Miksi minua lähestyy vanhemmat naiset?

Tässä parin viime päivän aikana minua on lähestynyt kaksi vanhempaa naista. Toinen sanoi että haluaisi vetää minua parrasta, vaikka olenkin näin nuori. Toinen taas puhui niin härskejä, etten niitä edes palstalle tohdi kirjoittaa.

Onko tällainen yleistäkin, vai mistä moinen kertoo?

63

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taasko naiset ovat lähestyneet sinua poloista... kertoo siitä, että olet helposti lähestyttävä 👌. Kaikki ei ole.

      - Sheena

      • Minä olen ujo erakko ja koen naisten lähestymiset lähinnä stressaavina. Toisaalta tunnistan kyllä tuon piirteen itsestäni, että olen helposti lähestyttävä ihminen. Mutta se on hassua, että olen aina vetänyt puoleeni juuri vanhempia naisia.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­y­m­­­f­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18125022r

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Taas sitä ollaan hurmattu naisia 😄

      xLiner

      • Ja minä kun yritän luikerrella niin, etten vain kiinnittäisi kenenkään huomiota. Haluan olla näkymätön.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ja minä kun yritän luikerrella niin, etten vain kiinnittäisi kenenkään huomiota. Haluan olla näkymätön.

        Et ole siis tyrkky. Se on valitettavasti iso plussa.

        Tai sitten herätät mummoissa äidinvaiston.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole siis tyrkky. Se on valitettavasti iso plussa.

        Tai sitten herätät mummoissa äidinvaiston.

        xLiner

        Äidinvaiston :D. Jaiks.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Äidinvaiston :D. Jaiks.

        Hähää... Saat niiltä kunnon tissihalin! 😜

        xLiner


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ja minä kun yritän luikerrella niin, etten vain kiinnittäisi kenenkään huomiota. Haluan olla näkymätön.

        Luunpa, että joudut alistumaan kohtaloosi. On todennäköistä, et naiset siis vanhemmat naiset, eivät jätä sinua rauhaan ennenkuin ovat saaneet haluamansa. Kokemuksesta tiedän, että iäkkäämmät naiset haluavat "opettaa tavoille" nuorempia poikia varsinkin sellaisia jotka yrittävät olla näkymättömiä. Ota siis lusikka kauniisti kätee ja tee mitä pyydetään. Se opettaa Sinua tavoille sekä suo naisille sen onnistumisen sekä tyydytyksen tunteen, jonka he eittämättä ansaitsevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luunpa, että joudut alistumaan kohtaloosi. On todennäköistä, et naiset siis vanhemmat naiset, eivät jätä sinua rauhaan ennenkuin ovat saaneet haluamansa. Kokemuksesta tiedän, että iäkkäämmät naiset haluavat "opettaa tavoille" nuorempia poikia varsinkin sellaisia jotka yrittävät olla näkymättömiä. Ota siis lusikka kauniisti kätee ja tee mitä pyydetään. Se opettaa Sinua tavoille sekä suo naisille sen onnistumisen sekä tyydytyksen tunteen, jonka he eittämättä ansaitsevat.

        Ei miehenkään ole mikään pakko tai velvollisuus suostua/alistua, jos joku ikäloppu mamma ahdistelee. Eivät ne puumat ole suinkaan kaikkien nuorten miesten makuun, ja jos nuori mies kokee sellaisen ahdistelun ikävänä, niin hänellä kuuluu olla sama oikeus kieltäytyä kuin nuorella naisellakin pappojen ehdotteluista.


    • Anonyymi

      Söpö, ujo ja vetäytyvä mies. Ketäs se mukampi lähestyä. Ilmeisesti olet söpö.

      • Söpö on kiva sana. Toivottavasti olen sellainen.


      • Anonyymi

        Käännetään asia toisinpäin niin femakoilla menee herne neesuun. Söpö, ujo, vetäytyvä nainen niin mikäs sen mukavampi ahdistelun kohteeksi joutuva ihminen !


    • Anonyymi

      Kalju ja muuten pirun karvainen mies. Simple, näytät vanhalta.

      • Tämä on mahdollista ;(


    • Anonyymi

      Hmm. Hämmentävää kommentointia. Seksuaalinen häirintä ei ole ok, vaikka sitä tekisivät naiset (en sitten puhu siitä parrasta vetämisestä puhumista, vaikka sekin loukkaisi ruumillista koskemattomuutta) 🙄. Se ei ole ok, vaikka toinen ei siitä sydänjuuriaan myöten ahdistuisikaan.

