua. Itsensä hemmottelun maksimointia. Vähempikin riittää. 😀


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Tuohan jo selvää liiottelua. Itsensä hemmottelun maksimointia. Vähempikin riittää. 😀

        Voi pahus.
        Kerran otin jopa toisen lautasellisen ja leuhkasti juustosämpylän. Se oli jo ökyilyä!

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi pahus.
        Kerran otin jopa toisen lautasellisen ja leuhkasti juustosämpylän. Se oli jo ökyilyä!

        >simiti<

        Kuulostaa hurjalta. Ylensyönti on kohtalokas harrastus. Vaivuitko totaaliseen ruokakoomaan?


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kuulostaa hurjalta. Ylensyönti on kohtalokas harrastus. Vaivuitko totaaliseen ruokakoomaan?

        Lähes vaivuin. Sitten hullluttelin ja söin kolmannen lautasellisen.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähes vaivuin. Sitten hullluttelin ja söin kolmannen lautasellisen.

        >simiti<

        Nyt on parasta ottaa vatsa syliin ja köllähtää itsensä viereen lepäämään. Sinulta on "mopo" lähtenyt lapasesta. Tuollaisessa hulluttelussa voi olla vakavat seuraukset. Kuten himo ja vielä uusi lautasellinen soppaa. Hjälp!


    • Minäpä paistoin tänään pitsaa uunissa. Omin kätösin väkersin taikinankin. Päälle jauhelihaa ja kanaa. Oli hyvää.

      • Anonyymi

        Aina pitää leuhkia.. varmaankin laitoit joukkoon jotain muutakin herkkua!

        Kerran muuten laitoin pizzaan kylmäsavulohta. Siitä tuli hyvää.

        >simiti<


      • Kuulostaa herkulliselta. Omat pizzan päällystesuosikit ovat salami, punasipuli ja Kalamata kivettömät oliivit. Herkkua! 😄🍕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina pitää leuhkia.. varmaankin laitoit joukkoon jotain muutakin herkkua!

        Kerran muuten laitoin pizzaan kylmäsavulohta. Siitä tuli hyvää.

        >simiti<

        Oli siinä oliiveja, metukkaa ja homejuustoa.

        Lohipitsa menee jo gourmet puolelle. Kyllä kelpaisi.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kuulostaa herkulliselta. Omat pizzan päällystesuosikit ovat salami, punasipuli ja Kalamata kivettömät oliivit. Herkkua! 😄🍕

        Minä tykkään nimenomaan salamirouheesta pitsan päällä. Omat suosikkini on jauheliha, kebab ja paljon kauhisteltu ananas.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä tykkään nimenomaan salamirouheesta pitsan päällä. Omat suosikkini on jauheliha, kebab ja paljon kauhisteltu ananas.

        Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.

        Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀


      • Voi hammasparat. Onko sinulla tekarit?


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.

        Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀

        Kerran tein pizzapohjan sekä sangen maukkaan tomaattikastikkeen. Täytteeksi laitoin Gorv Goranin kebabbia ja mustaleima emmendal juustoa.

        Ihan maukasta tuli.

        >simiti<


      • tosi.typy kirjoitti:

        Salami on sopivan suolaista, sipuli muuttuu paistaessa hieman makeaksi. Yhdessä ne maistuvat täydellisiltä. Olen tapojeni vanki. En ole kokeillu kebabia pizzan päälle. Kuulostaa kyllä herkulliselta.

        Ananas pois. Se ei kuulu pizzaan. Heitä se vaikka seinään! 😀

        Tämä pitsa saa sinut syömään sanasi: Kebab, ananas, aurajuusto, majoneesi, jalapeno.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran tein pizzapohjan sekä sangen maukkaan tomaattikastikkeen. Täytteeksi laitoin Gorv Goranin kebabbia ja mustaleima emmendal juustoa.

        Ihan maukasta tuli.

        >simiti<

        Kuulostaa hyvältä. Mustaleima emmental on vahva juusto ja varmasti antaa makua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tämä pitsa saa sinut syömään sanasi: Kebab, ananas, aurajuusto, majoneesi, jalapeno.

        Minulla on ongelma ananaksen kanssa. Se kuuluu mielestäni jälkiruokaan. En tykkää sotkea makeaa ja suolaista sekaisin. Nuo muut lisukkeet olis ihan bueno!


    • Tykkään pinaattikeitosta kananmunalla.

      • Anonyymi

        Ei pinaattikeittoa voi syödä ilman kanamunaa!!!

        >simiti<


    • Anonyymi

      Itse tein keitettyi nakkei ja sinappii ja sämpylää mietein lihapiirakkaa nakeilla mut päädyin nakkeihin ja sämpylään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe