Mystinen valoilmiö taivaalla

Anonyymi-ap

Hei ajattelimpa nyt kirjoittaa kun tapahtuma on muistissa tuoreena.
Elikkäs tänä iltana (26.11.2023) Varsinais-Suomessa kello 19.30- 19.45 välisenä aikana näin tämän valoilmiön. Tarkkaa aikaa ei ole muistissa, sillä kelloa minulla ei ollut.
Olin iltalenkillä ja käänsin päätäni ja näin hieman puiden latvojen yläpuolella soikion muotoisen punertavan valoilmiön. Sen sisäpuoli oli violetti ja ulkoreunat punertavia. Se kesti vain muutaman sekunnin. Oli vähän niinkuin välähdys. Näkyi aikas selkeästi taivaalla. Olen ihan selvin päin ja jäi kovasti tämä mietityttämään.

Eka ajatus oli että olisi joku avaruusolioiden portaali mutta vähän kun järkeä käytti niin unohtui sekin ajatus.

Onko kukaan muu nähnyt mitään vastaavaa/tietoa mikä tämä mahtaisi olla?

9

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilotulite? Revontulet?

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Revontulet valaisivat Suomen taivaan – katso lukijoiden kuvat
      Revontulten näkemisen todennäköisyys tulee olemaan vielä sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kohtalainen, Ilmatieteen laitos kertoo.

      https://yle.fi/a/74-20062167

      • Anonyymi

        Savorinen löysi mystisen ruskean kappaleen wc-pöntöstään!


    • Anonyymi

      Kyllä sen täytyy olla alienien revontuliportaali.

    • Anonyymi

      Olisitkohan sattunut vilkaisemaan ensin katulamppua ja jälkikuva näkyi hetken taivaalla.

    • Anonyymi

      Tästä tulikin mieleen kun olin menossa kouluun kävellen jään yli niin silloin näin jossain etu oikealla kuun oikealla puolella että ikään kuin joku tähti olisi vilkkunut. Se pysyi samassa paikkaa koko sen kävelyn ajan minkä olin jäällä mutta sen jälkeen ei näkynyt enään koska tulin maalle ja puut peittivät sen näkymästä. Merkkasin mystisen ilmiön päiväkirjaani jota siihen aikaan pidin kaikista oudoista tapahtumista. Päivämäärä oli joulukuun alku päiviä vuonna 1958 kun olin neljännellä luokalla.

      • Anonyymi

        Jos 9. päivä, niin se oli Jupiter.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 9. päivä, niin se oli Jupiter.

        Ei ollut tiistai 9. päivä. Olin kyseisellä viikolla ma - keskiviikkona sairaana kuumeessa kotona.
        Toisekseen joulukuun alkupäivinä Venus on kirkkaimmillaan selvästi erottuvana taivaalla. Mutta se ei ollut Venus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe