Yksinäisen miehen turha raataa töissä

Anonyymi-ap

Tehkööt työt ja raatakoot töissä kaikki ne miehet, joilla nainen on.
Heillä on motiivi raataa työssä, kun kotiin tultua odottaa rakas nainen kotona, joka antaa hellyyttä koko päivän työssä raataneelle miehelleen ja illalla mies saa pimperoa palkaksi työssä raatamisessa.
Nainen on loihtinut miehelle maukkaan illallisen ja mies saa marssia suoraan ruokapöytään raskaasta työstä kotiuduttuaan ja illalla vielä saa herkullista piirakkaa kahvin kanssa.
Naisettomalla mihellä odottaa kotona tyhjä ruokapöytä ja ainoa illallinen on jääkaapissa makaava lihapiirakka, joka mikrossa kuumenee ja kahvin kanssa pelkästään korppuja.
On aivan eri motiini mennä työpaikalle raatamaan päiväksi, kun miehellä on nainen.

Ei yksinäisellä miehellä ole motiivia raataa raskaassa työssä varsinkaan, jos työkavereilla on naiset ja työpaikan kahvitauolla ja ruokatauolla kehuskelevat naisiaan.
Naisettomalla miehellä on täysi oikeus pötköttää kotona sohvalla yhteiskunnan elättämämä ja pelata vaan pelikonsolilla päivät pitkät, kun ei kerran kelpaa naisille, eikä kelvannut silloinkaan, kun oli töissä.

61

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen pitää viikonloppuisin juoda viinaa ja lähteä yökerhoon tapaamaan naisia. Niin ne työkaveritkin ovat naisensa löytäneet.
      Kun mies käy töissä, riittää sitä rahaa juomiseenkin ja on mahdollisuus löytää kumppani yökerhosta.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      hyvä sarja jo Ufojen Arvoitukset.

      Mutta jos ostosmatka tiedossa ja pitäisi investoida kenkiinkin, olisi operaatio Moon Boot, vaikka ei kuukenkiä jalkineina ostaisikaan.

    • Sä voit kirjottaa kirjaa ja sit käyt varamiehissä tekeen tunnin sillon toisen, niin että tuut toimeen. Tee sellanen mukava kirja, eikä sellasta niin kun tossa toisessa ketjussa oli annasta lainaus, kun oli niin romanttinen ja kiva kirjotus, kun yhdellä lauseella ammuttiin alas ja pon vieläkin järkyttyny siitä. Että ei mitään shokkeja please. Mäkin kirjotan opettajaopiston historiaa, niin siinä ei mitään shokkeja tule, vaan tasasta. Siinä kirjottaessa me naisetkin kuule unohtuu ja saat elämään tarkotusta.

    • Anonyymi

      Eikä ole. Tavoitteena nainen.

    • Mietinkin, miksi nainen saa raataa töissä.. Johtuuko se siitä, kun miesten yksinäisyys on lisääntynyt ja he jäävät sitten pois työstä, mitkä naisten täytyy hoitaa? 🤔

      • Anonyymi

        Töissä yleensä raatavat naiset ovat niitä, joilla vaatimukset miehen ominaisuuksista ovat jossan ulkoavaruuden svääreissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töissä yleensä raatavat naiset ovat niitä, joilla vaatimukset miehen ominaisuuksista ovat jossan ulkoavaruuden svääreissä.

        Taivaissa, suorastaan. ✨️🙏❤️


    • Anonyymi

      Ei pillun saantia = ei töissä käyntiä.

      • Anonyymi

        Näin juuri, mies jaksaa ahertaa töissä, kun töiden jälkeen on tiedossa naisen hellyyden osoituksia ja pimperoa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, mies jaksaa ahertaa töissä, kun töiden jälkeen on tiedossa naisen hellyyden osoituksia ja pimperoa....

        Hyi sitä häkkyräää, ei ole palkan väärti!


    • Anonyymi

      Jutussahan on sinällään juoni, että jos on varmaa ettei jälkipolvea ole eikä tule, niin ainakin yksi motiivi omaisuuden kerryttämiseen on poissa kuvasta. Ehkä myös verojen maksamisen mielekkyys kärsii.

      Mutta tämähän koskee tietysti molempia sukupuolia.
      Vanha sanonta on, että lapset tuo leivän taloon.

      Vai ovatko naiset (yleistäen) niin tunnollisia ja yhteisöllisiä, että motiivi ja paine tulee enemmän muusta yhteiskunnasta kuin miehillä?

      Mielenkiintoisia näkökulmia odotellen
      -keinovaginamies-

      • En minä kyllä lasteni vuoksi töissä käy. 🤔
        Suurelta osin tietenkin rahan takia, jotta saan ylläpidettyä esimerkiksi kotiani ja autoa.
        - Tietysti lapseni perivät minut, aikanaan.

        Suuri motivaatiotekijä on se, että on kivoja työkavereita (sosiaaliset suhteet), mutta on siinä jokin kieroutunut halu vaikuttaa siihen, että yritys pysyy pystyssä ja menestyy. - Sitoutuminen ja vastuuntunto.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        En minä kyllä lasteni vuoksi töissä käy. 🤔
        Suurelta osin tietenkin rahan takia, jotta saan ylläpidettyä esimerkiksi kotiani ja autoa.
        - Tietysti lapseni perivät minut, aikanaan.

        Suuri motivaatiotekijä on se, että on kivoja työkavereita (sosiaaliset suhteet), mutta on siinä jokin kieroutunut halu vaikuttaa siihen, että yritys pysyy pystyssä ja menestyy. - Sitoutuminen ja vastuuntunto.

        Jahas, kyllä perusmuurahaista tarvitaan. Helppoja kun elävät kiitoksella ja yhteisellä kahvihuoneella. Ehkä keko on ensi vuonna isompi?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, kyllä perusmuurahaista tarvitaan. Helppoja kun elävät kiitoksella ja yhteisellä kahvihuoneella. Ehkä keko on ensi vuonna isompi?

        -keinovaginamies-

        Unohdin vielä mainita, että tykkään työstäni, vaikka sitä tosiaan viime aikoina onkin ollut vaikka toisille jakaa.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Unohdin vielä mainita, että tykkään työstäni, vaikka sitä tosiaan viime aikoina onkin ollut vaikka toisille jakaa.

        Hyvähän se niin.
        Eli jos ihmisellä ei ole isompia tarpeita rahalle tai sosiaaliselle kanssakäymiselle ja työkin on aikoinaan ollut nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä, niin voi ihan hyvällä omalla tunnolla jäädä uuninpankolle pötköttämään :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se niin.
        Eli jos ihmisellä ei ole isompia tarpeita rahalle tai sosiaaliselle kanssakäymiselle ja työkin on aikoinaan ollut nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä, niin voi ihan hyvällä omalla tunnolla jäädä uuninpankolle pötköttämään :))

        -keinovaginamies-

        Vaikka sitten niin ;)
        Ihan riippumatta siitä, onko sitä palkintonaista kaapissa tai ei.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Vaikka sitten niin ;)
        Ihan riippumatta siitä, onko sitä palkintonaista kaapissa tai ei.

        Noh noh.
        Eihän me nyt noin sovinistisia ilmaisuja käytetä?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        En minä kyllä lasteni vuoksi töissä käy. 🤔
        Suurelta osin tietenkin rahan takia, jotta saan ylläpidettyä esimerkiksi kotiani ja autoa.
        - Tietysti lapseni perivät minut, aikanaan.

        Suuri motivaatiotekijä on se, että on kivoja työkavereita (sosiaaliset suhteet), mutta on siinä jokin kieroutunut halu vaikuttaa siihen, että yritys pysyy pystyssä ja menestyy. - Sitoutuminen ja vastuuntunto.

        Jero p=xena189+muut hahmot!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jero p=xena189 muut hahmot!

        Valitettavasti en tunne noista kumpaakaan. Minulla on vain tämä yksi nimimerkki. 🙂


    • Anonyymi

      aloittajalle: Tee nyt ensin työtä ja perusta sitten perhe.

    • Eli nainen on aloittajalle palkintopytty?

      Kun teet työtä, ilmestyy palkintopytty, joka palvelee ja vielä pyllistää kaiken kruunuksi?

      Mutta odottele vaan sitä palkintoasi joutessasi.

      • Anonyymi

        Hieno kommentti mieheltä. Joku sentään naista vielä arvostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kommentti mieheltä. Joku sentään naista vielä arvostaa.

        Onneks taitaa tuollaiset hävitä luontaisen poistuman kautta...


      • Anonyymi

        Jaa, tuohan on naisen esineeeeeelllistämistä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kommentti mieheltä. Joku sentään naista vielä arvostaa.

        Mies juttelee taasen hahmojensa kera, ihanitsekseen!


    • Anonyymi

      mutta naisten hassu työ jos tehdään pelejä

    • Jää omaan käyttöön enemmän, kun ei ole sitä parempaa puoliskoa.

    • Anonyymi

      niin nuo black-pqhhaa5 myy56y jo

    • Työ ja parisuhdehan eivät liity yhtään millään tapaa toisiinsa joten tää vuodatus on kyllä täysin perusteeton mun mielestäni.🙂.

      • Anonyymi

        9 egen päivä”palkalla” ei naista saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        9 egen päivä”palkalla” ei naista saa.

        No aika monella sellasella nainen kuitenkin on se kun ei oo varallisuudesta mitenkään kiinni. Ei mulla oo ikinä ollu rahaa eikä se oo mitenkään ikinä haitannu.😀.


    • Anonyymi

      Joo, mitäpä sen miehen omalla elämällä muka olis. Rehellisesti sanoen, täysin kilahtanut ajatusmaailma. Mä teen töitä ensisijaisesti OMAN elämäni eteen ja OMAN elintasoni eteen ja OMIEN toiveideni takia. Karsea ajatus, että eläisin jotain 1/4 elämää, vain kun en satu olemaan parisuhteessa.

      • Mutta eikö parittomat vois tehdä vähän vähemmän. Kato kun ei ole kymmentä kakaraa ruokittavana. Ja miksi elintasoa pitää nostaa. Mulla on jo auto, en tarvi toista. Enhän mä niillä kuitenkaan voi yhtäaikaa ajaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta eikö parittomat vois tehdä vähän vähemmän. Kato kun ei ole kymmentä kakaraa ruokittavana. Ja miksi elintasoa pitää nostaa. Mulla on jo auto, en tarvi toista. Enhän mä niillä kuitenkaan voi yhtäaikaa ajaa.

        Jokainen voi tehdä juuri niin vähän tai paljon kuin haluaa. En todellakaan eio tehdä yhtään vähempää kuin sen minkä halua. Se mikä mun elintasoni on, on yksinomaan mun oma asiani ja on tulosta ihan omista tekemisistäni. Kukaan muu ei mun elintasoani kustanna. Mulla ei ole yhtään ainoaa autoa, sillä en tee autolla yhtään mitään. Autojen määrä ei mun mielestäni varsinaisesti mitenkään liity elintasoon.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta eikö parittomat vois tehdä vähän vähemmän. Kato kun ei ole kymmentä kakaraa ruokittavana. Ja miksi elintasoa pitää nostaa. Mulla on jo auto, en tarvi toista. Enhän mä niillä kuitenkaan voi yhtäaikaa ajaa.

        Mitä se muille kuuluu, jos haluaa omistaa vaikka 10 autoa, jos ne maksaa omilla rahoillaan. Kyllä sellaisilla tuloilla luultavasti joutuu Suomessa myös ihan kohtuullisesti verojakin maksamaan ja siten ruokkimaan ja kouluttamaan muiden "kakaroita".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se muille kuuluu, jos haluaa omistaa vaikka 10 autoa, jos ne maksaa omilla rahoillaan. Kyllä sellaisilla tuloilla luultavasti joutuu Suomessa myös ihan kohtuullisesti verojakin maksamaan ja siten ruokkimaan ja kouluttamaan muiden "kakaroita".

        Koulutushan on joka tapauksessa tärkeää, on sitten omia lapsia tai muitten. Mutta itsensä näännyttäminen työllä ei ole järkevää, jos rahalle ei ole käyttöä. Mä oon laskenu, että tulisin toimeen kolmipäiväisellä viikolla ja sen lisäks vois tehdä taksvärkkinä neljännen ton koulutuksen hyväks. En mä tietenkään noin sitä pitäs, vaan aina välillä viikko vapaata. Raha on itsessään vaan numeroita tilillä, se ei elämän laatua nosta. Lapsettomalla kun ei ole perillisiä, eikä sitä rahaa saa mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulutushan on joka tapauksessa tärkeää, on sitten omia lapsia tai muitten. Mutta itsensä näännyttäminen työllä ei ole järkevää, jos rahalle ei ole käyttöä. Mä oon laskenu, että tulisin toimeen kolmipäiväisellä viikolla ja sen lisäks vois tehdä taksvärkkinä neljännen ton koulutuksen hyväks. En mä tietenkään noin sitä pitäs, vaan aina välillä viikko vapaata. Raha on itsessään vaan numeroita tilillä, se ei elämän laatua nosta. Lapsettomalla kun ei ole perillisiä, eikä sitä rahaa saa mukaan.

        Eli tää oli mun kommntti, tää oli heittäny taas mut ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulutushan on joka tapauksessa tärkeää, on sitten omia lapsia tai muitten. Mutta itsensä näännyttäminen työllä ei ole järkevää, jos rahalle ei ole käyttöä. Mä oon laskenu, että tulisin toimeen kolmipäiväisellä viikolla ja sen lisäks vois tehdä taksvärkkinä neljännen ton koulutuksen hyväks. En mä tietenkään noin sitä pitäs, vaan aina välillä viikko vapaata. Raha on itsessään vaan numeroita tilillä, se ei elämän laatua nosta. Lapsettomalla kun ei ole perillisiä, eikä sitä rahaa saa mukaan.

        Senkin jokainen tietysti päättää itse, että näännyttääkö. Sekin on varsin henkilökohtainen kokemus, että mikä nyt kenetkin sitten näännyttää. Mä teen omaa duuniani, koska se on kivaa ja mä tykkään siitä. Tekisin sitä vaikka ilman palkkaakin, mutta en tietenkään tee, kun siitä voidaan maksaakin. Tulee usein tehtyä juttuja vapaa-ajallakin, ihan vain koska se on kivaa. Raha on yhdentekevää, mutta rahalla saa mukavia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulutushan on joka tapauksessa tärkeää, on sitten omia lapsia tai muitten. Mutta itsensä näännyttäminen työllä ei ole järkevää, jos rahalle ei ole käyttöä. Mä oon laskenu, että tulisin toimeen kolmipäiväisellä viikolla ja sen lisäks vois tehdä taksvärkkinä neljännen ton koulutuksen hyväks. En mä tietenkään noin sitä pitäs, vaan aina välillä viikko vapaata. Raha on itsessään vaan numeroita tilillä, se ei elämän laatua nosta. Lapsettomalla kun ei ole perillisiä, eikä sitä rahaa saa mukaan.

        Musta on ihan täydellistä idiotismia miettiä, että tekisi töitä parisuhteen takia tai oikeastaan edes jälkikasvun. Mä olen sanonut omille vanhemmilleni moneen kertaa, että käyttäkää rahanne itseenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta on ihan täydellistä idiotismia miettiä, että tekisi töitä parisuhteen takia tai oikeastaan edes jälkikasvun. Mä olen sanonut omille vanhemmilleni moneen kertaa, että käyttäkää rahanne itseenne.

        Samaa mäkin omille vanhemmille, mutta voihan sitä silti ite jotain jättää. Kun harvoin sen tilin saa nollille kuoleman hetkellä. Oma isä sai aika hyvin tasaan, mutta jäi häneltäkin tyhjiä viinapulloja useamman sadan edestä. Mä ostin vähän aika sitten just ton bemarin just niillä rahoilla, mitä lapsille oisin tarkottanu jos niitä ois tullu. Mutta tosiaan ois kiva vähän päästä ajeleenkin, ettei aina vaan ois töissä. Kesälomalla kävin taalainmaalla ja oli kuule niin hienot maisemat, että hulluks tulee, siis silleen positiivisessa mielessä. Että jos ois pitemmät lomat, niin vois ajaa vaikka norjaan. Itsessään mä kyllä tykkään töistä, kun saa korjailla päiväkoteja ja kouluja, niin siinä on sitä panostusta tulevaan.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Samaa mäkin omille vanhemmille, mutta voihan sitä silti ite jotain jättää. Kun harvoin sen tilin saa nollille kuoleman hetkellä. Oma isä sai aika hyvin tasaan, mutta jäi häneltäkin tyhjiä viinapulloja useamman sadan edestä. Mä ostin vähän aika sitten just ton bemarin just niillä rahoilla, mitä lapsille oisin tarkottanu jos niitä ois tullu. Mutta tosiaan ois kiva vähän päästä ajeleenkin, ettei aina vaan ois töissä. Kesälomalla kävin taalainmaalla ja oli kuule niin hienot maisemat, että hulluks tulee, siis silleen positiivisessa mielessä. Että jos ois pitemmät lomat, niin vois ajaa vaikka norjaan. Itsessään mä kyllä tykkään töistä, kun saa korjailla päiväkoteja ja kouluja, niin siinä on sitä panostusta tulevaan.

        Se on heidän asiansa. Mä pyrin vaivaamaan asialla mahdollisimman vähän mieltäni. Tietääkseni heillä on tuo puoli hoidettuna kuntoon jo aikaa sitten. Jos tykkää autolomista, niin siitä vaan. Itselleni tuollaiset "road tripit" olisivat loma suoraan helvetistä, ei kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on heidän asiansa. Mä pyrin vaivaamaan asialla mahdollisimman vähän mieltäni. Tietääkseni heillä on tuo puoli hoidettuna kuntoon jo aikaa sitten. Jos tykkää autolomista, niin siitä vaan. Itselleni tuollaiset "road tripit" olisivat loma suoraan helvetistä, ei kiitos.

        Juu mä ymmärrän. Ei mäkään voinu kuin kohteliaasti kieltäytyä, kun pyydettiin mukaan eurooppaannautolla. Mieluummin ajan yksin, voi mennä omaan rauhalliseen tahtiin. Vaikka moni ihmettelikin että miten oin saanu taalainmaa värmland kierrokseen käytettyä pari viikkoa. Mutta jos ei autolla halua, niin voi mennä vaikka junalla. Mä vaan tuun tollasissa pendolino ja x2000 tyyppisissä keinuvakorisissa junissa merisairaaks.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Juu mä ymmärrän. Ei mäkään voinu kuin kohteliaasti kieltäytyä, kun pyydettiin mukaan eurooppaannautolla. Mieluummin ajan yksin, voi mennä omaan rauhalliseen tahtiin. Vaikka moni ihmettelikin että miten oin saanu taalainmaa värmland kierrokseen käytettyä pari viikkoa. Mutta jos ei autolla halua, niin voi mennä vaikka junalla. Mä vaan tuun tollasissa pendolino ja x2000 tyyppisissä keinuvakorisissa junissa merisairaaks.

        Juuri tuostakin syystä käyn töissä, että on varaa matkustaa kuten itsen tekee mieli. Tai vaikka olla matkustelematta ja laittaa koti sellaisene kuntoon, että sieltä ei koskaan tee mieli lähteä minnekään lomailemaan. Kukin tyylillään. Kuten yksi tuolla alempana totesi, niin mullekin työssäkäymisen motiivaatioksi riittää myös ihan se, että ei tarvitse mussuttaa jatkuvasti jotain liihapiirakkaa ja korppua ja voin syödä juuri tasan sitä mitä tekee mieleni.


    • Anonyymi

      Niin se on. Ei kannata raataa jos naiset panee vaan jännämiesten kanssa.. Lopetin työt jo kauan sitten. T: kiltti mies

      • Anonyymi

        Omapahan on elämäsi, jonka kuset. Siitä vaan.


      • Anonyymi

        Ei ole kovin kilttiä jos jättää työt kesken ja työkaverit joutuu sen paikkaa.


    • Anonyymi

      Itse kyllä minkään työkavereiden takia ainakaan töissä kävisi kun todennäköisesti nekin olis jotain vittumaisia kiusaajia kuten koulussa tai muuten vain ärsyttäviä tyyppejä.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Tää yhteiskunta on muutenkin liian rahakeskeinen joka perustuu silkkaan ahneuteen. Toki olis se varmaan hienoa jos olis muutama miljoona enemmän pankkitilillä. Mutta mitä sillä tekisin? Väitän kuitenkin että moni ihminen olis varmaan paljon onnellisempi jos raha ei pyörittäisi tätä yhteiskuntaa.

      KilttiMies89

      • Kiltti kiltti kiltti, mutta voisithan sä mennä vaikka varamiehiin muutamaks viikoks. Sitten lomalla pääsisit vähän matkusteleen niin unohtuu sultakin noi naiset. Seksi on munnmielestä jotenkin vastenmielistä. Mä kirjotinkin tossa ylhäällä just mun matkoista ruotsiin. Niin niissä maisemissa ajatus lepää. Ja löysin hienon hylätyn mielisairaalan ja pari hylättyä tehdasta. Siinä kokee oikein elävänsä, eikä tollanen jännä elämä tunnu enää ollenkään jännältä. Tää oli siis esimerkki. Että suunnan saa valita tietenkin ite, että onko se länsi vai vaikkapa balttia, mutta ehkä venäjälle ei kannata mennä.


    • Anonyymi

      Tuliko ylikselle taas bannit?

      Ei tarvitse raataa raskaassa työssä. Voi myös ottaa rennosti kevyessä työssä. Niitäkin löytyy, ei kaikkien tarvitse ojaa kaivaa.

    • Anonyymi

      Nyt ei ihan aloittajan logiikka loppuun saakka auennut. Siis että miehen työssäkäynnin motivaatio on nainen?

      Itse olen työssäkäyvä sinkku. En syö lihapiirakoita enkä korppuja. Miksi helvetissä söisin halpisruokaa kuin työtön tai opiskelija? Minä teen itselleni salaatteja ja keittoja. Kun kaipaan parempaa niin käyn vastapäätä katua italialaisessa ravintolassa.

      Minulla riittää töihin menon motivaatioksi se että on sitten varaa syödä muutakin kuin lihapiirakoita ja korppuja. Ja oli varaa ostaa uusi pesukone kun edellinen hajosi. En jaksa kilpailla naapureiden kanssa pesutuvan varauksista ja mennä vapaapäivänä klo. 8 pesemään pyykkiä.

      • Ehkä hän tarkoittaa sitä, että sitten kun on nainen niin tulee myös jälkikasvua ja saa elättää heitä kuin jokainen kunniallinen mies tekee. En ite ainakaan nää, että joku pesukoneen osto ois joku elämän tehtävä. Joskus tuli mieleen, että pitäskö hankkia pesukone, mutta sillonkin päätin että sen rahan sijoitan bemarin metalliväriin ja sumuvaloihin. Autolla pääsee mihin vaan, kun taas pesukone on kun joku idiootti ja vie vaan turhaa tilaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ehkä hän tarkoittaa sitä, että sitten kun on nainen niin tulee myös jälkikasvua ja saa elättää heitä kuin jokainen kunniallinen mies tekee. En ite ainakaan nää, että joku pesukoneen osto ois joku elämän tehtävä. Joskus tuli mieleen, että pitäskö hankkia pesukone, mutta sillonkin päätin että sen rahan sijoitan bemarin metalliväriin ja sumuvaloihin. Autolla pääsee mihin vaan, kun taas pesukone on kun joku idiootti ja vie vaan turhaa tilaa.

        Eikö bemarilla ole aika hankala pestä vaatteita? Vai jätätkö pesemättä ne kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö bemarilla ole aika hankala pestä vaatteita? Vai jätätkö pesemättä ne kokonaan?

        Kun on bemari niin ei tarvi puhtaita vaatteita?


    • Anonyymi

      Älä ole idiootti. Jokainen tekee elämänsä itse eikä sohvalla pötköttäminen ole oikeus.

    • Anonyymi

      Kuka ? höhlä akkaa elättää ?

    • Anonyymi

      Huomaatko yhtään kirjoituksestasi mihin nainen tarvitsisi sinua? No ei mihinkään! Kun mies odottaa naiselta vain rutosti palveluksia ja paapimista niin voi voi.

      Mikä siinä, että niin monet sinkku naiset ja -miehetkin, ja parisuhteessakin olevat yksinasuvat, käyvät innokkaasti töissä, harrastavat, syövät ravitsevaa ruokaa säännöllisesti ym mutta sinun kieroon ajatusmaailmaasi tällainen ei sovi?

    • Anonyymi

      On sulla ruusuinen kuva vaimoista. Vaimot käy töissä itsekin, eivätkä loihdi mitään illallisia miehilleen. Myöskään sitä pimperoa ei niin vaan ole tarjolla.

    • Mää vastaan nyt tähän, vaikka en ole mies. Mulle isolla pankkitilillä ja isolla omaisuudella ei ole ollut koskaan suurta väliä. Rahaa on kuitenkin hyvä olla sen verran, että tulee toimeen ja että edes joskus on jotain extraa, että saa rahaa vähän säästöön tai ostettua hieman jotain ylimääräistä tai tehtyä pikku matkan vaikka. Mutta jos kieltäytyy rakkaudesta (aidosta) sen takia, että toisella ei ole pullisteleva pankkitili, tai toinen ei ole tietynlainen, niin sitten saattaa menettää sen elämänsä tilaisuuden.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe