Minkälainen nainen

Anonyymi-ap

Tekee penskan jonkun randomin kanssa?

72

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän ne ja sitten sanoo, että se vain tuli. Olivatpahan tienneet miten se tehdään.

    • Anonyymi

      Tiedätkö jonkun tehneen lapsen randomin kanssa? Yleensä kai lapsen hankkimiseen päädytään pidemmällä kaavalla ellei kyse ole ehkäisyn pettämisestä.

    • Anonyymi

      Nainen jolla on ennakointitaito alle minuutin päähän tulevaisuuteen. Sellainen kannattaa jättää takavaloja katselemaan hyvin äkkiä!

      • Anonyymi

        Parhaimmalta näyttää ne takapeilistä kuin kiirunasta lähtisi.


      • Anonyymi

        Ikä saattaa kyllä laittaa miettimään vaihtoehtoja vaikka teitenkin preferenssi on parisuhteen kautta eikä parisuhteeseen ja/tai vanhemmuuteen lapsen perusteella.


    • Anonyymi

      No esimerkiksi vaikka nyt sellainen, joka tahtoo lapsen, mutta ei miestä, eikä halua maksaa jollekin klinikalle siitä puuhasta

      • Anonyymi

        Juurikin näin,ja minulla on vakituinen työ ja lapsella kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin,ja minulla on vakituinen työ ja lapsella kaikki hyvin.

        Lapsella "kaikki hyvin". Mutta feministi ei tajua että oikeasti lapsella ei ole kaikki hyvin kun miehen malli puuttuu ja läsnä on vain ailahteleva suvakkiolio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsella "kaikki hyvin". Mutta feministi ei tajua että oikeasti lapsella ei ole kaikki hyvin kun miehen malli puuttuu ja läsnä on vain ailahteleva suvakkiolio.

        Siinä totuus joka satuttaa montaa löpsähtäneillä arvoilla menevää isätöntä kimittäjää.

        Älkää levittäkö niin helposti niin ei tarvi selitellä anopalstoilla mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsella "kaikki hyvin". Mutta feministi ei tajua että oikeasti lapsella ei ole kaikki hyvin kun miehen malli puuttuu ja läsnä on vain ailahteleva suvakkiolio.

        Lapsella on muitakin miehen malleja kuin oma isä kotona. On kavereita ja ukkeja ja enoja ja tarhansetiä ja opettajia ja harrastusohjaajia ja naapureita. Älä yliarvio niitä kotona kaljaa kittaavia ukkoja, jotka on usein väkivaltaisiakin. Moni lapsi pääsisi vähemmällä ja helpommalla kun sitä isukkia ei olisi. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsella "kaikki hyvin". Mutta feministi ei tajua että oikeasti lapsella ei ole kaikki hyvin kun miehen malli puuttuu ja läsnä on vain ailahteleva suvakkiolio.

        Hyvän ja kunnollisen miehen malli otetaan usein sukujen muista miehistä tai muista tunnetuista miehistä.

        Jokainen mies voi miettiä käytöstään, onko hyvä malli ympäristön pojille vai eikö ole.


    • Anonyymi

      Naisillehan se nyt on aivan sama kenen kanssa tekee mies maksaa elatusmaksut. Helppoa elämää kaikki elämät. Voi käyttää samaa trikkiä yhä uudestaan. Naisille miehet on pelkkiä työkoneita. Mies tekee kaikki työt ja sitä voi sitten kattella telkkaria päivät pitkät.

      • Anonyymi

        Eipä ole paljon elareita näkynyt, hyvin pystynyt mies niistäkin luistamaan.


      • Anonyymi

        Sellainen lähiön vajakkiruusu jää ilman elareita mieheltä koska eihän kukaan järjissään oleva kerro omaa nimeään yhden kiksautuksen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen lähiön vajakkiruusu jää ilman elareita mieheltä koska eihän kukaan järjissään oleva kerro omaa nimeään yhden kiksautuksen vuoksi.

        Ootko ihan järjissäs, kai nyt jokainen nimen tietää tai saa ainakin selville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ihan järjissäs, kai nyt jokainen nimen tietää tai saa ainakin selville.

        Ei lähiön nollaälyinen vajakkiruusu mitään nimeä saa tietoonsa jos mies ei ole täysin tomppeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähiön nollaälyinen vajakkiruusu mitään nimeä saa tietoonsa jos mies ei ole täysin tomppeli.

        Mene jo muualle horisemaan, Suomi on niin pieni maa, että saat kenen tahansa nimen selvitettyä, niin halutessasi. Että kannattaa miehet lopettaa niiden lähiöruusujen paneminen, voi käydä vaikka köpelösti.


      • Ei todellakaan ole aivan sama. Nainen kantaa lasta 9kk, synnyttää lapsen ja sen jälkeen on lapsen ensisijainen huolehtija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jo muualle horisemaan, Suomi on niin pieni maa, että saat kenen tahansa nimen selvitettyä, niin halutessasi. Että kannattaa miehet lopettaa niiden lähiöruusujen paneminen, voi käydä vaikka köpelösti.

        Hoh. Itse kävin naapurin suuressa kaupungissa laskemassa rojut jonkun randomin ränniin. Ei mitään saa selvitettyä kun movembereilla ja käteisellä menin. Lähiöruusut just noin tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh. Itse kävin naapurin suuressa kaupungissa laskemassa rojut jonkun randomin ränniin. Ei mitään saa selvitettyä kun movembereilla ja käteisellä menin. Lähiöruusut just noin tyhmiä.

        Säälittää kyllä miten heikot eväät jotkut äidit ovat tyttärilleen antaneet.


      • Anonyymi

        jos yhteiskunta hoitaa isän osuuden miksi ottaa jotain retkua niskoilleen edes tuon vertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos yhteiskunta hoitaa isän osuuden miksi ottaa jotain retkua niskoilleen edes tuon vertaa

        Vasemmistopsykoosit levelillä 100.


    • Anonyymi

      Vaikka sellainen jolla petti ehkäisy, eikä pystynyt tekemään aborttia. Ei elämässä kaikki mene aina niinkuin suunnittelee. Olisin mäkin ottanut mieluummin ensin sen aviomiehen, omakotitalon ja kultaisen noutajan ja sitten vasta hankkinut lapsen. Aika sa a tanan raskasta tämä on ollut, ehkä sullakin vielä joskus sattuu pilkka omaan nilkkaan, sitten ehkä ymmärrät.

      • Anonyymi

        Sori mutta ei ehkäisy petä 2000-luvulla. Syy on ihmisessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori mutta ei ehkäisy petä 2000-luvulla. Syy on ihmisessä.

        Sori mutta ota selvää asiasta. Selibaatti on ainoa varma ehkäisy keino.


      • Anonyymi

        No vittuako käytit niin löperösti sitä ehkäisyä. Niitä ohjeita pitää noudattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mutta ei ehkäisy petä 2000-luvulla. Syy on ihmisessä.

        Voi kuule, lopeta p*nohommat, jos olet noin tietämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vittuako käytit niin löperösti sitä ehkäisyä. Niitä ohjeita pitää noudattaa!

        Sulle riittää ehkäisyks jo pelkästään sun ulosanti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mutta ei ehkäisy petä 2000-luvulla. Syy on ihmisessä.

        Kyllä todellakin voi pettää. Sellaista ehkäisyä ei olekaan, joka olisi 100%:sen varma. Varma voit asiasta olla vain, jos naisella ei ole munasarjoja tai kohtua lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle riittää ehkäisyks jo pelkästään sun ulosanti.

        Pelkkä naama riitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todellakin voi pettää. Sellaista ehkäisyä ei olekaan, joka olisi 100%:sen varma. Varma voit asiasta olla vain, jos naisella ei ole munasarjoja tai kohtua lainkaan.

        kai sen nyt voi kesken panna niinku muutkin sosiaaalisista syistä tekevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle riittää ehkäisyks jo pelkästään sun ulosanti.

        🙂😊😙


    • Ei ainakaan mun lapset ole Randomin kanssa.
      Tietääkseni.

      • Niinhän sä luulet 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän sä luulet 😂

        Hupsista.... Mitenkäs tässä näin on käynyt?


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän sä luulet 😂

        Mutta mä olen sitten vastuuton nainen :(


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Hupsista.... Mitenkäs tässä näin on käynyt?

        Elämä on... 😁


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Mutta mä olen sitten vastuuton nainen :(

        Eihän se sitä tarkoita, tarkoittaa vain, että lapset oli Randomin kanssa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eihän se sitä tarkoita, tarkoittaa vain, että lapset oli Randomin kanssa 😂

        voi jestas sentään... tää paikka on menny sekasin entisestään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Eihän se sitä tarkoita, tarkoittaa vain, että lapset oli Randomin kanssa 😂

        ja tuolla alhaalla se sanottiin että vastuuton nainen tekee Randomin kanssa.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        ja tuolla alhaalla se sanottiin että vastuuton nainen tekee Randomin kanssa.

        Syytön mä siihen oon 😂


    • Anonyymi

      Lapsen ei penskan. Esim minä halusin lapsen,en miestä♥️😃

      • Anonyymi

        Ja lapsesi tulee kärsimään siitä että hänellä on vain vinoutuneet arvot omaava sinkkuvanhempi majakkanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lapsesi tulee kärsimään siitä että hänellä on vain vinoutuneet arvot omaava sinkkuvanhempi majakkanaan.

