Siis mikä ihme Lidlin myyjillä oikein on, jokaisessa Lidlissä myyjät tuhahtelee asiakkaille ja ovat ylimielisiä. Tavaroita hyllyttäessään levittävät tavarat käytävälle, eivätkä väistä mielelläänedes pyydettäessä, vaan potkivat sen jälkeen mielenosoituksellisesti kärryään. Eilen viimeksi Laajalahdessa. Kyseistä käyttäytymistä näkee ympäri pääkaupunkiseutua, ei vaim Laajalahdessa, eikä pelkästään minua kohtaan
Lidlin myyjät
11
392
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon joskus Konalan Lidlissä seurannu vierestä, kun myyjä raivosi asiakkaalle kun tämä ei ollut pyytänyt myyjää siirtymään, vaan oli seissyt vieressä. Myyjän mielestä asiakkaan olisi pitäny pyytää myyjää väistämään, oli kyllä aika uskomaton tilanne. Kuuntelin sen jälkeen kun myyjä haukkui asiakasta muille myyjille kovaan ääneen.
- Anonyymi
Kannattaisi katsoa peiliin, ja miettiä!
- Anonyymi
Miksi? Vai oletko joku näistä töykeistä myyjistä, ethän muuten kirjottaisi tuollaista kenellekään. Taisi aloittaja osua oikeaan.
- Anonyymi
Käyn Itä Helsinki 2 eri lidi.Ihan asiallisa myyjiä ovat.Vaikka maksan käteisellä. kassalla sanon hei ja kun antaa vaihto rahan .kitos ja hyvää päivää.
- Anonyymi
Just kävin ja ei valittamista. Ihan normi ystävällisiä olivat.
Joskus vois funtsia omaa käyttäytymistä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tv TimmyH- Anonyymi
Olisihan niillä myyjillä aikaa tuoda sieltä varastosta vaikka tölkki kerrallaan , eikä parkkeerata sitä kuormalavaa siihen käytävälle asiakkaiden kiusaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan niillä myyjillä aikaa tuoda sieltä varastosta vaikka tölkki kerrallaan , eikä parkkeerata sitä kuormalavaa siihen käytävälle asiakkaiden kiusaksi.
Tuolla sinun esittämällä tavalla eivät koko päivänä saisi kuormaa purettua, kun uusi kuorma ois jo takaovella tulossa. Sinä varmaan olet ensimmäisenä vinkumassa, että hyllyt on tyhjänä myyjän tuodessa purkki kerrallaan odottavalle asiakkaalle ja lähtee hakemaan seuraavaa purkkia.
Olen ollut kaupassa töissä, eikä sitä liikaa aikaa siihen kuorman purkuun ole, joten pakko se lava on tuoda lähemmäksi, jos aikoo siitä päivän aikana selvitä.
- Anonyymi
Minua häiritsee Sörkan Lidlissä kun osa myyjistä puhuu työnsä ohessa kuulokkeiden kautta puhelimessa. Olen tästä huomauttanut ainakin kahdelle ja molemmat sanoivat puhuvansa työkavereiden kanssa!!??. Mikä voi olla niin tärkeää asiaa kaupanmyyjien kesken, joka oikeuttaa tekemään tätä kesken tärkeän asiakapalvelutyön?? Myös rahastuksessa voi tulla virheitä...
Kaikki läheskään ei tätä tee, mutta pariin tällaiseen olen törmännyt ja harkinnut valituksen tekemistä. - Anonyymi
Ei ole minulla kyllä mitään valittamista Lidlin myyjistä. Aina ollut ystävällistä palvelua.
- Anonyymi
Sama täällä. Paljonkohan Lidlin myyjä tienaa? Ymmärrän kyllä että joskus voi homma ketuttaa. Mut asiakkaaseen ei saa ketutusta purkaa. Eilen kävin ja tosi mukava kassaneiti oli. Kiitos!
Tv TimmyH
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023