En itse varsinaisesti ole mikään romantikko.. Mutta tulipa mieleeni tämänlainen kysymys: mikä on mielestäsi ollut romanttisinta mitä sinulle on koskaan tehty Top3 ?
– Suomalainen käsitys romantiikasta on monesti sitä, tässä sitä rapsutellaan toistemme kynsisieniä saunassa, Retu naurahtaa.😄
– Minä näen romantiikan feminiinisen ja maskuliinisen energian tasapainona yksilössä ja parisuhteessa. Feminiinistä pehmeyttä, suojelevaa maskuliinisuutta ja eroottista yhteyttä, Hedda Retu määrittelee.
Joo sori kohta olen taas takaisin töissä enkä kiusaa teitä aloituksilla😛 liikaa luppoaikaa..
Mikä on mielestäsi romanttista?
129
1113
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kun sain ensimmäisenä yhteisenä jouluna sain poikaystävältä pienentyynyn jossa nuku hyvin ja oli pieni nalle. Sen takia että jos hän ei ole vieressäni voin halata sitä tyynyä enkä tunne oloani niin yksinäiseksi. Ja sitten hän sanoi ekoilla treffeillä katsottiin elokuvaa siinä oli eräs hahmo hän sanoi että hommaan sinulle tuollaisen vielä joku päivä. Kun oltiin oltu 10 vuotta yhdessä sain sellaisen pehmolelun missä oli se sama hahmo. ❤️
- Anonyymi
Siis luki "nuku hyvin" ja oli ommeltu pieni nalle.
Tuommoinen pieni nalle tyyny kuulostaa kyllä todella ihanalta lahjasta., jotenkin tosi suloista.🤗
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Tuommoinen pieni nalle tyyny kuulostaa kyllä todella ihanalta lahjasta., jotenkin tosi suloista.🤗
Aivan älytön. Jos se oli se mitä oon joutunut näkemään oli rumakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis luki "nuku hyvin" ja oli ommeltu pieni nalle.
Ei tällainen ole aikuisten romantiikkaa.
Lapsellista lapsille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista lapsille.Niin no vähän päälle parikymppisiä me silloin ekana jouluna oltiinkin. Ei me mitään lapsia enää olla 😂 Tuo vaan osoittaa että hän tuntee minut ja mistä pidän. Pidän suloisista asioista. En ikinä ole tykkänyt mistään hienosta ravintolosta tai kynttilä illallisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan älytön. Jos se oli se mitä oon joutunut näkemään oli rumakin.
Kyllä nyt jotain ärsyttää kovasti. Ei sitä ole joutunut kukaan näkemään. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista lapsille.Koko pointtihan tuossa nalle jutussakin on se ajatus. Hän tiesi että olin tuntenut itseni yksinäiseksi ja surulliseksi ennen meidän tapaamista. Ja hän halusi etten enää ikinä tuntisi olevani yksin. Hän sanoikin että nyt kun sinulla on minut sinun ei tarvitse enää ikinä tuntea olevasi yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko pointtihan tuossa nalle jutussakin on se ajatus. Hän tiesi että olin tuntenut itseni yksinäiseksi ja surulliseksi ennen meidän tapaamista. Ja hän halusi etten enää ikinä tuntisi olevani yksin. Hän sanoikin että nyt kun sinulla on minut sinun ei tarvitse enää ikinä tuntea olevasi yksin.
Sinä huomionkipeä mies siis todella jatkat tätä satuasi, jotta jontkalle jääneet saisi keksiä identiteettejä kummallekin fiktiohahmoillesi. Meitä on moneen junaan ja asemaan..
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18109523w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Romanttinen, määritelmät.
adjektiivi: Rakkauden tai romantiikan tunteiden omistaminen, näyttäminen, ilmaiseminen tai edistäminen.
adjektiivi: Mielikuvituksellinen mutta epäkäytännöllinen; visionääri.
adjektiivi: Ei perustu tosiasiaan; idealisoitu tai kuvitteellinen.
adjektiivi: Taiteelliseen romantiikkaan liittyvä, siihen liittyvä tai sille ominainen.
adjektiivi: Taiteissa esitetylle romantiikalle ominainen tai ominainen.
substantiivi: Romanttinen henkilö.
substantiivi: Romantiikan seuraaja tai kannattaja.
https://www.wordnik.com/words/romanticEn kaipaa revontulia tai taljalla makoilua takan lämmössä.
Romantiikan Top 3 - kokemukseni liittyy pieniin huomionosoituksiin, joita saan arjessa.- Anonyymi
Revontulet.... buaahhhh
- Anonyymi
Mulle romanttisuus on sellaista toisen huomioimista, jolla osoittaa tuntevansa toisen ja ottavansa sen huomioon. Se voi olla suurta tai pientä, sillä ei ole väliä. Mä en kaipaa mitään sellaisia popkultturissa "romanttisiksi" määriteltyjä juttuja, joita pidän pikemmin naurettavina. Sellaisten järjestäminen kertoo, että minua ei tunneta lainkaan.
No mutta mikä on ollut romanttista ... en mä tiedä osaanko laittaa niitä sen ihmeemmin paremmuusjärjestykseen. Viimeisin eksäni on oikeastaan ainoa, joka on koskaan onnistunut tekemään juttuja, jotka tuntuivat minusta romanttisilta. Kaikkien muiden yrityksen on olleet sellaista romantisoitua höttöä ja vaikkapa korujen antmista ym. ongelma on ollut, että kyseiset korut eivät ole olleet lainkaan minun makuni huomioiden ostettuja.
- Sain seurustelumme alkamisen noin yksivuotislahjaksi (kumpikaan ei tiedä koskahan mahdettiin alkaa seurustella) lempisuklaapatukkani, jota ei myydä Suomessa ja jonka käsiinsä saamiseen mies oli nähnyt vaivaa. Silloin ei vielä ollut mahdollista tilailla lähestulkoon mitä vaan mistä vaan.
- Poikamme syntymän jälkeen istutimme puun. Mies oli sopinut isäni kanssa, että saamme istuttaa sen vanhempieni pihaan, sillä se meidän omat asuntomme eivät olleet pysyviä ja eihän sellaista puuta voi jättää jonnekin muualla. Lisäksi hän oli ostanut sellaisen puun, josta pidän ihan älyttömästi. Mä en edes tiedä mistä hän tiesi ostaa juuri sen. Ei hän osannut sanoa itsekään, mutta oli vain kuulemma ollut sellainen tunne, että siitä olisi joskus puhuttu (mä en sellaista keskustelua muista).
Noi on jääneet mieleeni sellaisina isompina juttuina. Laitettu ruokaa, suukoteltu, halattu, yllätetty hotellihuoneella synttärilahjana....
Romanttisuus voi olla ihan pientäkin.Haaveilija39 kirjoitti:
Just näin ei sen tarvitse olla mitään suurta.
Eipä niin. Itseasiassa ihan normaali arvostus, kunnioitus ja toisen huomioiminen on romanttista.
Luulen että en muista mitään kokemusta jonka minä voisin määritellä ensisijaisesti romanttiseksi, mutta seurassani olleet tytöt ovat niin toisinaan maininneet. Miehessä tunteiden kirjo ei ole kovin laaja.
- Anonyymi
Olen pahoillani, jos olet tunteeton koppura. Mä tunnen paljon miehiä, jotka tuntevat kaikkia tunteita ja myös näyttävät niitä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, jos olet tunteeton koppura. Mä tunnen paljon miehiä, jotka tuntevat kaikkia tunteita ja myös näyttävät niitä.
Minullakin on tunteita, mutta 'romanttisuus' on höpönlöpöä kuten ilmenee ylempänä olevasta vististäni jossa määritelmäyritelmiä.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Minullakin on tunteita, mutta 'romanttisuus' on höpönlöpöä kuten ilmenee ylempänä olevasta vististäni jossa määritelmäyritelmiä.
Romanttisuus on yksi tapa määritellä asioita. Se on yhtä höpönlöpöä kuin vaikka se, että jokin asia on kivuliasta. Riippuu täysin yksilön kivukynnyksestä ym. vastaavasta, että onko se kivuliasta vai ei.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Värisokeiden mielstä värit ovat höpönlöpöä. Tunnevammaisen mielestä tunteet ovat höpönlöpöä.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Sinullakin on tunteita, ts. toisinaan sinulla on nälkä ja joskus kakattaa.
Anonyymi kirjoitti:
Värisokeiden mielstä värit ovat höpönlöpöä. Tunnevammaisen mielestä tunteet ovat höpönlöpöä.
"Värisokeiden mielstä värit ovat höpönlöpöä. "
Noin ei lainkaan ole.
Miehen kannalta 'romantiikka' on uskomus, uskonto tai pyhä satuolento.Tussumies kirjoitti:
Noin ei lainkaan ole.
Miehen kannalta 'romantiikka' on uskomus, uskonto tai pyhä satuolento.Älä pistä sanoja toisten miesten suuhun jos juuri sä et kykene tajuamaan romantiikasta mitään ja tuntemaan se ei tarkoita sitä että muut miehet olisivat samanlaisia. Romantiikka on aivan helmi juttu ja se antaa helvetin paljon niille ketkä sen ymmärtää.🙂.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Noin ei lainkaan ole.
Miehen kannalta 'romantiikka' on uskomus, uskonto tai pyhä satuolento.Sellaista elämä varmasti on, jos on tunnevammainen. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole tunnevammaisia.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Noin ei lainkaan ole.
Miehen kannalta 'romantiikka' on uskomus, uskonto tai pyhä satuolento.No mä olen seurustellut vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat olleet minua paaaaaaljon romanttisempia. Mä (nainen) itse olen tuossa romantiikkajutussa vähän samanlainen puupökkelö kuin sinäkin. Ei siis liity mitenkään sukupuoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä olen seurustellut vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat olleet minua paaaaaaljon romanttisempia. Mä (nainen) itse olen tuossa romantiikkajutussa vähän samanlainen puupökkelö kuin sinäkin. Ei siis liity mitenkään sukupuoleen.
Juu, meissä suomalaisissa on tosi paljon samanlaisia pökkelöitä, joista romantiikka tuntuu ihan salatieteeltä ja höpöjutuilta. On ihan kulttuurinen juttu, joka ei liity lainkaan sukupuoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monen niistä miehistä voit väittää tuntevasi aidosti muuten kun siten korkeintaan että olet heille pillua antanut tutustuitko heihin oikeasti ennen kuin sänkyyn heidän kanssaan päädyit kuinka moni heistä edes sen jälkeen on pitänyt suhun yhteyttä edes muutoin kun pillua vongatakseen ja sekin kenties siksi etteivät muualta saaneet yrityksistään huolimatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monen niistä miehistä voit väittää tuntevasi aidosti muuten kun siten korkeintaan että olet heille pillua antanut tutustuitko heihin oikeasti ennen kuin sänkyyn heidän kanssaan päädyit kuinka moni heistä edes sen jälkeen on pitänyt suhun yhteyttä edes muutoin kun pillua vongatakseen ja sekin kenties siksi etteivät muualta saaneet yrityksistään huolimatta
Ihan jokaisen voi sano tuntevan aidosti ja tunnen heidät oikeasti, eikä yksikään ole sellainen ihmissuhde, johon pilluni liittyisi millään tavalla.
- Anonyymi
Romanttista on kuin mies lyö pöytään tukun seteleitä ja pari ruusua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romanttista on kuin mies lyö pöytään tukun seteleitä ja pari ruusua.
Tästä taas huomaa miten eri tavoin me ihmiset näitä koemme. Minusta tuo taas olisi antiromanttista.
Niin, ehkä koet ihan jopa vaikka koko elämän niin romanttiseksi.. niin ei tule mieleen mitään tiettyä. Voi ne olla ihan pieniä arkipäivän tekemisiäkin.. :)
Mikkojuhan kirjoitti:
Älä pistä sanoja toisten miesten suuhun jos juuri sä et kykene tajuamaan romantiikasta mitään ja tuntemaan se ei tarkoita sitä että muut miehet olisivat samanlaisia. Romantiikka on aivan helmi juttu ja se antaa helvetin paljon niille ketkä sen ymmärtää.🙂.
Hei terve kiva ”nähdä” sinuakin palstalla🙂 joko voit paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista elämä varmasti on, jos on tunnevammainen. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole tunnevammaisia.
Tunnevammaiset on ehkä vain niitä äänekkäimpiä eri keskusteluissa suunapäänä?
Haaveilija39 kirjoitti:
Hei terve kiva ”nähdä” sinuakin palstalla🙂 joko voit paremmin?
No moi. Kiva on nähdä suakin. Juu on muuten mutta oon tän viikonkin s-lomalla jalan takia kun sekin tuli kipeeks ja kävin maanantaina lääkärissä niin siinä on akillesjänteen tulehdus ja rasitustila. Viikon lepoo jalalla ja burana kuurin se lääkäri määräs siihen. Ja on se nyt sillain jo parempi ettei särje kun vähän silloin tällöin ja pystyy suht normisti jo käveleenkin. Mitäs sulle kuuluu? Onko yhtään helpompi olo? Toivottavasti.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
No moi. Kiva on nähdä suakin. Juu on muuten mutta oon tän viikonkin s-lomalla jalan takia kun sekin tuli kipeeks ja kävin maanantaina lääkärissä niin siinä on akillesjänteen tulehdus ja rasitustila. Viikon lepoo jalalla ja burana kuurin se lääkäri määräs siihen. Ja on se nyt sillain jo parempi ettei särje kun vähän silloin tällöin ja pystyy suht normisti jo käveleenkin. Mitäs sulle kuuluu? Onko yhtään helpompi olo? Toivottavasti.😊.
No hyvä kun pystyt lepäillä nyt enemmän.🙂 hyvä kun helpottaa.. toivottavasti paranee pian.
Nooh johan mä tässä olen ollut kohta pari viikkoa kipeänä. Ihmettelin, kun ei olo kohene ja joka päivä pientä lämpöilyä.. niin eilen lekuri totesi, että mulla on poskiontelontulehdus .. räkää tulee kuin Esterin…. Pojalla korvatulehdus ja tänään epäilin että itsellänikin on. Korva ihan lukossa.. noh onneksi on tuo antibiootti kuuri.. muuten kaikki suht ok.Haaveilija39 kirjoitti:
No hyvä kun pystyt lepäillä nyt enemmän.🙂 hyvä kun helpottaa.. toivottavasti paranee pian.
Nooh johan mä tässä olen ollut kohta pari viikkoa kipeänä. Ihmettelin, kun ei olo kohene ja joka päivä pientä lämpöilyä.. niin eilen lekuri totesi, että mulla on poskiontelontulehdus .. räkää tulee kuin Esterin…. Pojalla korvatulehdus ja tänään epäilin että itsellänikin on. Korva ihan lukossa.. noh onneksi on tuo antibiootti kuuri.. muuten kaikki suht ok.No höh kyllä me sitten ollaan vaan aika kipeetä porukkaa 😄 ainakin tällä hetkellä. Mulla onneks se flunssa tosiaan jäi viime viikolle mutta loppu viikosta sitten toi jalka tuli kipeeks vaikka en satuttanu sitä mitenkään enkä tehnykkään mitään kun olin kipeenä. Lääkäri kyllä sano että se ei liity siihen flunssaan ja että se vaan sattu samaan aikaan.🤔. Bähän on lievästi kyllä mökkihöperö olo kun ei oo juuri ulkona päässy käymään. Onneks sait tosiaan sen antibioottikuurin se herkästi voi kyllä levitä korviinkin se tulehdus kun sitä räkää riittää. Harmi että poitsu on kipeenä myös se on aina ikävää kun pikkuset sairastaa varsinkin jos oot ite samaan aikaan kipee niin siinähän sitä showta taas on. Toivottavasti paranette nopeesti ja kunnolla molemmat. Kiva että muuten on sentään suht hyvin kaikki. Paljon voimia ja jaksamista sulle ystäväni. Niin ja rapsuta ja paijaa koiruuttakin vähän mun puolesta.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No höh kyllä me sitten ollaan vaan aika kipeetä porukkaa 😄 ainakin tällä hetkellä. Mulla onneks se flunssa tosiaan jäi viime viikolle mutta loppu viikosta sitten toi jalka tuli kipeeks vaikka en satuttanu sitä mitenkään enkä tehnykkään mitään kun olin kipeenä. Lääkäri kyllä sano että se ei liity siihen flunssaan ja että se vaan sattu samaan aikaan.🤔. Bähän on lievästi kyllä mökkihöperö olo kun ei oo juuri ulkona päässy käymään. Onneks sait tosiaan sen antibioottikuurin se herkästi voi kyllä levitä korviinkin se tulehdus kun sitä räkää riittää. Harmi että poitsu on kipeenä myös se on aina ikävää kun pikkuset sairastaa varsinkin jos oot ite samaan aikaan kipee niin siinähän sitä showta taas on. Toivottavasti paranette nopeesti ja kunnolla molemmat. Kiva että muuten on sentään suht hyvin kaikki. Paljon voimia ja jaksamista sulle ystäväni. Niin ja rapsuta ja paijaa koiruuttakin vähän mun puolesta.🙂.
Joo siis se viellä menee että lapset sairastaa.. mutta se kun kaikki yhdessä niin on aikamoista taiteilua.. ei itse jaksa tehdä mitään ja lapset painaa yli 38 asteen kuumeessa kun durasel puput.. mistä sitä virtaa riittää..
Voi kiitos näistä sanoista Mikkis, rapsuttelen🙂 kuin hei myös sulle parempia oloja/kolotuksia..Haaveilija39 kirjoitti:
Joo siis se viellä menee että lapset sairastaa.. mutta se kun kaikki yhdessä niin on aikamoista taiteilua.. ei itse jaksa tehdä mitään ja lapset painaa yli 38 asteen kuumeessa kun durasel puput.. mistä sitä virtaa riittää..
Voi kiitos näistä sanoista Mikkis, rapsuttelen🙂 kuin hei myös sulle parempia oloja/kolotuksia..Kiitos paljon ja kyllä tää tästä pikkuhiljaa päivä kerrallaan elämä taas voittaa. Nyt on jo suht normi kunnossa jo jalkakin.🙂. Juu yhtä aikaa lasten kanssa sairastaminen on varmaan kyllä sellasta että sille on varattu ihan yks oma tasonsa helvetistä.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos paljon ja kyllä tää tästä pikkuhiljaa päivä kerrallaan elämä taas voittaa. Nyt on jo suht normi kunnossa jo jalkakin.🙂. Juu yhtä aikaa lasten kanssa sairastaminen on varmaan kyllä sellasta että sille on varattu ihan yks oma tasonsa helvetistä.😄.
Joo kun ajattelet nyt mä makoilen. Niin ei kun ylös ja antamaan lapsille jotain. Kaukana levosta😄
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo kun ajattelet nyt mä makoilen. Niin ei kun ylös ja antamaan lapsille jotain. Kaukana levosta😄
Kyllä...niinhän se menee ja vihdoin kun näyttää siltä että no nyt mä voin huokasta hetken ja toipua kun tuntuu ettei voimat riitä niin eikö jostain jo kuulu itkua tai äitii mun on paha olla tai jotain...voin hyvin kuvitella kyllä.🙄🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä...niinhän se menee ja vihdoin kun näyttää siltä että no nyt mä voin huokasta hetken ja toipua kun tuntuu ettei voimat riitä niin eikö jostain jo kuulu itkua tai äitii mun on paha olla tai jotain...voin hyvin kuvitella kyllä.🙄🙂.
No näinpä… hyvää yötä☺️
Haaveilija39 kirjoitti:
No näinpä… hyvää yötä☺️
Hyvää yötä ja suloisia unia. Lepää nyt oikein kunnolla.😊.
Taidan kyllä olla tosi epäromanttinen ihminen. 😄 En esimerkiksi pidä julkisista hellyydenosoituksista. - Olen toki ilahtunut aina sellaisista arkisista asioista, kuten että kumppani on paistanut meille lättyjä tai hän on pessyt autoni.
Mieleeni tulee oikeastaan ne hetket, kun olimme mieheni kanssa mökillä yhdessä saunassa. Mökillä oli niin pitkät lauteet, että minä pystyin hyvin makoilemaan siinä ja sen lisäksi mies mahtui hyvin istumaan pääni takana lauteilla. Juttelimme siinä saunan lämmössä. - Ja hän ei koskaan heittänyt löytyä, ellen erikseen pyytänyt. - Sitten hän otti vasta haluamansa kunnon löylyt, kun minä lähdin uimaan tai kokonaan pois saunomasta.
Välillä vilvoittelimme saunan edessä terassilla vierekkäin penkillä, nautiskelimme kylmää juomaa ja juteltiin kaikesta mahdollisesta.
Ai niin. Syksyn lähestyessä miehellä oli tapana sytyttää lyhtyjä poluksi mökiltä laiturille ja kävimme joskus niiden valossa katsomassa laiturilla täysikuuta. Ja juttelimme. ❤️Voi kuinka kuulostaa mukavalta puuhalta pötkötellä saunan lämmössä. Ja nuo lyhdytkin viellä polulla. ihania juttuhetkiä ja lättyjä.🥰
Itse jollain lailla karsastan elokuvien romanttisia hetkiä. Vaikka ne kohtaukset saakin minut monesti herkistymään, niin silti ne on jotenkin vähän liikaa.. juurikin arkipäiväiset osoitukset ovat enemmän mun juttu.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi kuinka kuulostaa mukavalta puuhalta pötkötellä saunan lämmössä. Ja nuo lyhdytkin viellä polulla. ihania juttuhetkiä ja lättyjä.🥰
Itse jollain lailla karsastan elokuvien romanttisia hetkiä. Vaikka ne kohtaukset saakin minut monesti herkistymään, niin silti ne on jotenkin vähän liikaa.. juurikin arkipäiväiset osoitukset ovat enemmän mun juttu.Haluat mies siis esitellä herkkää puoltasu? Ei se kuule toimi sekään
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi kuinka kuulostaa mukavalta puuhalta pötkötellä saunan lämmössä. Ja nuo lyhdytkin viellä polulla. ihania juttuhetkiä ja lättyjä.🥰
Itse jollain lailla karsastan elokuvien romanttisia hetkiä. Vaikka ne kohtaukset saakin minut monesti herkistymään, niin silti ne on jotenkin vähän liikaa.. juurikin arkipäiväiset osoitukset ovat enemmän mun juttu.Minä järjestän itse mielelläni kumppanille pieniä yllätyksiä ja esimerkiksi ostan nimi-, syntymäpäivä- ja joululahjat ym. siten, että olen oikeasti silmät ja korvat auki sen suhteen, mistä hän pitää tai ostan ehkä jotakin (kohtuuhintaista), mitä hänen on tehnyt mieli, mutta ei ole raaskinut ostaa itselleen. Keikkaliput hänen mieliartistinsa keikalle. (Laitan esim. seurantapyyntöjä, että saan sähköpostiin heti tiedon, kun joku tietty bändi keikkailee) - Niitä voi tietysti ajatella romanttisiksi eleiksi minun puoleltani. 😊
Xena-183 kirjoitti:
Minä järjestän itse mielelläni kumppanille pieniä yllätyksiä ja esimerkiksi ostan nimi-, syntymäpäivä- ja joululahjat ym. siten, että olen oikeasti silmät ja korvat auki sen suhteen, mistä hän pitää tai ostan ehkä jotakin (kohtuuhintaista), mitä hänen on tehnyt mieli, mutta ei ole raaskinut ostaa itselleen. Keikkaliput hänen mieliartistinsa keikalle. (Laitan esim. seurantapyyntöjä, että saan sähköpostiin heti tiedon, kun joku tietty bändi keikkailee) - Niitä voi tietysti ajatella romanttisiksi eleiksi minun puoleltani. 😊
Itse myös ostin miehelle keikkaliput Apulannan keikalle. Huoli hän sentään minutkin mukaan 😁 Kiva tehdä toiselle vaikka aamupalaa ja syödä yhdessä. Yritän myös vähän kuulostella ja pyrkiä siihen että se mitä annan olisi jotain hyödyllistä mitä voisi oikeastikin käyttää.
Lasteni isä yllätti minut 10 pitkällä ruusulla syntymäpäivänäni. 🥰 silloin olin kyllä otettu..
Mielestäni romanttista on se, kun huomaa ja huomioi kumppaninsa. Se riittää. Ja miten se tapahtuu, siihen on tuhansia erilaisia tapoja.
Voi sinäpä tuon sanoit.🙄 Se huomioiminen voi olla hyvinkin pientä ja sen muistaa pitkään. Romantiikassa ei tarvita kynttilöitä.😄
- Anonyymi
Olen seurannut yhtä valmettimiestä, kuinka se laittaa vanhaa konettaan.
Siinä alkaa olemaan rakastaminen jo sillä tasolla, että se kääntyy tällaisessa paatuneemmassakin mielessä kohta romantiikaksi.
Kynsisieni on tarttuva ja ikävä tauti eikä mitään muuta. Varokaa sitä!
-keinovaginamies- Romanttisuus on enemmän tunnelmaa ja mielenlaatu kuin itse varsinaisia tekoja. Romanttista on vaikka kaunis auringon lasku vierekkäin kyhnäten ja läsnäollen. Tai yhtä hyvin takkatulen leimu tai kynttilän liekki tai tyyni järvi saunan ja uinnin jälkeen. Romanttisuus tulee tunnelmasta, jonka kaunis tausta luo tunteille, läheisyyden ja läsnäolon kokemukselle.
Romanttista voi olla myös vaikka kahvin keittäminen aamulla toiselle kunhan siihen liittyy läsnäolo ja antamisen ilo. Pelkkä kahvi on keittimessä, lähden nyt, heippa on huomaavaista muttei romanttista.
Romanttisuus ei tarvitse isoja asioita.Voi ihanan esimerkin heitit tuosta kahvin keitosta. Vielä kun se tarjoillaan suoraan sänkyyn niin ai että🥰
- Anonyymi
Romanttista on kun luokka-yhteiskunta haudataan ja ihmisten välillä vallitsee aito vuorovaikutus ilman varallisuuseroja.
- Anonyymi
Smash capitalism oi ✊
Minä olen sydämeltäni umpiromantikko, mutta ikä ja kokemus ovat tätä puolta tasoittaneet hieman (mitta vain hieman 😁). En kaipaa mitään ällösiirappista tai tekemällä tehtyä romantiikkaa vaan enemmän se on sellaista aitoa tunnetta, hekumallisia hetkiä, voimakkaita tunteita, vahvaa henkistä yhteyttä.. Ja kaikki tämä voi olla ihan arkisessa ympäristössä.
Top3 romanttisimmat kokemukset.. nämä ovat ainakin ensimmäiset mieleen tulevat 😊
- Kosinta patikointiretkellä Azoreilla
- Mies vei minut veneellä uimaan keskelle Välimeren turkoosia upeutta. Mies syötti minulle hunajamelonia, josta seurasi ihanan makea suudelma
- Exäni oli ostanut liput minua kiinnostavaan tapahtumaan ja vei minut sinne yllätyksenäHerkistyn kyllä romanttisista leffoista, mutta muuten ne menevät vähän yli omaan makuun. Ikäkin tuo varmasti myös tähän päähän järkeä, ettei elämän kuulu olla siirappia. Ne arkipäivän asiat ovat just hyviä. Ei siihen muuta tarvita.
Kiitos kun jaoit oman top 3👍🏼Haaveilija39 kirjoitti:
Herkistyn kyllä romanttisista leffoista, mutta muuten ne menevät vähän yli omaan makuun. Ikäkin tuo varmasti myös tähän päähän järkeä, ettei elämän kuulu olla siirappia. Ne arkipäivän asiat ovat just hyviä. Ei siihen muuta tarvita.
Kiitos kun jaoit oman top 3👍🏼Tärkeintä romantiikassa on aitous ja että se tulee sydämestä. Pienet hetket arjessa ovat parhaita, hellät huomionosoitukset, sen ilmaiseminen, että toinen on tärkeä. Ei todellakaan tarvitse mitään ruusunlehtipolkuja rakennella, vaikka arvostan kyllä myös sitä, että toinen näkee vaivaa järjestääkseen jotain romanttista ja toista ilahduttaakaeen. Esim. eräs mies sävelsi minulle laulun, toinen toi mansikoita ja kermavaahtoa evästreffeille, yksi oli tehnyt cd:n biiseistä, jotka kertoivat hänen tunteistaan minua kohtaan. En halua siis tavallaan väheksyä tuollaisia ei ehkä niin arkisia romanttista eleitäkään. Minä arvostin niistä jokaista, vaikka ehkä ne kuulostavat jonkun korvaan liian siirappisilta 😊
Aletheias kirjoitti:
Tärkeintä romantiikassa on aitous ja että se tulee sydämestä. Pienet hetket arjessa ovat parhaita, hellät huomionosoitukset, sen ilmaiseminen, että toinen on tärkeä. Ei todellakaan tarvitse mitään ruusunlehtipolkuja rakennella, vaikka arvostan kyllä myös sitä, että toinen näkee vaivaa järjestääkseen jotain romanttista ja toista ilahduttaakaeen. Esim. eräs mies sävelsi minulle laulun, toinen toi mansikoita ja kermavaahtoa evästreffeille, yksi oli tehnyt cd:n biiseistä, jotka kertoivat hänen tunteistaan minua kohtaan. En halua siis tavallaan väheksyä tuollaisia ei ehkä niin arkisia romanttista eleitäkään. Minä arvostin niistä jokaista, vaikka ehkä ne kuulostavat jonkun korvaan liian siirappisilta 😊
Ihania muistoja.🥰
Tämä nyt on jäänyt sillä tavalla mieleen.. työpäivän jälkeen (iltavuoro) tulen kotiin ruoka on valmiina, pöytä katettuna. Kasvoni on siis siitä syystä rutussa, en kyllä enää kolmatta lämmintä ateriaa syö. Näin jälkikäteen ajateltuna se oli vähän sellaista tahtojen taistelua..Kyllä mä vähän söin, mutta en osannut arvostaa tuota yhtään. Ennemmin olisi toiminut seuraavan päivän eväänä..- Anonyymi
Sori, pyydän jo etukäteen anteeksi...multa löytyis tämmöiset kokemusperäiset vastineet:
"- Kosinta patikointiretkellä Azoreilla"
- Rukkaset retkellä itärajan tuntumassa.
"- Mies vei minut veneellä uimaan keskelle Välimeren turkoosia upeutta. Mies syötti minulle hunajamelonia, josta seurasi ihanan makea suudelma"
- Uintiretki syyskuulla itärajan tuntumassa paikallisessa järvessä, veden lämpötila noin 10 astetta, vaniljan makuinen jäinen suudelma sinisenä täriseville huulille.
"- Exäni oli ostanut liput minua kiinnostavaan tapahtumaan ja vei minut sinne yllätyksenä"
- Pieleen koko reissu, ostin paluulipun junaan ja häivyin itärajan tuntumasta ikuisiksi ajoiksi 🙂. Haaveilija39 kirjoitti:
Ihania muistoja.🥰
Tämä nyt on jäänyt sillä tavalla mieleen.. työpäivän jälkeen (iltavuoro) tulen kotiin ruoka on valmiina, pöytä katettuna. Kasvoni on siis siitä syystä rutussa, en kyllä enää kolmatta lämmintä ateriaa syö. Näin jälkikäteen ajateltuna se oli vähän sellaista tahtojen taistelua..Kyllä mä vähän söin, mutta en osannut arvostaa tuota yhtään. Ennemmin olisi toiminut seuraavan päivän eväänä..Nuo ovat kyllä ihania muistoja, vaikka kaikista ei mitään elämää suurempia rakkaustarinoita syntynytkään. Tai itseasiassa mistään noista 😄 Kauniita tekoja silti 🥰
Toisen onnistunut huomiointi on sidottu vahvasti tunneälyyn, siihen, että osaa tulkita, mitä toinen juuri tällä hetkellä kaipaisi tai mikä häntä ilahduttaisi. Useimmiten tarkoitus on hyvä, mutta toteutus ei aina se paras mahdollinen. Tilanne, tunnelma, oma tunnetila jne vaikuttavat kaikki siihen, miten tilanne etenee. Se on ihan inhimillistä, eikä kaikki mene aina kuin satukirjoissa, mutta harvapa asia elämässä menee 😊Anonyymi kirjoitti:
Sori, pyydän jo etukäteen anteeksi...multa löytyis tämmöiset kokemusperäiset vastineet:
"- Kosinta patikointiretkellä Azoreilla"
- Rukkaset retkellä itärajan tuntumassa.
"- Mies vei minut veneellä uimaan keskelle Välimeren turkoosia upeutta. Mies syötti minulle hunajamelonia, josta seurasi ihanan makea suudelma"
- Uintiretki syyskuulla itärajan tuntumassa paikallisessa järvessä, veden lämpötila noin 10 astetta, vaniljan makuinen jäinen suudelma sinisenä täriseville huulille.
"- Exäni oli ostanut liput minua kiinnostavaan tapahtumaan ja vei minut sinne yllätyksenä"
- Pieleen koko reissu, ostin paluulipun junaan ja häivyin itärajan tuntumasta ikuisiksi ajoiksi 🙂.Jopas siellä itärajan tuntumassa on viileää menoa. Toivottavasti romanttisten tekojen onnistumisprosentti on parantunut itärajan tuntumasta häipymisen jälkeen 😊
Aletheias kirjoitti:
Nuo ovat kyllä ihania muistoja, vaikka kaikista ei mitään elämää suurempia rakkaustarinoita syntynytkään. Tai itseasiassa mistään noista 😄 Kauniita tekoja silti 🥰
Toisen onnistunut huomiointi on sidottu vahvasti tunneälyyn, siihen, että osaa tulkita, mitä toinen juuri tällä hetkellä kaipaisi tai mikä häntä ilahduttaisi. Useimmiten tarkoitus on hyvä, mutta toteutus ei aina se paras mahdollinen. Tilanne, tunnelma, oma tunnetila jne vaikuttavat kaikki siihen, miten tilanne etenee. Se on ihan inhimillistä, eikä kaikki mene aina kuin satukirjoissa, mutta harvapa asia elämässä menee 😊Olin monen monta vuotta asunut yksin.. en ollut noin muutenkaan tottunut siihen, että myös mies voi tehdä ruokaa😁 muutenkin sellaista oman paikan hakemista siinä suhteessa.. kun ei tunne toista..
Haaveilija39 kirjoitti:
Olin monen monta vuotta asunut yksin.. en ollut noin muutenkaan tottunut siihen, että myös mies voi tehdä ruokaa😁 muutenkin sellaista oman paikan hakemista siinä suhteessa.. kun ei tunne toista..
Mies kannattaa aina päästää hellan ääreen, kun sellainen tilaisuus tulee 😄
Siinä on aina paljon opettelua ja totuttelua, kun kahden ihmisen elämät yhdistyvät ja joskus sitä omaa paikkaa joutuu haeskelemaan vähän pidempään. Tietenkään se ei saa tuntua ahdistavalta tai ikävältä. Jos mukana on aitoja tunteita ja molemminpuolista halua saada suhde toimimaan, niin ratkaisut yleensä löytyy, mutta toki se hakeminen ei aina ole täysin kivutonta.Aletheias kirjoitti:
Mies kannattaa aina päästää hellan ääreen, kun sellainen tilaisuus tulee 😄
Siinä on aina paljon opettelua ja totuttelua, kun kahden ihmisen elämät yhdistyvät ja joskus sitä omaa paikkaa joutuu haeskelemaan vähän pidempään. Tietenkään se ei saa tuntua ahdistavalta tai ikävältä. Jos mukana on aitoja tunteita ja molemminpuolista halua saada suhde toimimaan, niin ratkaisut yleensä löytyy, mutta toki se hakeminen ei aina ole täysin kivutonta.Joo niin kannattaa ne on kelpo kokkeja😉
Kaikissa muissa suhteissa ollut suht helppoa, mutta tässä tapauksessa olikin haastetta vähän enemmän. Itse yritin myös pitää oman pääni vaikka loppujen lopuksi teinkin kompromisseja moneenkin asiaan. Toki niin hänkin.Haaveilija39 kirjoitti:
Joo niin kannattaa ne on kelpo kokkeja😉
Kaikissa muissa suhteissa ollut suht helppoa, mutta tässä tapauksessa olikin haastetta vähän enemmän. Itse yritin myös pitää oman pääni vaikka loppujen lopuksi teinkin kompromisseja moneenkin asiaan. Toki niin hänkin.Ainakin miestä hellan ääressä on mukava katsella, vaikkeivat keittotaidot olisi niin justiinsa 😉
Tuo onkin hankala aihe, missä kohdin kompromisseja voi ja kannattaa tehdä ja milloin pitää oma päänsä. Se on selvä, että joustavuutta täytyy löytyä molemmilta, mutta eihän hyvässä suhteessa pitäisi joutua jatkuvasti tekemään kompromisseja eikä ainakaan niin, että jokin alkaa sotimaan omaa itseään tai arvojaan vastaan.Aletheias kirjoitti:
Ainakin miestä hellan ääressä on mukava katsella, vaikkeivat keittotaidot olisi niin justiinsa 😉
Tuo onkin hankala aihe, missä kohdin kompromisseja voi ja kannattaa tehdä ja milloin pitää oma päänsä. Se on selvä, että joustavuutta täytyy löytyä molemmilta, mutta eihän hyvässä suhteessa pitäisi joutua jatkuvasti tekemään kompromisseja eikä ainakaan niin, että jokin alkaa sotimaan omaa itseään tai arvojaan vastaan.Nyt kun miettii niin sellaista älytöntä vääntöä.. itse olin jo ihan loppu ja valmis jatkamaan matkaa. Mutta jotenkin ne asiat ei menneetkään sitten niin ja siinä sitten jatkettiin.. mutta kyllä näitä miettii… ihan vaan tulevaisuuden varalle että jos meno äityy jo alussa tuolle linjalle. Niin en jäisi katselemaan.
Haaveilija39 kirjoitti:
Nyt kun miettii niin sellaista älytöntä vääntöä.. itse olin jo ihan loppu ja valmis jatkamaan matkaa. Mutta jotenkin ne asiat ei menneetkään sitten niin ja siinä sitten jatkettiin.. mutta kyllä näitä miettii… ihan vaan tulevaisuuden varalle että jos meno äityy jo alussa tuolle linjalle. Niin en jäisi katselemaan.
Mahtavaa, että tunnistat kaavan, miten tuossa suhteessa väännettiin 👏 Se auttaa välttämään vastaavanlaisia tilanteita jatkossa. Jokaisessa suhteessa tulee jotain vääntöä, joudutaan keskustelemaan ja opettelemaan asioita yhdessä, mutta mitään jatkuvaa vääntöä parisuhteen ei tulisi olla missään tapauksessa.
Aletheias kirjoitti:
Mahtavaa, että tunnistat kaavan, miten tuossa suhteessa väännettiin 👏 Se auttaa välttämään vastaavanlaisia tilanteita jatkossa. Jokaisessa suhteessa tulee jotain vääntöä, joudutaan keskustelemaan ja opettelemaan asioita yhdessä, mutta mitään jatkuvaa vääntöä parisuhteen ei tulisi olla missään tapauksessa.
Kaikella on jokin tarkoitus. Tässä tapauksessa se oli opettava suhde kaikenkaikkiaan. ☺️
Haaveilija39 kirjoitti:
Kaikella on jokin tarkoitus. Tässä tapauksessa se oli opettava suhde kaikenkaikkiaan. ☺️
Hienoa, osaat paremmin kulkea kohti elämäsi rakkautta, kun osaat vältellä sudenkuoppia matkalla 🤗
Aletheias kirjoitti:
Hienoa, osaat paremmin kulkea kohti elämäsi rakkautta, kun osaat vältellä sudenkuoppia matkalla 🤗
Sä olet taas niin ihanan tsemppaava🥰
- Anonyymi
Paljonkin on romantiikkaa koettu.
Ehkä mieleenpainuvimpia juttuja sillä saralta on jotenkin näin:
minä: "lähdetäänkö kaljalle"
joku muu: "en voi, täytyy lähteä autolla parin tunnin päästä paikkaan x. Onks sul jotain? Ahdistaa/masentaa/vi**aa?"
minä: "joo enemmän kuin yleensä. No entä jos tehdään niin, että minä juon kaljaa, sinä katselet?"
joku muu "no mikäs siinä, tehdään niin".
Siinä tuli selvitettyä ja avauduttua. Kuunneltua myös jonkun muun päivitykset. Join kaljani, joku muu soitti kitaraa ja lauloi. Tosi kiva, jättebra. Miten voikin pieni toimenpide auttaa valtavasti ja tuntua vielä romanttiselta...
- Sheena - Anonyymi
Mies toi ensimmäisille treffeille kimpun kukkia. Toisille kauniin pukukorun. Kolmansille timanttikorun. Viikon päästä asuntoni oli täynnä kukkia..
Vuodet kuluivat..
Edellisvuonna sain joululahjaksi taskulampun. (Siis sellaisen, joita jaellaan ilmaiseksi rakennustarvikeliikkeissä mainosmielessä.)Taskulamppu on käytännöllinen lahja. Kukat ja korut ja huivit yms. ovat kyllä kivoja lahjoja, koruista erityisesti korvakorut, mutta silloin täytyy jo tuntea lahjan saajan makua jonkun verran ja korujen ja huivien kohdalla ehkä myös se sopiiko ne lahjan saajalle. Taskulamppu sopii aika monelle =D
Norppa83 kirjoitti:
Taskulamppu on käytännöllinen lahja. Kukat ja korut ja huivit yms. ovat kyllä kivoja lahjoja, koruista erityisesti korvakorut, mutta silloin täytyy jo tuntea lahjan saajan makua jonkun verran ja korujen ja huivien kohdalla ehkä myös se sopiiko ne lahjan saajalle. Taskulamppu sopii aika monelle =D
Mietinkin, että se taskulamppu tulee tarpeeseen.. 😁 toiselle on todella vaikea ostaa koruja. Sain 18v.lahjaksi sormuksen, noh ei ollut omaan makuun. Mutta kyllä mä sitä kiltisti käytin😊 korvakorut nyt vielä menee, ehkä enemmän nappi tyyppiset.
Kaikkein parasta on arjenromantiikka. En kaipaa mitään suuria eleitä, tai mahtailevia yllätyksiä. Minulle riittää miehen hymy, kosketus, suukko ja hellät sanat. Siitä tietää, että toinen välittää ja on läsnä.
- Anonyymi
Romantiikka
Kun mannelta pummaa röökin, on jo lähellä romantiikkaa.
(hirn) En ehkä kolmea keksi. Ykköseksi taitaa mennä lämpimät voileivät.
- Anonyymi
Sillankaide, jossa roikkuu edelleen se ruosteinen nimikirjailtu lukko.
Se hetki kun lukko lukitaan, ja heitetään yhdessä avaimet alla virtaavaan veteen.
Ikä 18 ja 19. Elämä edessä, käsi kädessä.
https://www.youtube.com/watch?v=YPFaCR-dOa8
AV - Anonyymi
Monta kertaa mainittu ne pienet huomionosoitukset. Silmiin katsominen, hymy, kosketus. Mutta noiden on oltava aitoja, täytyy olla yhteys. Toisen huomioiminen luontevalla tavalla.
En arvosta lahjoja, ylistämistä, itsensä korostamista, mitään yllätyksiä tai kehumista.. Kahvin keittäminen ja vaikka sen mukiin valmiiksi kaataminen on tarpeeksi. Jos se tehdään pyyteettömästi.
Liiasta häsläämisestä ja "avuksi" olemisesta on vain haittaa. Tarkoitan että puututaan toisen asioihin. Ehkä hyvää tarkoittaen, mutta usein itseään korostaen, ehkä jopa velaksi tai syyllistäen tehden. Manipulointi voi olla hyvinkin hienopiirteistä.
xLinerOlen törmännyt siihen että jos tehdään jotain toiselle toisen hyväksi. Niin nostetaan itsensä johonkin jalustalle, että hei näitkö mitä tein. Mulla nousee karvat pystyyn moisesta toiminnasta..
Ilman mitään älämölöö niin on ihana tehdä toiselle tai vastaanottaa…- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Olen törmännyt siihen että jos tehdään jotain toiselle toisen hyväksi. Niin nostetaan itsensä johonkin jalustalle, että hei näitkö mitä tein. Mulla nousee karvat pystyyn moisesta toiminnasta..
Ilman mitään älämölöö niin on ihana tehdä toiselle tai vastaanottaa…No just toi. Yäk, tosi vastenmielistä. Kaikki toiselle ja toisen puolesta tehty ei ole yhtään mukavaa. Tungetaan yksityisalueelle uteliaisuutaan tai tiedetään muka paremmin.. tai oikeataan tehdäänkin jotain mistä itse tykkää 🤬
Niin että ihan herkillä tuntokarvoilla vaan, toisen rajoja kunnioittaen 😊
xLiner Anonyymi kirjoitti:
No just toi. Yäk, tosi vastenmielistä. Kaikki toiselle ja toisen puolesta tehty ei ole yhtään mukavaa. Tungetaan yksityisalueelle uteliaisuutaan tai tiedetään muka paremmin.. tai oikeataan tehdäänkin jotain mistä itse tykkää 🤬
Niin että ihan herkillä tuntokarvoilla vaan, toisen rajoja kunnioittaen 😊
xLinerKatselen sellaisia ihmisiä kuin halpaa makkaraa.
Kaikki toisen tukeminen/auttaminen pitää lähteä siitä ihmisestä itsestä. Silloin pystyn rennosti ottamaan sen toisen hyvää tarkoittavan avun/romantiikan vastaan. Eikä näillä teoilla pidä olla mitään taka-ajatuksia.. pyyteetöntä…- Anonyymi
"Mutta noiden on oltava aitoja, täytyy olla yhteys. Toisen huomioiminen luontevalla tavalla.".
Ai, onko sinussa myös se pehmeämpi puoli?
Olen luullut treffitkin olisi sinun kanssa varautumista. Pitäisi ottaa kaksi paria nyrkkeilyhanskoja mukaan, moi, pistä nuo käteesi.
Pam, auts. kävikö pahasti, siinä suorassa oli Linerin rakkautta, Töms huh, koukussa oli jo ripaus romantiikkaa.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta noiden on oltava aitoja, täytyy olla yhteys. Toisen huomioiminen luontevalla tavalla.".
Ai, onko sinussa myös se pehmeämpi puoli?
Olen luullut treffitkin olisi sinun kanssa varautumista. Pitäisi ottaa kaksi paria nyrkkeilyhanskoja mukaan, moi, pistä nuo käteesi.
Pam, auts. kävikö pahasti, siinä suorassa oli Linerin rakkautta, Töms huh, koukussa oli jo ripaus romantiikkaa.
AVTakapuoli ☝️
xLiner
Kaikesta ylläolevasta johtopäätös on, että "romantiikka" on aivan mikä tahansa jonka "romantiikan" kokija määrittelee "romantiikaksi".
Todellisesti, mikä tahansa voi olla "romanttista" joka panee niin kutsuttujen rakkaushormonien tuotannon teho -asetukselle. Pelkkää biologiaa.- Anonyymi
Viimein olet asin ytimessä. Ihan kuten kaikki muukin tässä maailmassa, myös romantiikka on yksilöllinen tunne. Alat oppia 👍.
- Anonyymi
Romanttisuus on tekoja ja sanoja, jotka kertovat aidosta rakkaudesta ja välittämisestä. Ei mitään feikkiä. Ei leikkiä.
Ex HuitaleRomanttista siis on se kun kumppanisi suorittaa joitakin tekoja ja kertoo joitakin tarinoita. Eli tekoja ja tarinointia joissa sinä (romanttisuuden kokija) olet edun/hyödynsaaja ja kumppani työntekijä (romanttisuuden tekijä). Kylmän itsekästä.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Romanttista siis on se kun kumppanisi suorittaa joitakin tekoja ja kertoo joitakin tarinoita. Eli tekoja ja tarinointia joissa sinä (romanttisuuden kokija) olet edun/hyödynsaaja ja kumppani työntekijä (romanttisuuden tekijä). Kylmän itsekästä.
Oi voi. Huomaa, että olet tyypillinen suomalainen puupökkelö. Normaalin tunne-elämän omaava yksilö saa itselleenkin iloa ja hyvää mieltä, kun ilahduttaa toista. Molemminpuolista iloa ja tyytyväisyyttä siis.
Anonyymi kirjoitti:
Oi voi. Huomaa, että olet tyypillinen suomalainen puupökkelö. Normaalin tunne-elämän omaava yksilö saa itselleenkin iloa ja hyvää mieltä, kun ilahduttaa toista. Molemminpuolista iloa ja tyytyväisyyttä siis.
Kylmää ja raakaa itsekkyyttä sinulta.
Mies tarinoi ja tekee teko ja munasarjakkaalle, ja kaikesta siitä hyvästä mies saa -itseltään- iloa ja hyvää mieltä.- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Mies tarinoi ja tekee teko ja munasarjakkaalle, ja kaikesta siitä hyvästä mies saa -itseltään- iloa ja hyvää mieltä.Olet selvästi täysin tunteeton ja kylmä yksilö. Et osaa tuntea iloa ja hyvää mieltä ja siksi inhoat sitä, että muillakaan olisi hyvä mieli. Minä olen ihan eri maata. Minä jasn mielelläni hyvää iloa muille ja teen jatkuvasti pieniä ilahduttavia tekoja ja otan tietysti mielelläni niiyä myös vastaan. Sinun kaltaisellesi pahanilmanlinnulle ei kukaan taatusti ole edes yrittänyt tehdä mitään mukavaa enää vuosikymmeniin. Sellaista se on, kun happanee noin pahasti kuin sinulle on käynyt.
- Anonyymi
Tussumies kirjoitti:
Mies tarinoi ja tekee teko ja munasarjakkaalle, ja kaikesta siitä hyvästä mies saa -itseltään- iloa ja hyvää mieltä.Nämä kaikki rekatut myös ja etenkin tämä haaveilijahahmo on sinun miehen takana ja muutenkin lätiset lähinnä itseksesi täällä tämä dialogi on esim sikamaisen helppo oikolukea eli poks puhaltaa purkkapallon, lakkaa kynnet ym
- Anonyymi
Valmiiksi pilkotut ja tupaan kannetut puut.
- Anonyymi
Juu, halkokassi eteisessä :)
- Anonyymi
Hyvä haaveilija-haamuiluja... aluksi sanon että minusta tuntuu että olen vähän ihastunut Sinuun.
Mutta toinen asia kuvasi, joita laitat hauskoja kuin palapelin pieniä kuvia.
Mutta perusasia tulikin sanottua, ei möngitä kuin joku Tommi-suklaamoussessa tai koiran kakassa... suoraan rehellisesti.Kiitoksia suorista sanoista😁 niinkuin olen sanonut olet hassun hauska kirjoittaja. Koirankakka🤭
- Anonyymi
olen aika iloinen, en pidä sellaisesta että pitää sisällään tunteita sisällään,...
Onneksi haaveilija avasi keskustelun suoraan...- Anonyymi
Kumma ku ei haluttua vastausta tipu
- Anonyymi
en tiedä miksi tuo haaveilija on miessäni nytkin ajattelin että haaveilija39 varmasti tiesi jo ennen... noooooh...
EN tiedä- Anonyymi
Miten syviä tunteesi mies on näitä kaikkia tekaisemiasi fiktiohahmoja kohtaan, onko joku niistä ykkönen eli ekku?
- Anonyymi
nyt itselläni on vähän rauhallista aikaa ennen joulua, sillen alkaa uudestaan matkustelut5 joulun jutut... mutta EN mitään en anna senttiäkään siskon miehelle ennen kuin maksaa 1168686868 euron velkansa MINULLE.
meillä tulee olemaan aika hyvät joulut... Se on romanttista tytön mielestä kun mies ostaa hänelle kukkia. Miehen mielestä se on vain yksi askel lähemmäs yhteistä hetekakokemusta.
- Anonyymi
Ai on vai? Läheskään kaikki naiset eivät pidä kukkia romanttisena eleenä. Tyhjänpäiväistä rahantuhlaamista, joka kertoo, että kyseinen mies ei ole kovin fiksu tapaus.
Anonyymi kirjoitti:
Ai on vai? Läheskään kaikki naiset eivät pidä kukkia romanttisena eleenä. Tyhjänpäiväistä rahantuhlaamista, joka kertoo, että kyseinen mies ei ole kovin fiksu tapaus.
Naisista ja ikänaisista en tiedä mitään. Mutta suurin osa tytöistä pitää tekoa romanttisena, tunteellisena, yms. Kukkia pitää viedä mennessään tytön luokse, lähetellä jos ollaan fyysisesti kaukana, ja (romanttisella) kynttiläillallisella pitää aina panna tarjoilija niitä tuomaan pöytään.
- Anonyymi
Häpyhuulimies kirjoitti:
Naisista ja ikänaisista en tiedä mitään. Mutta suurin osa tytöistä pitää tekoa romanttisena, tunteellisena, yms. Kukkia pitää viedä mennessään tytön luokse, lähetellä jos ollaan fyysisesti kaukana, ja (romanttisella) kynttiläillallisella pitää aina panna tarjoilija niitä tuomaan pöytään.
Eivät pidä. Tytöissä on yhtälailla paljon sellaisia, pitävät kukkia tyhjänpäiväisyytenä. Näissä asioissa harvoin ihmisen mielipide inä mukana muuttuu. Mä tunnen vain sellaisia tyttöjä, jotka ovat eivät pidä turhasta kuluttamisesta ja luonnonvarojen käytöstä ja leikkokukat jos mitkä, ovat täysin turhaa lunnonvarojen tuhlaamista. Ikänaisissa on enemmän niitä, jotka tykkäävät noista sun kuvailemistasi jutuista. Nuoriso on selvästi sinulle täysin vieraalla asennemaailmalla varustettua. Sun kannattaa keskittyä niihin ikäisiisi ikäneitoihin.
- Anonyymi
tv;ssä jotain kenkiä mainoksessa, muttä ehkä vbähän erilaisiaq kenkiä mitä itse ostin..
- Anonyymi
Kummisetä. https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010004344.html
- Anonyymi
onkin ihsn hyvä idea ostaa uudet vaikka niin halpis-töppöset syksyyn voi jouluun asti kerstäää
Se, mikä on romanttista riippuu vahvasti sukupuolesta sekä iästä. Tyttöjen mielestä niin kovin moni asia/tapahtuma on romanttista. Naisten ja etenkin ikänaisten mielestä vain sellainen on romanttista jossa he saavat suurta taloudellista apua, etua tai hyötyä.
Mutta mikä miehille on romanttista? En muista että olisin koskaan kokenut sellaista tapahtumaa jonka ensisijaisesti olisin kokenut olevan romattinen.- Anonyymi
Ei nikkis ainakaan ole kovin romanttinen
- Anonyymi
Kyl se on romanttista. kun on sopivan hämärä valaistus, naisella lyhyt musta mekko ja tummanruskeat/mustat sukkahousut ja tulee syliin sykkyrälle istumaan ja pohkeita levittelee, se on romanttista.
Niin juurikin on. Tai kun tytöllä on minimekko, koipi-reidet paljaana, ja ollaan kiehnätty koko matka miehen asunnolle, jossa mies räpsäyttää kaikki valot täysille, ja sanoo tytölle että riisuudu. Se on romanttista kun tyttö nöyrästi tekee työtä käskettyä.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että fleksaa niitä pohjelihaksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että fleksaa niitä pohjelihaksia?
Oppia vaan yritän, mikä sitä miellyttäis🤭
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777