      Itse syitä en osaa oikein sanoa. Voisivatko ne tilanteet mahdollisesti jotenkin selittää tuota? Jokin sinussa on ilmeisesti riittävän turvallisen oloista, että tuollaista käytöstä esiintyy. Antaisitko sä ehkä huomaamattasi jotain vääräntyyppisiä merkkejä? En tarkoita tolla, että vika olisi sinussa, vaan lähinnä vain miettiä mahdollisia syitä.

    • Anonyymi

      Olet semmoinen sympaattinen nallekarhu johon ne haluaisi iskeä näppinsä ja tarjota vähä hunajaa nallelle :)

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Mitäs hehku siihen tuumaisi? Pettämisellä on lyhyet jäljet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs hehku siihen tuumaisi? Pettämisellä on lyhyet jäljet...

        Mikä hehku? onko palstakamulla joku hehku?mulla käsitys ettei välttäisi kaikenlaisiin suhteisiin joutumista.

        -harmiseikirj-


    • Aina liikkeellee positiviisen kautta jos se on mahdollista. Ja nyt on, naiset ovat lähestyneet sinua ja joku jopa tuhmia jutellen 🥳😁

    • Otatko katsekontaktia tuntemattomiin, hymyiletkö, annatko avoimia (sanattomia) singnaaleja? Ilmeisesti mukava luonteesi näkyy ulospäin ja naiset kokevat lähestymisen turvalliseksi. Ihmisten toimintatapoja on joskus mahdotonta selttää.
      Ehkä niillä naisilla oli jouluiloa rinnassa ja halusivat jakaa hyvää mieltä? 😄

      • Olen sosiaalisesti todella kömpelö, joten en yhtään tiedä, että annanko jonkinlaisia viestejä. Sosiaaliset tilanteet ovat minulle vain sellaista selviytymistaistelua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen sosiaalisesti todella kömpelö, joten en yhtään tiedä, että annanko jonkinlaisia viestejä. Sosiaaliset tilanteet ovat minulle vain sellaista selviytymistaistelua.

        Ehkä juuri tuo kömpelyytesi on naisten mielestä hellyttävää ja söpöä? Naiset vaistoavat sen. Et ole uhka, vaan mahdollisuus. 😊


    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa viinanjuonti niin sen jälkeen eivät naiset enään kiinnostu sinusta.

    • Vanhemmilla naisilla enemmän itsevarmuutta ja rohkeutta lähestyä oma-aloitteisesti miehiä, toisin kuin nurkassa omaa prinssiään saapuvaksi odottelevilla teiniprinsessoilla?

      • Anonyymi

        Valitettavasti näin on.


    • Muistutat sopivaa omaishoitajaa heistä. 😁

    • Anonyymi

      Lihavat on naisten mielestä leppoisia.

      • Minä olen leppoinen. Puherytminikin on verkkainen ja rauhallinen.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.

        Lihavat naiset ovat vittuuntuneita mielenterveysongelmista kärsiviä ongelmatapauksia siirtäen heidän omat kokemuksensa elämästä muiden ihmisten syyksi.


    • Anonyymi

      Taitaa olla stoori palstamaineen pönkittämiseksi

      • Maineeni palstalla on se ettei minulla ole mainetta. Kun ei ole mitään, ei tarvitse olla mitään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Maineeni palstalla on se ettei minulla ole mainetta. Kun ei ole mitään, ei tarvitse olla mitään.

        Kyllähän sinä mitään olet. Se ettei ole "mainetta" palstalla on ehkä paras juttu.


    • On hieman vaikea ottaa kantaa siihen, miksi? Tai että mistä tuo kertoo, kun emme esimerkiksi tiedä, olivatko naiset sinulle tuttuja vai täysin tuntemattomia, oletko asiakaspalvelutyössä tai liittyykö tapauksiin alkoholi.

      Kehorauha kuuluu silti kaikille. Ei ole OK häiritä ketään edes sanallisesti, vihjailevin saati suorin seksuaalisin sanakääntein, ellei ole varma, että se on kummallekin OK.

      Minäkin olen ymmärtänyt, että tuohon syyllistyvät useimmiten miestä selvästi vanhemmat naiset, vaikka toki sitä voi tapahtua kaikenikäisille miehille kaikenikäisten naisten toimesta.

      Jos nyt yhtään miettii "syitä", niin ehkä se on vain jonkinlaista vallan käyttöä tai alistamista nuorempaa miestä kohtaan. Nainen ehkä kuvittelee olevansa vitsikäs, eikä ymmärrä ylittävänsä toisen rajoja. Ja lisäksi, ylipäätään miesten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä puhutaan varmasti edelleen liian vähän. Miehetkin tarvitsevat oman #metoo liikkeensä. Jonkinlaisen #hetoo -liikkeen.