        Ikävä kyllä tämä on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä tämä on totta.

        Paljon tällaisia tapauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lapsesi tulee kärsimään siitä että hänellä on vain vinoutuneet arvot omaava sinkkuvanhempi majakkanaan.

        liitoissa tehdään lapsia kun muutakaan sisältöä suhteeseen keksitä, onko se nyt sitten jalo motiivi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä tämä on totta.

        No mutta ätmi sinun äitisihän kasvatti oikein kivan naisia esittävän kaappitranun jolla on läjä muitakin antisosiaalisia tapoja. Ei ihme että jättänyt syvään uurretun katkeruuden naisia ja äitejä kohtaan, mutta puppelipoika varmaan ymmärtää että tuolla toiminnalla pääsee niiden isojen poikien seuraan sellaiseen paikkaan jossa ei hiipparit hillu eikä nettiyhteys ole käden ulottuvilla. Miltä tämä fakta tuntuu?


    • Anonyymi

      Löperö nainen.

    • Tavallinen nainen?

      • Juuri näin Random :)


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Juuri näin Random :)

        Voi se joskus olla myös taivaallinen nainen 😂


    • Vastuuton…

    • Anonyymi

      Hahaa. Lähiöhuorien kokoontumisajot!

      • Anonyymi

        Aivan normaali todellisuudesta piittaamattomien epäonnistuneiden naisten viikonloppu. Vaatii toki erityisen kieroutuneen naisen että vihaa jälkikasvuaan niin paljon että kasvattaa valheeseen.


    • Anonyymi

      Tiedättehän kauheudenhoito välineet......

    • Anonyymi

      Tämä on niin monella tapaa absurdi kysymys kaiken latauksensa kanssa, ettei tiedä mistä kulmasta aloittaa, arvon random. Mutta lähdetään vastakysymyksestä- millainen mies ei katso millaisen naisen kanssa tekee lapsia jos asiat ei mene ku strömsöössä ja sit pitää poraa jotain täällä?

      • Anonyymi

        Naisen vika ja oman äitinki vika


    • Anonyymi

      Usein kai sellain joka haluaa sen penskan mu ei sitä miestä miestä riesakseen elämäänsä kandee vaan lapsen takia ottaa kyseisen miehen henkilöllisyys selville sillä kun saattaa olla muitakin lapsia

    • Anonyymi

      Jotkut haluaa lapsen eikä miestä ollenkaan. Pakko myöntää että käväisi se itselläkin mielessä kun biologinen kello tikitti ja parisuhde päättyi. Jätin tekemättä silti. Nössö kun olen.

      • Anonyymi

        Ehkä et ole aivan skitsofreeninen kun tajusit ettei lapsen ole hyvä kasvaa ilman läsnä olevaa miehen mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et ole aivan skitsofreeninen kun tajusit ettei lapsen ole hyvä kasvaa ilman läsnä olevaa miehen mallia.

        Nainen tajusi ettei hän yksin riitä! Arvostan.


    • Anonyymi

      Nainen, johon ei kannata uhrata sekuntia pidempään ajatuksiaan.

      Jokainen tietää tämän totuudeksi ja vain aloituksessa kuvaillut naiset kipuilevat tämän totuuden kanssa.

      Olkaa hyvät, paljastakaa itsenne!

      • Anonyymi

        Olen tatskattu lähiöhuora jolla on ulkomaalainen pulla uunissa. Tarkoititko minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tatskattu lähiöhuora jolla on ulkomaalainen pulla uunissa. Tarkoititko minua?

        Sinä itse kerroit mitä sinä olet. Ylpeys kuuluu ymmärtämättömillekin kun arvot on tuhottu. Nauti maailmastasi!


      • Anonyymi

        Mutta sinä mieshän itse nakutat koomapotilaita varten nämä kommentit?


    • Anonyymi

      Luin, että kuka lähettää peniskuvan randomille

    • Anonyymi

      Kehitysmaalaisen aivoja vastaavalla vaistokeskuksella elämäänsä elelevä.

    • Anonyymi

      Nainen joka ei kykene ymmärtämään eroa kehitysmaalaisen alkuasukkaan ja länsimaalaisen ihmisen välillä.

      • Anonyymi

        Paljon sellaisia tapauksia.


    • Anonyymi

      Olisiko nyky Suomi kuollut jo sukupuuttoon jos niitä randomin kanssa tehtyjä lapsia ei ois syntynyt???
      Aika vähän on jo nyt suomalaisia työikäsiä.

    • Anonyymi

      no voihan se naisenvaistollaan äkätä parhaat mahdolliset geenit jälkeläiselleen, ja muuta ei kaipaakaan tästä satunnaisesta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe