onko yleistä vai ei, ostaa seksilelu joulu lahjaksi puolisolle,
joulu lahjaksi
14
285
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy mistä hän tykkäisi? Vaiko jotain romanttista?
- Anonyymi
Mitäs sitten kun muksut ja isovanhemmat pällistelee, että mikäs mikäs toi on.
Olen ostanut joululahjaksi seksileluja. Nyt niistä ei ole iloa edes joulukuusen koristeena.
- Anonyymi
Laita toki dildo kuusen latvaan tähden sijaan.
Anonyymi kirjoitti:
Laita toki dildo kuusen latvaan tähden sijaan.
Siinä kuusen latva taipuu ja dildo roikkuu masentavasti alaspäin. Pitäisi tuunata koko kuusi uudelleen.
Laitteista lähtevä surina ja pörinä tuo mukavasti mieleen lapsuuden lelut.
- Anonyymi
Minulle kerran mies osti seksillun, ei joululahjaksi, mutta muuten vain toi. Loukkaannuin silloin ihan törkeesti. Olin kai niin ymmärtämätön, hämmennyin ja yllätyin, enkä ymmärtänyt miksi seksilelu. Ajattelin että olenko niin huono että pitää värkillä virittää tai jotain muuta tyhmää. Nyt mietin mitä loukkaantumista siinä oli.
Nyt jos mies haluaisi ostaa, menisin mukaan valitsemaan. - Anonyymi
Jos mies ostaa seksilelun naiselleen, isolla osalla käy varmaan mielessä miksei mies itse halua olla lelun tilalla vaan miksi haluaa ennemmin ostaa korvikkeen.
Tilanne on taas eri, jos mies on kertonut, että hänellä ol suuri intohimo katsella naista lelun kanssa. Silloinkin kyllä herää kysymys miksi mies ostaa lelun naiselle eikä itselleen/yhteiseksi?
Sitten jos nainen kertoo haaveilevansa jostain tietystä lelusta, tulee lahjan ostamisesta varsin luontevaa. Tai jos mies tietää, että dildon saaminen lahjaksi on mieleistä ja minkä kokoinen&materiaalinen varakaveri on mieleen. - Anonyymi
Ei ole ainakaan omassa ystäväpiirissä yleistä, mutta vois se joillekin olla ihan normijuttu. Mä itse hankin leluni itse, jos sellaisia tarvitse.
Menisin mieluummin valitsemaan leluja yhdessä. - Olen kyllä saanut joululahjaksi mm. yöasuja, jotka oli selvästi kumppanini maun mukaan valittu, eikä välttämättä kovin käytännöllisiä. 🙂
Voin puhua vain omasta puolestani ja läheisteni joulusta, mutta ei todellakaan ole yleistä.
Ehkä naapurin Pena ostaa naapurin Pirkolle kaikki tarjouksessa olevat vispilät ja hilavitkuttimet, mutta se on heidän välinen asiansa. Ei niistä voi, eikä halua, tietää mitään.- Anonyymi
Voiko Bamixia käyttää seksileluna?
Anonyymi kirjoitti:
Voiko Bamixia käyttää seksileluna?
Ei ole henk.kohtaista kokemusta. En kuitenkaan suosittele, se voi tehdä ikävää jälkeä. Yleensä käsitehosekoittimia käytetään muuhun tarkoitukseen. Keittiötyökalu.
Miksi kysyt?- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei ole henk.kohtaista kokemusta. En kuitenkaan suosittele, se voi tehdä ikävää jälkeä. Yleensä käsitehosekoittimia käytetään muuhun tarkoitukseen. Keittiötyökalu.
Miksi kysyt?Sekin surisee.
- Anonyymi
Jotkut seksinopat joskus ostanut lahjaksi. Ei kyllä muuten tulisi mieleen ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti16123233Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2463022Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292591Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912531Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152403- 1011628
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821562Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181411Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221387Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2421339