      • En käytä alkoholia. Tapaan paljon naisia (ja myös miehiä) työni puolesta, joten töissä nuo tilanteet tulleet.

        Tuota en osannut ajatellakaan. Ehkä kyse ei olekaan minun kömpelyydestäni, vaan naisten.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En käytä alkoholia. Tapaan paljon naisia (ja myös miehiä) työni puolesta, joten töissä nuo tilanteet tulleet.

        Tuota en osannut ajatellakaan. Ehkä kyse ei olekaan minun kömpelyydestäni, vaan naisten.

        Sivusta totean, että ehdottomasti kyse on kömpelöstä ja asiattomasta käytöksestä naisten puolelta. Ei ole mitenkään hyväksyttävää myöskään noin päin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ehdottomasti kyse on kömpelöstä ja asiattomasta käytöksestä naisten puolelta. Ei ole mitenkään hyväksyttävää myöskään noin päin.

        Juuri näin. Aivan asiatonta käytöstä naisten taholta. - En tiedä, onko mahdollista, mutta jos Palstakamu harjoittelisit etukäteen jonkun fraasin, mikä sinun olisi helppo esittää sellaisessa tilanteessa, vaikka sinua kuinka jännittäisi, hävettäisi tai lamaannuttaisi? Siis jos vielä kohtaat vastaavaa käytöstä.

        Jotain vaikka, "Tiedätkö, mutta minua ei nyt naurattanut tää juttu" tai "Otapa heti kätesi pois sieltä, minne se ei kuulu" tai "Huomasitko, että koskit minua epäsopivalla tavalla? Älä tee sitä toiste, kiitos". - Jotakin, millä ilmaiset, että et hyväksy tuollaista käytöstä etkä halua sen toistuvan. - Ei se varmaan helppoa ole, kun olet kiltti ja rauhantahtoinen ihminen, mutta ei tuo kyllä mitenkään kivalta kuulosta, jos se on vielä toistuvaakin.


      • Hienosti kirjoitettu! Naisten tekemää häirintää vähätellään edelleen räikeästi. Ikään kuin oletetaan, että tottakai miehet nyt vitsin tai yhden läimäisyn pepulle kestävät. Pahimpia häiriköitä miehiä kohtaan ovat omankin käsityksen mukaan hieman vanhemmat naiset. Tai ainakin olen nähnyt kaikista eniten juuri vanhempien naisten esim puristelevan miehiä takamuksesta jossain baarissa. Todella kuvottavaa käytöstä.

        Olen miettinyt, mistä tuo käytös voi johtua. Onko se jotain iän tuomaa (vääränlaista) varmuutta vai onko kyse enemmänkin sukupolvien eroista? Kaikista tökeröinmät lähestymiset esim minä olen saanut keski-ikäisiltä tai hieman vanhemmilta miehiltä, kun taas nuoremmat miehet ovat lähestyneet kohteliaasti. Aikoinaan ei puhuttu toisen ihmisen oikeudesta koskemattomuuteen ja esim tuo pepun puristelu oli melkein arkipäivää niin, ettei sitä ehkä osattu yleisesti pitää niin pahana kuun nykyään, kun tietoisuus ja ymmärrys ovat lisääntyneet.


    • Anonyymi

      Anna kun arvaan - Pubissa tapahtunutta? Kävin joskus yhdessä paikallisessa räkälässä ja heti siellä oli joku seinäruusu minun kimpussani. En lämmennyt, mutta onhan se aina imartelevaa saada naisilta huomiota 🤭. Saattoi se olla tuplasti minua vanhempi nainen.

      • En käytä alkoholia, enkä liiku pubeissa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En käytä alkoholia, enkä liiku pubeissa.

        Kannattaisi käyttää ja liikkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi käyttää ja liikkua.

        Mitä siitä "huvista" saa muuta kuin krapulan?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä siitä "huvista" saa muuta kuin krapulan?

        Mikkojuhan voisi antaa hyviä päihdevinkkejä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä siitä "huvista" saa muuta kuin krapulan?

        Itse olen vuosien varrella käynyt paljonkin jossain paikallisräkälässä eikä siellä kukaan nainen varsinaisesti ole "ahdistellut".

        Mies34vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen vuosien varrella käynyt paljonkin jossain paikallisräkälässä eikä siellä kukaan nainen varsinaisesti ole "ahdistellut".

        Mies34vuotta

        Joko itsessä on jotain pahemmanluokan vikaa tai sitten en vaan ole tajunnut että mua on muka "ahdisteltu". Vaikea sanoa missä menisi oma raja minkä kokisin ahdisteluksi.

        Mies34vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko itsessä on jotain pahemmanluokan vikaa tai sitten en vaan ole tajunnut että mua on muka "ahdisteltu". Vaikea sanoa missä menisi oma raja minkä kokisin ahdisteluksi.

        Mies34vuotta

        Aika yllättävää että muka jossain töissä tuollaista voi tapahtua ja vielä naisten toimesta. Itsehän en tiedä kun en töissä käy. En nyt ala kertomaan miksi en töissä ole. Liian henkilökohtainen asia.

        Mies34vuotta


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mitä siitä "huvista" saa muuta kuin krapulan?

        Krapula on harjoituksen puutetta mitä ei ilmaannu enään vuosien juomisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krapula on harjoituksen puutetta mitä ei ilmaannu enään vuosien juomisen jälkeen.

        Joo ei ehdi tulla krapulaa kun juo kokoajan tosin sitten voi tulla maksakirroosi tai alkoholista johtuva aivoinfarkti tai kaikki aivosolut tuhoutuu.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Hiipivätkö he?

    • Muutama päivä sitten pidin kaupan ovea auki eräälle naiselle (hänellä oli runsaasti kantamuksia) ja hän oli selvästi halukas jäämään juttelemaan.
      Automaattisesti vetäydyin kohteliaasti tilanteesta.

      • Anonyymi

        Olisiko vetäytynyt tilanteesta jos kyseessä olisi ollut jutteluun halukas mies?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko vetäytynyt tilanteesta jos kyseessä olisi ollut jutteluun halukas mies?

        xLiner

        Olisin, sillä en siinä hetkessä ollut juttelutuulella (enkä satunnaisten vastaantulijoiden suhteen ole sitä kovinkaan usein).


      • Kiva että olit herrasmies🥰 toivottavasti pahoittelit että on kiire


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Olisin, sillä en siinä hetkessä ollut juttelutuulella (enkä satunnaisten vastaantulijoiden suhteen ole sitä kovinkaan usein).

        Kun aloin tuossa miettimään, että itse juttelen useinkin vieraiden ihmisten kanssa, jos nyt satun ihmisten ilmoilla kulkemaan. Mutta paljon vähemmän miesten kanssa, en halua joutua tilanteeseen missä mua yritetään iskeä.

        xLiner


    • "töissä nuo tilanteet tulleet"- Jos ovat työkavereita tai mahdollisesti esihenkilöasemassa olevia niin ehkä luulevat jo tuntevansa sinut ja missä se raja ehkä menisi. Jos tuntuu pahalta niin ota yhteys työnjohtoon, tai ylemmäs organisaatiossa sekä työsuojeluvaltuutettuun. Saattaa olla myös että tietynlainen työyhteisökulttuuri ohjaa tuollaiseen suuntaan. Ymmärrän meilläkin nuorten kesäpoikien vahvan kiinnostuksen älylaitteen näyttöä kohden kun samalla naapurinpöydässä Leena kertoo isoon ääneen mistä suunnasta tykkää että isännän kanssa kohtaa. Onneksi noihin nykyään puututaan herkästi ihan työkavereiden toimesta.

      Jos taas on vaikka myyjä-asiakas tilanne niin voipi olla että tuon jälkeen on helpompi saada diili tehtyä mutta kannattaa ottaa omassa työyhteisössä puheeksi asiakaskontaktin vaihto jos tuntuu ahdistavalta.

    • Toivon sinulla menevän hyvin.

      • Anonyymi

        Meneehän palstakamulla hyvin, kun naiset lähestyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meneehän palstakamulla hyvin, kun naiset lähestyy.

        En tiedä miten se nykyään asioita ottaa, pelkään se särkyy kun puhun hänelle. Hän on niin muuttunut muistan hänen olleen enemmän vauhdikkaampi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meneehän palstakamulla hyvin, kun naiset lähestyy.

        Niin juu ehkä harmis on saanut sukat pyöriin ja pitämään jännät kaukana.🥰 ja siten särkyvämpää mallia. Pelottaa hieman hänen puolesta.


    • Anonyymi

      Hah😄. No ainahan jostain pitää saada valittaa. Niin tai näin niin aina väärinpäin😁 🙈.💩

    • Anonyymi

      Viestini poistui. Jo on murheet. Niin tai näin niin aina pitää valittaa🙈😄.💩

      • Anonyymi

        Jos saat vanhemmilta naisilta huomiota niin silloin sinussa lienee jotain.. ihan tulee mieleen,että missäköhän päin mahdat vaikuttaa😄.💩


    • Anonyymi

      Sukkaseurassa tarvitaan vakaata langankerijää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe