Sehän on tietysti HIUTALOINTI.
Ei tuollaista lumentuloa ennen tätä syksyä ollut olemassakaan. Mieleen siitä tulee lähinnä jonkinlainen lumihiutaleen tai pölyn muotoutuminen litteäksi ja repaleiseksi levymäiseksi plätyksi.
Säätieteilijöiden käyttämä uusi termi
9
263
Vastaukset
- Anonyymi
Lumihiutaleethan on hiutaleita ja kun niitä tulee hiljalleen niin voidaan sanoa, että hiutaloi. Suurempi määrä lunta ilmassa on pyryä.
- Anonyymi
On sitä käytetty jo viime vuonna ainakin. Vähän kohuahan siitä oli silloinkin.
- Anonyymi
Vielä vähemmän on nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä vähemmän on nykyään.
Varmaan hiutalointi on sitten vähenemään päin.
- Anonyymi
Hutalehdyköitten on pakko olla toissasyksyn roskia joita tuuli viettelehtii.
- Anonyymi
Luulen että on kyse vatuloinnista. Sitähän joku entinen pääministeri jaksoi harrastaa.
- Anonyymi
Meilläpäin sanotaan tuosta harvahkosta lumentulosta, että lunta hiutailee.
- Anonyymi
Lumenhöytäleet, nuo talven valkoperhoset..
- Anonyymi
Hiutalointi ei minua haittaa, mutta en aikaisemmin tiennyt, että matalapaineilla on oma tahto pysytellä paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704