Osaatteko neuvoa.
On siunattu tosi komeilla lättäjaloilla. Kuitenkin polulle veri vetää ja tukipohjallisten kanssa lättäjalan kivut pysyy kurissa. Mutta. Kunnollisen lenkki kengän löytäminen on piinaa. Leveyttää pitää olla se EEEE ja koko sellainen 47, mutta pohja pitää olla polkujuoksuun sopiva ja samantien pitäisi olla aika hyvä suoja vetää vastaan. Tietääkö joku, missä kaikki nämä omimaisuuden olisi yhtä aikaa? Tuntuu, että aina jostakin pitää tinkiä.
Lättäjalkainen polkujuoksija pulassa
8
213
Vastaukset
- Anonyymi
new balance valmistaa 4E polkukenkiä kokoon 49 saakka. Voi olla toki Suomesta mahotonta saada ostetuksi.
- Anonyymi
Näin se on NB:t on aina lähellä lättäjalkojen sydäntä, mutta niissä on juuri se, että EEEE-leveyden saatavuus on Suomessa heikko ja sitten niillä ei ole tuota gore-text tai muuta vettähylkivyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on NB:t on aina lähellä lättäjalkojen sydäntä, mutta niissä on juuri se, että EEEE-leveyden saatavuus on Suomessa heikko ja sitten niillä ei ole tuota gore-text tai muuta vettähylkivyyttä.
Merinosukilla ei haittaa jos kastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt kaikki NB.porukat ole lättäjalkoja?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Katsoin Asicin us sivuilta. Siellä oli extra wide maastureita, mutta ei goretexina...
- Anonyymi
Altra Lone Peak widena on ainaski varvasosasta leveä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027