Miettikää itseänne vuonna 2019

Anonyymi-ap

ja nyt vuonna 2023, onko elämässänne tapahtunut muutoksia hyvään tai huonoon?

55

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutamaa hetkellistä elämänjaksoa lukuunottamatta muutokset ovat pitkälti olleet vuodesta 2014 alkaen huonompaan suuntaan. Onneksi suunnan voi myös kääntää.

    • Anonyymi

      2018 verrattuna hyvään, 2019 verrattuna lähes ennallaan.

    • Anonyymi

      Parempaan suuntaan olen menossa. 2024 tulee olemaan parempi kuin yksikään vuosi sitten vuoden 2019.

    • Anonyymi

      Haluaisin kertoa ne asiat joskus ikäväni kohteelle kahden kesken. Mutta hän on yksi niistä paremmista asioista, joita elämässäni tapahtuu ja on tapahtunut. Tiedä sitten tulevaisuudesta...

      • Anonyymi

        Löysit hänet 2019?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysit hänet 2019?

        En muista koska näin ensimmäisen kerran. Saattoi olla 2019 tai -20. Haaveiluni kohteeksi vasta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista koska näin ensimmäisen kerran. Saattoi olla 2019 tai -20. Haaveiluni kohteeksi vasta myöhemmin.

        Onko teidän välillä ollut jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista koska näin ensimmäisen kerran. Saattoi olla 2019 tai -20. Haaveiluni kohteeksi vasta myöhemmin.

        Ketään ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta

        Meinaatko että mua kiinnostaa jos ketään ei kiinnosta? En odotakaan sitä.


    • Anonyymi

      Aika samoissa mennään nyt kuin tuolloinkin. Olen kyllä muuttanut eri asuntoon, jossa viihdyn paljon paremmin kuin silloisessa. Siinä mielessä siis menee paremmin, vaikka ei siinä silloisessa asunnossakaan mitään varsinaista suurempaa vikaa ollut. Ja muksu on kasvanut, mennyt kouluun, joten päiväkotirumba on taaksejäänyttä aikaa. Eli noilta osin parempaa kuuluu nyt, muuten ollaan hyvin samoissa.

    • Anonyymi

      Jouduin pois vakityöstäni ja ehkä lopulliselle eläkkeelle.

      • Anonyymi

        Osanottoni. Raskas kohtalo.


    • Anonyymi

      Taisi olla 2020 -2021, kun suohirviö jälleen nosti päätään ja alkoi olla limonaadia ja mitä lie posketonta ravia

      • Anonyymi

        Haluuks merkitä kirjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluuks merkitä kirjaan

        Mitä tarkoitat tuolla? Minä etsin oikeastaan vain tunnepierua täältä saharasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla? Minä etsin oikeastaan vain tunnepierua täältä saharasta

        It is a about theory of non-sense


      • Anonyymi

        Näyttää dillelt ku kattoo matelevii koslii peräkanaa ja mietit, että oisko niillä jotain oikeita juttuja Chicagossa, mut ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        It is a about theory of non-sense

        Maybe too un-orthodox


    • Anonyymi

      Enemmän järjissään, enemmän motivoitunut, enemmän ihan kaikkea. Ennen kaikkea ja tärkein, enemmän hiuksia 😂

    • Anonyymi

      2019 vuodesta tähän päivään on tapahtunut ihan järjettömän paljon. Koko elämäni itseasiassa on ollut vuodesta 2011 lähtien pienin askelin parempaan suuntaan menoa, mutta en ois kyllä ihan heti uskonut jos joku ois sanonu mulle vuonna 2019 että 4 vuoden päästä elän tämmöstä elämää kuin nyt.

      Muistan varsinkin vuoden vaihteen 2019-2020 et olin hyvin rikki. Koin itseni tosi pahasti hyväksikäytetyksi ja huijatuksi. Petetyksi ja harhaanjohdetuksi. Koin etten tiedä miten ihmeessä vedän itseni siitä suosta ylös ja saan jonkinlaisen luoton ja uskoni ihmisiin palaamaan.

      Oli mulla samaan aikaan onnen alkuja sillä olin saanut juuri töitä ja tammikuussa 2020 alottamassa uudessa työssäni. Kuvissa vuodelta 2019 näkyy monissa aika murheen murtama katse.

      En kiellä etteikö näin vuosienkin jälkeen sama murhe tuo palan kurkkuun ja kyyneleet silmiin. Petos jonka kohtasin silloin useamman ihmisen taholta yhtä aikaa ja se ilkeys ja tunnekylmyys kun yritin asioita selvittää oli hyistä ja jätti mulle pysyvät jäljet luottamukseen ja tunteisiin.

      Ne vaikuttavat uusissa ihmissuhteissani nykyhetkessäkin ja se suututtaa ja tuntuu todella ikävältä.

      Älkää koskaan jättäkö selvittämättä asioita ihmisten kanssa jota olette loukanneet. Se että hän ymmärtää miksi auttaa häntä pystyyn jatkaan uusissa ihmssuhteissa helpommin.

      Kuviani äsken katsellessa menneiltä vuosilta mietin että en milloinkaan ois voinu uskoa että nyt asiat on näin.

      Mun oli niin mahdoton ajatella silloin että 4 vuoden päästä asiani olisi näin hyvin.

      Ei sillä, oli silloinkin moni asia hyvin, mutta luotto ihmisiin ja mielipaha teoista joita mulle tehty oli läsnä päivittäin itkuna ja painajaisina

      T:Karoliina

      • Anonyymi

        Liittyy varmaan eimiaan jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy varmaan eimiaan jotenkin?

        Eimia on trolli. Mun asiat ei liity johonkin trolliin joka on noin 1968 syntynyt ja haluu pettää vanhoilla pöivillään jonkun T miehen kanssa espoossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eimia on trolli. Mun asiat ei liity johonkin trolliin joka on noin 1968 syntynyt ja haluu pettää vanhoilla pöivillään jonkun T miehen kanssa espoossa

        Väkivalta- ja seksiuhkauksien arvoinen kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivalta- ja seksiuhkauksien arvoinen kuitenkin.

        Mitähän mahdat tarkoitat tuolla? Ketään järkevää ainakaan ei kiinnosta tipan tippaa varsinkaan tämä näistä äijän elämänkoulusgagaluists ja teennäisen sensaationhakuisesta ilmaisutavasta päätellen sinullakaan ei ole kaikki ihan himassa


      • Anonyymi

        Niin, että kiitos mies tästä hengästyttävästä tiivistelmästä, that’s all folks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että kiitos mies tästä hengästyttävästä tiivistelmästä, that’s all folks

        Oma tapaus liitty siihen mitä tosielämässä suhteessa tapahtui.

        Mut petettiin pahasti monesta suunnasta.


        Eimian leikkisuhde on peliä palstalla

        Hän tuskin on mitään todellista edes kokenu muualla kuin skitsofreniaa sairastavassa päässään

        T: Karoliina


    • Anonyymi

      Samanlaista kiduttamista kuin aina ennenkin ollut rauhassa ei saa olla. Joku asia voi olla muuttunut mutta silti samaa kiduttamista eri taholta.

      • Anonyymi

        Saat mitä ansaitset kaveri.


    • Anonyymi

      Entistä raaemmaksi tullut.

      • Anonyymi

        Kyllä kalat sentään suolata pitäis eka


    • Anonyymi

      Pelko vaan lisääntynyt mitä seuraavaksi tekevät. Ei sillä asiat on ok, kun ne olen ne laittanut menemään ok. Mutta aina hyökkäävät ja yrittävät saada samaan mitä tekivät silloin joskus, se oli jakso josta he pitivät ja minulle se oli aivan hirveää. Vei uskon elämään, ihmisiin ja tulevaan. Mutta väkisin mennään eteen päin, aina välillä toivo palaa että niistä pääsisi kokonaan eroon. Hyvää tapahtunut, kyllä, omin ansioin, mutta eivät pidä siitä että käytän energiani ja tietoisuuteni omaan elämääni, jostain syystä pitävät minua omaisuutena ja luulevat että saavat tahtonsa läpi. Mutta hyvin menee, koko ajan paremmin. Välillä arki mennyt vielä paremmin, mutta silloin suuttuvat ja hakkaavat.

      • Anonyymi

        Kun saat rahaa, ovat valmiita tappamaan, kun teet matkoja hakkaavat, kun laitat kotia ja nautit elämästä, menestyt työssäsi omin voimin, hakkaavat viikko tolkulla. Hyvin pahoja ja sairaita keitä ovatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun saat rahaa, ovat valmiita tappamaan, kun teet matkoja hakkaavat, kun laitat kotia ja nautit elämästä, menestyt työssäsi omin voimin, hakkaavat viikko tolkulla. Hyvin pahoja ja sairaita keitä ovatkaan.

        Jos sinulla on sosiaalista elämää hakkaavat jos harrastat seksiä tai käyt treffeillä nöyryyttävät. Kaikki on heille myrkkyä tai tahtovat viedä sitä energiaa, olotilaa ja tietoisuutta. Vihaavat kaikkea hyvää elämässäsi jonka tahtovat itselleen. Eivät varmaan muuten hyvää saa. Parasta on toimia heti hakkaustwn jälkeen, vaikka puoli voimin, silloin eivät voi estää, koska eivät halua tuntea hakattua olotilaa. Hakkaavat niin usein että saat väistämättä elämääsi kuntoon ja kukoistukseen. Ja saat välissä potkittua heitä pois elämästäsi. Kai ne joskus höpyy pilaamasta taivkuukahtavat hautaan 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on sosiaalista elämää hakkaavat jos harrastat seksiä tai käyt treffeillä nöyryyttävät. Kaikki on heille myrkkyä tai tahtovat viedä sitä energiaa, olotilaa ja tietoisuutta. Vihaavat kaikkea hyvää elämässäsi jonka tahtovat itselleen. Eivät varmaan muuten hyvää saa. Parasta on toimia heti hakkaustwn jälkeen, vaikka puoli voimin, silloin eivät voi estää, koska eivät halua tuntea hakattua olotilaa. Hakkaavat niin usein että saat väistämättä elämääsi kuntoon ja kukoistukseen. Ja saat välissä potkittua heitä pois elämästäsi. Kai ne joskus höpyy pilaamasta taivkuukahtavat hautaan 🙂

        Vihaavat niin paljon mitä saat ja on pakko seurata että unohtavat elää ja laittaa omaa elämää, että niillä menee huonommin koko ajan. Ja, kai hakkauksilla joku karma on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaavat niin paljon mitä saat ja on pakko seurata että unohtavat elää ja laittaa omaa elämää, että niillä menee huonommin koko ajan. Ja, kai hakkauksilla joku karma on.

        Lisätöistä melkein tappoivat eivät voi sietää että jollain on rahaa ja saavat sitä. Töitä sabotoivat jonkin verran, nyt kun on huonompi palkka niin miettivät onko se lopulta huonoksi minulle niin on saanut tehdä rauhassa, ovat siirtyneet hakkaamaan lisätöitä ja yritystoimintaa. On se kateus ja hakkaaminen sairasta, ja yrittää saada paskaa muille ja varastaa hyvää muille. Luulisi jo hävettävän, koska ei heidän toimintansa piilossa ole.


      • Anonyymi

        X .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätöistä melkein tappoivat eivät voi sietää että jollain on rahaa ja saavat sitä. Töitä sabotoivat jonkin verran, nyt kun on huonompi palkka niin miettivät onko se lopulta huonoksi minulle niin on saanut tehdä rauhassa, ovat siirtyneet hakkaamaan lisätöitä ja yritystoimintaa. On se kateus ja hakkaaminen sairasta, ja yrittää saada paskaa muille ja varastaa hyvää muille. Luulisi jo hävettävän, koska ei heidän toimintansa piilossa ole.

        Miten mies hakataan lisää töitä ja yritystoimintaa? Kapitalistit ym kertokoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mies hakataan lisää töitä ja yritystoimintaa? Kapitalistit ym kertokoon

        Tämä voisi tapahtua vaikka takapihallani kelatkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on sosiaalista elämää hakkaavat jos harrastat seksiä tai käyt treffeillä nöyryyttävät. Kaikki on heille myrkkyä tai tahtovat viedä sitä energiaa, olotilaa ja tietoisuutta. Vihaavat kaikkea hyvää elämässäsi jonka tahtovat itselleen. Eivät varmaan muuten hyvää saa. Parasta on toimia heti hakkaustwn jälkeen, vaikka puoli voimin, silloin eivät voi estää, koska eivät halua tuntea hakattua olotilaa. Hakkaavat niin usein että saat väistämättä elämääsi kuntoon ja kukoistukseen. Ja saat välissä potkittua heitä pois elämästäsi. Kai ne joskus höpyy pilaamasta taivkuukahtavat hautaan 🙂

        ” Hakkaavat niin usein että saat väistämättä elämääsi kuntoon ja kukoistukseen.” ooks mies jossain kultissa vai?


    • Anonyymi

      Petteri Orpo sisäministerinä päästi tänne 2015 30 000 mamua ja siitä lähtien kaikki on mennyt pieleen !

    • Anonyymi

      Muuten aika samaa paskaa mutta
      2019 olin vielä epätoivoinen sinkku
      2020-2022 suhteilin kun viimein pitkän odotuksen
      Jälkeen kohtasin rakkautta...
      2023-> En halua enää ikinä lähestyä ketää rakkaus tai seksi mielessä .... Elän yksin.
      Ainoa mikä muuttu oli se että epätoivo katosi
      Ja tilalle tuli tietoa ette täs maas oo mulle sopivaa seuras tarjolla... Vain niitä huonoilla vaihtoehtoi tai sitte yksinoloa...
      Aiemmin mietin niin että se vika vain mussa ja mun valinossani ...
      Mut se ei ollu koko totuus .
      Viisastuin ...
      Toinen asia minkä opin oli se etten luota enää vain puheisiin ... naisille höpötetään mitävain💩
      Rakkautena...
      Jatkossa vaadin tekoja ja näyttöi enkä usko vaan höpötystä ...
      Naiselta

      • Anonyymi

        Kylläpä oli mies kaavamainen ja teknisen oloinen
        aikalinja, miljööt ei wörki


    • Anonyymi

      Eipä siinä ole mitään muutoksia tapahtunut 2019 syksystä asti ollu poikamies

      • Anonyymi

        Oliko pitkäkin suhde


    • Anonyymi

      Pääosin huonoon… puoliso, asunto, urakuviot, mieliala ja taloudellinen tilanne ainakin. Myönteisiä se että lapset kasvaneet ja edelleen ihania, ehkä isommat jopa läheisempiä kuin 2019 ja ystävien kanssa paljon enemmän yhteydenpitoa.

    • Oikeastaan juuri mikään ei ole muuttunut, paitsi löytyi harrastus joka sopii ihan täydellisesti itselle. Yksi harrastus jäi, ja toinen tuli tilalle. Tietenkin sitä oli silloin nuorempi. Ehkä nyt kuitenkin olen vapaampi, kun lapset ovat vanhempia. Kaikessa on aina hyvät ja huonot puolet. Taaksepäin ei voida palata.

      • Anonyymi

        Jani loistavaa olet päässyt Netasta yli kun et roiku enää menneisyydessä.


    • Anonyymi

      Ehkä 2019 oli vähän helpompaa, mutt ei helppoa silloinkaan. Muutosta terveydessä huonompaan, nyt selvinnyt syy ja leikkausta pukkaa, jospa ens vuonna olis pikkusen helpompaa. Paljon tapahtunut vuosien varrella menetyksiä, surua surun perään. Ja opin taas sen etten oikeasti kelvannut kenellekään ystäväksi, eipä tarvi enää yrittää tutustua ihmisiin, tulee vaan henkisesti turpiin niinkuin aina ennenkin eli oppi mennyt vihdoin perille asti.

    • Vuonna 2019 olin toksisessa työympäristössä ja todella haastavan kuormittavassa työssä… tällähetkellä en ole sinne enää missään kontaktissa ja hyvä niin.
      Onhan tässä tapahtunut positiivisia muutoksia, kuten itsenäistyminen ja uran kehittäminen eteenpäin.
      Ajoittain tuntuu, että henkinen vointi on mennyt huonompaan suuntaan verraten muutama vuosi taaksepäin.

      • Tai no enpä tiedä tuosta henkisesti voinnista. En ole henkisen vointini suhteen ollut kovin vakaa silloin enkä nyt. Vähän sellaista vuoristorataa, välillä menee hienosti ja välillä tullaan alas. Tapahtuu useita kertoja ihan puolenkin vuoden sisällä.
        No se siitä.


    • Anonyymi

      Painoa tullut lisää 30kg. :/

    • Anonyymi

      Ei ole eikä tarviikkaan mukavan tasaista elämää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki on paremmin nyt kuin vuonna 2019. Epäonnistuneita asioita karsittu elämästä, ja toive on että tulee vielä jotain parempaa tilalle.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1749
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      72
      1092
    3. 45
      1045
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      67
      1005
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe