Lumi peittää maan

Torstai epätoivoa täynnä. Hyvää huomenta. 🌨️☕🩵

88

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lohdutan, Jouluna on lämmin keli ja paljas maa. 😁

      • Anonyymi

        Jouluna saa jo leikata nurtsia ja ottaa aurinkoa rannalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouluna saa jo leikata nurtsia ja ottaa aurinkoa rannalla

        Näillä korkeuksilla on talvi.
        Jotkut ne vaan muuttaa kauas etelään. ✈️


      • Mikään katkera siitä ole pöhkö. Tänään olin onnellinen erään puolesta, kun kehui lähtevänsä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikään katkera siitä ole pöhkö. Tänään olin onnellinen erään puolesta, kun kehui lähtevänsä.

        Hienoa jani


    • Anonyymi
      • Tämä kiteyttää kyllä hyvin... Lunta vain. 🌨️


    • Viesti poistettu,en tiedä mitä siinä luki. Tuskin mitään kivaa...

    • Anonyymi

      Niin tekee 🐔, kahteen lauseeseen vastaus samalla, ettei tuhlaa sanoja 🤭
      Eka ateria tänään menossa 🥘 hirvee nälkä...
      Ja eduskunnan kyselytunti alkaa 🌟

      • Jee! 🌟👍🏼
        Kivaa iltaa. 👑


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jee! 🌟👍🏼
        Kivaa iltaa. 👑

        nyt ei ole ilta. kello ei ole edes vielä neljää. pitääkö sulle jani taas kertoa miten vuorokausi jakautuu osiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt ei ole ilta. kello ei ole edes vielä neljää. pitääkö sulle jani taas kertoa miten vuorokausi jakautuu osiin

        Ei kiinnosta. Minä voin toivottaa hyvää iltaa ja sitäpaitsi aurinko on jo laskenut.


      • No kyllä se nyt vaan tekee. Kohta on teknisestikatsoen yö.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Minä voin toivottaa hyvää iltaa ja sitäpaitsi aurinko on jo laskenut.

        Mitä sä keskikesällä toivotat kun aurinko ei ole laskenut kun ns ilta on. Onko se sulle päivä. oot vitun tyhmä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä se nyt vaan tekee. Kohta on teknisestikatsoen yö.

        Kiitos toivotuksesta🐔 puuhaa on paljon, ainakin ajatustasolla...nyt loppu illan 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä keskikesällä toivotat kun aurinko ei ole laskenut kun ns ilta on. Onko se sulle päivä. oot vitun tyhmä

        Se on teknisestikatsoen yötön yö ja päivä on yötä pidempi kesällä. Voisit tutkia vähän maantietoa ja astronomiaa. Minulla on tietämystä näistä varmasti enemmän kuin sinulla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä se nyt vaan tekee. Kohta on teknisestikatsoen yö.

        vittu munhan pitää mennä nukkuu jos kerta on jo yö. hyvä että kerroit. mä olisin muuten valvonut aamuun


      • Anonyymi kirjoitti:

        vittu munhan pitää mennä nukkuu jos kerta on jo yö. hyvä että kerroit. mä olisin muuten valvonut aamuun

        Luonnossa päivällä elävät eläimet käyvätkin jo nukkumaan. Ihminen elää kellon ja kalenterin mukaan, ei sen mukaan mikä on valon määrä milloinkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on teknisestikatsoen yötön yö ja päivä on yötä pidempi kesällä. Voisit tutkia vähän maantietoa ja astronomiaa. Minulla on tietämystä näistä varmasti enemmän kuin sinulla.

        joo mutta kait sä tajuat ettei nyt ole yö. sun pitäsi mennä nukkuu että jaksat mennä töihin huomenna. Vittuako sä valvot keskellä yötä. mene nukkumaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luonnossa päivällä elävät eläimet käyvätkin jo nukkumaan. Ihminen elää kellon ja kalenterin mukaan, ei sen mukaan mikä on valon määrä milloinkin.

        anteeksi jani mutta mä en ole eläin vaan ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo mutta kait sä tajuat ettei nyt ole yö. sun pitäsi mennä nukkuu että jaksat mennä töihin huomenna. Vittuako sä valvot keskellä yötä. mene nukkumaan

        Sinä et nyt ota huomioon sitä, mitä yö tarkoittaa astronomisesti ja mitä se tarkoittaa kelloon katsomalla. Jos pysyisin nukkumaan 12 tuntia yhteen menoon nyt, niin voisin mennäkin nukkumaan. Olisin kerrankin nukkkunut hyvin seuraavaa työpäivää varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi jani mutta mä en ole eläin vaan ihminen.

        kerro jani käyvätkö sun eläimet palkkatöissä kun vertaat eläimiä ja ihmisiä


      • Anonyymi

        Perintövero ei vielä kokonaan poistunut🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        kerro jani käyvätkö sun eläimet palkkatöissä kun vertaat eläimiä ja ihmisiä

        Sinä teet selkeää eroa luonnon kanssa. Just niin kuin ihmiset tekee ja unohtaa että eletään maa planeetalla yhdessä monien muiden eliöiden kanssa. Mutta nyt minä menen ottamaan lisäunet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kerro jani käyvätkö sun eläimet palkkatöissä kun vertaat eläimiä ja ihmisiä

        Ihminen on planeetalla ainoa olento, joka joutuu maksamaan olemassa olemisestaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et nyt ota huomioon sitä, mitä yö tarkoittaa astronomisesti ja mitä se tarkoittaa kelloon katsomalla. Jos pysyisin nukkumaan 12 tuntia yhteen menoon nyt, niin voisin mennäkin nukkumaan. Olisin kerrankin nukkkunut hyvin seuraavaa työpäivää varten.

        Voi vittu, mä en vois syödä kuin lounaan koska mä en syö yöllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä teet selkeää eroa luonnon kanssa. Just niin kuin ihmiset tekee ja unohtaa että eletään maa planeetalla yhdessä monien muiden eliöiden kanssa. Mutta nyt minä menen ottamaan lisäunet.

        sä et jani nyt ymmärrä. vittuako asut talossa jos kerta ole eläin. mee helvetti ulos elämään.


    • Anonyymi

      Mulla ollut yleinen epätoivon viikko. Tuntuu että elämä pysähtynyt, juuttunut paikoilleen junnaamaan ja pelkkä v**tuilua saa osakseen nykyisin.

      • Sitä se on. Tasan ei käy onnenlahjat.


    • Anonyymi

      Moi👩

      • Moi. Mitä kuuluu? Mulle ihan normaalia.


      • Jos niin, niin voisit kyllä kertoa kuka olet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moi. Mitä kuuluu? Mulle ihan normaalia.

        Ei oikein hyvää aamulla yskin verta👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein hyvää aamulla yskin verta👩

        Ei kuulosta yhtään hyvältä... Keuhkoissa siis jotain. Mene hyvä ihminen juttelemaan lääkärin kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kuulosta yhtään hyvältä... Keuhkoissa siis jotain. Mene hyvä ihminen juttelemaan lääkärin kanssa.

        Kurkku kipeä jotain flunssaa, en lääkäriin👩😅🤧


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurkku kipeä jotain flunssaa, en lääkäriin👩😅🤧

        Kylläpäs lääkäriin, jos verta lentää. Kamala sentään nyt! 😅
        Eikö tuo sun flunssa mene ollenkaan ohitse?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kylläpäs lääkäriin, jos verta lentää. Kamala sentään nyt! 😅
        Eikö tuo sun flunssa mene ollenkaan ohitse?

        miksi sä naurat kun toinen yskii verta. mikä siinä on niin hauskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurkku kipeä jotain flunssaa, en lääkäriin👩😅🤧

        no verinen yskä on ihan normaalia. mitä suotta lääkäriin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kylläpäs lääkäriin, jos verta lentää. Kamala sentään nyt! 😅
        Eikö tuo sun flunssa mene ollenkaan ohitse?

        EMT👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EMT👩

        Veriyskä uutena oireena saattaa olla merkki vakavasta sairaudesta, ja sen vuoksi on syytä hakeutua viivyttelemättä hoitoon.

        jos sulla ollut aikasemminkin niin ei sun tartte mennä lääkäriin


    • Hei👋🏻😊

      • Hei vaan. 😊
        Mitä kuuluu?
        Satuin just heräämään. 🌟
        Nyt täytyy laittaa jotain ruokaa. 🍝


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei vaan. 😊
        Mitä kuuluu?
        Satuin just heräämään. 🌟
        Nyt täytyy laittaa jotain ruokaa. 🍝

        Mä menin kanssa kolmen aikaan nukkumaan ja heräsin kuuden jälkeen🙉 iltapalaa täytyy laittaa myös nyt…
        Näin sitä taas samistellaan ja kohta joku tulee siitä huomauttamaan 😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mä menin kanssa kolmen aikaan nukkumaan ja heräsin kuuden jälkeen🙉 iltapalaa täytyy laittaa myös nyt…
        Näin sitä taas samistellaan ja kohta joku tulee siitä huomauttamaan 😂

        Voi eiii 😅
        No nyt todellakin oli yhtä samistelua 😅
        Nyt siis ruuan laittoon. 😊😅


      • Anonyymi

        Yösyöminen lihottaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi eiii 😅
        No nyt todellakin oli yhtä samistelua 😅
        Nyt siis ruuan laittoon. 😊😅

        Nukutti niin kovasti kun tulin kotiin, etten voinut muuta🥱 lämmin ja pehmeä sänky veti puoleensa ja nyt olen kyllä aika virkeä. 👍🏻


      • Nyt on ilta, kello on kohta 19.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yösyöminen lihottaa.

        😅😅 kyllä ja en jaksanut tänään lähtee treenaamaan, kun nukuin viime yönä vain 4,5 tuntia... Tehnyt huomenna 7 vuoroa töitä putkeen... Vähän meinaa väsyttää välillä. 🙂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nukutti niin kovasti kun tulin kotiin, etten voinut muuta🥱 lämmin ja pehmeä sänky veti puoleensa ja nyt olen kyllä aika virkeä. 👍🏻

        Näin se meni minullakin... Ollut raskaat 6 päivää ja huomenna vielä töihin aamuyöllä herättävä. Sitten on muutama vapaapäivä. 😵‍💫


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😅😅 kyllä ja en jaksanut tänään lähtee treenaamaan, kun nukuin viime yönä vain 4,5 tuntia... Tehnyt huomenna 7 vuoroa töitä putkeen... Vähän meinaa väsyttää välillä. 🙂

        jani mene nukkuu koska nyt on yö ja normaalit ihmiset nukkuu yöllä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin se meni minullakin... Ollut raskaat 6 päivää ja huomenna vielä töihin aamuyöllä herättävä. Sitten on muutama vapaapäivä. 😵‍💫

        sulla on pari tuntia aikaa enää nukkua joten sänkyyn nyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani mene nukkuu koska nyt on yö ja normaalit ihmiset nukkuu yöllä

        No kun minä en olekaan normaali-ihminen. 💁‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla on pari tuntia aikaa enää nukkua joten sänkyyn nyt

        Herätys on kello puoli 5 huomenna. On siihen vielä aikaa, ja äsken nukuin noin 45 minuuttia. Täytyy syödä välillä, että jaksaa nukkua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Näin se meni minullakin... Ollut raskaat 6 päivää ja huomenna vielä töihin aamuyöllä herättävä. Sitten on muutama vapaapäivä. 😵‍💫

        Voi… sun täytyy kyllä levätä hyvin vapailla ja koittaa palautua hyvin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Herätys on kello puoli 5 huomenna. On siihen vielä aikaa, ja äsken nukuin noin 45 minuuttia. Täytyy syödä välillä, että jaksaa nukkua.

        Puoli viis😱 kuulostaa painajaiselta jopa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kun minä en olekaan normaali-ihminen. 💁‍♂️

        mä ajattelin valvoa aamuun asti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Herätys on kello puoli 5 huomenna. On siihen vielä aikaa, ja äsken nukuin noin 45 minuuttia. Täytyy syödä välillä, että jaksaa nukkua.

        eihän ole . sulla oli klo 16 jo yö niin nyt alkaa olla aika mennä sun nukkuu että saat vähän edes nukuttua


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voi… sun täytyy kyllä levätä hyvin vapailla ja koittaa palautua hyvin.

        Joo, näin minäkin ajattelin. Olisi kyllä kiinnostanut lähteä huitomaan nyt illalla, mutta kyllä uni on tärkeämpää nyt...
        Muuten, voinko laittaa sulle F📘 kutsun? Käytätkö sitä kuinka paljon, tai ollenkaan? 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Puoli viis😱 kuulostaa painajaiselta jopa.

        Sitä se onkin, ja puoli neljältä piti nousta parina edellisenä yönä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eihän ole . sulla oli klo 16 jo yö niin nyt alkaa olla aika mennä sun nukkuu että saat vähän edes nukuttua

        Ei pysty nukkumaan nyt, kun on suden nälkä. Sitten taas kun on vatsa täynnä, nukuttaa paremmin, ainakin toivottavasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei pysty nukkumaan nyt, kun on suden nälkä. Sitten taas kun on vatsa täynnä, nukuttaa paremmin, ainakin toivottavasti.

        sullahan on kohta herätys niin kannattaisko mennä nukkuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        sullahan on kohta herätys niin kannattaisko mennä nukkuu

        Miten niin kohta? Aamuun on vielä pitkä aika ja auringon nousuun vielä pidempi. Ja ruoka on uunissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten niin kohta? Aamuun on vielä pitkä aika ja auringon nousuun vielä pidempi. Ja ruoka on uunissa.

        kun sulla oli jo klo 16 jälkeen yö niin pitäiskö sun mennä nukkuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun sulla oli jo klo 16 jälkeen yö niin pitäiskö sun mennä nukkuu

        On se yö nyt. Koska marraskuussa yö on päivää pitempi. Silti, minä osaan elää myös kellon mukaan ja katsoa siitä, montako tuntia tarvitsen unta, että jaksan herätä töihin aamuyöllä (kellon mukaan).


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se yö nyt. Koska marraskuussa yö on päivää pitempi. Silti, minä osaan elää myös kellon mukaan ja katsoa siitä, montako tuntia tarvitsen unta, että jaksan herätä töihin aamuyöllä (kellon mukaan).

        mutta sun pitää mennä nukkuu koska sun mielestä nyt on jo kohta aamuyö. tajuutko


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta sun pitää mennä nukkuu koska sun mielestä nyt on jo kohta aamuyö. tajuutko

        En mene nukkumaan, kun ruoka on uunissa. Sehän palaa karrelle. 🔥


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mene nukkumaan, kun ruoka on uunissa. Sehän palaa karrelle. 🔥

        oot tosi väsynyt kun sun pitää herätä töihin. pitääkö sun yöllä alkaa laittaa ruokaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        oot tosi väsynyt kun sun pitää herätä töihin. pitääkö sun yöllä alkaa laittaa ruokaa

        Silloin laitan ruokaa kun on nälkä. Olen syönyt viimeksi työpaikallani klo 11 jotain, eli siitä on ihan hirveän pitkä aika.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, näin minäkin ajattelin. Olisi kyllä kiinnostanut lähteä huitomaan nyt illalla, mutta kyllä uni on tärkeämpää nyt...
        Muuten, voinko laittaa sulle F📘 kutsun? Käytätkö sitä kuinka paljon, tai ollenkaan? 😊

        En käytä juuri ollenkaan, enkä hyväksy ”tuntemattomia” pyyntöjä…


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Silloin laitan ruokaa kun on nälkä. Olen syönyt viimeksi työpaikallani klo 11 jotain, eli siitä on ihan hirveän pitkä aika.

        mutta olisit voinut syyä illalla etkä näin yöllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta olisit voinut syyä illalla etkä näin yöllä

        Sinä se vaan jaksat saivarrella.


    • Anonyymi

      Täytyy juoda tuota viime vuotista jouluteetä👩🤧

      • Juopa lämmintä juomaa. Laita hunajaa siihen jos on. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juopa lämmintä juomaa. Laita hunajaa siihen jos on. 😊

        minä olen isäsi ja minä neuvon aikuista naista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juopa lämmintä juomaa. Laita hunajaa siihen jos on. 😊

        Tee pussissa lukee: It is tea what you looking for😅👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee pussissa lukee: It is tea what you looking for😅👩

        Se tuskin valehtelee. 😅
        Onko se hyvää?


      • Ok... Nyt ymmärsin :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se tuskin valehtelee. 😅
        Onko se hyvää?

        Ihan ok hiukan sellainen haalistuneen glögin makuinen👩🤧😅


      • mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok hiukan sellainen haalistuneen glögin makuinen👩🤧😅

        Niin, sä mainitsitkin siitä kerran. Ollapa nyt glökiä. Se maistuisi... 😋


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, sä mainitsitkin siitä kerran. Ollapa nyt glökiä. Se maistuisi... 😋

        Mulla on sitäkin avaamaton kylmässä, se Kait säilyy 👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sitäkin avaamaton kylmässä, se Kait säilyy 👩

        Mitähän siinä on se säilymisaika? Kannattaa tarkistaa, ennen ku juot. Jos se on viime vuotista...😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, sä mainitsitkin siitä kerran. Ollapa nyt glökiä. Se maistuisi... 😋

        no käy ostaa hyvä ihminen. Toikaan ei olis tullut mieleen jos joku toinen ei jois glögiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        no käy ostaa hyvä ihminen. Toikaan ei olis tullut mieleen jos joku toinen ei jois glögiä

        Enpä nyt jaksa lähteä kaupalle... Huomenna sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitähän siinä on se säilymisaika? Kannattaa tarkistaa, ennen ku juot. Jos se on viime vuotista...😃

        Glögi säilyy avaamattomana noin vuoden. Avattu alkoholiton glögi säilyy jääkaapissa noin viikon. Avattu alkoholipitoinen glögi kannattaa säilyttää myös jääkaapissa ja käyttää parin viikon kuluessa avaamisesta. ootte niin avuttomia molemmat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Glögi säilyy avaamattomana noin vuoden. Avattu alkoholiton glögi säilyy jääkaapissa noin viikon. Avattu alkoholipitoinen glögi kannattaa säilyttää myös jääkaapissa ja käyttää parin viikon kuluessa avaamisesta. ootte niin avuttomia molemmat

        Minähän sanoin vain, että kannattaa tarkistaa se päiväys siitä pullosta/purkista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minähän sanoin vain, että kannattaa tarkistaa se päiväys siitä pullosta/purkista.

        no ei sitä kiinnosta katsoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei sitä kiinnosta katsoa

        No ei sitä nyt vielä tarvitsekaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      725
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      40
      647
    Aihe